eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kraśnik › Remont ul. Żytniej w Kraśniku - II etap.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-06-18

Kraśnik: Remont ul. Żytniej w Kraśniku - II etap.
Numer ogłoszenia: 132617 - 2008; data zamieszczenia: 18.06.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Burmistrz Miasta Kraśnika, ul. Lubelska 84, 23-200 Kraśnik, woj. lubelskie, tel. 081 8251540, fax 081 8252709.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.krasnik.um.gov.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont ul. Żytniej w Kraśniku - II etap..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zadanie p.n. Remont ul. Żytniej w Kraśniku - II etap realizowane na działce nr 493 obr. geodezyjny ośrodek, na odcinku długości 0,488 km t.j. od km 0+500 do km 0+988. Roboty będą wykonywane na odcinku długości 0,488 km t.j. od km 0+500 do km 0+988, na działce nr 493 obr. geodez. ośrodek zgodnie z uproszczona dokumentacją, wymaganiami Zamawiającego, specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót oraz SIWZ i ofertą. 1.Zakres robót obejmuje wykonanie zgodnie z załączoną uproszczoną dokumentacja przebudowy drogi na odcinku długości ok. 0,488 km z uwzględnieniem : - roboty przygotowawcze : pomiarowe, karczowanie krzaków itp; - roboty rozbiórkowe : rozebranie nawierzchni z płyt drogowych ; - roboty ziemne z transportem urobku samochodami samowyładowczymi na odległość do 1 km- regulacja drogi i niwelacja ; - podbudowa -koryto gł. 20 cm na pow. 260 m2, profilowanie i zagęszczanie podłoża w gruncie kat. II - IV - podbudowa z kruszywa łamanego - warstwa dolna gr. 15 cm na poszerzeniu szer. łącznej 1,3 m -km 0 + 590 do km 0 + 790 ; - wzmocnienie istniejącej podbudowy warstwą tłucznia kamiennego sortowanego ,zagęszczanego mechanicznie grubości śr. 12 cm 150,7 m3; - warstwa górna podbudowy ,wzmocnienie tłucznie 8 cm kamiennym sortowanym zagęszczanym mechanicznie - od km 0 + 500 do 0 + 973 km szer. 4,3 m - wykonanie nawierzchni z mieszanki mineralno - bitumicznej asfaltowej standard II - warstwa wyrównawcza; - wykonanie warstwy ścieralnej gr. 3 cm (po zagęszczeniu) z betonu asfaltowego o uziarnieniu 0-12 - regulacja studzienek kanalizacyjnych; - regulacja i utwardzenie pobocza na szer. ok. 0,5 m - obustronnie; 2. Wymagania dotyczące realizowanego zamówienia, które należy uwzględnić w oferowanej cenie: - Koszty robocizny, materiału, sprzętu i transportu, zajęcie pasa drogowego, - Koszty niezbędnych badań wynikających z norm, przepisów, wykonanych w celu kontroli jakości robot; - Naprawa zniszczeń powstałych w trakcie realizacji robót; zapewnienie wody, energii na potrzeby budowy; - Koszty robót koniecznych dla prawidłowego wykonania przedmiotu zamówienia zgodnie z normami, przepisami oraz zasadami wiedzy technicznej i sztuki budowlanej; - Koszty obsługi geodezyjnej (inwentaryzacja powykonawcza); Zakres robót budowlanych objętych przedmiotem zamówienia wynika z oględzin w terenie i uzgodnień z Zamawiającym. 3. Wymagania ogólne zamówienia : Zgodnie ze Szczegółową Specyfikacją Techniczną... będącą integralną częścią SIWZ

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.23.30.00 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.30.00 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg Oryginalny kod CPV: 45.23.32.52 - Roboty w zakresie nawierzchni ulic Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.32.52 - Roboty w zakresie nawierzchni ulic .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 30.07.2008.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: 1. Każda oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości: 4 000 zł ( słownie: cztery tysiące złotych ) które może być wnoszone w: a) pieniądzu, b) poręczeniach i gwarancjach bankowych, c) gwarancjach ubezpieczeniowych, d) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9.11.2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (t.j. z 2007r. Nr 42, poz. 275) 2. Wadium wnoszone w formie pieniężnej należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: Bank Spółdzielczy Ziemi Kraśnickiej nr 32 8717 0009 2001 0000 0909 0005. 3. Wadium musi być wniesione przed terminem składania ofert, tj. 08.07.2008 do godz. 10.00 (liczy się data wpływu na konto Zamawiającego) i kopię dokumentu potwierdzającego jego wniesienie, Wykonawca powinien dołączyć do oferty (kopia potwierdzona za zgodność z oryginałem). 4. Wykonawcy, który nie wniósł wadium zostaje wykluczony z postępowania, a jego ofertę uznaje się za odrzuconą. 5. Wykonawca, którzy wnieśli wadium nie stanowiące całości wymaganej kwoty lub gdy forma jest sprzeczna z Prawem Zamówień publicznych - są wykluczeni. 6. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium, jeżeli: a) upłynął termin związania ofertą, b) zawarto umowę w sprawie zamówienia publicznego i wniesiono zabezpieczenie należytego wykonania tej umowy, c) zamawiający unieważnił postępowanie o udzielenie zamówienia, a protesty zostały ostatecznie rozstrzygnięte lub upłynął termin do ich wnoszenia. 7. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na wniosek Wykonawcy: a) który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert, b) który został wykluczony z postępowania, c) którego oferta została odrzucona. 8. Złożenie przez Wykonawcę, którego oferta została odrzucona lub wykluczonego z postępowania wniosku o zwrot wadium jest równoznaczne ze zrzeczeniem się przez Wykonawcę prawa do wniesienia protestu. 9. Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, Zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę. 10. Wykonawca traci wadium wraz z odsetkami na rzecz Zamawiającego jeżeli : a) odmówi podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, b) nie wniesie zabezpieczenia należytego wykonania umowy, c) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy..

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienie mogą się ubiegać wykonawcy spełniający następujące warunki: 1) Spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy - Prawo zamówień publicznych t.j. którzy: a) Posiadają uprawnienia niezbędne do wykonania zamówienia; b) Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie zawodowe - wykonali drogę odpowiadająca swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym niniejszy przedmiot zamówienia ; c) Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia d) Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia zgodnie z art. 24 Prawo Zamówień Publicznych. 2) Udzielą min. 36 miesięcy gwarancji na całość zamówienia. Ocena spełniania powyższych warunków oparta będzie o zasadę spełnia - nie spełnia /1 - 0/ i zostanie przeprowadzona w oparciu o dokumenty złożone zgodnie z punktem VII SIWZ, zgodnie z poniższym opisem dokonania oceny ich spełniania. Ad. 1.a Na potwierdzenie spełnienia warunku posiadania uprawnień niezbędnych do wykonania zamówienia należy przedłożyć aktualny odpis z właściwego rejestru lub zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, w zakresie koniecznym do wykonania zamówienia, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Ad. 1.b Warunek wiedzy i doświadczenia - oceniony zostanie na podstawie wykazu prac wykonanych w ostatnich pięciu latach przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie. Warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli w tych latach Wykonawca wykonał min. jedno zadanie - drogę odpowiadającą swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania - potwierdzone referencjami (zał. Nr 3). Ad 1.c Ocena potencjału ekonomicznego Wykonawcy dokonana będzie z punktu widzenia możliwości realizacji zamówienia. Warunek zostanie uznany za spełniony, gdy co najmniej 50 % wartości zamówienia Wykonawca wykona siłami własnymi (zał. Nr 4 ). Ad. 1.d Na potwierdzenie warunku nie wykluczenia Wykonawcy z postępowania należy złożyć oświadczenie zgodnie z art. 24 ustawy- Prawo zamówień publicznych (zał. Nr 2) .oraz zaświadczenie z ZUS i Urzędu Skarbowego. Warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca nie zalega z opłatami i podatkami lub uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego ; Ad . 2 Oceny dokonamy w oparciu o złożone oświadczenia. Warunek zostanie uznany za spełniony wówczas, gdy Wykonawca udzieli min 36 m-cy gwarancji. Nie spełnienie chociażby jednego warunku, skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania. Warunki udziału w postępowaniu oraz sposób oceny ich spełniania nie podlegają zmianom w toku danego postępowania.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Formularz oferty, podpisany przez upełnomocnionych przedstawicieli (wg określonego wzoru - zał. nr 1 do SIWZ). Jeżeli prawo do podpisywania oferty nie wynika z dołączonych dokumentów, należy dołączyć pełnomocnictwo do podpisania oferty. 2. Kosztorys ofertowy. 3. Dowód wniesienia wadium. 4. Aktualny wypis /odpis z właściwego rejestru lub zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 5. Aktualne zaświadczenie właściwego Naczelnika Urzędu Skarbowego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłaceniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego - wystawione nie wcześniej niż na 3 m-ce przed terminem składania ofert. 6. Aktualne zaświadczenie z właściwego oddziału ZUS lub KRUS potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłaceniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne lub zaświadczenie, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności - wystawione nie wcześniej niż 3 m-ce przed terminem składania ofert. 7. Oświadczenie, że Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, podpisane przez upełnomocnionych przedstawicieli (wg załączonego wzoru - zał. nr 2.). 8. Oświadczenie Wykonawcy, że co najmniej 50% wartości zamówienia wykona siłami własnymi oraz wskazanie części zamówienia, której wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom (wg załączonego wzoru - zał. nr 4 do SIWZ ) 9. Wykaz prac zrealizowanych w ostatnich pięciu latach przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie - wykonał min. jedno zadanie - drogę odpowiadające swoim rodzajem i wartością przedmiotowemu zamówieniu, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania - potwierdzone referencjami (zal. nr 3). 10. Umowa o wykonanie parafowana jednostronnie (zał. Nr 5) 11. Uprawnienia kierownika budowy wraz z zaświadczeniem o przynależności do Izby Inżynierów Budownictwa. Wykonawcy mający siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej składają dokumenty zgodnie z przepisami rozporządzenia wykonawczego do ustawy PZP w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (rozporządzenie Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. Dz. U. Nr 87, poz. 605) Brak jakiegokolwiek z wyżej wymienionych dokumentów, lub złożenie dokumentu w niewłaściwej formie (np. bez podpisu,) spowoduje odrzucenie oferty. Dokumenty mogą być przedstawione w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę (na każdej zapisanej stronie)

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.lublin.pl/miastokrasnik

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta Kraśnik ul. Lubelska 84 23-200 Kraśnik pok. 218 IIp..

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 08.07.2008 godzina 10:00, miejsce: Urząd Miasta Kraśnik ul. Lubelska 84 23-200 Kraśnik Kancelaria - parter.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.