Sierpc: Przywrócenie walorów przyrodniczych Parku Solidarności i przyległych zwartych terenów zielonych zakup i nasadzenia drzew, krzewów, roślin wieloletnich
Numer ogłoszenia: 132774 - 2015; data zamieszczenia: 03.06.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Miejski , ul. Piastowska 11a, 09-200 Sierpc, woj. mazowieckie.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.sierpc.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przywrócenie walorów przyrodniczych Parku Solidarności i przyległych zwartych terenów zielonych zakup i nasadzenia drzew, krzewów, roślin wieloletnich.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Zakres przedmiotu Umowy obejmuje m.in.: 1) dostawę roślin oraz wykonanie nasadzeń roślinnych i wykończenie gruntu w ilości: drzewa 72 sztuk, krzewy 9675 sztuk, nasadzeń wieloletnich w ilości 5646 szt.; 2) niwelację terenu wraz z wywozem nadmiaru ziemi; 3) wykonanie inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej; 4) pielęgnacja nasadzeń i trawników przez okres (wybór wykonawcy: 18/15/12) miesięcy licząc od daty odbioru końcowego przedmiotu zamówienia. 2. Przedmiot Umowy został szczegółowo opisany w: Opisie Przedmiotu Zamówienia Dokumentacji technicznej zadania, które stanowią Załącznik Nr 1 , 1a, 2a do SIWZ. Zgodnie z art. 30 ust. 4 Ustawy Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne w opisywanej specyfikacji, o których mowa w art. 30 ust. 1-3 Ustawy. 3. Wykonawca wykona w ramach wynagrodzenia obsługę geodezyjną i sporządzi inwentaryzację geodezyjną powykonawczą na mapie w skali 1:500. 4. Wykonawca wykona przedmiot umowy z należytą starannością zgodnie z Opisem Przedmiotu Zamówienia Dokumentacją techniczną zadania stanowiącą załącznik nr 1 i 1a do SIWZ, oraz ofertą (kosztorys ofertowy) Wykonawcy, stanowiącą Załącznik nr 2 do SIWZ, a także zaleceniami Zamawiającego. Wykonawca zobowiązuje się wykonać przedmiot umowy z materiałów i urządzeń własnych. Zamawiający dopuszcza zastosowanie materiałów spełniających wymagania norm, posiadających odpowiednie certyfikaty i aprobaty techniczne oraz założone w projekcie parametry techniczne. Szczegółowy zakres zamówienia przedstawiają dokumenty stanowiące integralną część SIWZ, zgodnie z hierarchią dokumentów: 1. Projekt (stanowiący Załącznik nr 1 do SIWZ) 2. STWiORB (stanowiący Załącznik nr 1a do SIWZ) 3. Przedmiar robót (stanowiący Załącznik nr 2a do SIWZ.
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77.31.30.00 - Usługi utrzymania parków 77.31.40.00 - Usługi utrzymania gruntów 77.31.00.00 - Usługi sadzenia roślin oraz utrzymania terenów zielonych 77.34.00.00 - Usługi okrzesywania drzew oraz przycinania żywopłotów 03.45.20.00 - Drzewa 03.45.13.00 - Krzewy 03.44.10.00 - Rośliny ozdobne, trawy, mchy lub porosty 45.11.27.11 - Roboty w zakresie kształtowania parków .
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.07.2015.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Oferty powinny być zabezpieczona wadium w wysokości 5 000 złotych (słownie: pięć tysięcy złotych 00/100). 1. Wadium może być wniesione w formie: - pieniądza - wpłaca się przelewem z konta Wykonawcy na konto Zamawiającego Bank Pekao S.A. I/O Sierpc 84 1240 3204 1111 0000 2905 2796; - poręczeń bankowych lub poręczeń spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; - gwarancji bankowych; - gwarancji ubezpieczeniowych; - poręczeń udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2014 poz.1804, z późn. zm.) W przypadku wadium wnoszonym w pieniądzu do oferty należy załączyć dokument potwierdzający wpłacenie wadium. W przypadku wadium niepieniężnego dokumenty potwierdzające wpłatę wadium winny być złożone przed upływem składania ofert w oryginale u Zamawiającego (Skarbnik Miejski - Katarzyna Joniak, Urząd Miejski w Sierpcu, Piastowska 11A, 2 piętro, lok. 21), a w ofercie należy umieścić poświadczoną za zgodność kopię. W przypadku wadium niepieniężnego wyklucza się stosowanie formuły żądania zapłaty po uzyskaniu potwierdzenia jakiejkolwiek osoby trzeciej (np. banku prowadzącego rachunek Zamawiającego), że podpisy złożone na tym żądaniu należą do osób mogących zaciągać zobowiązania w imieniu Zamawiającego. 2. Wszelkie dokumenty zabezpieczające wadium winny być ważne przez okres związania ofertą (30 dni). 3. Zwrot wadium następuje w przypadkach określonych w art. 46 ust.1, 1a i 2 Upzp. 4. Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę. 5. Wadium wniesione w pieniądzu przez Wykonawcę, którego oferta została uznana za najkorzystniejszą na wniosek tego dostawcy lub Wykonawcy, zaliczane jest przez zamawiającego na poczet zabezpieczenia należytego wykonania umowy. 6. Wykonawca traci wadium na rzecz zamawiającego w przypadkach określonych w art.46 ust. 4a i 5 Upzp
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie precyzuje w zakresie tego warunku żadnych wymagań, których spełnienie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny na etapie składania ofert
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Oświadczenie, Wykonawca wykaże, że zrealizował lub realizuje w ciągu ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej dwóch usług związanych z utrzymaniem oraz pielęgnacją zieleni obejmujące w swoim zakresie m.in.:usługi nasadzenia drzew, krzewów, bylin, założenie trawników, każda o wartości brutto nie mniejszej niż 150 000,00 zł,
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie precyzuje w zakresie tego warunku żadnych wymagań, których spełnienie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny na etapie składania ofert
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie precyzuje w zakresie tego warunku żadnych wymagań, których spełnienie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny na etapie składania ofert
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Oświadczenie, Wykonawca wykaże, że posiada ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z realizacją przedmiotu zamówienia na kwotę nie mniejszą niż 150.000,00 PLN lub zdolności finansowej zapewniającej realizację zamówienia nie niższej niż 100.000 PLN
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
- informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia;
- opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.
Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy, na zasoby innych podmiotów przedkłada następujące dokumenty dotyczące podmiotów, zasobami których będzie dysponował wykonawca:
- informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową innego podmiotu, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia;
- opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że inny podmiot jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1 - Cena - 90
- 2 - termin realizacji: - 5
- 3 - gwarancja - 5
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
1) Zmiana postanowień zawartej Umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy jest możliwa w przypadkach opisanych poniżej, z zastrzeżeniem, iż zmiany te nie wykraczają poza określenie przedmiotu zamówienia określonego w SIWZ oraz strony Umowy wyraziły zgodę na wprowadzenie zmian, tj.: 2) zmiany są korzystne dla Zamawiającego, 3) zmiany dotyczą terminów w okolicznościach wskazany w § 3 ust. 3 Umowy, 4) zmiany są konieczne w związku ze zmianami przepisów prawa. 5) Zmiany są nieistotne w rozumieniu art. 144 ust. Ustawy. Zmiany dokonywane są poprzez złożenie wniosku o zmianę w formie pisemnej przez jedną ze Stron wraz z określeniem zmiany, podaniem uzasadnienia, czasu wykonania zmiany.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.sierpc.pl/index.jsp?bipkod=/004
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski w Sierpcu,
ul. Piastowska 11a
09-200 Sierpc.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 11.06.2015 godzina 10:00, miejsce: Urząd Miejski w Sierpcu, ul. Piastowska 11a 09-200 Sierpc w sekretariacie Zamawiającego (pokój 12).
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zadanie z zakresu ochrony przyrody dofinansowane ze środków Wojewódzkiego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Warszawie na rok 2015.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z SIERPCA
- Usługa przeglądów i kalibracji aparatów medycznych (RM i RTG) używanych w pracowni diagnostyki obrazowej SPZZOZ w Sierpcu
- Dostawa oleju opałowego na lata 2024 i 2025 dla potrzeb jednostek organizacyjnych Powiatu Sierpeckiego
- Poprawa bezpieczeństwa użytkowników poprzez przebudowę dróg powiatowych na terenie powiatu sierpeckiego
- Przebudowa drogi powiatowej nr 3707W Łukomie - Dziki Bór
- Remont pokrycia dachowego kościoła Wniebowzięcia NMP w Sierpcu przy klasztorze Opactwa Sióstr Benedyktynek w Sierpcu wraz z robotami towarzyszącymi
- Rozbudowa budynku kas na potrzeby toalet dla zwiedzających wraz z niezbędną infrastrukturą techniczną
więcej: przetargi w Sierpcu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Budowa zbiornika retencyjnego w miejscowości Niziny, gm. Tuczępy - Zbiornik nr 2"
- "Budowa zbiornika retencyjnego w miejscowości Niziny, gm. Tuczępy - Zbiornik nr 1"
- Ochrona czynna ekosystemów nieleśnych Ojcowskiego Parku Narodowego
- Przebudowa ul. Sadowej na odcinku od ul. Jagiełły do ul. 11 Listopada
- Ochrona czynna ekosystemów nieleśnych Ojcowskiego Parku Narodowego
- Świadczenie usług ogrodniczych na terenie miasta Świętochłowice
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.