eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Sierpc › Przywrócenie walorów przyrodniczych Parku Solidarności i przyległych zwartych terenów zielonych - zakup i nasadzenia drzew, krzewów, roślin wieloletnich

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2015-07-09

Sierpc: Przywrócenie walorów przyrodniczych Parku Solidarności i przyległych zwartych terenów zielonych - zakup i nasadzenia drzew, krzewów, roślin wieloletnich
Numer ogłoszenia: 171468 - 2015; data zamieszczenia: 09.07.2015
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 132774 - 2015r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Miejski, ul. Piastowska 11a, 09-200 Sierpc, woj. mazowieckie, tel. , faks.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przywrócenie walorów przyrodniczych Parku Solidarności i przyległych zwartych terenów zielonych - zakup i nasadzenia drzew, krzewów, roślin wieloletnich.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Zakres przedmiotu Umowy obejmuje m.in.: 1) dostawę roślin oraz wykonanie nasadzeń roślinnych i wykończenie gruntu w ilości: drzewa 72 sztuk, krzewy 9675 sztuk, nasadzeń wieloletnich w ilości 5646 szt.; 2) niwelację terenu wraz z wywozem nadmiaru ziemi; 3) wykonanie inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej; 4) pielęgnacja nasadzeń i trawników przez okres (wybór wykonawcy: 18/15/12) miesięcy licząc od daty odbioru końcowego przedmiotu zamówienia. 2. Przedmiot Umowy został szczegółowo opisany w: Opisie Przedmiotu Zamówienia Dokumentacji technicznej zadania, które stanowią Załącznik Nr 1 , 1a, 2a do SIWZ. Zgodnie z art. 30 ust. 4 Ustawy Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne w opisywanej specyfikacji, o których mowa w art. 30 ust. 1-3 Ustawy. 3. Wykonawca wykona w ramach wynagrodzenia obsługę geodezyjną i sporządzi inwentaryzację geodezyjną powykonawczą na mapie w skali 1:500. 4. Wykonawca wykona przedmiot umowy z należytą starannością zgodnie z Opisem Przedmiotu Zamówienia Dokumentacją techniczną zadania stanowiącą załącznik nr 1 i 1a do SIWZ, oraz ofertą (kosztorys ofertowy) Wykonawcy, stanowiącą Załącznik nr 2 do SIWZ, a także zaleceniami Zamawiającego. Wykonawca zobowiązuje się wykonać przedmiot umowy z materiałów i urządzeń własnych. Zamawiający dopuszcza zastosowanie materiałów spełniających wymagania norm, posiadających odpowiednie certyfikaty i aprobaty techniczne oraz założone w projekcie parametry techniczne. Szczegółowy zakres zamówienia przedstawiają dokumenty stanowiące integralną część SIWZ, zgodnie z hierarchią dokumentów: 1. Projekt (stanowiący Załącznik nr 1 do SIWZ) 2. STWiORB (stanowiący Załącznik nr 1a do SIWZ) 3. Przedmiar robót (stanowiący Załącznik nr 2a do SIWZ.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77.31.30.00 - Usługi utrzymania parków 77.31.40.00 - Usługi utrzymania gruntów 77.31.00.00 - Usługi sadzenia roślin oraz utrzymania terenów zielonych 77.34.00.00 - Usługi okrzesywania drzew oraz przycinania żywopłotów 03.45.20.00 - Drzewa 03.45.13.00 - Krzewy 03.44.10.00 - Rośliny ozdobne, trawy, mchy lub porosty 45.11.27.11 - Roboty w zakresie kształtowania parków .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 24.06.2015.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Zakład Usług Ogrodniczych ARBOR Marek Klikczyński, ul. Dobrzyńska 111, 09-400 Płock, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 227778,64 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 193707,72

  • Oferta z najniższą ceną: 193707,72 / Oferta z najwyższą ceną: 237600,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.