eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Koniecpol › Remont poddasza i wymiana konstrukcji i pokrycia dachu budynku mieszkalnego, leśniczówki Załęże - Koniecpol, ul. Łąkowa 31

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2013-07-04

Koniecpol: Remont poddasza i wymiana konstrukcji i pokrycia dachu budynku mieszkalnego, leśniczówki Załęże - Koniecpol, ul. Łąkowa 31
Numer ogłoszenia: 134217 - 2013; data zamieszczenia: 04.07.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Państwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe - Nadleśnictwo Koniecpol , Różana 11, 42-230 Koniecpol, woj. śląskie, tel. 034 3551285, faks 034 3551265.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.katowice.lasy.gov.pl/koniecpol

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont poddasza i wymiana konstrukcji i pokrycia dachu budynku mieszkalnego, leśniczówki Załęże - Koniecpol, ul. Łąkowa 31.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie remontu poddasza mieszkalnego z wymianą więźby i pokrycia dachu budynku mieszkalnego, nr inw. 165/009. Całość w Leśnictwie Załęże, miejscowość Koniecpol, ul. Łąkowa 31, gmina Koniecpol, pow. Częstochowa, woj. Śląskie. W skład zamówienia wchodzi: roboty rozbiórkowe roboty budowlane stanu surowego roboty wykończeniowe roboty związane ze stolarką okienną i drzwiową wykonanie docieplenia wykonanie wymiany części instalacji sanitarnych wykonanie wymiany części instalacji elektrycznej Szczegółowy zakres prac zawiera dokumentacja projektowa wraz z branżowymi rysunkami wykonawczymi, przedmiar robót stanowiące załączniki do SIWZ. Prace winny być wykonane zgodnie z powyższą dokumentacją projektową na w/w zadania po podpisaniu umowy jeden egzemplarz dla Wykonawcy, specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót, przedmiarem robót, z zasadami wiedzy technicznej i obowiązującymi przepisami w szczególności techniczno-budowlanymi, normami oraz pozwoleniem na wykonanie robót budowlanych nr 516/2013. Odbiór prac odbywał się będzie zgodnie ze specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót - załącznik nr 7 do SIWZ. Zaleca się aby Wykonawca dokonał wizji lokalnej na terenie budowy oraz zdobył wszelkie informacje które mogą być konieczne do przygotowania oferty. Zastosowane nazwy producentów i produktów ujęte w dokumentacji projektowej i przedmiarach robót będące przedmiotem zamówienia służą tylko i wyłącznie doprecyzowaniu przedmiotu zamówienia, a zamówienie należy wykonać z materiałów wskazanych w dokumentacji lub równoważnych..

II.1.5) przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • W przypadku wystąpienia konieczności wykonania ewentualnych robót uzupełniających Zamawiający może udzielić Wykonawcy zamówienie uzupełniające o którym mowa w Ustawie Prawo zamówień publicznych art. 67 ust.1 pkt 6. (max. do 50 % wartości zamówienia podstawowego).

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.30.00.00 - Roboty instalacyjne w budynkach 45.41.00.00 - Tynkowanie 45.42.00.00 - Roboty w zakresie zakładania stolarki budowlanej oraz roboty ciesielskie 45.43.00.00 - Pokrywanie podłóg i ścian 45.45.00.00 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe 45.44.00.00 - Roboty malarskie i szklarskie .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 75.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Wymagania dotyczące wadium a) Każda oferta musi być zabezpieczona wadium o wartości : 3000 PLN (słownie: trzy tysiące zł. zero gr.) b) Wadium należy wnieś w jednej lub kilku formach zgodnie z art. 45 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (DZ.U. Nr 113, poz. 759 i Nr 161, poz. 1078 z 2010r wraz z późniejszymi zmianami) c) Wadium w formie pieniężnej należy wnieść na rachunek bankowy zamawiającego: Bank Ochrony Środowiska w Częstochowie Nr 71 1540 1014 2001 7307 4476 0001 z dopiskiem na blankiecie przelewu: Wadium na remont leśniczówki w Koniecpolu . Kserokopię dowodu przelewu potwierdzoną za zgodność z oryginałem można dołączyć do oferty. d) Wniesienie wadium w pieniądzu będzie skuteczne, jeżeli w terminie składania ofert znajdzie się na rachunku bankowym zamawiającego. Wykonawca który nie wniesie wadium zostanie wykluczony z postępowania, a jego oferta zostanie uznana za odrzuconą. e) Wadium wnoszone w formie: poręczenia bankowego, gwarancji bankowej, gwarancji ubezpieczeniowej, lub poręczeniach udzielanych przez Polską Agencję Rozwoju Przedsiębiorczości należy załączyć w formie oryginału do oferty. Z treści poręczenia (gwarancji) musi jednoznacznie wynikać, jaki jest sposób reprezentacji gwaranta. Gwarancja musi być podpisana przez upoważnionego przedstawiciela gwaranta. Podpis winien być sporządzony w sposób umożliwiający jego identyfikację np.: złożony wraz z Imienną pieczątką lub czytelny (z podaniem imienia i nazwiska). Z treści gwarancji powinno wynikać bezwarunkowo, że na każde pisemne żądanie zgłoszone przez zamawiającego w terminie związania z ofertą, zobowiązanie gwaranta do wypłaty zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4 a i ust. 5 ustawy Prawo zamówień publicznych. f) Dyspozycję w zakresie zwrotu wniesionych w pieniądzu wadiów wykonawców, zamawiający przekaże do banku niezwłocznie po: 1) wyborze oferty najkorzystniejszej (z wyjątkiem wykonawcy którego oferta została wybrana), 2) wykonawcy którego oferta została wybrana po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego i wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania tej umowy, g) Zamawiający niezwłocznie dokona zwrotu wadium na wniosek wykonawcy: 1) który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert, h) Wadium wykonawcy, którego oferta została wybrana, zostanie zatrzymane wraz z odsetkami w przypadku, gdy wykonawca: 1) odmówi podpisania umowy na warunkach określonych w ofercie, 2) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, 3) zawarcie umowy stanie się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy, 4) w odpowiedzi na wezwanie o którym mowa w art. 26 ust. 3 PZP, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 PZP, lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie.

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące: 1. posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania; 2. posiadają wiedzę i doświadczenie. Warunek posiadania wiedzy i doświadczenia zostanie uznany przez Zamawiającego za spełniony jeśli Wykonawca przedstawi wykaz robót o podobnym charakterze (remont lub budowa budynków mieszkalnych, mieszkalno- usługowych) wykonanych w ciągu ostatnich 5 lat o wartości minimum 150000,00 zł (sto pięćdziesiąt tysięcy zł) brutto każda (minimum 3 pozycje),w przypadku firm nowych (działalność poniżej 5 lat) za okres prowadzenia działalności (każda z prac poparta dowodami, że roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazującymi, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone); 3. dysponują odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania Zamówienia. Zamawiający uzna warunek za spełniony gdy Wykonawca będzie dysponował przynajmniej jedną osobą posiadającą uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w zakresie zgodnym z przedmiotem zamówienia, oraz osoba ta będzie przynależeć do Polskiej Izby Inżynierów Budownictwa zgodnie z wymogami zawartymi w ustawie Prawo Budowlane; 4. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. Warunek sytuacji ekonomicznej i finansowej zostanie uznany przez Zamawiającego za spełniony jeśli Wykonawca przedstawi aktualną i opłaconą polisę ubezpieczeniową, bądź inny dokument potwierdzający że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia - kwota minimalna ubezpieczenia nie może być niższa niż 150000,00 zł (sto pięćdziesiąt tysięcy zł); 5. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia (art. 24 ustawy) 6. wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia (np. w konsorcjum). W takim przypadku ich oferta musi spełniać następujące wymagania: - wykonawca do oferty dołączy pełnomocnictwo wszystkich stron (podmiotów) występujących wspólnie (konsorcjum), jeżeli takie będzie ubiegać się o zamówienie wykonawcy, (wymaga się solidarnej odpowiedzialności wykonawców). - każdy z przedsiębiorców wchodzący w skład konsorcjum oddzielnie składa oświadczenie, że nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 (załącznik nr 2 do SIWZ) ustawy Prawo zamówień publicznych. Razem z oświadczeniem każdy z członków konsorcjum składa także dokumenty potwierdzające że nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 PZP - SIWZ pkt. 9 c, d. - wykonawcy występujący wspólnie muszą ustanowić pełnomocnika (lidera) do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie niniejszego zamówienia lub do reprezentowania ich w postępowaniu oraz zawarcia umowy o udzielenie przedmiotowego zamówienia publicznego. Umocowanie musi wynikać z treści pełnomocnictwa. Uwaga: treść pełnomocnictwa powinna dokładnie określać zakres umocowania. - wypełniając formularz ofertowy, jak również inne dokumenty powołujące się na wykonawcę; w miejscu np. nazwa i adres wykonawcy należy wpisać dane pełnomocnika konsorcjum (lidera) Uwaga: wszelka korespondencja oraz rozliczenia dokonywane będą wyłącznie z pełnomocnikiem (liderem). W przypadku wybrania oferty Wykonawców wspólnie ubiegających się zamówienie przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego Zamawiający będzie żądać umowy regulującej współpracę tych Wykonawców. Warunki udziału w postępowaniu muszą być spełnione przez wszystkich Wykonawców obiegających się wspólnie o zamówienie. 7. wykonawcy ponoszą wszelkie koszty związane z przygotowaniem i złożeniem oferty, z zastrzeżeniem art. 93 ust. 4 ustawy PZP.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek posiadania wiedzy i doświadczenia zostanie uznany przez Zamawiającego za spełniony jeśli Wykonawca przedstawi wykaz robót o podobnym charakterze (remont lub budowa budynków mieszkalnych, mieszkalno-usługowych) wykonanych w ciągu ostatnich 5 lat o wartości minimum 150000,00 zł (sto pięćdziesiąt tysięcy zł) brutto każda (minimum 3 pozycje), w przypadku firm nowych (działalność poniżej 5 lat) za okres prowadzenia działalności (każda z prac poparta dowodami, że roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazującymi, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone) - wzór wykazu stanowi załącznik nr 4 do SIWZ,

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna warunek za spełniony gdy Wykonawca będzie dysponował minimum jedną osobą posiadającą uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w zakresie zgodnym z przedmiotem zamówienia, która przynależy do Polskiej Izby Inżynierów Budownictwa (można dołączyć uprawnienia budowlane osób pełniących funkcję kierownika - lub wystarczy oświadczenie Wykonawcy z którego wynika że dysponowana przez niego osoba takowe uprawnienia posiada.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 90
  • 2 - Gwarancja - 10

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zgodnie z zapisami art. 144 Ustawy Prawo zamówień publicznych dotyczącymi istotnych zmian postanowień zawartej umowy w przypadku zaistnienia konieczności zmian zakresu robót wprowadzonych na wniosek inspektora nadzoru (przekazywane zawsze są w formie pisemnej i potwierdzone przez Zamawiającego) zmiany te będą stanowiły podstawę do zmiany wysokości wynagrodzenia Wykonawcy.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.katowice.lasy.gov.pl/koniecpol
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: ul. Różana 11, 42-230 Koniecpol - osobiście w siedzibie zamawiającego, pok. nr 17, - na pisemny wniosek zainteresowanego,.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 22.07.2013 godzina 08:00, miejsce: Oferty należy składać w zamkniętych kopertach w Sekretariacie Nadleśnictwa Koniecpol, ul. Różana 11, pok. nr 17 (Sekretariat), 42-230 Koniecpol.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.