eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Szprotawa › Remont chodnika ul. 3-go Maja w Szprotawie

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-08-18

Szprotawa: Remont chodnika ul. 3-go Maja w Szprotawie
Numer ogłoszenia: 135557 - 2009; data zamieszczenia: 18.08.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Miejski Szprotowa , Rynek 45, 67-300 Szprotawa, woj. lubuskie, tel. 068 3760772.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont chodnika ul. 3-go Maja w Szprotawie.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 2. Zakres przedmiotu zamówienia Przedmiotem zamówienia jest wykonanie remontu nawierzchni chodnika ul. 3-go Maja w Szprotawie. Zakres zamówienia obejmuje odcinek chodników od skrzyżowania ul. 3 go Maja z ulicą Ciszowską, do Parku przy os. Piastowskim. Przed przystąpieniem do prac budowlanych Wykonawca sporządzi Projekt Tymczasowej Organizacji Ruchu. 3. Opis robót do wykonania Należy rozebrać istniejącą nawierzchnię chodnikową ( płyty chodnikowe, krawężniki betonowe, obrzeża betonowe). Po rozebraniu nawierzchni chodnika wykonać koryto szerokości 1,5 m od krawężnika i głębokości 25 cm, w miejscu wjazdów na posesje koryto należy pogłębić do głębokości 35 cm. Koryto należy wyprofilować z zachowaniem odpowiednich (istniejących spadków chodnika) spadków podłużnych i poprzecznych nawiązując do wysokości istniejącej krawędzi jezdni. Powierzchnię koryta należy wyrównać i zagęścić i na tak przygotowanym podłożu wykonać rowki pod ławy betonowe na krawężniki i obrzeża betonowe. Obrzeża betonowe ( 30x8) posadowić na ławach betonowych od strony granicy pasa drogowego (zgodnie z dokumentacją projektową), spoiny należy wypełnić zaprawą cementową. W miejscach wjazdów na posesje od strony posesji należy posadowić krawężniki najazdowe (15x22) na ławie betonowej, krawężniki najazdowe posadowić nawiązując do wysokości terenu wjazdu na posesje. Od strony zjazdów na jezdnię krawężniki betonowe (30x15) posadowić na ławach betonowych nawiązując do wysokości istniejącej jezdni . Obrzeża i krawężniki posadowić na takiej wysokości aby po wykonaniu nawierzchni chodnika, zachowane były odpowiednie spadki chodnika w kierunku jezdni. Na tak przygotowanym podłożu koryta rozścielić i odpowiednio zagęścić warstwę odsączającą podbudowy z piasku gr. 10 cm w ciągu chodników oraz wjazdów na posesje. Następnie rozścielić i zagęścić warstwę dolną podbudowy z kruszywa łamanego grubości 8 cm w miejscach wjazdów na posesje. Na warstwę dolną podbudowy rozścielić na całej szerokości i długości chodnika warstwę górną podbudowy z kruszywa łamanego gr. 4 cm. Na odpowiednio zagęszczone warstwy podbudowy ułożyć kostkę betonową grubości 8 cm na podsypce cementowo piaskowej grubości 5cm na całej długości chodnika z zachowaniem odpowiednich spadków podłużnych i poprzecznych. Wjazdy na posesje należy ułożyć z czerwonej kostki. Spoiny wypełnić piaskiem. Całość robót wykonać zgodnie ze , Specyfikacją Techniczną Wykonania i Odbioru Robót ,Rysunkami technicznymi oraz Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.32.60 - Roboty budowlane w zakresie dróg pieszych .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 3.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Zamawiający ustala wadium w wysokosci 2000 PLN

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia ubiegać się mogą oferenci spełniający warunki wynikające z art. 22 ust.1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r z późn. zm. Prawo zamówień publicznych, czyli: 1.Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień 2.Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny (tj. wykonali przynajmniej dwie roboty budowlane o zakresie zbliżonym co do zakresu przedmiotu zamówienia w okresie 5 ostatnich lat. Przez zakres podobny Zamawiający będzie rozumiał wykonanie w okresie 5 ostatnich lat przynajmniej dwóch robót budowlanych, których przedmiotem była budowa lub remont chodników lub drogi z kostki betonowej o powierzchni min 1000m2 każda a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia (dysponują następującymi osobami: kierownik budowy z uprawnieniami o specjalności drogowej ) 3.Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia 4.Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia według paragrafu 24 ust.1 i 2 prawa zamówień publicznych..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: - formularz ofertowy z wykorzystaniem załączonego wzoru - informacja ogólna o oferencie - załącznik nr 1 - kosztorys ofertowy zał. nr 6 -zaakceptowany wzór umowy -załącznik nr 5 1.2 W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r z późn. zm. Prawo zamówień publicznych, Wykonawca składa następujące dokumenty: - aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert - oświadczenie do postępowania o zamówienie publiczne z art. 22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych z wykorzystaniem wzoru- załącznik nr 2 1.3 W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada niezbędną wiedzę oraz doświadczenie, potencjał techniczny, a także dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, wykonawca składa następujące dokumenty: - wykaz osób i podmiotów, które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z danymi na temat ich kwalifikacji niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności zał. nr 3, załącznik powinien zawierać przynajmniej następujące osoby: a) kierownik budowy z uprawnieniami o specjalności drogowej, do kierowania, nadzorowania i kontrolowania budowy i robót wraz z ważnym zaświadczeniem z Izby Inżynierów Budownictwa. -wykaz wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat robót budowlanych ( z uwzględnieniem rozdziału II pkt 2 niniejszej SIWZ), a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wielkości (powierzchnia wykonanych dróg lub chodników z kostki betonowej), wartości oraz daty i miejsca wykonania. Załącznik nr 4 z załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie (referencje). Referencje muszą umożliwiać ich weryfikację, zawierać nr telefonu do osoby wystawiającej;.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szprotawa.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski w Szprotawie Rynek 45 67-300 Szprotawa.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 08.09.2009 godzina 12:00, miejsce: Urząd Miejski w Szprotawie Rynek 45 67-300 Szprotawa Sekretariat.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.