eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Krasne › Obsługa bankowa budżetu Gminy Krasne i gminnych jednostek budżetowych

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2014-06-03

Krasne: Obsługa bankowa budżetu Gminy Krasne i gminnych jednostek budżetowych
Numer ogłoszenia: 118797 - 2014; data zamieszczenia: 03.06.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Krasne , ul. Adama Mickiewicza 23, 06-408 Krasne, woj. mazowieckie, tel. 023 6710017, faks 023 6710017.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.krasne.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Obsługa bankowa budżetu Gminy Krasne i gminnych jednostek budżetowych.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest obsługa bankowa budżetu Gminy Krasne gminnych jednostek organizacyjnych. Planowany roczny budżet gminy i podległych jednostek wynosi 13 mln PLN Umowa będzie zawarta na okres 48 miesięcy. Zakres usług: 1.Otwarcie i prowadzenie następujących rachunków bankowych: 1)rachunków bieżących Urzędu Gminy Krasne i jednostek organizacyjnych a)Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej b)Gminnego Ośrodka Kultury. c)Gminnej Biblioteki Publicznej d)Gminnego Zespołu Ekonomiczno-Administracyjnego Szkół e)Szkoły Podstawowej w Krasnem f)Szkoły Podstawowej w Zielonej g)Gimnazjum Publicznego w Krasnem 2)rachunków pomocniczych w/w jednostek organizacyjnych , zgodnie z dyspozycjami wydanymi przez te jednostki, m.in. rachunków dochodów własnych, rachunków funduszy celowych, rachunków wyodrębnionych; 3)możliwość otwierania dodatkowych rachunków bieżących i pomocniczych w trakcie realizacji zamówienia, na warunkach zadeklarowanych w ofercie, 4)obsługa rachunków bankowych winna być realizowana do ostatniego dnia danego roku włącznie. 2.Udzielanie na wniosek Zamawiającego kredytu w rachunku bieżącym na pokrycie występującego w trakcie roku przejściowego deficytu budżetowego. Oprocentowanie kredytu winno być oparte na stawce WIBOR 1M plus marża banku. Wysokość kredytu będzie określona w każdym roku budżetowym przez Radę Gminy Krasne. W 2014 r. Rada Gminy upoważniła Wójta do zaciągnięcia kredytu krótkoterminowego do wysokości 2 000.000.zł. 3.Realizację zleceń płatniczych - przelewów przekazywanych w formie elektronicznej i papierowej na następujących zasadach: a)tworzenie płatności na trzy sesje ELIXIR. b)przelewy dokonywane wewnątrz banku będą realizowane w czasie rzeczywistym oraz bez opłat i prowizji, c)przelewy wychodzące do innego banku złożone do godziny 14:30 będą zrealizowane w tym samym dniu. 4.Zerowanie rachunków bieżących i pomocniczych jednostek budżetowych Gminy , polegające na przekazaniu z dniem 31 grudnia każdego roku kwot pozostałych na ww. rachunkach (np. odsetki bankowe), zgodnie z dyspozycjami kierowników jednostek. 5.Dokonywanie wpłat i wypłat gotówkowych w kasach banku . 6.Wypłaty gotówkowe do 50.000 zł powinny być dokonywane bez konieczności uprzedniego telefonicznego zgłoszenia 7.Wydawanie książeczek czekowych bez prowizji. 8.Uruchomienie i prowadzenie punktu kasowego w Krasnem w przypadku gdy bank nie posiada siedziby oddziału lub filii w miejscowości Krasne. Godziny otwarcia punktu kasowego winny być zbliżone do godzin pracy Urzędu Gminy w Krasnem . Uruchomienie punktu winno nastąpić w terminie określonym w umowie jednak nie później niż w ciągu 1 miesiąca od zawarcia umowy. Zamawiający nie zabezpiecza lokalu na punkt kasowy. 9.Udzielanie osobom upoważnionym przez posiadacza rachunku informacji o stanie salda na rachunkach i wszelkich operacjach przeprowadzonych danego dnia bez prowizji i opłat. 10.Przekazywanie wyciągów bankowych w formie papierowej każdego dnia w którym zostały dokonane operacje na rachunkach wraz z załączonymi dowodami wpłat. Przy wpłatach podatków i opłat podawanie daty obciążenia rachunku bankowego podatnika. 11.Zainstalowanie systemu bankowości elektronicznej na co najmniej 3 stanowiskach, przeszkolenie pracowników w zakresie obsługi, przekazywanie i instalowanie wersji aktualizacyjnych oraz świadczenie serwisu oprogramowania. System powinien umożliwiać co najmniej dokonywanie przelewów i uzyskiwanie informacji o stanie rachunków i dokonywanych operacjach. W ramach systemu bank zapewni Zamawiającemu wgląd do sald i operacji dokonywanych przez jednostki organizacyjne gminy na ich rachunkach bankowych. Prawo wglądu będą miały osoby zatrudnione w Urzędzie Gminy Krasne upoważnione do obsługi systemu bankowości elektronicznej 12.Możliwość deponowania środków na lokatach terminowych, w tym: -automatycznego (bez dodatkowych formalności) lokowania w banku, na lokatach środków pieniężnych znajdujących się na wskazanych przez Zamawiającego rachunkach na koniec dnia - ostatnia operacja danego dnia, bez prowizji i opłat; -przyjmowania zleceń utworzenia lokat bankowych na warunkach negocjowanych przez telefon z możliwością uzupełnienia wszystkich formalności pisemnych w terminie późniejszym. 13.Wydawanie zaświadczeń o prowadzeniu rachunków bankowych w następnym dniu po złożeniu wniosku. 14.Wydawanie opinii bankowych oraz innych zaświadczeń a także dokonywanie zmiany karty wzorów podpisów.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66.11.00.00 - (3) Usługi bankowe .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 48.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Nie wymaga się wadium

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania czynności objętych zamówieniem, zgodnie z wymogami ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. - Prawo Bankowe. Zamawiający dokona oceny spełnienia tego warunku w formule spełnia - nie spełnia na podstawie oświadczenia Wykonawcy o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust.1 ustawy pzp

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający odstępuje od opisu sposobu dokonywania oceny spełnienia warunków w tym zakresie. Zamawiający dokona oceny spełnienia tego warunku w formule spełnia - nie spełnia na podstawie oświadczenia Wykonawcy o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust.1 ustawy Pzp

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający odstępuje od opisu sposobu dokonywania oceny spełnienia warunków w tym zakresie. Zamawiający dokona oceny spełnienia tego warunku w formule spełnia - nie spełnia na podstawie oświadczenia Wykonawcy o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust.1 ustawy Pzp

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający odstępuje od opisu sposobu dokonywania oceny spełnienia warunków w tym zakresie. Zamawiający dokona oceny spełnienia tego warunku w formule spełnia - nie spełnia na podstawie oświadczenia Wykonawcy o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust.1 ustawy Pzp

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • wymagany współczynnik wypłacalności nie niższy niż 10% (dotyczy banków prowadzących działalność operacyjną dłużej niż 2 lata). W przypadku banków rozpoczynających działalność operacyjną wymagany jest współczynnik wypłacalności na poziomie nie niższym niż 15% przez pierwsze 12 miesięcy działalności, a przez następne 12 miesięcy działalności - na poziomie nie niższym niż 12%. Zamawiający dokona oceny spełnienia tego warunku w formule spełnia - nie spełnia na podstawie oświadczenia Wykonawcy o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust.1 ustawy pzp oraz Informacji Sprawozdawczej za rok 2013.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy, na zasoby innych podmiotów przedkłada następujące dokumenty dotyczące podmiotów, zasobami których będzie dysponował wykonawca:

  • inne dokumenty dotyczące sytuacji ekonomicznej i finansowej:
    Bankowa Informacja Sprawozdawcza za rok 2013r. Jeżeli przed upływem terminu składania ofert bank nie posiada sprawozdania finansowego za rok 2013, należy załączyć kopię sprawozdania za I półrocze 2013r;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Pełnomocnictwo do podpisania oferty lub podpisania oferty i zawarcia umowy (oryginał lub notarialnie potwierdzona kopia z klauzulą o zgodności z oryginałem ) względnie do podpisania innych dokumentów składanych wraz z ofertą, o ile prawo do ich podpisania nie wynika z innych dokumentów złożonych wraz z ofertą.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 75
  • 2 - wysokość oprocentowania rachunków i lokat - 10
  • 3 - wysokość oprocentowania kredytu w rachunku bieżącym - 15

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.krasne.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Krasne ul. Mickiewicza 23 06-408 Krasne.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 13.06.2014 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy Krasne (sekretariat) ul. Mickiewicza 23 06-408 Krasne.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.