Ogłoszenie z dnia 2011-05-09
Słupsk: Odbudowa elementów konstrukcji Nabrzeża Postojowego w Porcie Darłowo
Numer ogłoszenia: 132519 - 2011; data zamieszczenia: 09.05.2011
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Morski w Słupsku, Al. Sienkiewicza 18, 76-200 Słupsk, woj. pomorskie, tel. 059 8428406, faks 059 8428406, 8412443.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Odbudowa elementów konstrukcji Nabrzeża Postojowego w Porcie Darłowo.
II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót dodatkowych, które wynikły w trakcie realizacji zamówienia podstawowego pn.: Przebudowa Nabrzeża Podstawowego w porcie Darłowo 2. Zakres przedmiotu umowy obejmuje wykonanie następujących robót: 1) Demontaż uszkodzonych, rozerwanych odciągów dalb cumowniczych; 2) Hydrauliczne wyprostowanie osi ścianki szczelnej i wzmocnienie jej kleszczami; 3) Oczyszczenie i zakonserwowanie pozostałych ściągów; 4) Zaizolowanie ściągów taśmą typu Denso; 5) Wykonanie nowej podbudowy pod płyty żelbetowe typu Posbet wypłukanej podczas sztormu - ca 12 m3/mb; 6) Inne prace wynikające z projektu na roboty dodatkowe. Przedmiot umowy został szczegółowo opisany w projekcie budowlano-wykonawczym, rysunkach technicznych, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych (STWiORB) oraz w przedmiarze robót, które będą stanowiły integralną część umowy.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.24.15.00 - Roboty budowlane w zakresie nabrzeży .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Zamówienie z wolnej ręki
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 05.05.2011.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
PRZEDSIĘBIORSTWO BUDOWNICTWA OGÓLNEGO SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
PRZEDSIĘBIORSTWO BUDOWNICTWA OGÓLNEGO SP. Z O.O.
- Przedsiębiorstwo Budownictwa Ogólnego sp. z o.o., ul. Leszczyńskiego 10a, 76-200 Słupsk, kraj/woj. pomorskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 325203,25 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 451000,00
Oferta z najniższą ceną: 451000,00 / Oferta z najwyższą ceną: 451000,00
Waluta: PLN.
ZAŁĄCZNIK I
Uzasadnienie udzielenia zamówienia w trybie negocjacji bez ogłoszenia, zamówienia z wolnej ręki albo zapytania o cenę
1. Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie zamówienie z wolnej ręki na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 5 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych.
2. Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
W trakcie realizacji robót budowlanych, remont Nabrzeża Postojowego w porcie Darłowo, wykonawca robót wyłoniony w trakcie postepowania o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego, po zrealizowaniu kompletu robót rozbiórkowych oraz części robót ziemnych (stan zaawansowania robót w chwili przerwania robót szacowany na 37%) stwierdził znaczne rozbieżności pomiędzy stanem projektowym - stanowiącym podstawę do określenia zakresu robót remontowych przyjętych wg. pierwotnej dokumentacji archiwalnej nabrzeza z 1974r. a stanem rzeczywistym - zaobserwowanym po odsłonięciu i usunięciu części konstrukcyjnych żelbetowej i ziemnej nabrzeża. Stwierdzone rozbieżności, wynikłe najprawdopodobniej z powodu niedbałego wykonawstwa oraz obciążeń wyjątkowych, któe doprowadziły do uszkodzeń całości obiektu, uniemożliwiają realizację robót zgodnie z założeniami przyjętej do realizacji dokumentacji projektowej remontu. Szczegółowy opis rozbieżności zawarty jest w części opisowej aktualizacji dokumentacji projektowej. Rozbieżności zostały zinwentaryzowane przez nadzór autorski dokumentacji projektowej remontu. W trakcie przestoju w pracach budowlanych, w dniahc od 12. 02 do 13.02. 2011r. nastąpił sztorm w następstwie któego postąpiła dalsza destrukcja i uszkodzenie podbudowy nawierzchni nabrzeża. Obiekt z racji swojego położenia, strefa przyfalochronowa awanportu, jest szczególnie podatny na obciążenia hydrodynamiczne niewygaszonego falowania wchodzacego do portu. Mając powyższe na uwadze został określony zakres robót niezbędnych do wykonania celem doprowadzenia konstrukcji nabrzeża do stanu technicznego umożliwiającego przeprowadzenie zleconych prac budowlanych z zakresu podstawowego. Zakres prac dodatkowych określonych w zaktualizowanej dokumentacji charakteryzuje się przenikaniem wzajemnym prac z zakresu podstawowego i dodatkowego. Praktycznie nie istnieje możliwość wyodrębnienia jakiegokolwiek elementu prac wskazanych jako konieczne do realizacji do realizacji celem realizacji prac z zakresu podstawowego jako osobnego zadania nie kolidującego z realizacją prac podstawowych. Roboty te nie były objęte zamóieniem podstawowym. Zostaną one zlecone wykonawcy realizującemu zamówienie podstawowe. Wartość robót dodatkowych nie przekroczy 50% wartości zamówienia podstawowego
INNE PRZETARGI Z SŁUPSKA
- Wymiana opraw nieenergooszczędnych na nowe oprawy typu LED w Gminie Słupsk (od 01.01.2024 r. Gmina Redzikowo)
- Organizacja i prowadzenie w sezonie letnim strzeżonego przez ratowników wodnych kąpieliska na terenie Parku im. Józefa Trendla przy ul. Arciszewskiego w Słupsku
- Świadczenie usług w zakresie administrowania i zarządzania oprogramowaniem klasy HIS wraz ze wsparciem użytkowników końcowych - 48/TP/2024
- Dostawa obłożeń jednorazowego użytku, kompresów bawełnianych oraz akcesoriów okulistycznych - nr 50/TP/2024
- Wymiana 5 sztuk zasilaczy awaryjnych UPS i dwóch sztuk zestawów baterii dla podtrzymania awaryjnego zasilania - 43/TP/2024
- Montaż przewodów wentylacyjnych w lokalach komunalnych będących w mieszkaniowym zasobie Miasta Słupska zarządzanych przez PGM Sp. z o.o.
więcej: przetargi w Słupsku »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.