eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Dzierżoniów › Wykonanie robót budowlanych związanych z realizacją zadania p.n.Termomodernizacja budynku sali gimnastycznej w SP nr 3 w Dzierżoniowie mieszczącej się przy ul. Szkolnej 24

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2011-05-09

Dzierżoniów: Wykonanie robót budowlanych związanych z realizacją zadania p.n.: Termomodernizacja budynku sali gimnastycznej w SP nr 3 w Dzierżoniowie mieszczącej się przy ul. Szkolnej 24
Numer ogłoszenia: 132537 - 2011; data zamieszczenia: 09.05.2011
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 95571 - 2011r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miejska Dzierżoniów, Rynek 1, 58-200 Dzierżoniów, woj. dolnośląskie, tel. 074 6450800, faks 074 6450801.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie robót budowlanych związanych z realizacją zadania p.n.: Termomodernizacja budynku sali gimnastycznej w SP nr 3 w Dzierżoniowie mieszczącej się przy ul. Szkolnej 24.

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiot zamówienia dotyczy: a. ocieplenia ścian zewnętrznych oraz stropodachu sali gimnastycznej, zaplecza i łącznika, b. wymiany stolarki okiennej w sali gimnastycznej, zaplecza i łącznika, c. wymiany stolarki drzwiowej zewnętrznej w budynku szkoły, d. remontu instalacji centralnego ogrzewania w budynku szkoły (wymiana grzejników i zaworów), e. remontu sali gimnastycznej. 2. Szczegółowy zakres robót określają: 1) projekt budowlany, 2) projekt wykonawczy, 3) specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych. Ponadto Wykonawca zobowiązuje się do: 1) przejęcia terenu budowy, jego zabezpieczenia i należytego utrzymania, 2) organizacji zaplecza budowy oraz pomieszczeń socjalno-sanitarnych dla pracowników, 3) zapewnienia dostawy niezbędnych mediów do realizacji robót i opłatę za ich dostawę, 4) uporządkowania terenu budowy i terenu przyległego po zakończeniu robót, 5) wywozu materiału i gruzu z rozbiórki na składowisko odpadów, 6) wykonania badań i pomiarów w czasie wykonywania robót budowlanych i badań odbiorczych zgodnie ze specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót, 7) wykonania Planu Bezpieczeństwa i Ochrony Zdrowia, 8) przedłożenia Zamawiającemu w dniu przekazania placu budowy uzgodnienia w zakresie gospodarki odpadami, wydanego na podstawie ustawy o odpadach, 9) dostarczenia Zamawiającemu oświadczenia kierownika budowy o przeszkoleniu w zakresie BHP na stanowisku pracy pracowników zatrudnionych przy wykonywaniu robót związanych z realizacją przedmiotowego zamówienia w terminie 30 dni od daty przekazania placu budowy, 10) przywrócenia do stanu pierwotnego (odtworzenie) zniszczonych elementów w wyniku prowadzonych robót budowlanych, 11) przekazania Zamawiającemu wszystkich zdemontowanych grzejników panelowych; miejsce składowania - teren Szkoły Podstawowej nr 3, uczestnictwa kierownika budowy w cotygodniowych radach budowy, na których m.in. będzie kontrolowane stosowania wymogów związanych z ochroną środowiska i BHP; informujemy, że Urząd wdrożył normę środowiskową PN-EN-ISO 14001:2005 oraz BHP PN-N-18001:2004..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.32.10.00 - Izolacja cieplna 45.33.11.00 - Instalowanie centralnego ogrzewania 45.31.00.00 - Roboty instalacyjne elektryczne 45.26.10.00 - Wykonywanie pokryć i konstrukcji dachowych oraz podobne roboty .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 04.05.2011.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 9.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Przedsiębiorstwo Wielobranżowe MAX, Dumicz Leszek Spółka Jawna, ul. Wrocławska 109, 58-306 Wałbrzych, kraj/woj. dolnośląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 688580,63 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 499907,14

  • Oferta z najniższą ceną: 499907,14 / Oferta z najwyższą ceną: 784438,61

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.