eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Pabianice › OCHRONA MIENIA I OSÓB NA OBIEKTACH ZAKŁADU GOSPODARKI MIESZKANIOWEJ W PABIANICACH

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2010-01-15

Pabianice: OCHRONA MIENIA I OSÓB NA OBIEKTACH ZAKŁADU GOSPODARKI MIESZKANIOWEJ W PABIANICACH
Numer ogłoszenia: 13468 - 2010; data zamieszczenia: 15.01.2010
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 425926 - 2009r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Gospodarki Mieszkaniowej, ul. Warzywna 6, 95-200 Pabianice, woj. łódzkie, tel. 042 2251875, faks 042 2251878.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: OCHRONA MIENIA I OSÓB NA OBIEKTACH ZAKŁADU GOSPODARKI MIESZKANIOWEJ W PABIANICACH.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem niniejszego zamówienia publicznego jest usługa ochrony mienia i osób terenów i obiektów Zakładu Gospodarki Mieszkaniowej w Pabianicach, tj: a) terenu (wraz z obiektami na nim się znajdującymi) na których zlokalizowana jest siedziba Zamawiającego - ul. Warzywna 6 w Pabianicach, b) terenu wraz z obiektami na nim się znajdującymi przy ulicy Szpitalnej 2 w Pabianicach. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia w odniesieniu do nieruchomości przy ulicy Warzywnej 6: a) W zakres usługi wchodzi: - monitorowanie 24 h/dobę kasy w budynku; monitorowanie przez Centrum Operacyjne lokalnego systemu alarmowego oraz przyjmowania informacji alarmowych i niezwłocznie powiadamianie o nich w zależności od rodzaju alarmu: 1. Powiatowej Komendy Policji, 2. Powiatowej Komendy Straży Pożarnej, 3. Pogotowia Energetycznego PGE Dystrybucja Spółka z o. o., 4. Pogotowia Gazowego, 5. Zleceniodawcy lub osoby przez niego upoważnionej. - ochrona terenu wraz z mieniem znajdującym się na nim, wykonywana przez osoby zatrudnione w systemie zmianowym przy zastrzeżeniu, iż w każdej chwili usługę świadczyć będzie jedna osoba Wykonawcy: 1. dni robocze od poniedziałku do piątku: w godzinach od 19.00 do 7.00 dnia następnego, 2. dni wolne od pracy dla Zamawiającego (sobota, niedziele i święta): w godzinach od 12.00 do 7.00 dnia następnego łącznie w całym okresie obowiązywania umowy (01.01 - 30.06.2010 roku) szacowana ilość godzin pracy firmy ochroniarskiej wyniesie 2 863 godzin, rozliczenie między stronami za dany miesiąc będzie polegało na przemnożeniu zrealizowanych godzin pracy przez stawkę jednostkową podaną w ofercie. - konserwacja i przegląd sygnalizacji włamania i napadu w sposób umożliwiający sprawne jej działanie, nie rzadziej jednak niż raz w kwartale; wykonanie usługi zostanie odnotowane w protokole. - świadczenie usług konwojowania wartości pieniężnych w dniach, godzinach i na trasie wskazanej przez Zamawiającego - 1 raz w miesiącu; konwojowanie wartości pieniężnych będzie się odbywać środkami transportu będącymi w dyspozycji Wykonawcy i na jego koszt. Uwaga: Wykonawca zobowiązany jest uwzględnić koszty świadczenia usługi określonej w tired pierwszy, trzeci i czwarty w kosztach godzinowego wynagrodzenia określonego na podstawie definicji w tired drugi. b) W przypadku wystąpienia alarmu na terenie ochranianego obiektu, zostaną wysłane specjalistyczne uzbrojone formacje obronne Wykonawcy lub firm (firmy) z nim współpracujących (grupy patrolowo-interwencyjne) wyposażone w broń palną bojową obiektową oraz środki przymusu bezpośredniego. c) W przypadku otrzymanego sygnału alarmowego Wykonawca zobowiązany jest przybyć na miejsce zdarzenia najpóźniej w ciągu 5 minut i podjąć działania zmierzające do ustalenia okoliczności wskazujących na popełnienie przestępstwa, jeśli takowe wystąpiły, z równoczesnym powiadomieniem stosownych organów porządkowych (Straż Miejska, Policja) d) Włączenie i wyłączenie lokalnego systemu alarmowego. e) Wykonawca zobowiązany jest do cogodzinnego (pod rygorem odstąpienia z winy Wykonawcy przez Zamawiającego od umowy) patrolowania terenu, co należy odnotowywać w odpowiednim rejestrze. f) Wykonawca zobowiązany jest do podejmowania działań prewencyjnych ograniczających zagrożenie mienia. g) Wykonawca zobowiązany jest powiadamiania Zamawiającego o konieczności poprawy zabezpieczenia mienia znajdującego się na ochranianym terenie, przy zachowaniu formy pisemnej. h) Wykonawca zabezpiecza konwój minimum jednym pracownikiem posiadającym licencję pracownika ochrony pierwszego lub drugiego stopnia - stosownie do treści art. 3 ust. ust. 1 i 2 Ustawy z dnia 22 sierpnia 1997 roku o ochronie osób i mienia ( Dz. U. nr 145 poz.1221 z późn. zm.) i) Termin realizacji usługi: od dnia 01.01.2010 roku od godziny 0.00 do dnia 30.06.2010 roku do godziny 24.00, z zastrzeżeniem zasad określonych w pkt a) tired drugi - podana w pkt. a) szacunkowa ilość godzin uwzględnia podany czasookres trwania umowy. 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia w odniesieniu do nieruchomości przy ulicy Szpitalnej 2: a) W zakres usługi wchodzi ochrona terenu wraz z mieniem znajdującym się na nim, wykonywana przez osoby zatrudnione w systemie zmianowym przy zastrzeżeniu, iż w każdej chwili usługę świadczyć będzie jedna osoba Wykonawcy: 1. dni robocze od poniedziałku do piątku: w godzinach od 19.00 do 7.00 dnia następnego, 2. sobota: w godzinach od 12.00 do 7.00 dnia następnego, 3. niedziele i święta: w godzinach od 700 do 700 dnia następnego łącznie w całym okresie obowiązywania umowy (01.01 - 30.06.2010 roku) szacowana ilość godzin pracy firmy ochroniarskiej wyniesie 2 719 godzin, rozliczenie między stronami za dany miesiąc będzie polegało na przemnożeniu zrealizowanych godzin pracy przez stawkę jednostkową podaną w ofercie. b) W przypadku wystąpienia alarmu na terenie ochranianego obiektu, zostaną wysłane specjalistyczne uzbrojone formacje obronne Wykonawcy lub firm (firmy) z nim współpracujących (grupy patrolowo-interwencyjne) wyposażone w broń palną bojową obiektową oraz środki przymusu bezpośredniego. c) W przypadku otrzymanego sygnału alarmowego Wykonawca zobowiązany jest przybyć na miejsce zdarzenia najpóźniej w ciągu 5 minut i podjąć działania zmierzające do ustalenia okoliczności wskazujących na popełnienie przestępstwa, jeśli takowe wystąpiły, z równoczesnym powiadomieniem stosownych organów porządkowych (Straż Miejska, Policja) d) Wykonawca zobowiązany jest do cogodzinnego (pod rygorem odstąpienia z winy Wykonawcy przez Zamawiającego od umowy) patrolowania terenu, co należy odnotowywać w odpowiednim rejestrze. e) Wykonawca zobowiązany jest do podejmowania działań prewencyjnych ograniczających zagrożenie mienia. f) Wykonawca zobowiązany jest powiadamiania Zamawiającego o konieczności poprawy zabezpieczenia mienia znajdującego się na ochranianym terenie, przy zachowaniu formy pisemnej. g) Termin realizacji usługi: od dnia 01.01.2010 roku od godziny 0.00 do dnia 30.06.2010 roku do godziny 24.00 - podana w pkt. a) szacunkowa ilość godzin uwzględnia podany czasookres trwania umowy. 4. Wykonawca w celu realizacji usługi zobowiązany jest ponadto do: a) Posiadania aktualnej polisy ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej deliktowej i kontraktowej. b) Ponoszenia odpowiedzialności wobec Zamawiającego za szkodę wynikła z zawinionego niewykonania lub nienależytego wykonania zleconej usługi. 5. Zamawiający w celu realizacji usługi zobowiązuje się do: a) Zapewnienia warunków socjalno-bytowych tj: ogrzewanego pomieszczenia wartowni, dostępu do WC, do szatni, umywalni z ciepła i zimna wodą. b) Zabezpieczenia technicznego (w tym zapewnienie właściwego oświetlenia i ogrodzenia terenu) oraz zabezpieczenia ppoż obiektu i dbania o właściwy stan techniczny. c) Zabezpieczenia mienia i wartościowych urządzeń pomieszczeniach niedostępnych dla osób nieuprawnionych. Reagowania na pisemne zgłoszenia Wykonawcy o konieczności zabezpieczenia mienia znajdującego się na chronionym terenie bądź w obiekcie..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.71.00.00 - Usługi ochroniarskie .

II.1.5) Całkowita końcowa wartość zamówienia (bez VAT) obejmująca wszystkie zamówienia i części: 38993.88 PLN.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

IV.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA V: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 1   

Nazwa:

V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 14.01.2010.

V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • MM SERVICE SECURITY Spółka z o. o., ul. 3 - go Maja 64/66, 93-408 Łódź, kraj/woj. łódzkie.

V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ
I NAJWYŻSZĄ CENĄ
(bez VAT)

  • Cena wybranej oferty: 29455.85
  • Oferta z najniższą ceną: 29455.85 oferta z najwyższą ceną: 41865.00
  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.