eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Skierniewice › Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania pnBudowa drogi łączącej Rondo Solidarności z ul. Rawską

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2014-04-22

Skierniewice: Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania pn: Budowa drogi łączącej Rondo Solidarności z ul. Rawską
Numer ogłoszenia: 136044 - 2014; data zamieszczenia: 22.04.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 80356 - 2014r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Miasta Skierniewice, ul. Rynek 1, 96-100 Skierniewice, woj. łódzkie, tel. 046 8345100, faks 046 8345151.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania pn: Budowa drogi łączącej Rondo Solidarności z ul. Rawską.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Nazwa i adres Zamawiającego: Miasto Skierniewice, ul. Rynek 1, 96-100 Skierniewice, strona internetowa: www.bip.skierniewice.pl zwane dalej Zamawiającym, 2. Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony przeprowadzany jest na podstawie art. 39 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2013r., poz. 907 z późn. zm.) zwaną dalej ustawą. 3. Opis przedmiotu zamówienia Wspólny słownik zamówień: (CPV): 71.24.70.00-1- nadzór nad robotami budowlanymi. 3.1.Przedmiotem zamówienia jest Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania pn: Budowa drogi łączącej Rondo Solidarności z ul. Rawską, które będzie zlecane do realizacji zgodnie z ustawą Prawo zamówień publicznych - przewiduje się, że głównym trybem wyboru wykonawcy robót budowlanych jest przetarg nieograniczony. Nadzór inwestorski nad robotami budowlanymi w branżach: drogowa; konstrukcyjno-budowlana; sanitarna - wodociągowej i kanalizacyjnej; gazowa; elektryczna; telekomunikacyjna; branża zieleni. Zakres planowanych robót obejmuje: Długość projektowanej drogi wynosi: droga główna około 1474m, pozostałe drogi objęte projektem konieczne do wybudowania , przebudowania w celu połączenia istniejących dróg z drogą projektowaną ok. 381m. Branża drogowa Podstawowe parametry techniczno-użytkowe budowanej drogi: . kategoria drogi - droga powiatowa klasy G, 2x2 pasy ruchu, . prędkość projektowa - V = 60 km/h, . kategoria ruchu - KR4, . nośność nawierzchni - 115 kN / oś, . nawierzchnia bitumiczna o szerokości każdej jezdni 7,0 m, . chodniki z kostki betonowej o szerokości 1,50m (strona lewa i strona prawa) - odsunięte od jezdni, . ścieżka rowerowa dwukierunkowa z betonu asfaltowego o szerokości 2,0 m (strona prawa) - oddzielona od jezdni pasem zieleni, . odwodnienie za pomocą kanalizacji deszczowej, . zjazdy na działki przyległe do drogi o szerokości 4,0 m w granicach pasa drogowego lub dostosowane do szerokości bram wjazdowych, . zjazdy publiczne o szerokości dostosowanej do szerokości bram wjazdowych, . wykonanie zieleni. Podstawowe parametry ekranów akustycznych: 1. wysokość ekranów - 4,5 m w tym belki podwalinowe wysokości 40 cm, 2. rozstaw słupów - 3,00 m, 3. długość fundamentu palowego -4,5 m. Branża elektryczna . Oświetlenie uliczne. Dane energetyczne: . napięcie zasilania: 400/230 V; układ sieci TNC-S, . ochrona przed dotykiem pośrednim: samoczynne wyłączanie zasilania, . moc zainstalowanych źródeł światła 16.8kW, . Przebudowa linii SN 15KV, nn. Branża telekomunikacyjna Przebudowa sieci telekomunikacyjnej w związku z budową drogi w tym: - Przebudowa odcinka linii telekomunikacyjnej o pojemności 30 par z ulicą Rawskiej. - Przebudowa odcinka linii kablowej o pojemności 2 i 10 par oraz z linią kabla podziemnego o takiej samej pojemności w ulicy Granicznej. - Przebudowa odcinka jednotorowej kanalizacji telefonicznej z kablem o pojemności 50 par, z podziemnym kablem o pojemności 70 par oraz kolizje z istniejącą napowietrzną linią telekomunikacyjną o pojemności 20 par w ul. Trzcińskiej. Branża gazowa . Przebudowa odcinka sieci gazowej niskiego ciśnienia w ulicy Trzcińskiej - zdemontowanie istniejącego odcinka sieci gazowej niskiego ciśnienia DN 100 oraz wybudowanie nowego odcinka gazociągu średniego ciśnienia O 110 PE. . Przebudowa odcinka sieci gazowej średniego ciśnienia w ulicy Granicznej - zdemontowanie istniejącego odcinka sieci gazowej średniego ciśnienia O 180 PE oraz wybudowanie nowego odcinka gazociągu średniego ciśnienia O 180 PE. . Przebudowa odcinka sieci gazowej średniego ciśnienia w ulicy Rawskiej - zdemontowanie istniejącego odcinka sieci gazowej średniego ciśnienia stalowego DN 150mm oraz wybudowanie nowego odcinka gazociągu średniego ciśnienia O 180 PE. Branża sanitarna - kanalizacja deszczowa i wodociągowa Kanalizacja deszczowa 1. Przebudowa na skrzyżowaniu z ul. Trzcińską istniejącej sieci wodociągowej DN 100 żeliwnej. 2. Przebudowa na skrzyżowaniu z ul. Graniczna sieci wodociągowej O 110 PVC. Kanalizacja wodociągowa 1. Przebudowa istniejącego odcinka sieci wodociągowej żeliwnej DN 100 w ulicy Trzcińskiej. 2. Przebudowa istniejącego odcinka sieci wodociągowej O 110 PVC w ulicy Granicznej . 3. Zamulenie istniejącego przebudowywanego odcinka sieci wodociągowej DN 100. 4. Zamulenie istniejącego przebudowywanego odcinka sieci wodociągowej O 110 PVC. Szczegółowy zakres robót dla tego zadania jest określony przez przedmiar robót i wykaz cen oraz dokumentację techniczną. Przy wykonywaniu robót należy uwzględnić także decyzje, warunki, uzgodnienia, opinie do opracowanej dokumentacji technicznej. Szczegółowy opis robót budowlanych został zawarty w dokumentacjach projektowych na wykonanie zadania pn. Budowa drogi łączącej Rondo Solidarności z ul. Rawską oraz w Specyfikacjach Technicznych, które są dostępne w Wydziale Dróg i Komunikacji Urzędu Miasta Skierniewice przy ul. Floriana 9 w pokoju nr 12 oraz na stronie internetowej BIP UM Skierniewice. 3.2. W ramach niniejszego zamówienia inspektor nadzoru zobowiązuje się do: 3.2.1. Reprezentowania Zamawiającego - Inwestora na budowie przez sprawowanie kontroli zgodności jej realizacji z dokumentacją projektową, specyfikacjami technicznymi, pozwoleniem na budowę, przepisami oraz zasadami wiedzy technicznej, 3.2.2. Współpracy z projektantem, w tym do egzekwowania usunięcia ewentualnych usterek w dokumentacji projektowej, 3.2.3. Przygotowywanie, sporządzanie i dostarczanie dla Zamawiającego wszelkich informacji i opinii, dokumentów związanych z realizacją inwestycji w tym z zakresu rzeczowo-finansowego, a także bieżącej kontroli zgodności wykonywanych prac z harmonogramem rzeczowo-finansowym robót 3.2.4. Podejmowania działań w celu dotrzymania terminu realizacji budowy, 3.2.5. Nadzorowanie wypełniania warunków umowy zawartej pomiędzy zamawiającym a wykonawcą robót, 3.2.6. Podejmowania decyzji o dopuszczeniu do stosowania (lub odrzuceniu) receptur, materiałów, prefabrykatów - w tym mieszanek mineralno-bitumicznych, betonów do wszystkich elementów, sprzętu i urządzeń przewidzianych do realizacji robót w oparciu o przepisy, normy i wymagania sformułowane w umowie z wykonawcą robót, w dokumentacji projektowej i specyfikacjach technicznych, 3.2.7. Przeprowadzania kontroli laboratorium wykonawcy w celu sprawdzenia, czy stosowane urządzenia pomiarowe i sprzęt laboratoryjny wykonawcy posiadają ważną legalizację, zostały prawidłowo wykalibrowanie i odpowiadają wymogom norm określających procedurę badań, uczestniczenia w badaniach przeprowadzanych w tym laboratorium przez wykonawcę w czasie trwania budowy, 3.2.8. Zatwierdzania materiałów, technologii budowlanych oraz jakości wykonania zgodnie z warunkami umów i dokumentacją projektową dla wszystkich asortymentów robót, 3.2.9. Sprawdzania jakości wykonywanych robót, wbudowanych wyrobów budowlanych, a w szczególności zapobiegania zastosowania wyrobów budowlanych wadliwych i nie dopuszczonych do obrotu i stosowania w budownictwie, kontroli i archiwizacji dokumentów potwierdzających dopuszczenie tych materiałów do obrotu, 3.2.10. Sprawdzania i odbioru robót budowlanych ulegających zakryciu lub zanikających, uczestniczenia w próbach i odbiorach technicznych sieci i urządzeń technicznych, 3.2.11. Wydawania kierownikowi budowy lub kierownikom robót poleceń potwierdzonych wpisem do dziennika budowy dotyczących: usunięcia nieprawidłowości lub zagrożeń, wykonania prób lub badań, także wymagających odkrycia robót lub elementów zakrytych oraz przedstawienie ekspertyz dotyczących prowadzonych robót budowlanych, dowodów dopuszczenia do obrotu i stosowania w budownictwie wyrobów budowlanych i urządzeń technicznych, 3.2.12. Żądania od kierownika budowy lub kierowników robót dokonania poprawek bądź ponownego wykonania wadliwie wykonanych robót, 3.2.13. Kontrolowania jakości i terminowości wykonywanych robót: - kontrolowanie prawidłowości prowadzenia dziennika budowy i dokonywanie w nim wpisów stwierdzających wszystkie okoliczności mające znaczenie dla oceny właściwego wykonania robót, - uczestniczenie w dokonywaniu odbiorów częściowych inwestycji, - przygotowanie zadania inwestycyjnego do odbioru końcowego - sprawdzenie i zatwierdzenie dokumentacji powykonawczej (operatu kolaudacyjnego), w tym powykonawczej dokumentacji geodezyjnej, - sprawdzanie faktur wykonawcy oraz dokumentów załączonych do rozliczenia robót, - dokonywanie rozliczeń merytorycznych i finansowych wykonanych prac w imieniu Zamawiającego, a także sporządzenie pełnego rozliczenia finansowego nadzorowanej inwestycji, - dokonanie odbioru inwestycji po upływie terminu gwarancji ustalonego w umowie z wykonawcą robót budowlanych, - uczestnictwo w komisjach do stwierdzenia ewentualnych wad w okresie rękojmi oraz nadzór nad naprawami wad ujawnionych w okresie rękojmi i gwarancji. 3.2.14. Inspektor nadzoru zobowiązany jest do składania sprawozdań z realizacji inwestycji na wniosek zamawiającego oraz będzie informował na bieżąco Zamawiającego o przebiegu prac ewentualnych zagrożeniach w realizacji inwestycji, 3.2.15. Inspektor nadzoru zobowiązany jest do nadzorowania budowy w takich odstępach czasu, aby była skuteczność nadzoru ,jednak nie rzadziej niż min. 3 razy w tygodniu oraz na każde żądanie Zamawiającego - Inwestora w sytuacjach wyjątkowych niezwłocznie, gdy obecność inspektora nadzoru będzie nieodzowna najpóźniej w przeciągu 3 godzin, Każdorazowy pobyt na placu budowy winien być potwierdzony wpisem do dziennika budowy. 3.2.16. Inspektor nadzoru zobowiązany jest posiadać telefon komórkowy i samochód do dyspozycji. Pełen zakres czynności określonych w Ustawie z dnia 7 lipca 1994 roku Prawo budowlane - (tekst jednolity Dz.U. z 2013r. Poz. 1409 z późn.zm.) . Pełnienie funkcji koordynatora inspektorów nadzoru w przypadku występowania innych branż przy realizacji inwestycji - zgodnie z art. 27 w/w ustawy Prawo budowlane. 4. Termin wykonania zamówienia Zamówienie będzie wykonywane w okresie od podpisania umowy w sprawie pełnienia nadzoru inwestorskiego oraz złożenia oświadczenia o podjęciu nadzoru inwestorskiego do zakończenia robót, przez które rozumie się łączne spełnienie następujących warunków: dokonanie przez Inwestora odbioru końcowego, rozliczenie robót fakturą końcową. Inspektor nadzoru jest tez zobowiązany do wzięcia udziału w odbiorach pogwarancyjnych. Przewidywany termin zakończenia robót budowlanych - 30 listopada 2014 r..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.24.70.00-1.

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 16.04.2014.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • PM Pilarski Miśkiewicz Sp. z o.o., Al.Marszałka Józefa Piłsudskiego 135 nr lok.127, 92-318 Łódź, kraj/woj. łódzkie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 294481,29 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 120000,00

  • Oferta z najniższą ceną: 118000,00 / Oferta z najwyższą ceną: 205800,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.