To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2015-02-02
Szprotawa: WYKONANIE NIEZAPLANOWANYCH PRAC REMONTOWYCH ORAZ USUWANIE AWARII W RAMACH ZLECENIA STAŁEGO W BUDYNKACH STANOWIĄCYCH MIENIE GMINY SZPROTAWA
Numer ogłoszenia: 13627 - 2015; data zamieszczenia: 02.02.2015
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 242901 - 2014r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Szprotawa, Rynek 45, 67-300 Szprotawa, woj. lubuskie, tel. 068 3760772, faks 68 3762220.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: WYKONANIE NIEZAPLANOWANYCH PRAC REMONTOWYCH ORAZ USUWANIE AWARII W RAMACH ZLECENIA STAŁEGO W BUDYNKACH STANOWIĄCYCH MIENIE GMINY SZPROTAWA.
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonywanie nieprzewidzianych prac remontowych w ciągu roku oraz usuwanie awarii w ramach zlecenia stałego w budynkach stanowiących mienie gminy Szprotawa w latach 2015-2016. Specyfiką ww robót jest realizowanie zleceń w różnych czasookresach, a zatem mogą wystąpić kilkumiesięczne przerwy w robotach, bądź konieczność wykonania kilku napraw jednocześnie w krótkim terminie. Zamawiający wskazuje zakres robót do wykonania, Wykonawca wycenia zlecone prace w oparciu o stawki zaproponowane w ofercie przetargowej przedstawiając kosztorys ofertowy do akceptacji Zamawiającemu. Końcowe rozliczanie prac przez Zamawiającego następować będzie na podstawie kosztorysu powykonawczego sporządzonego przez Wykonawcę , wyszczególniającego ilości i rodzaj wykonanych robót, ilości zużytych materiałów w oparciu o obowiązujące normy (ilość roboczogodzin, nakłady materiałowe oraz praca sprzętu nie mogą być wyższa niż przewidziane w KNR dla poszczególnych rodzajów robót lub pracy sprzętu- w przypadku stwierdzenia wartości wyższych niż przewiduje norma zamawiający będzie korygował ilości roboczogodzin, ilości materiałów czy ilości pracy sprzętu do ilości przewidzianych normą) , stawkę pracy sprzętu i ceny zakupu materiałów wg minimalnych cen SEKOCENBUD-u dla woj. lubuskiego aktualnych na dzień wykonywania typowego zakresu robót oraz w oparciu o składniki podane w ofercie. Roboty związane z usuwaniem pilnych awarii wykonywane będą przez Wykonawcę bez przedkładania kosztorysu ofertowego i rozliczane ww. kosztorysem powykonawczym. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych: Część I Zamówienia Wykonywanie nieprzewidzianych prac remontowych w ciągu roku oraz usuwanie awarii w ramach zlecenia stałego w zakresie robót elektrycznych w budynkach stanowiących mienie gminy Szprotawa tj: - naprawa lub wymiana instalacji elektrycznej w przypadku wystąpienia awarii, - wymiana głównego zabezpieczenia w razie awarii, - sprawdzenie sprawności instalacji, usuwanie usterek, wykonanie drobnych napraw, -dokonywanie okresowych przeglądów instalacji elektrycznej wymaganych przy prowadzeniu książki obiektu budowlanego, - instalowanie automatów korytarzowych, ograniczników poboru mocy w uzasadnionych przypadkach, - naprawa pomp, hydroforów itp w zakresie instalacji elektrycznej. -naprawa lub częściowa wymiana instalacji odgromowej, - dokonywanie napraw i usuwanie awarii oświetlenia ulicznego będącego mieniem gminy Szprotawa z wyłączeniem bieżącej konserwacji (wymiana żarówek, bezpieczników) wykonywanej przez zakład energetyczny ENEA. Część II Zamówienia Wykonywanie nieprzewidzianych prac remontowych w ciągu roku oraz usuwanie awarii w ramach zlecenia stałego w zakresie robót instalacyjnych wod-kan i c.o. w budynkach stanowiących mienie gminy Szprotawa tj: - wymiana rur wodno-kanalizacyjnych w przypadkach awaryjnych, - roboty naprawczo - konserwacyjne hydroforów, pomp itp. - wymiana armatury, urządzeń sanitarnych, - odwodnienie budynków, m. innymi drenaż, - prace naprawcze szamb przydomowych, wykonanie przelewów, studzienek kanalizacyjnych, - udrażnianie instalacji kanalizacyjnej, - wymiana, montaż grzejników, zbiorników wyrównawczych, -naprawa lub wymiana pieców c.o oraz instalacji c.o. - usuwanie usterek, wykonanie drobnych napraw, itp. -dokonywanie okresowych przeglądów instalacji elektrycznej wymaganych przy prowadzeniu książki obiektu budowlanego, Część III Zamówienia Wykonywanie nieprzewidzianych prac remontowych w ciągu roku oraz usuwanie awarii w ramach zlecenia stałego w zakresie robót budowlanych w budynkach stanowiących mienie gminy Szprotawa tj: -naprawa stolarki okiennej i drzwiowej -usuwanie nieszczelności pokryć dachowych -drobne prace murarskie i tynkarskie -prace konserwacyjne przewodów kominowych -naprawa obróbek blacharskich -malowanie pomieszczeń -dokonywanie okresowych przeglądów wymaganych przy prowadzeniu książki obiektu budowlanego,..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.70.00.00 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji instalacji budynkowych .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 1
Nazwa: CZęść I zamówienia - Wykonywanie nieprzewidzianych prac remontowych w ciągu roku oraz usuwanie awarii w ramach zlecenia stałego w zakresie robót elektrycznych w budynkach stanowiących mienie gminy Szprotawa
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 29.01.2015.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 2.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- P.W. Hydro Eco Mariusz Lewkowicz, ul. Świerczewskiego 6, 67-300 Szprotawa, ul. Świerczewskiego 6, 67-300 Szprotawa, kraj/woj. lubuskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 95000,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 18,30
Oferta z najniższą ceną: 18,30 / Oferta z najwyższą ceną: 18,30
Waluta: PLN.
Część NR: 2
Nazwa: Część II zamówienia - Wykonywanie nieprzewidzianych prac remontowych w ciągu roku oraz usuwanie awarii w ramach zlecenia stałego w zakresie robót instalacyjnych wod-kan i c.o. w budynkach stanowiących mienie gminy Szprotawa
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 29.01.2015.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- P.W. Hydro Eco Mariusz Lewkowicz, ul. Świerczewskiego 6, 67-300 Szprotawa, ul. Świerczewskiego 6, 67-300 Szprotawa, kraj/woj. lubuskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 95000,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 13,43
Oferta z najniższą ceną: 13,43 / Oferta z najwyższą ceną: 25,20
Waluta: PLN.
Część NR: 3
Nazwa: Część III zamówienia- Wykonywanie nieprzewidzianych prac remontowych w ciągu roku oraz usuwanie awarii w ramach zlecenia stałego w zakresie robót budowlanych w budynkach stanowiących mienie gminy Szprotawa
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 29.01.2015.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 5.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 2.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- P.W. Hydro Eco Mariusz Lewkowicz, ul. Świerczewskiego 6, 67-300 Szprotawa, ul. Świerczewskiego 6, 67-300 Szprotawa, kraj/woj. lubuskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 95000,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 17,84
Oferta z najniższą ceną: 17,84 / Oferta z najwyższą ceną: 25,20
Waluta: PLN.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zaprojektowanie i wykonanie wymiany układów klimatyzacji VRF w Ośrodku Szkoleniowym NBP w Zalesiu Górnym
- Wykonanie przeglądów serwisowych, konserwacji i napraw agregatów chłodniczych, central wentylacyjnych, nawilżaczy, klimatyzatorów, wentylatorów w budynkach Politechniki Gdańskiej
- Świadczenie usług Pogotowia Technicznego na dworcach i Punktach Obsługi Klienta
- Świadczenie kompleksowej usługi sprzątania w budynku Sądu, sprzątanie pomieszczeń Ośrodka Kuratorskiego, utrzymanie w czystości terenu zewnętrznego, wykonywanie drobnych, bieżących napraw
- Obsługa, konserwacja i usuwanie awarii w ramach Pogotowia Technicznego
- Obsługa techniczna systemów bezpieczeństwa: sygnalizacji włamania i napadu, kontroli dostępu, monitoringu wizyjnego (CCTV) w obiektach Sądu Rejonowego dla m. st. Warszawy w Warszawie
więcej: Usługi w zakresie napraw i konserwacji instalacji budynkowych »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.