eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Nowy Sącz › Przeprowadzenie szkoleń realizowanych przez Małopolski Ośrodek Ruchu Drogowego w Nowym Sączu dla uczestników projektu pt. Wyższe kwalifikacje - pewniejsza przyszłość na rynku pracy współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2013-01-09

Nowy Sącz: Przeprowadzenie szkoleń realizowanych przez Małopolski Ośrodek Ruchu Drogowego w Nowym Sączu dla uczestników projektu pt. Wyższe kwalifikacje - pewniejsza przyszłość na rynku pracy współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego.
Numer ogłoszenia: 13572 - 2013; data zamieszczenia: 09.01.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Małopolski Ośrodek Ruchu Drogowego , ul. 29 Listopada 10, 33-300 Nowy Sącz, woj. małopolskie, tel. 018 4490880, 4490882, faks 018 4490881.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.mord.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: wojewódzka samorządowa osoba prawna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przeprowadzenie szkoleń realizowanych przez Małopolski Ośrodek Ruchu Drogowego w Nowym Sączu dla uczestników projektu pt. Wyższe kwalifikacje - pewniejsza przyszłość na rynku pracy współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: W ramach zamówienia mamy następujące cykle szkoleniowe, części zamówienia: Cykl Nr 1 - Szkolenia ADR podstawowy + cysterny - 3 grupy szkoleniowe po 10 osób każda. Każda grupa to łącznie 44 godzin zajęć w tym 4 godziny zajęć praktycznych. Liczba osób 30. Cykl Nr 2 - Przeprowadzenie zajęć praktycznych dla kandydatów na instruktorów nauki jazdy dla prawo jazdy kategorii B oraz C,CE,D. Liczba osób 20. Cykl Nr 3 - Przeprowadzenie zajęć teoretycznych dla kandydatów na diagnostów z terenu powiatów: gorlickiego, nowosądeckiego, Nowy Sącz, limanowskiego, nowotarskiego, suskiego. Każda grupa to łącznie 80 godzin zajęć. Liczba osób 60. Cykl Nr 4 - Wynajęcie hali diagnostycznej oraz przeprowadzenia seminarium teoretyczno-praktycznego dla kandydatów na diagnostów na terenie powiatu nowosądeckiego lub miasta Nowy Sącz. Liczba osób 10. Liczba godzin zajęć 37. Cykl Nr 5 - Wynajęcie hali diagnostycznej oraz przeprowadzenia seminarium teoretyczno-praktycznego dla kandydatów na diagnostów na terenie powiatu nowosądeckiego lub miasta Nowy Sącz. Liczba osób 10. Liczba godzin zajęć 37. Cykl Nr 6 - Wynajęcie hali diagnostycznej oraz przeprowadzenia seminarium teoretyczno-praktycznego dla kandydatów na diagnostów na terenie powiatu gorlickiego. Liczba osób 10. Liczba godzin zajęć 37. Cykl Nr 7 - Wynajęcie hali diagnostycznej oraz przeprowadzenia seminarium teoretyczno-praktycznego dla kandydatów na diagnostów na terenie powiatu nowotarskiego. Liczba osób 10. Liczba godzin zajęć 37. Cykl Nr 8 - Wynajęcie hali diagnostycznej oraz przeprowadzenia seminarium teoretyczno-praktycznego dla kandydatów na diagnostów na terenie powiatu limanowskiego. Liczba osób 10. Liczba godzin zajęć 37. Cykl Nr 9 - Wynajęcie hali diagnostycznej oraz przeprowadzenia seminarium teoretyczno-praktycznego dla kandydatów na diagnostów na terenie powiatu suskiego. Liczba osób 10. Liczba godzin zajęć 37. Cykl Nr 10 - Przeprowadzenie części specjalistycznej w zakresie bloku programowego C1, C1+E, C, C+E oraz D1, D1+E, D, D+E w zakresie szkoleń kwalifikacja wstępna oraz wstępna przyspieszona na terenie powiatu suskiego, limanowskiego, nowosądeckiego, Miasta Nowego Sącza. Liczba osób 120. Liczba godzin zajęć 1692. W przedmiot zamówienia nie wchodzi szkolenie w warunkach specjalnych..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.00.00-8.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 10.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.11.2013.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia poprzez złożenie wykazu osób które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający przewiduje możliwość zmian postanowień w zawartej umowie wprowadzonych aneksem takich jak: 1. zmiana osób funkcyjnych - z przyczyn niezależnych od Zamawiającego i Wykonawcy; 2. zmiana sposobu reprezentacji - z przyczyn niezależnych od Zamawiającego i Wykonawcy; 3. zmiana adresu siedziby jednej ze stron - z przyczyn zewnętrznych; 4. wprowadzenie lub zmiana podwykonawcy - w uzasadnionych przypadkach, za pisemną zgodą Zamawiającego 5. zmiana limitów osób - uczestników ale nie mniej niż ilość minimalna wskazana w SIWZ, 6. zmiana miejsca realizacji zajęć, 7. zmiana terminu realizacji zamówienia; 8. wprowadzenie informacji dodatkowych związanych z nowymi wytycznymi w realizacji Projektu; 9. zmiana osób - kadry zapewnionej przez Wykonawcę; 10. w przypadku zmiany obowiązującej stawki podatku VAT, Zamawiający dopuszcza możliwość zmniejszenia lub zwiększenia wynagrodzenia o kwotę różnicy w kwocie podatku VAT, 11. Przewidziane powyżej okoliczności stanowiące podstawę zmian do umowy, stanowią uprawnienie Zamawiającego nie zaś jego obowiązek wprowadzenia takich zmian

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mord.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Małopolski Ośrodek Ruchu Drogowego w Nowym Sączu Ul. 29 Listopada 10 33-300 Nowy Sącz Sekretariat, pokój 109, I piętro.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 17.01.2013 godzina 10:00, miejsce: Małopolski Ośrodek Ruchu Drogowego w Nowym Sączu Ul. 29 Listopada 10 33-300 Nowy Sącz Sekretariat, pokój 109, I piętro.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie szkoleń realizowanych przez Małopolski Ośrodek Ruchu Drogowego w Nowym Sączu w ramach projektu Wyższe kwalifikacje - pewniejsza przyszłość na rynku pracy współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki 2007-2013, Priorytet VIII - Regionalne kadry gospodarki, działanie 8.1. Rozwój pracowników i przedsiębiorstw w regionie, Poddziałanie 8.1.1 - Wspieranie rozwojów kwalifikacji zawodowych i doradztwo dla przedsiębiorstw.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: tak

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Przeprowadzenie szkolenia ADR.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przeprowadzenie Szkolenia ADR /podstawowy + cysterny/ (3 grupy szkoleniowe po 10 osób każda). Każda grupa to łącznie 44 godzin zajęć (w tym 4 godziny zajęć praktycznych). Liczba osób 30..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.00.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2013.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Przeprowadzenie zajęć praktycznych dla kandydatów na instruktorów nauki jazdy dla prawo jazdy kategorii B oraz C,CE,D..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przeprowadzenie zajęć praktycznych dla kandydatów na instruktorów nauki jazdy dla prawo jazdy kategorii B oraz C,CE,D. Liczba osób 20..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.00.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2013.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Przeprowadzenie zajęć teoretycznych dla kandydatów na diagnostów z terenu powiatów: gorlickiego, nowosądeckiego, Nowy Sącz, limanowskiego, nowotarskiego, suskiego.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przeprowadzenie zajęć teoretycznych dla kandydatów na diagnostów z terenu powiatów: gorlickiego, nowosądeckiego, Nowy Sącz, limanowskiego, nowotarskiego, suskiego. Każda grupa to łącznie 80 godzin zajęć. Liczba osób 60.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.00.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2013.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Wynajęcie hali diagnostycznej oraz przeprowadzenia seminarium teoretyczno-praktycznego dla kandydatów na diagnostów na terenie powiatu nowosądeckiego lub miasta Nowy Sącz.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wynajęcie hali diagnostycznej oraz przeprowadzenia seminarium teoretyczno-praktycznego dla kandydatów na diagnostów na terenie powiatu nowosądeckiego lub miasta Nowy Sącz. Liczba osób 10. Liczba godzin zajęć 37.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.00.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2013.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Wynajęcie hali diagnostycznej oraz przeprowadzenia seminarium teoretyczno-praktycznego dla kandydatów na diagnostów na terenie powiatu nowosądeckiego lub miasta Nowy Sącz.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wynajęcie hali diagnostycznej oraz przeprowadzenia seminarium teoretyczno-praktycznego dla kandydatów na diagnostów na terenie powiatu nowosądeckiego lub miasta Nowy Sącz. Liczba osób 10. Liczba godzin zajęć 37.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.00.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2013.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Wynajęcie hali diagnostycznej oraz przeprowadzenia seminarium teoretyczno-praktycznego dla kandydatów na diagnostów na terenie powiatu gorlickiego.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wynajęcie hali diagnostycznej oraz przeprowadzenia seminarium teoretyczno-praktycznego dla kandydatów na diagnostów na terenie powiatu gorlickiego. Liczba osób 10. Liczba godzin zajęć 37.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.00.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2013.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Wynajęcie hali diagnostycznej oraz przeprowadzenia seminarium teoretyczno-praktycznego dla kandydatów na diagnostów na terenie powiatu nowotarskiego.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wynajęcie hali diagnostycznej oraz przeprowadzenia seminarium teoretyczno-praktycznego dla kandydatów na diagnostów na terenie powiatu nowotarskiego. Liczba osób 10. Liczba godzin zajęć 37.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.00.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2013.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Wynajęcie hali diagnostycznej oraz przeprowadzenia seminarium teoretyczno-praktycznego dla kandydatów na diagnostów na terenie powiatu limanowskiego.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wynajęcie hali diagnostycznej oraz przeprowadzenia seminarium teoretyczno-praktycznego dla kandydatów na diagnostów na terenie powiatu limanowskiego. Liczba osób 10. Liczba godzin zajęć 37.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.00.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2013.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: Wynajęcie hali diagnostycznej oraz przeprowadzenia seminarium teoretyczno-praktycznego dla kandydatów na diagnostów na terenie powiatu suskiego.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wynajęcie hali diagnostycznej oraz przeprowadzenia seminarium teoretyczno-praktycznego dla kandydatów na diagnostów na terenie powiatu suskiego. Liczba osób 10. Liczba godzin zajęć 37.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.00.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2013.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: Przeprowadzenie części specjalistycznej w zakresie bloku programowego C1, C1+E, C, C+E oraz D1, D1+E, D, D+E w zakresie szkoleń kwalifikacja wstępna oraz wstępna przyspieszona na terenie powiatu suskiego, limanowskiego, nowosądeckiego, Miasta Nowego Sącza.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przeprowadzenie części specjalistycznej w zakresie bloku programowego C1, C1+E, C, C+E oraz D1, D1+E, D, D+E w zakresie szkoleń kwalifikacja wstępna oraz wstępna przyspieszona na terenie powiatu suskiego, limanowskiego, nowosądeckiego, Miasta Nowego Sącza. Liczba osób 120. Liczba godzin zajęć 1692. W przedmiot zamówienia nie wchodzi szkolenie w warunkach specjalnych.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.00.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2013.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.