To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2013-07-04
Baćkowice: Pełnienie Nadzoru Inwestorskiego nad realizacją zadania inwestycyjnego p.n. Rozbudowa Zakładu Utylizacji Odpadów Komunalnych w Janczycach - budowa instalacji do mechaniczno-biologicznego przetwarzania odpadów, gm. Baćkowice
Numer ogłoszenia: 134183 - 2013; data zamieszczenia: 04.07.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 171602 - 2013r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Ekologiczny Związek Gmin Dorzecza Koprzywianki, Baćkowice 86, 27-552 Baćkowice, woj. świętokrzyskie, tel. 15 8661398, faks 15 8661398.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Ekologiczny Związek Gmin Dorzecza Koprzywianki.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Pełnienie Nadzoru Inwestorskiego nad realizacją zadania inwestycyjnego p.n. Rozbudowa Zakładu Utylizacji Odpadów Komunalnych w Janczycach - budowa instalacji do mechaniczno-biologicznego przetwarzania odpadów, gm. Baćkowice.
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług nadzoru inwestorskiego w okresie realizacji zadania inwestycyjnego p.n. Rozbudowa Zakładu Utylizacji Odpadów Komunalnych w Janczycach - budowa instalacji do mechaniczno-biologicznego przetwarzania odpadów, gm. Baćkowice. Na realizację inwestycji składają się 3 kontrakty: Kontrakt nr I Zaprojektowanie i Budowa Infrastruktury Zakładu Utylizacji Odpadów Komunalnych w Janczycach II Etap Kontrakt nr II Zaprojektowanie, dostawa i montaż wyposażenia technologicznego - instalacji mechaniczno-biologicznego przetwarzania odpadów (MBP) Kontrakt nr III Dostawa maszyn, urządzeń oraz pojemników i kontenerów niezbędnych do funkcjonowania zakładu W ramach Kontraktów I, II i III przewiduje się wykonanie: 1. Hali sortowni odpadów - obiekt z trzema częściami funkcjonalnymi - ze strefą przyjęcia odpadów zmieszanych, częścią z instalacją sortowania oraz przygotowania komponentów do produkcji paliwa alternatywnego z odpadów i pomieszczeniem sanitariatów oraz częścią administracyjno-socjalną. Hala sortowni ze strefą przyjęcia i instalacją sortowania jako hala jednonawowa parterowa. Trzecia część hali z pomieszczeniami administracyjno-socjalnymi dla pracowników całego Zakładu oraz pomieszczeniem sterowni (sterownia zlokalizowana na I piętrze) zostanie zaprojektowana i wykonana jako obiekt 3-kondygnacyjny. Na najwyższej kondygnacji przewiduje się pomieszczenia socjalne dla załogi ZUOK. Wymiary całkowite hali min. 90x30x11m (LxBxH najniższej konstrukcji dachu). 2. Segmentu odbioru frakcji 0-80mm oraz balastu z sortowni z automatycznymi stacjami załadunku kontenerów, 3. Obiektów strefy wjazdu do ZUOK: waga samochodowa (obiekt do przeniesienia), budynek wagowego z portiernią, parking, 4. Zbiornika bezodpływowego ścieków bytowych; 5. Segmentu oczyszczania ścieków deszczowych - osadnik z separatorem; 6. Instalacji stabilizacji odpadów w systemie zamkniętym; 7. Placu dojrzewania i doczyszczania stabilizatu/kompostu; 8. Zbiornika retencyjnego ścieków technologicznych z pompownią; 9. Dróg i placów wewnętrznych. 10. Innych uzupełniające obiekty infrastruktury. 11. Dostaw maszyn, urządzeń (ładowarek) oraz pojemników i kontenerów niezbędnych do funkcjonowania zakładu..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.24.70.00 - Nadzór nad robotami budowlanymi 71.52.10.00 - Usługi nadzorowania placu budowy 71.63.00.00 - Usługi kontroli i nadzoru technicznego 71.63.13.00 - Usługi technicznego nadzoru budowlanego 71.63.10.00 - Usługi nadzoru technicznego .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Projekt finansowany z RPO Województwa Świętokrzyskiego.
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 26.06.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
ZAKŁAD OBSŁUGI INWESTYCJI EKO INWEST KRYSTYNA WIOREK
jakie przetargi wygrała firma
ZAKŁAD OBSŁUGI INWESTYCJI EKO INWEST KRYSTYNA WIOREK
- Zakład Obsługi Inwestycji EKO INWEST Krystyna Wiorek, ul. Wapiennikowa 19A, 25-112 Kielce, kraj/woj. świętokrzyskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 197049,18 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 173061,00
Oferta z najniższą ceną: 173061,00 / Oferta z najwyższą ceną: 237390,00
Waluta: PLN.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Rozbudowa, przebudowa oraz wyposażenie pomieszczeń Zespołu Zakładów Opieki Zdrowotnej w Ostrowie Wielkopolskim
- "Przeprowadzenie prac konserwatorskich i restauratorskich dotyczące obiektów przeznaczonych na wystawę otwarcia nowego budynku Muzeum Sztuki Nowoczesnej w Warszawie"
- Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad realizacją robót budowalnych związanych z przebudową budynku B w Jeleniej Górze przy ul. Okopowej 6 oraz w Złotoryi przy ul. Stromej 6
- Remont dróg wewnętrznych na terenie sołectwa Gierczyn
- Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad zadaniem: Rozbudowa oraz poprawa stanu nawierzchni sieci dróg w Zielonej Górze - nr 5D.
- Kompleksowa modernizacja Zespołu Szkół Zawodowych i Ogólnokształcących im. Kombatantów Ziemi Lubańskiej w Lubaniu + inspektorzy nadzoru
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.