eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Łopiennik Górny › Budowa drogi gminnej w Łopienniku Nadrzecznym o łacznej długości 0,898 km

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2010-05-17

Łopiennik Górny: Budowa drogi gminnej w Łopienniku Nadrzecznym o łacznej długości 0,898 km
Numer ogłoszenia: 132994 - 2010; data zamieszczenia: 17.05.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Łopiennik Górny , Łopiennik Górny 1, 22-351 Łopiennik Górny, woj. lubelskie, tel. 082 5773123, faks 082 5773010.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa drogi gminnej w Łopienniku Nadrzecznym o łacznej długości 0,898 km.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zamówienie obejmuje budowę drogi gminnej w Łopienniku Nadrzecznym na 2 odcinkach /umownych/: od km 0+000.0 do km 0+157.00 oraz odcinek II: od km 0+000.00 do km 0+741.00, która polega na: 1) odtworzeniu trasy w terenie; 2) odtworzeniu punktów wysokościowych; 3) poszerzeniu istniejącej jezdni; 4) wzmocnieniu konstrukcji; 5) budowy nowej nawierzchni; 6) zapewnieniu prawidłowego odwodnienia drogi; 7) montaż urządzeń bezpieczeństwa ruchu. Wybór przyjętego rozwiązania technicznego oparty został o następujące założenia: 1) spełnienie wymagań technicznych dla tej kategorii drogi, 2) dostosowanie parametrów technicznych do aktualnego i prognozowanego ruchu /ilość i rodzaj pojazdów/, 3) zapewnienie odpowiedniego poziomu bezpieczeństwa kierujących i pieszych, 4) ekonomiczne przedsięwzięcia i dostosowanie do możliwości finansowych inwestora /faza budowy i utrzymania/. Wybór rozwiązania technicznego ze względu na fakt budowy drogi po śladzie istniejącej drogi /bez skrzyżowań/ został ograniczony do wariantu zgodnego z opracowaną dokumentacją techniczną. W ramach przedmiotowego projektu zostanie wykonany następujący zakres prac: 1) poszerzenie jezdni do 5,50 m; wyrównanie istniejącej jezdni w przekroju poprzecznym i podłużnym; 2) wzmocnienie istniejącej konstrukcji jezdni; budowa nowej nawierzchni; 3) budowa chodników; korektę parametrów łuków poziomych; 4) poprawę przekroju poprzecznego i podłużnego jezdni; 5) utwardzenie istniejących zjazdów gospodarczych w poziomie chodnika. Parametry drogi. 1. Parametry podstawowe drogi: 1) klasa drogi - D; długość odcinka drogi - 0,898 km, w tym: a) od 0+000,0 do km 0+157,00 /I odcinek/; 0+000,00 do km 0+741,00 km /II odcinek/; a) szer. jezdni na prostej - od 5,00 m do 6,00 m; b) szer. pasów ruchu na wlotach- ok. 3,00 m; liczba pasów ruchu- 2; c) prędkość projektowa vp- 50 km/h; -przekrój jezdni - normalny szlakowy oraz półuliczny; d) obciążenie naw.- 100 kN/os. 2. Konstrukcja nawierzchni 1) nowa nawierzchnia jezdni - kostka brukowa - starobruk rzymski: a) 8 cm- warstwa ścieralna z kostki brukowej; b) 3 cm- podsypka grysowa 2-4 mm; c) 15 cm- podbudowa zasadnicza z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie 0/31.5 mm; d) 10 cm- warstwa z gruntu stabilizowanego cementem o RM=1.5 MPa; 2) nowa nawierzchnia jezdni: a) 4 cm - warstwa ścieralna z betonu asfaltowego o uziarnieniu 0/16 mm; b) 20 cm- podbudowa zasadnicza z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie 0/31.5 mm; c) 10 cm- warstwa z gruntu stabilizowanego cementem o RM=1.5 MPa; 3) konstrukcja chodnika - kostka brukowa : a) kostka brukowa - starobruk rzymski - odcinek współmierny do odcinka nawierzchni jezdni z kostki brukowej; b) 3 cm - podsypka cementowo - piaskowa; c) 10 cm- warstwa z gruntu stabilizowanego cementem o Rm=1.5Mpa; 4) konstrukcja nawierzchni parkingu: a) 8 cm- warstwa ścieralna z kostki betonowej; b) 3 cm- podsypka z grysu 2-4 mm; c) 15 cm- podbudowa zasadnicza z kruszywa łamanego stabilizowanego; d) 10 cm- warstwa gruntu stabilizowanego cementem o RM=1,5 Mpa. 3. Przepusty i zjazdy oraz odwodnienie: a) zjazdy z kostki betonowej; wjazdy o szerokości 5,0 m; b) obrzeże trawnikowe na zjazdach 8x30 cm; c) przecięcie krawędzi nawierzchni zjazdu i drogi wyokrąglone łukiem kołowymR=3.0 m R=6.0 m.; d) odwodnienie drogi gminnej zaprojektowano jako powierzchniowe z odprowadzeniem wód opadowych do rowów przydrożnych, przepustów oraz kratek ściekowych. 4. Urządzenia bezpieczeństwa ruchu: a) ustawienie poręczy ochronnych; b) ustawienie barier ochronnych stalowych przekładowych. Przeprowadzona analiza technologiczna wykazała, że przyjęte rozwiązania są zgodne z najlepszą praktyką w dziedzinie infrastruktury drogowej..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Jeżeli nastąpi potrzeba na zadania nie przewidziane w projekcie

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.32.00 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni 45.22.11.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy mostów 45.11.12.00 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne 45.11.12.20 - Roboty w zakresie usuwania gruzu 45.23.33.00 - Fundamentowanie autostrad, dróg, ulic i ścieżek ruchu pieszego 45.11.27.30 - Roboty w zakresie kształtowania dróg i autostrad 45.23.32.90 - Instalowanie znaków drogowych 52.23.31.29 - 52.23.31.29 .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.11.2010.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: 1. Przystępując do niniejszego postępowania Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 10 000,00 zł (słownie : Dziesięć tysięcy). 2. Wykonawca może wnieść wadium w jednej lub kilku formach przewidzianych w art. 45 ust. 6 ustawy, tj. w: 1) pieniądzu, 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3) gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty , o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. Nr 42, poz. 1158 z póź. zm. ). 3. Wadium w pieniądzu należy wnieść przelewem na konto Zamawiającego: Bank Spółdzielczy w Krasnymstawie Oddział w Łopienniku Nadrzecznym - Nr rachunku : 91 8200 1018 2002 1800 0172 0003 4. W przypadku wadium wnoszonego w pieniądzu, jako termin wniesienia wadium przyjęty zostaje termin uznania kwoty na rachunku Zamawiającego. 5. W przypadku wniesienia wadium w formie innej niż pieniądz - oryginał dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium należy złożyć przed upływem terminu składania ofert w siedzibie Zamawiającego tj. Urząd Gminy Łopiennik Górny, w kasie Urzędu (pok. Nr 6) lub dołączyć do oferty. 6. Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert. 7. Wadium musi być zabezpieczone na okres 30 dni, licząc od daty składania ofert - termin związania ofert. Oferta zabezpieczona na okres krótszy niż wymagany zostanie odrzucona. 8. Nie wniesienie wadium w terminie lub w innej formie niż określona w SIWZ spowoduje wykluczenie Wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 2 pkt 2 ustawy, a jego oferta zostanie uznana za odrzuconą na podstawie art. 24 ust. 4 ustawy.

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • 1. Cena powinna być podana: cyfrowo i słownie w złotych polskich. 2. Oferowana cena powinna obejmować kompletne wykonanie przedmiotu zamówienia wraz z robotami nie ujętymi w dokumentacji technicznej i w przedmiarach, których wykonanie niezbędne jest dla prawidłowego wykonania zadania np. koszty robót przygotowawczych, koszty urządzenia placu budowy, koszty odszkodowań za zniszczenia w terenie, a także ewentualne upusty proponowane przez Wykonawcę, tak aby była już ceną ostateczną. Wykonawca zobowiązany jest do wizyty miejsca realizacji robót i jego otoczenia, w celu oszacowania na własną odpowiedzialność kosztów i ryzyka oraz uzyskania wszelkich danych, jakie mogą być niezbędne w przygotowaniu oferty. 3. Zaznacza się, że wszystkie pozycje kosztorysów muszą być bezwzględnie ujęte i wycenione. 4. Przy dokonywaniu oceny ofert stosowane będą następujące zasady: Kryterium: cena oferty Waga: 100% Punktacja obliczana będzie według wzoru: P1=(Cmin /C) x 100 Gdzie: P1 - ilość punktów obliczona dla kryterium cena oferty, Cmin - cena brutto najtańszej oferty, C - cena brutto rozpatrywanej oferty, 100 - max ilość pkt

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wymagane jest wykazanie wykonania przynajmniej 1 roboty w zakresie budowy lub przebudowy drogi o nawierzchni z masy asfaltowej, o dł. nie krótszej niż 1 km 0cena spełnienia warunku nastąpi na podstawie przedstawionych przez Wykonawcę informacji i dokumentów o których mowa w punkcie VI, ppkt. 3 i 4 SIWZ; W przypadku składania oferty wspólnej niniejszy warunek Wykonawcy mogą spełniać łącznie.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wymagane jest aby Wykonawca w oparciu o udostępnioną dokumentację budowlaną oszacował na własną rękę, że spełnia warunek dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym do wykonania robót w niej wskazanych . 0cena spełnienia warunku nastąpi na podstawie oświadczenia Wykonawcy, o którym mowa w punkcie VI, ppkt 2 SIWZ oraz p.pkt. 6 jeżeli dotyczy ; W przypadku składania oferty wspólnej niniejszy warunek Wykonawcy mogą spełniać łącznie.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W zakresie osób zdolnych do wykonania zamówienia wymagane jest wykazanie przynajmniej jednej osoby posiadającej uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności drogowej, wykształcenie wyższe z doświadczeniem w kierowaniu budową dróg o nawierzchni z masy asfaltowej przynajmniej na 2-ch zadaniach . Ocena spełnienia warunku nastąpi na podstawie przedstawionych przez Wykonawcę informacji i dokumentów o których mowa w punkcie VI, ppkt. 2 i 5 SIWZ oraz ppkt 6 jeżeli dotyczy; W przypadku składania oferty wspólnej niniejszy warunek Wykonawcy mogą spełniać łącznie.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W zakresie sytuacji ekonomiczno-finansowej wykonawca wykaże, iż posiada ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia ; 0cena spełnienia warunku nastąpi na podstawie przedstawionego przez Wykonawcę oświadczenia i dokumentu o których mowa w punkcie VI, ppkt 2 i 11 SIWZ; W przypadku składania oferty wspólnej niniejszy warunek Wykonawcy mogą spełniać łącznie.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • koncesję, zezwolenie lub licencję
    • wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone
    • wykaz narządzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami
    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
    • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
    • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Zamawiający bedzie żądał dokumentów potwierdzających jakość materiałów podczas realizacji zamówienia. Żądanie tekie będzie określone w umowie.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.lopiennikgorny.netbip.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy 22-351 Łopiennik Górny.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 15.06.2010 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy Łopiennik Górny.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt współfinansowany ze środków przyznanych w ramach RPO WL na lata 2007 - 2013.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.