eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Brójce › Sukcesywna dostawa oleju napędowego do przenośnego zbiornika zlokalizowanego na terenie Gospodarstwa Pomocniczego w Brójcach, woj. łódzkie, dla potrzeb samochodów Urzędu Gminy Brójce o szacunkowej ilości 125.000 litrów.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-06-18

Brójce: Sukcesywna dostawa oleju napędowego do przenośnego zbiornika zlokalizowanego na terenie Gospodarstwa Pomocniczego w Brójcach, woj. łódzkie, dla potrzeb samochodów Urzędu Gminy Brójce o szacunkowej ilości 125.000 litrów.
Numer ogłoszenia: 133710 - 2008; data zamieszczenia: 18.06.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Wójt Gminy Brójce, 95-006 Brójce, woj. łódzkie, tel. 0-42 2996959, 2278656, fax 0-42 2140398, 2140391.

    I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

    SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

    II.1) OPIS

    II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Sukcesywna dostawa oleju napędowego do przenośnego zbiornika zlokalizowanego na terenie Gospodarstwa Pomocniczego w Brójcach, woj. łódzkie, dla potrzeb samochodów Urzędu Gminy Brójce o szacunkowej ilości 125.000 litrów..

    II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

    II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest: sukcesywna dostawa oleju napędowego do przenośnego zbiornika do składowania i wewnętrznej dystrybucji oleju napędowego typu FuelMaster FM 9000 zlokalizowanego na terenie Gospodarstwa Pomocniczego U.G. Brójce w Brójcach, woj. łódzkie. Szacowana ilość paliwa dostarczonego paliwa ok. 125.000 l (sto dwadzieścia pięć tysięcy litrów). Szacunkowa jednorazowa dostawa paliwa - ok. od pięciu do ośmiu tysięcy litrów. Maksymalna pojemność zbiornika na paliwo -9.000 l.(dziewięć tysięcy litrów). Dostawa, w tym transport i rozładunek oleju napędowego u Zamawiającego będzie realizowana przez Wykonawcę i na jego koszt. Właściwości jakościowe dostarczanego oleju napędowego winny być zgodne z normą określoną w oparciu o przepisy Rozporządzenia Ministra Gospodarki I Pracy z dnia 19 października 2005 r. w sprawie wymagań jakościowych dla paliw ciekłych( Dz.U. Nr 216, poz. 1825 ze zm.).

    II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 23.12.10.00 - Oleje napędowe Kod CPV wg słownika 2008: 09.13.40.00 - Oleje napędowe .

    II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

    II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


    II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 31.12.2009.

    SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

    III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

    • Informacja na temat wadium: 9 tysięcy złotych.

    III.2) WARUNKI UDZIAŁU

    • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.Nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i ust. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych - złoży stosowne oświadczenie 2.Posiada uprawnienia do wykonywania przedmiotowego zamówienia. 2.1. dołączy aktualny odpis z właściwego rejestru lub zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej potwierdzający dopuszczenie Wykonawcy do obrotu prawnego w zakresie objętym zamówieniem z datą wystawienia nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2.2. dołączy aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu ofert 2.3. dołączy aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; 3.Posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, a także znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia Wykonawca spełni ten warunek, jeżeli złoży: 3.1. Akceptuje warunki płatności określone w projekcie umowy, tj. 21 dni od daty otrzymania faktury, przez zamawiającego. 3.2. Zobowiązuje się dokonywać dostaw nie później niż w ciągu 2 dni od daty złożenia zamówienia przez Zamawiającego. 3.3. Dokona wpłaty wadium 3.4. Zwiąże się umową z zamawiającym do dn. 31 grudnia 2009 r. 3.5. Dołączy wykaz zrealizowanych w ciągu ostatnich trzech lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie dostaw, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz dokumenty potwierdzające, że te dostawy zostały wykonane należycie.
    • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wypełniony formularz OFERTA, gdzie oświadczy, czy: 1.1. Akceptuje warunki płatności określone w projekcie umowy, tj. 21 dni od daty otrzymania faktury, przez zamawiającego 1.2. Zobowiązuje się dokonywać dostaw nie później niż w ciągu 2 dni od daty złożenia zamówienia przez Zamawiającego. 1.3. Zwiąże się umową z zamawiającym do dn. 31 grudnia 2009 r. 2. Podpisany formularz oświadczeń, że Wykonawcy nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i ust. 2 oraz spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, 3. Dowód wniesienia wadium, 4. Wykaz zrealizowanych w ciągu ostatnich trzech lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie dostaw, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz dokumenty potwierdzające, że te dostawy zostały wykonane należycie 5. Kserokopię, poświadczoną za zgodność z oryginałem przez prawnego reprezentanta firmy, aktualnego odpisu z właściwego rejestru lub zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej potwierdzającą dopuszczenie Wykonawcy do obrotu prawnego w zakresie objętym zamówieniem oraz zawierający nazwisko osoby uprawnionej do reprezentowania firmy z datą wystawienia nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 6. Kserokopię, poświadczoną za zgodność z oryginałem przez prawnego reprezentanta firmy, aktualnego zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego, które potwierdza, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu ofert. 7. Kserokopię, poświadczoną za zgodność z oryginałem przez prawnego reprezentanta firmy, zaświadczenia z właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.

    SEKCJA IV: PROCEDURA

    IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

    IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

    IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

    IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

    IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


    IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

    IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.brojce.pl

    Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: www.brojce.pl.

    IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 09.07.2008 godzina 10:00, miejsce: Oferty należy złożyć w siedzibie Zamawiającego w sekretariacie Urzędu, pok. Nr 9.

    IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

    Podziel się

    Poleć ten przetarg znajomemu poleć

    Wydrukuj przetarg drukuj

    Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








    Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


    Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

    chcę zamieszczać ogłoszenia

    Dodaj swoje pytanie

    Najnowsze orzeczenia

    Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.