eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kielce › Bankowa obsługa budżetu Powiatu Kieleckiego, Starostwa Powiatowego w Kielcach jako urzędu oraz jednostek organizacyjnych Powiatu Kieleckiego, zaliczanych do sektora finansów publicznych

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2015-09-07

Kielce: Bankowa obsługa budżetu Powiatu Kieleckiego, Starostwa Powiatowego w Kielcach jako urzędu oraz jednostek organizacyjnych Powiatu Kieleckiego, zaliczanych do sektora finansów publicznych
Numer ogłoszenia: 132007 - 2015; data zamieszczenia: 07.09.2015
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 110957 - 2015r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiat Kielecki - Starostwo Powiatowe w Kielcach, ul. Wrzosowa 44, 25-211 Kielce, woj. świętokrzyskie, tel. 41 200 12 00, faks 41 200 12 10.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Bankowa obsługa budżetu Powiatu Kieleckiego, Starostwa Powiatowego w Kielcach jako urzędu oraz jednostek organizacyjnych Powiatu Kieleckiego, zaliczanych do sektora finansów publicznych.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest bankowa obsługa budżetu Powiatu Kieleckiego, Starostwa Powiatowego w Kielcach jako urzędu oraz 22 jednostek organizacyjnych Powiatu Kieleckiego, zaliczanych do sektora finansów publicznych w okresie 60 m-cy (5 lat), począwszy od dnia 7 września 2015r. do dnia 6 września 2020r., przy czym liczba jednostek organizacyjnych Powiatu jak również ich forma organizacyjna w okresie obowiązywania umowy może ulec zmianie. W przypadku zwiększenia liczby jednostek organizacyjnych bądź zmiany ich formy organizacyjnej, Strony zawrą aneks do umowy w przedmiotowym zakresie. 2. Obsługa bankowa będzie polegać na: a) otwieraniu i prowadzeniu rachunków bankowych podstawowych (bieżących) w złotych polskich, b) otwieraniu i prowadzeniu rachunków bankowych pomocniczych w złotych polskich, c) otwieraniu i prowadzeniu rachunków bankowych pomocniczych walutowych, d) świadczeniu elektronicznej obsługi bankowej umożliwiającej dostęp do międzybankowego elektronicznego systemu przelewu środków (możliwość wysyłania przelewów powyżej 1.000.000,00 zł przez system SORBNET), bez pobierania dodatkowych opłat, e) sporządzaniu czytelnych wyciągów bankowych za pośrednictwem bankowości elektronicznej i w razie potrzeb w formie papierowej, udostępnianych następnego dnia roboczego do godz. 8:30, f) przechowywaniu środków pieniężnych Posiadaczy rachunków oraz przeprowadzaniu na ich zlecenie rozliczeń pieniężnych, g) realizacji dyspozycji Posiadaczy rachunków, podpisanych wyłącznie przez osoby upoważnione do dysponowania rachunkami, a wymienione w karcie wzorów podpisów, h) realizacji poleceń przelewów wewnętrznych (w ramach danego banku), elektronicznie i w razie potrzeb składanych papierowo (w placówce banku, oddziale, filii, mającej swoją siedzibę na terenie miasta Kielce), bez pobierania dodatkowych opłat, i) realizacji poleceń przelewów zewnętrznych elektronicznie i w razie potrzeb składanych papierowo, (w placówce banku, oddziale, filii, mającej swoją siedzibę na terenie miasta Kielce), j) prowadzeniu punktu obsługi kasowej klientów w budynku Starostwa Powiatowego w Kielcach, k) przyjmowaniu wpłat i wypłat gotówkowych na rachunki Posiadaczy rachunków, we wszystkich placówkach banku, bez pobierania dodatkowych opłat, l) realizacji wypłat gotówkowych ze wskazaniem osoby odbiorcy dodatków rehabilitacyjnych i innych świadczeń wypłacanych z zasobów PFRON (na podstawie listy wypłat) w punkcie obsługi kasowej w Starostwie Powiatowym w Kielcach, bez pobierania dodatkowych opłat, m) konsolidowaniu na koniec każdego dnia roboczego banku, po zaksięgowaniu bieżących operacji (z wyjątkiem ostatniego dnia roku kalendarzowego), środków pieniężnych pozostających na rachunku bieżącym budżetu Powiatu i środków zgromadzonych na rachunkach pomocniczych, wskazanych przez Zamawiającego, n) lokowaniu środków zgromadzonych w sposób opisany w lit. m) powyżej, na lokatach typu Overnight oraz postawieniu ich do dyspozycji następnego dnia do godziny 8:00 rano, w tej samej wysokości na rachunkach bankowych uprzednio skonsolidowanych, - Zamawiający dopuszcza możliwość uwidaczniania w wyciągach bankowych przeksięgowań związanych z konsolidacją środków budżetu powiatu i Posiadaczy Rachunków, - odsetki naliczone od kwoty skonsolidowanych środków ulokowanych na lokacie typu Overnight zwiększają saldo rachunku bieżącego budżetu Powiatu, o) realizacji przelewów i wypłat z wpływów bieżących, p) udzielaniu osobom upoważnionym przez posiadacza rachunku informacji telefonicznych o stanie salda na rachunkach i wszelkich operacjach przeprowadzanych danego dnia bez prowizji i opłat, q) świadczeniu usługi wyzerowania wskazanych rachunków, polegającej na przekazaniu z dniem 31 grudnia każdego roku kwot pozostałych na rachunkach Starostwa i jednostek podległych, zgodnie ze złożoną dyspozycją, bez ponoszenia dodatkowych opłat, r) świadczeniu innych usług bankowych na rzecz Posiadaczy rachunków tj.; przechowywanie depozytów, wydawanie i wznawianie kart płatniczych, wydawanie blankietów czeków, wydawanie opinii bankowych i zaświadczeń oraz udzielanie wszelkich informacji związanych z przedmiotem zamówienia bez ponoszenia dodatkowych opłat, s) udzieleniu kredytu w rachunku bieżącym na następujących warunkach: - kredyt ma charakter odnawialny, - zabezpieczeniem kredytu jest weksel własny in blanco wraz z deklaracją wekslową, - odsetki od kredytu naliczane będą miesięcznie od kwoty wykorzystanego kredytu, - oprocentowanie kredytu w rachunku bieżącym będzie określone według stopy procentowej wyliczonej jako suma WIBOR 1M i stałej marży banku podanej przez Wykonawcę w ofercie. Maksymalną wysokość kredytu określa na każdy rok budżetowy uchwała Rady Powiatu w Kielcach w sprawie uchwalenia budżetu Powiatu Kieleckiego. W 2015 roku wysokość kredytu wynosi 10.000.000,00 zł. Ponadto, Wykonawca zobowiązuje się do niepobierania opłat od niewykorzystanej części kredytu w rachunku bieżącym lub innych dodatkowych opłat związanych z udzieleniem lub obsługą kredytu w rachunku bieżącym. 3. Dodatkowe informacje związane z przedmiotem zamówienia: a) ilość obsługiwanych rachunków bankowych - około 111, w tym 1 podstawowy - bieżący, b) wypłaty gotówkowe miesięcznie szacunkowo - 200 - 250, c) wpłaty gotówkowe miesięcznie szacunkowo - od 3000 do 3250, d) ilość dokonywanych przelewów (elektronicznych) miesięcznie szacunkowo - 6.800, w tym około 850 przelewów wewnętrznych, e) ilość pobranych czeków miesięcznie - około 45, f) ilość stanowisk obsługi systemu bankowości elektronicznej - około 90, g) średni miesięczny stan środków na rachunkach bankowych wynosi: 9.750.000,00 na rachunku bieżącym budżetu powiatu oraz 5.000.000,00 na wszystkich rachunkach jednostek organizacyjnych powiatu, h) Zamawiający szacuje, że w ciągu roku będzie wysyłał około 5 przelewów przez system SORBNET powyżej 1 miliona złotych, i) Zamawiający wymaga, aby Wykonawca posiadał na dzień podpisania umowy na terenie miasta Kielce oddział lub filię do obsługi Zamawiającego w pełnym zakresie. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca utworzył we wskazanym pomieszczeniu w siedzibie Starostwa Powiatowego w Kielcach punkt kasowy do obsługi Zamawiającego w pełnym zakresie oraz zamontował bankomat/wpłatomat na terenie siedziby Starostwa. Otwarcie punktu kasowego oraz uruchomienie bankomatu/wpłatomatu powinno nastąpić w terminie 7 dni roboczych po dacie przekazania przez Zamawiającego pomieszczenia na punkt kasowy i miejsca na bankomat/wpłatomat, których szczegółowe warunki najmu określa odrębna umowa. Punkt ma mieć możliwość obsługi Zamawiającego z co najmniej 2 stanowisk i zapewnić ciągłość obsługi w dniach pracy Urzędu od poniedziałku do piątku w godz. 7:15 - 15:15. Zamawiający zastrzega sobie prawo przesunięcia godzin obsługi w punkcie kasowym w przypadku zmiany czasu pracy w Urzędzie, j) usługami jakie będzie świadczył punkt kasowy w siedzibie Zamawiającego w dniach i godzinach opisanych w lit. i) powyżej są: 1) przyjmowanie wpłat wyłącznie od interesantów Starostwa Powiatowego w Kielcach oraz jednostek organizacyjnych Powiatu Kieleckiego, stanowiących dochody budżetu Powiatu m. in.: wpłat za wydanie praw jazdy, dowodów rejestracyjnych, kart parkingowych, kart wędkarskich, opłat geodezyjnych, wpływów z najmu i dzierżawy i księgowanie tych wpłat bezpośrednio na odpowiednie rachunki należące do Starostwa Powiatowego w Kielcach i jednostek organizacyjnych Powiatu Kieleckiego. Wykonawca nie będzie obciążał płatników prowizjami od wpłat na rzecz Powiatu Kieleckiego, Starostwa Powiatowego w Kielcach i jednostek budżetowych Powiatu Kieleckiego, wymienionych w przedmiocie zamówienia. Niezależnie jednak od powyższego ograniczenia, Wykonawca może uruchomić 3 stanowisko, na którym będzie świadczył usługi w zakresie swojej działalności bankowej, 2) dokonywanie wypłat gotówki dla interesantów Starostwa Powiatowego w Kielcach zgodnie z listami wypłat, a dotyczących m. in. wypłat dodatków rehabilitacyjnych i innych świadczeń wypłacanych z zasobów PFRON, bez dodatkowych prowizji i opłat. Zamawiający, w okresie obowiązywania umowy, zastrzega sobie prawo rozszerzenia wypłat gotówki w punkcie obsługi kasowej w Starostwie Powiatowym w Kielcach o inne świadczenia, 3) dokonywanie wypłat gotówki przez Starostwo Powiatowe w Kielcach i powiatowe jednostki organizacyjne oraz ich księgowanie na odpowiednich rachunkach należących do Powiatu, Starostwa Powiatowego i jednostek organizacyjnych Powiatu, k) pomieszczenie przeznaczone na prowadzenie bankowego punktu kasowego o powierzchni 23,96 m2 znajduje się w budynku Starostwa Powiatowego w Kielcach przy ulicy Wrzosowej 44 na poziomie głównego wejścia do budynku po jego prawej stronie. W pomieszczeniu przeznaczonym na punkt kasowy znajduje się 1 punkt elektryczno-logiczny, składający się z: - 3 gniazd sieciowych z wymiennymi wkładkami umożliwiającymi różną konfigurację ilości gniazd RJ-45. Możliwe konfiguracje to: 3 x 1000MB, 3 x 2 100MB lub 2 x 1000MB + 2 x 100MB, 1 x 1000MB + 2 x 100MB, - 4 gniazd elektrycznych dedykowanych dla sieci komputerowej, zabezpieczonych przez centralny UPS, - 2 gniazd elektrycznych ogólnego przeznaczenia, - dostęp do sieci Internet realizowany jest poprzez wydzielony VLAN (możliwość uruchomienia serwera DHCP) odseparowany od sieci Urzędu. Istnieje możliwość udostępnienia 2 publicznych adresów IP, a także przekierowania ruchu z zewnętrznych adresów na dowolny adres w VLANie (1:1 czy też wybrane porty), l) miejsce o powierzchni 2 m2 przeznaczone na zamontowanie bankomatu/wpłatomatu znajduje się w przyziemiu i jest wyposażone w: - przewód UTP z zarobioną końcówką RJ-45, - gniazdo elektryczne zabezpieczone przez centralny UPS, m) z tytułu korzystania z powierzchni przeznaczonej na utworzenie bankowego punktu obsługi kasowej oraz uruchomienie bankomatu/wpłatomatu, Wykonawca zobowiązuje się do płacenia na rzecz Zamawiającego miesięcznego czynszu najmu w wysokości 28,46 złotych netto (słownie netto: dwadzieścia osiem złotych 46/100) za 1 metr kwadratowy wynajmowanej powierzchni. Stawka czynszu za wynajem nie obejmuje podatku VAT. Wysokość stawki za wynajem została określona Uchwałą Nr 231/125/2014 Zarządu Powiatu w Kielcach z dnia 21 maja 2014r. w sprawie ustalenia wysokości stawki czynszu za wynajem lokali użytkowych przeznaczonych na prowadzenie działalności komercyjnej w budynku przy ul. Wrzosowej 44, stanowiącym własność powiatu kieleckiego. Oprócz czynszu Wykonawca będzie pokrywał miesięcznie opłaty w stosunku procentowym do całej powierzchni użytkowej za: energię elektryczną, energię cieplną, dostawę zimnej i ciepłej wody, odprowadzenie ścieków, wywóz nieczystości, podatek od nieruchomości (według obowiązujących przepisów), konserwację systemu alarmowego, ochronę budynku, konserwację urządzeń ppoż., konserwację i naprawę dźwigów, konserwację sieci i urządzeń c.o., konserwację wentylacji i klimatyzacji, konserwację stacji transformatorowo-rozdzielczej zasilającej budynek, konserwację instalacji i urządzeń wod.-kan., kanalizacji deszczowej, w tym osadnika i separatora na sieci kan. deszczowej, konserwację i naprawę drzwi, przeglądy techniczne budynku, utrzymanie czystości wewnątrz budynku (powierzchnie będące przedmiotem najmu), utrzymanie terenu zewnętrznego (parkingi, ciągi komunikacyjne), utrzymanie zimowe dachów, mycie okien i fasady szklanej, mycie fasady budynku i muru oporowego. Koszt opłat za ww. usługi wynosił do tej pory średnio około 313,65 zł miesięcznie, n) Zamawiający wymaga, by uruchomienie usługi bankowości elektronicznej odbyło się przez instalację jednakowego dla Starostwa i jednostek podległych systemu wyposażonego w funkcję tworzenia paczek, tj. wysyłania większej ilości przelewów jednocześnie bez konieczności przesyłania każdego osobno, w terminie umożliwiającym zachowanie ciągłości obsługi bankowej. Oprogramowanie musi obsługiwać podział uprawnień wprowadzanie/zatwierdzanie przelewów, umożliwiać uzyskanie bieżącej informacji o stanie rachunków bankowych oraz bieżącego odbioru wyciągów bankowych wraz z załącznikami w ustalonym i zatwierdzonym formacie (o zmianie formatu Zamawiający musi zostać poinformowany min. 2 miesiące wcześniej), o) Zamawiający wymaga, aby wdrożenie, szkolenie osób obsługujących elektroniczny system bankowości, serwis w trakcie trwania umowy, odbywał się bez pobierania opłat i prowizji z tego tytułu, a czas reakcji na problemy związane z funkcjonowaniem systemu nie przekraczał 2 godzin od momentu zgłoszenia telefonicznego do Wykonawcy, zaś usunięcie awarii musi nastąpić w ciągu 1 dnia roboczego, p) przy realizacji przelewów Zamawiający wymaga dwóch podpisów, q) Zamawiający zastrzega sobie prawo do lokowania wolnych środków w innych bankach, r) Zamawiający zastrzega, że Wykonawca nie będzie pobierał opłat i prowizji bankowych od wpłat i wypłat gotówkowych dokonywanych na rzecz Zamawiającego i jego jednostek organizacyjnych.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66.11.00.00 - (3) Usługi bankowe .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 02.09.2015.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Getin Noble Bank S. A., ul. Przyokopowa 33, 01-208 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 510000,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 0,60

  • Oferta z najniższą ceną: 0,60 / Oferta z najwyższą ceną: 234000,00

  • Waluta: PLN .


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.