eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Orawka › Konserwacja pokrycia dachu z gontu kościoła.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-06-19

Orawka: Konserwacja pokrycia dachu z gontu kościoła.
Numer ogłoszenia: 134341 - 2008; data zamieszczenia: 19.06.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Parafia Rzymskokatolicka p.w. św. Jana Chrzciciela w Orawce, Orawka 65, 34-480 Orawka, woj. małopolskie, tel. 018 2652340.

    I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Parafia Rzymskokatolicka.

    SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

    II.1) OPIS

    II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Konserwacja pokrycia dachu z gontu kościoła..

    II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

    II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Konserwacja pokrycia dachu z gontu kościoła p.w. Św. Jana Chrzciciela w Orawce.Wielkość: pow. 30.000,00 EURO.

    II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 92.52.22.00 - Usługi ochrony budynków historycznych Kod CPV wg słownika 2008: 92.52.22.00 - Usługi ochrony budynków historycznych Oryginalny kod CPV: 45.00.00.00 - Roboty budowlane Kod CPV wg słownika 2008: 45.00.00.00 - Roboty budowlane .

    II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

    II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


    II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 31.08.2008.

    SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

    III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

    • Informacja na temat wadium: nie dotyczy.

    III.2) WARUNKI UDZIAŁU

    • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Warunki udziału w postępowaniu. W postępowaniu mogą brać udział wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust.1 ustawy prawo zamówień publicznych tj.: -posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, -posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, -znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, -nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego. Opis sposobu dokonywania oceny spełnienia tych warunków. 1)Przedmiot zamówienia mieści się w zakresie działalności wykonawcy i jest uwidoczniony w dokumentach rejestrowych wykonawcy, a jeśli specyfika wykonania przedmiotu zamówienia wymaga posiadania koncesji, zezwolenia, licencji, wykonawca udokumentuje ich posiadanie, 2)Wykonawca udokumentuje: -swoją wiedzę i doświadczenie zawodowe w wykonywaniu prac odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom stanowiącym przedmiot nin. zamówienia, a w szczególności, że wykonał siłami własnymi co najmniej 2 zamówienia w zakresie konserwacji i impregnacji drewnianych więźb dachowych w zabytkowych obiektach sakralnych, w okresie ostatnich 3 lat o wartości pojedynczego zamówień co najmniej 150.000,00 zł, -że dysponuje osobami i podmiotami posiadającymi odpowiednie kwalifikacje zawodowe, doświadczenie i wykształcenie niezbędne do wykonania zamówienia, -że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, a w szczególności: * kierownik budowy posiada stosowne uprawnienia budowlane określone przepisami Prawa Budowlanego, jak również wykaże się co najmniej 2-letnią praktyką na budowie przy zabytkach nieruchomych, bądź posiada uprawnienia do prowadzenia prac w obiektach zabytkowych potwierdzone stosownym zaświadczeniem Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków, zgodnie z rozporządzeniem Ministra Kultury z dnia 9 czerwca 2004 r. w sprawie prowadzenia prac konserwatorskich, restauratorskich, robót budowlanych, badań konserwatorskich i architektonicznych, a także innych działań przy zabytku wpisanym do rejestru zabytków oraz badań archeologicznych i poszukiwań ukrytych lub porzuconych zabytków ruchomych (Dz.U. nr 150, poz.1579), a ponadto jest członkiem właściwej izby samorządu zawodowego, zgodnie z ustawą z dnia 15 grudnia 2000 r. o samorządach zawodowych architektów, inżynierów budownictwa oraz urbanistów (Dz. U. nr 5 z 2001r., poz. 42), - osoby wchodzące w skład zespołu konserwatorskiego posiadają odpowiednie do wykonywanego zakresu prac, wykształcenie i praktykę lub uprawnienia do wykonywania prac konserwatorskich, potwierdzone stosownym zaświadczeniem Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków zgodnie z rozporządzeniem Ministra Kultury z dnia 9 czerwca 2004 r. w sprawie prowadzenia prac konserwatorskich, restauratorskich, robót budowlanych, badań konserwatorskich i architektonicznych, a także innych działań przy zabytku wpisanym do rejestru zabytków oraz badań archeologicznych i poszukiwań ukrytych lub porzuconych zabytków ruchomych (Dz. U. nr 150, poz.1579), 3)Wykonawca złoży do oferty oświadczenie, że nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na podstawie art.24 ust.1 i 2 cyt. Ustawy (wzór formularza w tym zakresie stanowi załącznik nr 5 do specyfikacji). Metoda spełnia/ nie spełnia.
    • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych do oferty należy załączyć : a)aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku składania oferty przez spółki cywilne dodatkowo obowiązuje załączenie umowy spółki. b)aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. Zaświadczenia te winny być wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. c)aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art.24 ust.1 pkt 4-8 ustawy Prawo zamówień publicznych, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, d)aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust.1 pkt 9 ustawy , wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2.W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, do oferty należy dołączyć : a)wykaz usług wykonanych w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom stanowiącym przedmiot niniejszego zamówienia (zgodnie z zapisem w pkt Vb specyfikacji) w układzie tabelarycznym, wg załączonego wzoru (zał. nr 6 do SIWZ ), z podaniem nazwy i adresu obiektu, w którym zostały wykonane, nazwy i adresu firmy lub instytucji, które zleciły wykonanie tych robót, rodzaju robót, ich wartości i daty ich realizacji. Każda realizacja podana w wykazie musi być poparta dokumentami potwierdzającymi należyte wykonanie zamówienia. b)wykaz osób (skład zespołu wykonawczego), które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia (w układzie według wzoru stanowiącego załącznik nr 7a do specyfikacji) wraz z informacją dotyczącą ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności. W przypadku powierzenia części prac podwykonawcom - oprócz zakresu robot należy podać również wartość tych robot wyliczoną wg kosztorysu ofertowego, z podaniem pozycji kosztorysu ofertowego ( w układzie według wzoru stanowiącego załącznik nr 7b do specyfikacji). c)kopię uprawnień budowlanych dla kierownika budowy w odpowiedniej specjalności, niezbędnych do wykonania prac objętych zamówieniem, d)kopię zaświadczenia właściwego Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków dla kierownika budowy - uprawniającego do kierowania robotami wymaganej specjalności w obiektach zabytkowych, bądź zaświadczenia firm zatrudniających kierownika budowy - potwierdzających nazwę i lokalizację obiektu zabytkowego, na którym kierownik budowy kierował pracami budowlanymi wymaganej specjalności, czasokres zatrudnienia na tym obiekcie. Zaświadczenia firm winny potwierdzać posiadanie w sumie co najmniej dwuletniej praktyki w wymaganej specjalności przy zabytkach nieruchomych. e)zaświadczenie - dla kierownika budowy - o przynależności do właściwej izby samorządu zawodowego wraz z potwierdzeniem ubezpieczenia go z tytułu odpowiedzialności cywilnej za szkody, które mogą wyniknąć w związku z wykonywaniem samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie, f)kopie zaświadczeń właściwego Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków dla osób wchodzących w skład zespołu konserwatorskiego, uprawniających do prowadzenia prac o takim samym charakterze w obiektach zabytkowych lub kopie dyplomów i zaświadczenia firm i jednostek zatrudniających osoby wchodzące w skład zespołu konserwatorskiego - potwierdzające posiadanie wykształcenia i praktyki, o której mowa w § 7 rozporządzenia Ministra Kultury z dnia 9 czerwca 2004 r. 3.Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej zamiast dokumentów, o których mowa w pkt. VI SIWZ- Wykonawca składa odpowiednio dokumenty i oświadczenia zgodnie z § 2 ust.1,2 i 3 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia19 maja 2006 r. w sprawie rodzaju dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. nr 87 poz.605). 4.Każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie musi dołączyć do oferty oświadczenie, o którym mowa w punkcie Vb ust. 3 SIWZ oraz dokumenty wystawione dla każdego z nich, a wymienione w punkcie VI ust. 1 SIWZ, które potwierdzą spełnianie warunków udziału w postępowaniu każdego wykonawcy. Pozostałe oświadczenia i dokumenty muszą potwierdzać, że wykonawcy wspólnie spełniają pozostałe warunki udziału w postępowaniu. Szczegółowe informacje w SIWZ.

    SEKCJA IV: PROCEDURA

    IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

    IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

    IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

    IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

    IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


    IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

    IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.parafia.orawka.pl

    Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Parafia Rzymskotatolicka p.w.św. Jana Chrzciciela. 34-480 Jabłonka Orawska, Orawka 65. Osobą upoważnioną do wydawania specyfikacji jest mgr inż. Marcin Sieja tel. 0605 949 810, w godz. 8.00-10.00..

    IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 30.06.2008 godzina 17:50, miejsce: Parafia Rzymskotatolicka p.w.św. Jana Chrzciciela. 34-480 Jabłonka Orawska, Orawka 65, kancelaria parafialna..

    IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

    IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Do oferty winny być załączone również: a)szczegółowy kosztorys ofertowy, b)pełnomocnictwo wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, ustanawiające pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. 6.Warunki dodatkowe, które winien spełnić wykonawca : -wykona zamówienie w terminie wymaganym niniejszą specyfikacją, -udzieli rękojmi na wykonane prace na okres minimum 60 miesięcy, liczonych od daty bezusterkowego odbioru końcowego przedmiotu zamówienia oraz gwarancji na okres minimum 60 miesięcy, liczonych od bezusterkowego odbioru przedmiotu zamówienia, -wyrazi zgodę na realizację zamówienia zgodnie z warunkami nin. specyfikacji, -ewentualne zastrzeżenia i zapytania do nin. specyfikacji złoży w siedzibie zamawiającego, nie później niż do sześciu dni przed terminem składania ofert, -w przypadku wybrania jego oferty zawrze umowę w brzmieniu jak we wzorze załączonym do specyfikacji (zał. nr 8) i wniesie zabezpieczenie należytego wykonania zamówienia w wysokości 10 % ceny całkowitej podanej w ofercie, w jednej lub w kilku formach wymienionych w art.148 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych. Warunki i sposoby wnoszenia zabezpieczenia i jego zwrotu określa wzór umowy załączony do SIWZ. W przypadku wnoszenia zabezpieczenia w formie innej niż pieniężna, okres objęty zabezpieczeniem winien być dłuższy o 30 dni w stosunku do terminu zakończenia robót określonego w Specyfikacji. - wykonawca zobowiązany jest prowadzić prace w taki sposób, by nie uszkodzić instalacji systemu gaśniczego. W przypadku uszkodzenia instalacji systemu gaśniczego w trakcie wykonywania prac z winy wykonawcy, poniesie on wszelkie koszty związane z jej naprawą. -w przypadku konieczności wykonania robót dodatkowych wykonawca wyliczy wartość tych prac w oparciu o nośniki cenotwórcze (stawkę za roboczogodzinę, koszty ogólne, zysk i inne narzuty) i ceny jednostkowe nie wyższe niż w kosztorysie ofertowym obejmującym zamówienie podstawowe. Szczegółowe informacje w SIWZ.

    Podziel się

    Poleć ten przetarg znajomemu poleć

    Wydrukuj przetarg drukuj

    Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








    Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


    Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

    chcę zamieszczać ogłoszenia

    Dodaj swoje pytanie

    Najnowsze orzeczenia

    Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.