Ogłoszenie z dnia 2008-06-18
Warszawa: Modernizacja Domu Dziecka nr 15 przy ul. Nowogrodzkiej 75 w Warszawie, w zakresie wentylacji grawitacyjnej wraz z instalacją klap oddymiających i hydrantów ppoż.
Numer ogłoszenia: 133712 - 2008; data zamieszczenia: 18.06.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Dom Dziecka nr 15 im. ks. G. P. Baudouina, ul. Nowogrodzka 75, 02-018 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 6298041, 6298042, 6280960, fax 022 6298041.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Modernizacja Domu Dziecka nr 15 przy ul. Nowogrodzkiej 75 w Warszawie, w zakresie wentylacji grawitacyjnej wraz z instalacją klap oddymiających i hydrantów ppoż..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych związanych z remontem wentylacji grawitacyjnej w pomieszczeniach przeznaczonych na pobyt ludzi, instalacją klap oddymiających, montażem hydrantów ppoż w poziomie piwnicy i modyfikacją hydrantów na klatkach schodowych, w obiekcie Domu Dziecka nr 15 przy ul. Nowogrodzkiej 75 w Warszawie.. Z uwagi na funkcję jaką pełni obiekt (Dom Dziecka) od Wykonawcy wymaga się szczególnej dbałości o wykonywanie prac w sposób nie utrudniający bieżącej, bezpiecznej dla dzieci i personelu eksploatacji obiektu. Szczegółowy zakres robót i sposób ich wykonania określają książka przedmiarów, kosztorys nakładczy, specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych oraz projekt budowlany-wykonawczy. Zamawiający wymaga objęcia przedmiotu zamówienia okresem gwarancji min. 36 m-cy.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne Kod CPV wg słownika 2008: 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w dniach: 120.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga zabezpieczenia oferty wadium w kwocie 5.000,00 zł..
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy: 1.1. spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, 1.2. wykażą się zrealizowaniem z należytą starannością, w ciągu ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania, co najmniej trzech kontraktów o charakterze zbliżonym do przedmiotu zamówienia, o wartości min. 450 000 zł. brutto każdy, a należytą staranność ich wykonania udokumentują (np. referencjami zleceniodawców). 1.3. dysponują osobami (osobą) posiadającymi uprawnienia do wykonywania samodzielnych funkcji w budownictwie w rozumieniu ustawy z dnia 7 lipca 1994r. Prawo budowlane (tekst jednolity: Dz. U. 2003, Nr 207, poz. 2016 ze zm.), w zakresie kierowania robotami budowlanymi w specjalności a) instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń , wentylacyjnych, wodociągowych i kanalizacyjnych, b) konstrukcyjno - budowlanej, oraz posiadającymi aktualne zaświadczenia o członkostwie we właściwych izbach samorządu zawodowego. 1.4. wykażą, że są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej, w tym w zakresie przedmiotu zamówienia, na kwotę nie mniejszą niż 100 000 złotych (wartość kontraktowa i deliktowa w sumie) oraz oświadczą, że będą ubezpieczeni w zakresie i na kwotę jw., przez czas realizacji robót, lub oświadczą, że w przypadku wyboru ich oferty, w terminie do 7 dni od podpisania umowy, ubezpieczą się dla spełnienia ww warunków. 2. Złożenie przez Wykonawcę w ofercie dokumentów i oświadczeń wymienionych w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia będzie stanowiło podstawę do oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu. Zamawiający sprawdzi z treści tych dokumentów i oświadczeń czy Wykonawca spełnia wszystkie ww. warunki i dokona ich oceny metodą spełnia/nie spełnia.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://ogloszeniabzp.um.warszawa.pl/wyszukiwarka.php
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Dom Dziecka nr 15 im. Ks. G. P. Baudouina, ul. Nowogrodzka 75, 02-018 Warszawa, tel. (022) 629-80-41, fax (022) 629-80-41 ww 23, sekretariat..
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 10.07.2008 godzina 13:00, miejsce: Dom Dziecka nr 15 im. Ks. G. P. Baudouina, ul. Nowogrodzka 75, 02-018 Warszawa, tel. (022) 629-80-41, fax (022) 629-80-41 ww 23, sekretariat..
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zamawiającym jest Dom Dziecka nr 15 im. Ks. G. P. Baudouina, ul. Nowogrodzka 75, 02-018 Warszawa, tel. (022) 629-80-41, fax (022) 629-80-41 ww 23. Osobą uprawnioną do udzielania informacji jest Pani Maria Serafin, tel. (022) 629-80-41 ww 21. Wszelką korespondencję związaną z przedmiotowym zamówieniem należy kierować na adres j.w. Numer sprawy: 134/08. Otwarcie ofert nastąpi w dniu 10 lipca 2008r. o godz. 13:15, w sekretariacie Domu Dziecka, ul. Nowogrodzka 75, Warszawa.
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- ZP/CZD/071/24 Dostawa materiałów opatrunkowych oraz folii operacyjnych - 19 pakietów.
- Rezerwacja i zakup usług hotelarskich w kraju
- Dostawa mikroskopów specjalistycznych w podziale na pakiety, znak sprawy: AEZ/S-067/2024
- Realizacja w latach 2025 - 2027 specjalistycznych usług medycznych - badań personelu lotniczego Komendy Głównej Policji i Centralnego Pododdziału Kontrterrorystycznego Policji "BOA".
- Wykonanie izolacji poziomej pomieszczeń serwerowni Gmachu Elektroniki Politechniki Warszawskiej w Warszawie przy ul. Nowowiejskiej 15/19
- Usługa kompleksowego sprzątania, doczyszczania i bieżącego utrzymania czystości w siedzibie Urzędu Dzielnicy Bemowo w Warszawie, przy ul. Powstańców Śląskich 70 wraz z przyległym terenem zewnętrznym
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Roboty remontowe korytarza, łazienki na parterze, sali informatycznej oraz Roboty remontowe łazienek uczniów w Szkole Podstawowej nr 4 im. Sybiraków w Białymstoku
- Roboty remontowe sanitariatów w jednostkach Izby Administracji Skarbowej w Rzeszowie
- Przebudowa i rozbudowa kotłowni węglowej w podpiwniczeniu budynku szkolnego wraz z wymianą źródła ciepła na kocioł na zrębki
- Termomodernizacja budynku przy Al. Pokoju 19 w ramach zadania "Termomodernizacja budynków komunalnych na terenie miasta i gminy Piaseczno".
- Realizacja robót budowlanych związanych z dostosowaniem budynku LUW w Lublinie, ul. Lubomelska 1- 3 do wymagań przeciwpożarowych DSO
- Demontaż istniejącej stolarki, wykonanie i montaż nowej stolarki z PCV wraz z wykonaniem robót towarzyszących w lokalach gminnych w budynkach administrowanych przez ZGM w Toruniu.
więcej: Roboty remontowe i renowacyjne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.