eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Chrzanów › Dostawa sanitarnego ambulansu drogowego

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-05-06

Chrzanów: Dostawa sanitarnego ambulansu drogowego
Numer ogłoszenia: 135126 - 2009; data zamieszczenia: 06.05.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Szpital Powiatowy w Chrzanowie , ul. Topolowa 16, 32-500 Chrzanów, woj. małopolskie, tel. 032 6247777, 6247034, faks 032 6239428, 6247032.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpital-chrzanow.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Szpital Powiatowy.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa sanitarnego ambulansu drogowego.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest. dostawa sanitarnego ambulansu drogowego typu C, którego konstrukcja, osiągi i wyposażenie spełniają wymogi normy PN-EN 1789. 2. Przedmiot zamówienia musi być fabrycznie nowy, wykonany zgodnie z PN-EN 1789 oraz wymaganymi warunkami samochodu bazowego, zabudowy medycznej i wyposażenia w sprzęt. Pojazd musi posiadać niezbędne wyposażenie oraz dokumenty dopuszczające do ruchu drogowego w Polsce. Pojazd powinien posiadać świadectwo homologacji pojazdów skompletowanych i bazowych. 3. Dane techniczne , wyposażenie określa specyfikacja techniczna (AIT) stanowiąca załącznik do siwz. 4. Wykonawca udzieli gwarancji na cały przedmiot zamówienia: na samochód bez limitu kilometrów (min 24 miesięcy.) lakier (min 36 miesięcy.), perforacja (36 miesięcy.) oraz wyposażenie - na okres nie krótszy niż 24 miesięcy. 5. Wykonawca zobowiązany jest do przeprowadzenia bezpłatnego szkolenia personelu Zamawiającego w zakresie obsługi przedmiotu zamówienia. 6. Wynagrodzenie za przedmiot zamówienia musi obejmować również wszelkie koszty związane z ubezpieczeniem przedmiotu zamówienia. Wykonawca zapewni pakiet ubezpieczeń na okres 12 miesięcy, składający się z: obowiązkowego ubezpieczenia odpowiedzialności cywilnej OC, autocasco AC, ubezpieczenia następstw nieszczęśliwych wypadków kierowcy i pasażerów NNW oraz Assistance 24h 7. Wykonawca musi posiadać co najmniej jeden punkt serwisowy ( dotyczy auta i wyposażenia) w odległości do 60 km od siedziby Zamawiającego. 8. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych. 9. Zamawiający nie dopuszcza możliwości złożenia ofert wariantowych..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.14.42.00 - Pojazdy służb ratowniczych 34.21.12.00 - Nadwozia ambulansów .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 30.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: 1. Wadium może być wniesione w następujących formach: a) pieniądzu; b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że zobowiązanie kasy jest zawsze zobowiązaniem pieniężnym; c) gwarancjach bankowych; d) gwarancjach ubezpieczeniowych; e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275). W przypadku wniesienia wadium w formie z pkt. 2-5 - do oferty należy dołączyć oryginał tego dokumentu. Poręczenia, gwarancje, o których mowa wyżej muszą być ważne przez okres związania z ofertą tzn. 30 dni od daty otwarcia ofert. 2. Wadium należy wnieść w wysokości: 3.000,00 zł w terminie do dnia składania ofert do godz. 10:00. 3. Wadium w pieniądzu należy wpłacić na konto: Bank Pekao S.A. 38 1240 4748 1111 0000 4877 1892. 4. Kserokopię dowodu wpłaty wadium (w gotówce) należy dołączyć do oferty przetargowej lub złożyć u Zamawiającego w ustalonym terminie składania ofert.. Oferty bez dowodu wniesienia wadium nie będą rozpatrywane. Za datę wpłacenia wadium uważa się datę wpływu środków pieniężnych na konto bankowe Zamawiającego. Zamawiający podaje, iż kwota wadium wpłacona w pieniądzu zdeponowana będzie na oprocentowanym rachunku bankowym. Dyspozycje w zakresie zwrotu wadium wniesionego w pieniądzu dla wykonawców, których oferty nie zostaną wybrane Zamawiający przekaże do banku niezwłocznie od daty podpisania umowy z Wykonawcą, którego oferta została wybrana, lecz nie później niż następnego dnia po zakończeniu okresu związania z ofertą. 5. Wykonawca, którego oferta została wybrana traci wadium na rzecz Zamawiającego, jeżeli: - odmówi podpisania umowy na warunkach określonych w ofercie, - nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; - zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy. 6. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy Prawo Zamówień Publicznych, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1, lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nie leżących po jego stronie.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Każdy Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę. Złożenie większej liczby ofert lub oferty zawierającej propozycje wariantowe spowoduje odrzucenie wszystkich ofert złożonych przez danego Wykonawcę. 2. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu z ubiegania się o udzielenie zamówienia publicznego na podstawie art. 24 oraz spełniają wymagania na podstawie art. 22 ustawy Prawo Zamówień Publicznych. 3. W przypadku składania oferty wspólnej o udzielenie zamówienia publicznego mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełnią wymagania podane w art. 23 ustawy Prawo Zamówień Publicznych. 4. Ocena spełniania w/w warunków na podstawie dokumentów i oświadczeń stanowiących ofertę..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Każdy z Wykonawców przystępujący do przetargu zobowiązany jest złożyć ofertę w formie formularza zgodnie z przedłożonym przez Zamawiającego wzorem, stanowiącym załącznik nr 1 do specyfikacji oraz wypełnione Arkusze Informacji Technicznej (AIT) dotyczące samochodu oraz wymaganego wyposażenia. 2. Dowód wpłaty wadium 3. Pełnomocnictwo do podpisywania oferty (jeżeli dotyczy). 4. Oświadczenie (art.22 i 24 ustawy PZP) 5. W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienia do wykonania zamówienia oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 Ustawy PZP do oferty należy dołączyć: a) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, b) Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne, i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; W przypadku składania ofert przez Wykonawców występujących wspólnie ww. dokumenty (a,b) muszą być złożone przez każdego Wykonawcę. 6. W celu potwierdzenia opisanego przez Zamawiającego warunku posiadania przez Wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, do oferty należy dołączyć: a) Wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że te dostawy zostały wykonane należycie; - Zamawiający wymaga , aby Wykonawca wykonał co najmniej jedno zamówienie dotyczące dostawy ambulansu. 7. W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego, do oferty należy dołączyć: a) Firmowe materiały informacyjne (w języku polskim) dotyczące przedmiotu zamówienia. 8. W przypadku, gdy Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej składa dokumenty wymienione w §2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpital-chrzanow.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Szpital Powiatowy w Chrzanowie ul. Topolowa 16; 32-500 Chrzanów , II p. paw. D Sekcja Zamówień Publicznych..

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 14.05.2009 godzina 10:00, miejsce: Szpital Powiatowy w Chrzanowie ul. Topolowa 16; 32-500 Chrzanów , II p. paw. D - Sekretariat Główny p.214..

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.