eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Szczecin › Roboty uzupełniające prowadzonym w trybie z wolnej ręki, jako zamówienie uzupełniające dla postępowania pnRemont pomieszczeń w budynkach Pomorskiego Uniwersytetu Medycznego w Szczecinie na terenie Samodzielnego Publicznego Szpitala Klinicznego nr 2



Ogłoszenie z dnia 2015-09-10

Szczecin: Roboty uzupełniające prowadzonym w trybie z wolnej ręki, jako zamówienie uzupełniające dla postępowania pn: Remont pomieszczeń w budynkach Pomorskiego Uniwersytetu Medycznego w Szczecinie na terenie Samodzielnego Publicznego Szpitala Klinicznego nr 2
Numer ogłoszenia: 133761 - 2015; data zamieszczenia: 10.09.2015
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Pomorski Uniwersytet Medyczny w Szczecinie, ul. Rybacka 1, 70-204 Szczecin, woj. zachodniopomorskie, tel. 91 48 00 700, faks 91 48 00 769.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Roboty uzupełniające prowadzonym w trybie z wolnej ręki, jako zamówienie uzupełniające dla postępowania pn: Remont pomieszczeń w budynkach Pomorskiego Uniwersytetu Medycznego w Szczecinie na terenie Samodzielnego Publicznego Szpitala Klinicznego nr 2.

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Roboty uzupełniające prowadzonym w trybie z wolnej ręki, jako zamówienie uzupełniające dla postępowania pn: Remont pomieszczeń w budynkach Pomorskiego Uniwersytetu Medycznego w Szczecinie na terenie Samodzielnego Publicznego Szpitala Klinicznego nr 2.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.11.12.00 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne 45.42.10.00 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Zamówienie z wolnej ręki

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 1   

Nazwa: Roboty uzupełniające prowadzonym w trybie z wolnej ręki, jako zamówienie uzupełniające dla postępowania pn: Remont pomieszczeń w budynkach Pomorskiego Uniwersytetu Medycznego w Szczecinie na terenie Samodzielnego Publicznego Szpitala Klinicznego nr 2

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 07.09.2015.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • ECAA Euro Consulting Artur Adamiak, ul. Poznańska 1A, 71-785 Szczecin, kraj/woj. zachodniopomorskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 6209,39 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 8917,50

  • Oferta z najniższą ceną: 8917,50 / Oferta z najwyższą ceną: 8917,50

  • Waluta: PLN .


ZAŁĄCZNIK I

Uzasadnienie udzielenia zamówienia w trybie negocjacji bez ogłoszenia, zamówienia z wolnej ręki albo zapytania o cenę

  • 1. Podstawa prawna

    Postępowanie prowadzone jest w trybie zamówienie z wolnej ręki na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych.

  • 2. Uzasadnienia wyboru trybu

    Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

    Zamówienie jest udzielane na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy prawo zamówień publicznych, który stanowi, iż dotychczasowemu Wykonawcy, który został wyłoniony w trybie przetargu nieograniczonego można w okresie 3 lat od daty zamówienia podstawowego udzielić zamówień uzupełniających polegających na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówień. Na tej podstawie Zamawiający zaprosił do negocjacji firmę ECAA Euro Consulting Artur Adamiak, któremu w dniu 08.04.2015 r. udzielono zamówienia podstawowego o wartości brutto 397 290,00 zł (umowa nr 62/PN/2015). Prace, które wchodziły w zakres zamówienia uzupełniającego nie można było przewidzieć i opisać na etapie prowadzonego przetargu nieograniczonego na zamówienie podstawowe, ponieważ są one wynikiem zdarzenia losowego. W wyniku awarii zaworu na podejściu wody do zlewozmywaka w jednym z pomieszczeń powierzchnia stropu została zalana wodą. W pomieszczeniach zostały zamoknięte dolne części ramiaków skrzydeł i skutkiem tego nastąpiło rozwarstwienie płyt okleinowych skrzydeł. W tym stanie skrzydła nie nadawały się do eksploatacji a dla jej poprawności konieczna była ich wymiana. Mając na uwadze powyższe należy stwierdzić, iż zostały spełnione przesłanki z art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy Prawo zamówień publicznych, a tym samym udzielenie zamówienia w trybie z wolnej ręki jest w pełni uzasadnione i zasługuje w całości na uwzględnienie.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.