eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Lesko › Dostawa żywności na potrzeby Bursy Szkolnej w Lesku w 2016 r

Treść lub zakres tego przetargu uległy zmianie. Zobacz opublikowaną do tego przetargu poprawkę.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2016-01-20

Lesko: Dostawa żywności na potrzeby Bursy Szkolnej w Lesku w 2016 r
Numer ogłoszenia: 13524 - 2016; data zamieszczenia: 20.01.2016
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 348030 - 2015r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Bursa Szkolna, ul. Piłsudskiego 31, 38-600 Lesko, woj. podkarpackie, tel. 13 469 62 73, faks 13 469 62 73.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa żywności na potrzeby Bursy Szkolnej w Lesku w 2016 r.

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Dostawy produktów żywnościowych do Bursy Szkolnej w Lesku. Oznaczenie wg Wspólnego Słownika Zamówień: Kod CPV: 15800000-6 - produkty spożywcze; 15500000-3 - produkty mleczarskie; 15110000-2 - mięso; 15131130-5 - wędliny; 15112000-6 - drób; 15811000-6 - pieczywo,15300000-1 - owoce i warzywa; 15331170-9 -warzywa mrożone. Podane ilości produktów są szacunkowe i mogą ulec zmniejszeniu, tzn. nie stanowią ostatecznego rozmiaru zamówienia, w wyniku czego nie mogą stanowić podstaw do zgłaszania roszczeń z tytułu niezrealizowanych dostaw albo podstawy do odmowy realizacji dostaw. Zamawiający nie będzie ponosił ujemnych skutków finansowych spowodowanych zmniejszeniem ilości i wartości dostaw. Dostawy realizowane będą na podstawie bieżących zamówień składanych przez uprawnionego pracownika Zamawiającego /telefonicznie, pisemnie lub elektronicznie (maks. 2 razy dziennie). Dostawa, rozładunek i wniesienie realizowane będą na koszt dostawy wkalkulowany w cenę produktów objętych umową. Dostawa przedmiotu zamówienia wykonywana będzie własnymi środkami transportu Wykonawcy spełniającymi wymogi sanitarne. Osoby wykonujące dostawę muszą legitymować się aktualnym zaświadczeniem lekarskim do celów sanitarno-epidemiologicznych, które okazują na każde żądanie zamawiającego. Zamawiający zastrzega możliwość dostawy do 2 razy dziennie. Oferowane produkty winny spełniać wymagania wymienione w obowiązujących przepisach prawa dotyczącego produkcji i obrotu żywności, Każdy produkt winny być wyprodukowany i wprowadzony do obrotu zgodnie z normami systemu HACCP. Dostarczane produkty winny odpowiadać Polskim Normom oraz być zgodne z normami określonymi i obowiązującymi na obszarze Unii Europejskiej. Materiał opakowaniowy winny być dopuszczony do kontaktu z żywnością. Dostarczane produkty będą świeże, pełnowartościowe, należytej jakości oraz będą dostarczane nie później, niż w połowie okresu przydatności do spożycia przewidzianego dla danego produktu, z zastrzeżeniem: pieczywo i wyroby cukiernicze oraz wyroby garmażeryjne - wyprodukowane będą w dobie dostawy; ryby i mrożonki będą posiadać termin przydatności do spożycia nie krótszy niż 30 dni od dostawy; warzywa i owoce świeże cechować się będą regularnym kształtem właściwym dla danej odmiany, będą wolne od szkodników, zanieczyszczeń ziemią, uszkodzeń, oznak wyrastania korzenia w pęd nasienny, brakiem oznak więdnięcia, wyschnięcia czy gnicia; mięso i wędliny będą produktami świeżymi, z terminem przydatności do spożycia nie krótszym niż połowy jego okresu. Artykuły spożywcze mają spełniać normy zgodne z Rozporządzeniem Ministra Zdrowia z dnia 26 sierpnia 2015 r. w sprawie grup środków spożywczych przeznaczonych do sprzedaży dzieciom i młodzieży w jednostkach systemu oświaty oraz wymagań, jakie muszą spełniać środki spożywcze stosowane w ramach żywienia zbiorowego dzieci i młodzieży w tych jednostkach (Dz. U. nr 1256 z 2015 r.) W przypadku dostawy produktu równoważnego, zamawiający wymaga, aby opakowanie tego produktu zawierało wszystkie informacje umożliwiające identyfikację. Wykonawca ponosi odpowiedzialność za wady jakościowe dostarczanych produktów (ukryte, nie ukryte) i za uszkodzenia powstałe w wyniku ich transportu oraz zobowiązany jest do niezwłocznej wymiany wadliwego towaru we własnym zakresie i na własny koszt. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert równoważnych, tj. ofert obejmujących artykuły odpowiadające właściwościom artykułów wyszczególnionych w Formularzu cenowym, różniących się od nich nazwą i producentem. Ze względu na często zmieniające się nazwy produktów Zamawiający w trakcie trwania umowy dopuszcza także możliwość dokonywania zakupów artykułów równoważnych takich, które nie zostaną wymienione w formularzu ofertowym, a odpowiadają właściwościom artykułów wyszczególnionych w formularzu, różnią się od nich nazwą i producentem. Decyzję o uznaniu towaru za równoważny podejmuje Zamawiający. Szczegółowy wykaz produktów zawierają załączniki 1-2 dołączone do SIWZ.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.80.00.00-6, 15.50.00.00-3, 15.11.00.00-2, 15.13.11.30-5, 15.11.20.00-6, 15.81.10.00-6, 15.30.00.00-1, 15.33.11.70-9.

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 1   

Nazwa: Artykuły ogólnospożywcze i nabiałowe

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 11.01.2016.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • FIRMA HANDLOWA BORS HURTOWNIA SPOŻYWCZA, ul. Piłsudskiego 52, 38-600 Lesko, kraj/woj. podkarpackie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 43654,50 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 42351,82

  • Oferta z najniższą ceną: 42351,82 / Oferta z najwyższą ceną: 42351,82

  • Waluta: PLN .


Część NR: 2   

Nazwa: Warzywa i owoce

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 11.01.2016.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Handel Hurt-Detal art. rolno-spożywcze Mariusz Maślak, ul. Młynarska 18, 38-500 Sanok, kraj/woj. podkarpackie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 32259,90 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 26152,80

  • Oferta z najniższą ceną: 26152,80 / Oferta z najwyższą ceną: 32222,02

  • Waluta: PLN .


Część NR: 3   

Nazwa: Mięso, wędliny, drób

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 11.01.2016.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Zakłady Mięsne Nowy Żmigród Sp.z o.o., Mytarz 4, 38-230 Nowy Żmigród, kraj/woj. podkarpackie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 38209,80 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 38656,00

  • Oferta z najniższą ceną: 38656,00 / Oferta z najwyższą ceną: 39569,25

  • Waluta: PLN .


Część NR: 4   

Nazwa: Pieczywo, artykuły piekarnicze i cukiernicze

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 11.01.2016.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • PIEKARNIA-CUKIERNIA SZELCÓW LESKO SPÓŁKA JAWNA H.A.M.R.Szelc, ul. Przemysłowa 2, 38-600 Lesko, kraj/woj. podkarpackie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 7421,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 7797,20

  • Oferta z najniższą ceną: 7797,20 / Oferta z najwyższą ceną: 7797,20

  • Waluta: PLN .


Część NR: 5   

Nazwa: Mrożonki

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 11.01.2016.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • JAWIT A. i J. Białas L. i W. Lampara Spółka Jawna, ul. Mięsowicza 2a, 38-400 Krosno, kraj/woj. podkarpackie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 7663,65 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 6266,40

  • Oferta z najniższą ceną: 6266,40 / Oferta z najwyższą ceną: 9472,50

  • Waluta: PLN .


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.