eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Krasne › Obsługa bankowa budżetu Gminy Krasne i gminnych jednostek budżetowych

Treść lub zakres tego przetargu uległy zmianie. Zobacz opublikowaną do tego przetargu poprawkę.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2014-06-24

Krasne: Obsługa bankowa budżetu Gminy Krasne i gminnych jednostek budżetowych
Numer ogłoszenia: 134381 - 2014; data zamieszczenia: 24.06.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 118797 - 2014r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Krasne, ul. Adama Mickiewicza 23, 06-408 Krasne, woj. mazowieckie, tel. 023 6710017, faks 023 6710017.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Obsługa bankowa budżetu Gminy Krasne i gminnych jednostek budżetowych.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest obsługa bankowa budżetu Gminy Krasne gminnych jednostek organizacyjnych. Planowany roczny budżet gminy i podległych jednostek wynosi 13 mln PLN Umowa będzie zawarta na okres 48 miesięcy. Zakres usług: 1.Otwarcie i prowadzenie następujących rachunków bankowych: 1)rachunków bieżących Urzędu Gminy Krasne i jednostek organizacyjnych a)Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej b)Gminnego Ośrodka Kultury. c)Gminnej Biblioteki Publicznej d)Gminnego Zespołu Ekonomiczno-Administracyjnego Szkół e)Szkoły Podstawowej w Krasnem f)Szkoły Podstawowej w Zielonej g)Gimnazjum Publicznego w Krasnem 2)rachunków pomocniczych w/w jednostek organizacyjnych , zgodnie z dyspozycjami wydanymi przez te jednostki, m.in. rachunków dochodów własnych, rachunków funduszy celowych, rachunków wyodrębnionych; 3)możliwość otwierania dodatkowych rachunków bieżących i pomocniczych w trakcie realizacji zamówienia, na warunkach zadeklarowanych w ofercie, 4)obsługa rachunków bankowych winna być realizowana do ostatniego dnia danego roku włącznie. 2.Udzielanie na wniosek Zamawiającego kredytu w rachunku bieżącym na pokrycie występującego w trakcie roku przejściowego deficytu budżetowego. Oprocentowanie kredytu winno być oparte na stawce WIBOR 1M plus marża banku. Wysokość kredytu będzie określona w każdym roku budżetowym przez Radę Gminy Krasne. W 2014 r. Rada Gminy upoważniła Wójta do zaciągnięcia kredytu krótkoterminowego do wysokości 2 000.000.zł. 3.Realizację zleceń płatniczych - przelewów przekazywanych w formie elektronicznej i papierowej na następujących zasadach: a)tworzenie płatności na trzy sesje ELIXIR. b)przelewy dokonywane wewnątrz banku będą realizowane w czasie rzeczywistym oraz bez opłat i prowizji, c)przelewy wychodzące do innego banku złożone do godziny 14:30 będą zrealizowane w tym samym dniu. 4.Zerowanie rachunków bieżących i pomocniczych jednostek budżetowych Gminy , polegające na przekazaniu z dniem 31 grudnia każdego roku kwot pozostałych na ww. rachunkach (np. odsetki bankowe), zgodnie z dyspozycjami kierowników jednostek. 5.Dokonywanie wpłat i wypłat gotówkowych w kasach banku . 6.Wypłaty gotówkowe do 50.000 zł powinny być dokonywane bez konieczności uprzedniego telefonicznego zgłoszenia 7.Wydawanie książeczek czekowych bez prowizji. 8.Uruchomienie i prowadzenie punktu kasowego w Krasnem w przypadku gdy bank nie posiada siedziby oddziału lub filii w miejscowości Krasne. Godziny otwarcia punktu kasowego winny być zbliżone do godzin pracy Urzędu Gminy w Krasnem . Uruchomienie punktu winno nastąpić w terminie określonym w umowie jednak nie później niż w ciągu 1 miesiąca od zawarcia umowy. Zamawiający nie zabezpiecza lokalu na punkt kasowy. 9.Udzielanie osobom upoważnionym przez posiadacza rachunku informacji o stanie salda na rachunkach i wszelkich operacjach przeprowadzonych danego dnia bez prowizji i opłat. 10.Przekazywanie wyciągów bankowych w formie papierowej każdego dnia w którym zostały dokonane operacje na rachunkach wraz z załączonymi dowodami wpłat. Przy wpłatach podatków i opłat podawanie daty obciążenia rachunku bankowego podatnika. 11.Zainstalowanie systemu bankowości elektronicznej na co najmniej 3 stanowiskach, przeszkolenie pracowników w zakresie obsługi, przekazywanie i instalowanie wersji aktualizacyjnych oraz świadczenie serwisu oprogramowania. System powinien umożliwiać co najmniej dokonywanie przelewów i uzyskiwanie informacji o stanie rachunków i dokonywanych operacjach. W ramach systemu bank zapewni Zamawiającemu wgląd do sald i operacji dokonywanych przez jednostki organizacyjne gminy na ich rachunkach bankowych. Prawo wglądu będą miały osoby zatrudnione w Urzędzie Gminy Krasne upoważnione do obsługi systemu bankowości elektronicznej 12.Możliwość deponowania środków na lokatach terminowych, w tym: -automatycznego (bez dodatkowych formalności) lokowania w banku, na lokatach środków pieniężnych znajdujących się na wskazanych przez Zamawiającego rachunkach na koniec dnia - ostatnia operacja danego dnia, bez prowizji i opłat; -przyjmowania zleceń utworzenia lokat bankowych na warunkach negocjowanych przez telefon z możliwością uzupełnienia wszystkich formalności pisemnych w terminie późniejszym. 13.Wydawanie zaświadczeń o prowadzeniu rachunków bankowych w następnym dniu po złożeniu wniosku. 14.Wydawanie opinii bankowych oraz innych zaświadczeń a także dokonywanie zmiany karty wzorów podpisów..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66.11.00.00 - (3) Usługi bankowe .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 23.06.2014.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Bank Spółdzielczy w Przasnyszu, ul. J. Słowackiego 1, 06-300 Przasnysz, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 70500,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 73936,00

  • Oferta z najniższą ceną: 73936,00 / Oferta z najwyższą ceną: 73936,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.