eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Szprotawa › WYKONANIE NIEZAPLANOWANYCH PRAC REMONTOWYCH ORAZ USUWANIE AWARII W RAMACH ZLECENIA STAŁEGO W BUDYNKACH STANOWIĄCYCH MIENIE GMINY SZPROTAWA

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2014-11-24

Szprotawa: WYKONANIE NIEZAPLANOWANYCH PRAC REMONTOWYCH ORAZ USUWANIE AWARII W RAMACH ZLECENIA STAŁEGO W BUDYNKACH STANOWIĄCYCH MIENIE GMINY SZPROTAWA
Numer ogłoszenia: 242901 - 2014; data zamieszczenia: 24.11.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Szprotawa , Rynek 45, 67-300 Szprotawa, woj. lubuskie, tel. 068 3760772, faks 68 3762220.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: szprotawa.bip.pbox.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: WYKONANIE NIEZAPLANOWANYCH PRAC REMONTOWYCH ORAZ USUWANIE AWARII W RAMACH ZLECENIA STAŁEGO W BUDYNKACH STANOWIĄCYCH MIENIE GMINY SZPROTAWA.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonywanie nieprzewidzianych prac remontowych w ciągu roku oraz usuwanie awarii w ramach zlecenia stałego w budynkach stanowiących mienie gminy Szprotawa w latach 2015-2016. Specyfiką ww robót jest realizowanie zleceń w różnych czasookresach, a zatem mogą wystąpić kilkumiesięczne przerwy w robotach, bądź konieczność wykonania kilku napraw jednocześnie w krótkim terminie. Zamawiający wskazuje zakres robót do wykonania, Wykonawca wycenia zlecone prace w oparciu o stawki zaproponowane w ofercie przetargowej przedstawiając kosztorys ofertowy do akceptacji Zamawiającemu. Końcowe rozliczanie prac przez Zamawiającego następować będzie na podstawie kosztorysu powykonawczego sporządzonego przez Wykonawcę , wyszczególniającego ilości i rodzaj wykonanych robót, ilości zużytych materiałów w oparciu o obowiązujące normy (ilość roboczogodzin, nakłady materiałowe oraz praca sprzętu nie mogą być wyższa niż przewidziane w KNR dla poszczególnych rodzajów robót lub pracy sprzętu- w przypadku stwierdzenia wartości wyższych niż przewiduje norma zamawiający będzie korygował ilości roboczogodzin, ilości materiałów czy ilości pracy sprzętu do ilości przewidzianych normą) , stawkę pracy sprzętu i ceny zakupu materiałów wg minimalnych cen SEKOCENBUD-u dla woj. lubuskiego aktualnych na dzień wykonywania typowego zakresu robót oraz w oparciu o składniki podane w ofercie. Roboty związane z usuwaniem pilnych awarii wykonywane będą przez Wykonawcę bez przedkładania kosztorysu ofertowego i rozliczane ww. kosztorysem powykonawczym. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych: Część I Zamówienia Wykonywanie nieprzewidzianych prac remontowych w ciągu roku oraz usuwanie awarii w ramach zlecenia stałego w zakresie robót elektrycznych w budynkach stanowiących mienie gminy Szprotawa tj: - naprawa lub wymiana instalacji elektrycznej w przypadku wystąpienia awarii, - wymiana głównego zabezpieczenia w razie awarii, - sprawdzenie sprawności instalacji, usuwanie usterek, wykonanie drobnych napraw, -dokonywanie okresowych przeglądów instalacji elektrycznej wymaganych przy prowadzeniu książki obiektu budowlanego, - instalowanie automatów korytarzowych, ograniczników poboru mocy w uzasadnionych przypadkach, - naprawa pomp, hydroforów itp w zakresie instalacji elektrycznej. -naprawa lub częściowa wymiana instalacji odgromowej, - dokonywanie napraw i usuwanie awarii oświetlenia ulicznego będącego mieniem gminy Szprotawa z wyłączeniem bieżącej konserwacji (wymiana żarówek, bezpieczników) wykonywanej przez zakład energetyczny ENEA. Część II Zamówienia Wykonywanie nieprzewidzianych prac remontowych w ciągu roku oraz usuwanie awarii w ramach zlecenia stałego w zakresie robót instalacyjnych wod-kan i c.o. w budynkach stanowiących mienie gminy Szprotawa tj: - wymiana rur wodno-kanalizacyjnych w przypadkach awaryjnych, - roboty naprawczo - konserwacyjne hydroforów, pomp itp. - wymiana armatury, urządzeń sanitarnych, - odwodnienie budynków, m. innymi drenaż, - prace naprawcze szamb przydomowych, wykonanie przelewów, studzienek kanalizacyjnych, - udrażnianie instalacji kanalizacyjnej, - wymiana, montaż grzejników, zbiorników wyrównawczych, -naprawa lub wymiana pieców c.o oraz instalacji c.o. - usuwanie usterek, wykonanie drobnych napraw, itp. -dokonywanie okresowych przeglądów instalacji elektrycznej wymaganych przy prowadzeniu książki obiektu budowlanego, Część III Zamówienia Wykonywanie nieprzewidzianych prac remontowych w ciągu roku oraz usuwanie awarii w ramach zlecenia stałego w zakresie robót budowlanych w budynkach stanowiących mienie gminy Szprotawa tj: -naprawa stolarki okiennej i drzwiowej -usuwanie nieszczelności pokryć dachowych -drobne prace murarskie i tynkarskie -prace konserwacyjne przewodów kominowych -naprawa obróbek blacharskich -malowanie pomieszczeń -dokonywanie okresowych przeglądów wymaganych przy prowadzeniu książki obiektu budowlanego,.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.70.00.00-2.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2016.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • oświadczenie według art. 22 Pzp. zał nr 2 do SIWZ

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • oświadczenie według art. 22 Pzp. zał nr 2 do SIWZ

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • oświadczenie według art. 22 Pzp. zał nr 2 do SIWZ

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • a) dla część I zamówienia : zapewnienie kierownika budowy i robót uprawnionego do kierowania ,nadzorowania i kontrolowania budowy i robót zakresie specjalności instalacyjno -inżynieryjnej w zakresie sieci i instalacji elektrycznych dla część I zamówienia : zaświadczenie stwierdzające przygotowanie zawodowe do wykonywania funkcji kierownika budowy i robót w specjalności instalacyjno -inżynieryjnej w zakresie sieci i instalacji elektrycznych oraz zaświadczenie stwierdzające przygotowanie zawodowe i spełnienie wymagań kwalifikacyjnych do wykonywania pracy na stanowisku eksploatacji w zakresie kontrolno - pomiarowym dla instalacji elektrycznych w budynkach użyteczności publicznej (oraz dokumenty potwierdzające przynależność do izby inżynierów budownictwa -aktualne ,opłacone składki). b) dla część II zamówienia : zapewnienie kierownika budowy i robót uprawnionego do kierowania ,nadzorowania i kontrolowania budowy i robót zakresie specjalności instalacyjno - inżynieryjnej dla część II zamówienia : zaświadczenie stwierdzające przygotowanie zawodowe do wykonywania funkcji kierownika budowy i robót w specjalności instalacyjno - inżynieryjnej uprawniające do kierowania ,nadzorowania i kontrolowania budowy i robót zakresie wytwarzania konstrukcyjnych elementów sieci wodociągowych, kanalizacyjnych i cieplnych o powszechnie znanych rozwiązaniach konstrukcyjnych (oraz dokumenty potwierdzające przynależność do izby inżynierów budownictwa -aktualne ,opłacone składki). c) dla część III zamówienia : zapewnienie kierownika budowy i robót, uprawnionego do kierowania ,nadzorowania i kontrolowania budowy i robót zakresie wytwarzania konstrukcyjnych elementów budowlanych o powszechnie znanych rozwiązaniach konstrukcyjnych dla część III zamówienia : zaświadczenie stwierdzające przygotowanie zawodowe do wykonywania funkcji kierownika budowy i robót, uprawniające do kierowania ,nadzorowania i kontrolowania budowy i robót zakresie wytwarzania konstrukcyjnych elementów budowlanych o powszechnie znanych rozwiązaniach konstrukcyjnych (oraz dokumenty potwierdzające przynależność do izby inżynierów budownictwa -aktualne ,opłacone składki).

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • oświadczenie według art. 22 Pzp. zał nr 2 do SIWZ

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: szprotawa.bip.pbox.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Gmina Szprotawa Rynek 45 67-300 Szprotawa.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 08.12.2014 godzina 12:00, miejsce: Gmina Szprotawa Rynek 45 67-300 Szprotawa Biuro Obsługi Klienta.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Część I zamówienia.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonywanie nieprzewidzianych prac remontowych w ciągu roku oraz usuwanie awarii w ramach zlecenia stałego w zakresie robót elektrycznych w budynkach stanowiących mienie gminy Szprotawa tj: - naprawa lub wymiana instalacji elektrycznej w przypadku wystąpienia awarii, - wymiana głównego zabezpieczenia w razie awarii, - sprawdzenie sprawności instalacji, usuwanie usterek, wykonanie drobnych napraw, -dokonywanie okresowych przeglądów instalacji elektrycznej wymaganych przy prowadzeniu książki obiektu budowlanego, - instalowanie automatów korytarzowych, ograniczników poboru mocy w uzasadnionych przypadkach, - naprawa pomp, hydroforów itp w zakresie instalacji elektrycznej. -naprawa lub częściowa wymiana instalacji odgromowej, - dokonywanie napraw i usuwanie awarii oświetlenia ulicznego będącego mieniem gminy Szprotawa z wyłączeniem bieżącej konserwacji (wymiana żarówek, bezpieczników) wykonywanej przez zakład energetyczny ENEA..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.70.00.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2016.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Część II zamówienia.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonywanie nieprzewidzianych prac remontowych w ciągu roku oraz usuwanie awarii w ramach zlecenia stałego w zakresie robót instalacyjnych wod-kan i c.o. w budynkach stanowiących mienie gminy Szprotawa tj: - wymiana rur wodno-kanalizacyjnych w przypadkach awaryjnych, - roboty naprawczo - konserwacyjne hydroforów, pomp itp. - wymiana armatury, urządzeń sanitarnych, - odwodnienie budynków, m. innymi drenaż, - prace naprawcze szamb przydomowych, wykonanie przelewów, studzienek kanalizacyjnych, - udrażnianie instalacji kanalizacyjnej, - wymiana, montaż grzejników, zbiorników wyrównawczych, -naprawa lub wymiana pieców c.o oraz instalacji c.o. - usuwanie usterek, wykonanie drobnych napraw, itp. -dokonywanie okresowych przeglądów instalacji elektrycznej wymaganych przy prowadzeniu książki obiektu budowlanego,.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.70.00.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2016.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Część III zamówienia.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonywanie nieprzewidzianych prac remontowych w ciągu roku oraz usuwanie awarii w ramach zlecenia stałego w zakresie robót budowlanych w budynkach stanowiących mienie gminy Szprotawa tj: -naprawa stolarki okiennej i drzwiowej -usuwanie nieszczelności pokryć dachowych -drobne prace murarskie i tynkarskie -prace konserwacyjne przewodów kominowych -naprawa obróbek blacharskich -malowanie pomieszczeń -dokonywanie okresowych przeglądów wymaganych przy prowadzeniu książki obiektu budowlanego,.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.70.00.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2016.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.