eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kielce › Bankowa obsługa budżetu Powiatu Kieleckiego, Starostwa Powiatowego w Kielcach jako urzędu oraz jednostek organizacyjnych Powiatu Kieleckiego, zaliczanych do sektora finansów publicznych

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2015-07-27

Kielce: Bankowa obsługa budżetu Powiatu Kieleckiego, Starostwa Powiatowego w Kielcach jako urzędu oraz jednostek organizacyjnych Powiatu Kieleckiego, zaliczanych do sektora finansów publicznych
Numer ogłoszenia: 110957 - 2015; data zamieszczenia: 27.07.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

V zamówienia publicznego
zawarcia umowy ramowej
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiat Kielecki - Starostwo Powiatowe w Kielcach , ul. Wrzosowa 44, 25-211 Kielce, woj. świętokrzyskie, tel. 41 200 12 00, faks 41 200 12 10.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Bankowa obsługa budżetu Powiatu Kieleckiego, Starostwa Powiatowego w Kielcach jako urzędu oraz jednostek organizacyjnych Powiatu Kieleckiego, zaliczanych do sektora finansów publicznych.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest bankowa obsługa budżetu Powiatu Kieleckiego, Starostwa Powiatowego w Kielcach jako urzędu oraz 22 jednostek organizacyjnych Powiatu Kieleckiego, zaliczanych do sektora finansów publicznych w okresie od dnia 7 września 2015 roku w ciągu 5 lat (60 miesięcy) od daty zawarcia umowy, przy czym liczba jednostek organizacyjnych Powiatu jak również ich forma organizacyjna w okresie obowiązywania umowy może ulec zmianie. W przypadku zwiększenia liczby jednostek organizacyjnych bądź zmiany ich formy organizacyjnej, Strony zawrą aneks do umowy w przedmiotowym zakresie. 2. Obsługa bankowa będzie polegać na: a) otwieraniu i prowadzeniu rachunków bankowych podstawowych (bieżących) w złotych polskich, b) otwieraniu i prowadzeniu rachunków bankowych pomocniczych w złotych polskich, c) otwieraniu i prowadzeniu rachunków bankowych pomocniczych walutowych, d) świadczeniu elektronicznej obsługi bankowej umożliwiającej dostęp do międzybankowego elektronicznego systemu przelewu środków (możliwość wysyłania przelewów powyżej 1.000.000,00 zł przez system SORBNET), bez pobierania dodatkowych opłat, e) sporządzaniu czytelnych wyciągów bankowych za pośrednictwem bankowości elektronicznej i w razie potrzeb w formie papierowej, udostępnianych następnego dnia roboczego do godz. 08:30, f) przechowywaniu środków pieniężnych Posiadaczy rachunków oraz przeprowadzaniu na ich zlecenie rozliczeń pieniężnych, g) realizacji dyspozycji Posiadaczy rachunków, podpisanych wyłącznie przez osoby upoważnione do dysponowania rachunkami, a wymienione w karcie wzorów podpisów, h) realizacji poleceń przelewów wewnętrznych (w ramach danego banku), elektronicznie i w razie potrzeb składanych papierowo (w placówce banku, oddziale, filii, mającej swoją siedzibę na terenie miasta Kielce), bez pobierania dodatkowych opłat, i) realizacji poleceń przelewów zewnętrznych elektronicznie i w razie potrzeb składanych papierowo, (w placówce banku, oddziale, filii, mającej swoją siedzibę na terenie miasta Kielce), j) prowadzeniu punktu obsługi kasowej klientów w budynku Starostwa Powiatowego w Kielcach, k) przyjmowaniu wpłat i wypłat gotówkowych na rachunki Posiadaczy rachunków, we wszystkich placówkach banku, bez pobierania dodatkowych opłat, l) realizacji wypłat gotówkowych ze wskazaniem osoby odbiorcy dodatków rehabilitacyjnych i innych świadczeń wypłacanych z zasobów PFRON (na podstawie listy wypłat) w punkcie obsługi kasowej w Starostwie Powiatowym w Kielcach, bez pobierania dodatkowych opłat, m) konsolidowaniu na koniec każdego dnia roboczego banku, po zaksięgowaniu bieżących operacji (z wyjątkiem ostatniego dnia roku kalendarzowego), środków pieniężnych pozostających na rachunku bieżącym budżetu Powiatu i środków zgromadzonych na rachunkach pomocniczych, wskazanych przez Zamawiającego, n) lokowaniu środków zgromadzonych w sposób opisany w lit. m) powyżej, na lokatach typu Overnight oraz postawieniu ich do dyspozycji następnego dnia do godziny 08:00 rano, w tej samej wysokości na rachunkach bankowych uprzednio skonsolidowanych, - Zamawiający dopuszcza możliwość uwidaczniania w wyciągach bankowych przeksięgowań związanych z konsolidacją środków budżetu powiatu i Posiadaczy Rachunków, - odsetki naliczone od kwoty skonsolidowanych środków ulokowanych na lokacie typu Overnight zwiększają saldo rachunku bieżącego budżetu Powiatu, o) realizacji przelewów i wypłat z wpływów bieżących, p) udzielaniu osobom upoważnionym przez posiadacza rachunku informacji telefonicznych o stanie salda na rachunkach i wszelkich operacjach przeprowadzanych danego dnia bez prowizji i opłat, q) świadczeniu usługi wyzerowania wskazanych rachunków, polegającej na przekazaniu z dniem 31 grudnia każdego roku kwot pozostałych na rachunkach Starostwa i jednostek podległych, zgodnie ze złożoną dyspozycją, bez ponoszenia dodatkowych opłat, r) świadczeniu innych usług bankowych na rzecz Posiadaczy rachunków tj.; przechowywanie depozytów, wydawanie i wznawianie kart płatniczych, wydawanie blankietów czeków, wydawanie opinii bankowych i zaświadczeń oraz udzielanie wszelkich informacji związanych z przedmiotem zamówienia bez ponoszenia dodatkowych opłat, s) udzieleniu kredytu w rachunku bieżącym na następujących warunkach: - kredyt ma charakter odnawialny, - zabezpieczeniem kredytu jest weksel własny in blanco wraz z deklaracją wekslową, - odsetki od kredytu naliczane będą miesięcznie od kwoty wykorzystanego kredytu, - oprocentowanie kredytu w rachunku bieżącym będzie określone według stopy procentowej wyliczonej jako suma WIBOR 1M z dnia 30.06.2015r. i stałej marży banku podanej przez Wykonawcę w ofercie. Maksymalną wysokość kredytu określa na każdy rok budżetowy uchwała Rady Powiatu w Kielcach w sprawie uchwalenia budżetu Powiatu Kieleckiego. W 2015 roku wysokość kredytu wynosi 10.000.000,00 zł. Ponadto, Wykonawca zobowiązuje się do niepobierania opłat od niewykorzystanej części kredytu w rachunku bieżącym lub innych dodatkowych opłat związanych z udzieleniem lub obsługą kredytu w rachunku bieżącym. 3. Dodatkowe informacje związane z przedmiotem zamówienia: a) ilość obsługiwanych rachunków bankowych - około 111, w tym 1 podstawowy - bieżący, b) wypłaty gotówkowe miesięcznie szacunkowo - 200 - 250, c) wpłaty gotówkowe miesięcznie szacunkowo - od 3000 do 3250, d) ilość dokonywanych przelewów (elektronicznych) miesięcznie szacunkowo - 6.800, w tym około 850 przelewów wewnętrznych, e) ilość pobranych czeków miesięcznie - około 45, f) ilość stanowisk obsługi systemu bankowości elektronicznej - około 90, g) średni miesięczny stan środków na rachunkach bankowych wynosi: 9.750.000,00 na rachunku bieżącym budżetu powiatu oraz 5.000.000,00 na wszystkich rachunkach jednostek organizacyjnych powiatu, h) Zamawiający szacuje, że w ciągu roku będzie wysyłał około 5 przelewów przez system SORBNET powyżej 1 miliona złotych, i) Zamawiający wymaga, aby Wykonawca posiadał na dzień podpisania umowy na terenie miasta Kielce oddział lub filię do obsługi Zamawiającego w pełnym zakresie. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca utworzył we wskazanym pomieszczeniu w siedzibie Starostwa Powiatowego w Kielcach punkt kasowy do obsługi Zamawiającego w pełnym zakresie oraz zamontował bankomat/wpłatomat na terenie siedziby Starostwa. Otwarcie punktu kasowego oraz uruchomienie bankomatu/wpłatomatu powinno nastąpić w terminie 7 dni roboczych po dacie przekazania przez Zamawiającego pomieszczenia na punkt kasowy i miejsca na bankomat/wpłatomat, których szczegółowe warunki najmu określi odrębna umowa, której wzór stanowi Załącznik nr 11 do SIWZ. Punkt ma mieć możliwość obsługi Zamawiającego z co najmniej 2 stanowisk i zapewnić ciągłość obsługi w dniach pracy Urzędu od poniedziałku do piątku w godz. 07:15 - 15:15. Zamawiający zastrzega sobie prawo przesunięcia godzin obsługi w punkcie kasowym w przypadku zmiany czasu pracy w Urzędzie, j) usługami jakie będzie świadczył punkt kasowy w siedzibie Zamawiającego w dniach i godzinach opisanych w lit. i) powyżej są: 1) przyjmowanie wpłat wyłącznie od interesantów Starostwa Powiatowego w Kielcach oraz jednostek organizacyjnych Powiatu Kieleckiego, stanowiących dochody budżetu Powiatu m. in.: wpłat za wydanie praw jazdy, dowodów rejestracyjnych, kart parkingowych, kart wędkarskich, opłat geodezyjnych, wpływów z najmu i dzierżawy i księgowanie tych wpłat bezpośrednio na odpowiednie rachunki należące do Starostwa Powiatowego w Kielcach i jednostek organizacyjnych Powiatu Kieleckiego. Wykonawca nie będzie obciążał płatników prowizjami od wpłat na rzecz Powiatu Kieleckiego, Starostwa Powiatowego w Kielcach i jednostek budżetowych Powiatu Kieleckiego, wymienionych w przedmiocie zamówienia. Niezależnie jednak od powyższego ograniczenia, Wykonawca może uruchomić 3 stanowisko, na którym będzie świadczył usługi w zakresie swojej działalności bankowej, 2) dokonywanie wypłat gotówki dla interesantów Starostwa Powiatowego w Kielcach zgodnie z listami wypłat, a dotyczących m. in. wypłat dodatków rehabilitacyjnych i innych świadczeń wypłacanych z zasobów PFRON, bez dodatkowych prowizji i opłat. Zamawiający, w okresie obowiązywania umowy, zastrzega sobie prawo rozszerzenia wypłat gotówki w punkcie obsługi kasowej w Starostwie Powiatowym w Kielcach o inne świadczenia, 3) dokonywanie wypłat gotówki przez Starostwo Powiatowe w Kielcach i powiatowe jednostki organizacyjne oraz ich księgowanie na odpowiednich rachunkach należących do Powiatu, Starostwa Powiatowego i jednostek organizacyjnych Powiatu, k) pomieszczenie przeznaczone na prowadzenie bankowego punktu kasowego o powierzchni 23,96 m2 znajduje się w budynku Starostwa Powiatowego w Kielcach przy ulicy Wrzosowej 44 na poziomie głównego wejścia do budynku po jego prawej stronie. W pomieszczeniu przeznaczonym na punkt kasowy znajduje się 1 punkt elektryczno-logiczny, składający się z: - 3 gniazd sieciowych z wymiennymi wkładkami umożliwiającymi różną konfigurację ilości gniazd RJ-45. Możliwe konfiguracje to: 3 x 1000MB, 3 x 2 100MB lub 2 x 1000MB + 2 x 100MB, 1 x 1000MB + 2 x 100MB, - 4 gniazd elektrycznych dedykowanych dla sieci komputerowej, zabezpieczonych przez centralny UPS, - 2 gniazd elektrycznych ogólnego przeznaczenia, - dostęp do sieci Internet realizowany jest poprzez wydzielony VLAN (możliwość uruchomienia serwera DHCP) odseparowany od sieci Urzędu. Istnieje możliwość udostępnienia 2 publicznych adresów IP, a także przekierowania ruchu z zewnętrznych adresów na dowolny adres w VLANie (1:1 czy też wybrane porty), l) miejsce o powierzchni 2 m2 przeznaczone na zamontowanie bankomatu/wpłatomatu znajduje się w przyziemiu i jest wyposażone w: - przewód UTP z zarobioną końcówką RJ-45, - gniazdo elektryczne zabezpieczone przez centralny UPS, m) z tytułu korzystania z powierzchni przeznaczonej na utworzenie bankowego punktu obsługi kasowej oraz uruchomienie bankomatu/wpłatomatu, Wykonawca zobowiąże się do płacenia na rzecz Zamawiającego miesięcznego czynszu najmu w wysokości 28,46 złotych netto (słownie netto: dwadzieścia osiem złotych 46/100) za 1 metr kwadratowy wynajmowanej powierzchni. Stawka czynszu za wynajem nie obejmuje podatku VAT. Wysokość stawki za wynajem została określona Uchwałą Nr 231/125/2014 Zarządu Powiatu w Kielcach z dnia 21 maja 2014r. w sprawie ustalenia wysokości stawki czynszu za wynajem lokali użytkowych przeznaczonych na prowadzenie działalności komercyjnej w budynku przy ul. Wrzosowej 44, stanowiącym własność powiatu kieleckiego. Oprócz czynszu Wykonawca będzie pokrywał miesięcznie opłaty w stosunku procentowym do całej powierzchni użytkowej za: energię elektryczną, energię cieplną, dostawę zimnej i ciepłej wody, odprowadzenie ścieków, wywóz nieczystości, podatek od nieruchomości (według obowiązujących przepisów), konserwację systemu alarmowego, ochronę budynku, konserwację urządzeń ppoż., konserwację i naprawę dźwigów, konserwację sieci i urządzeń c.o., konserwację wentylacji i klimatyzacji, konserwację stacji transformatorowo-rozdzielczej zasilającej budynek, konserwację instalacji i urządzeń wod.-kan., kanalizacji deszczowej, w tym osadnika i separatora na sieci kan. deszczowej, konserwację i naprawę drzwi, przeglądy techniczne budynku, utrzymanie czystości wewnątrz budynku (powierzchnie będące przedmiotem najmu), utrzymanie terenu zewnętrznego (parkingi, ciągi komunikacyjne), utrzymanie zimowe dachów, mycie okien i fasady szklanej, mycie fasady budynku i muru oporowego. Koszt opłat za ww. usługi wynosi obecnie średnio około 313,65 zł miesięcznie, n) infrastruktura techniczna, a także elementy wyposażenia są własnością Banku Spółdzielczego II Oddział w Kielcach. Każdy Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza, będzie musiał taką infrastrukturę techniczną i odpowiednie wyposażenie zapewnić we własnym zakresie, o) Zamawiający wymaga, by uruchomienie usługi bankowości elektronicznej odbyło się przez instalację jednakowego dla Starostwa i jednostek podległych systemu wyposażonego w funkcję tworzenia paczek, tj. wysyłania większej ilości przelewów jednocześnie bez konieczności przesyłania każdego osobno, w terminie umożliwiającym zachowanie ciągłości obsługi bankowej. Oprogramowanie musi obsługiwać podział uprawnień wprowadzanie/zatwierdzanie przelewów, umożliwiać uzyskanie bieżącej informacji o stanie rachunków bankowych oraz bieżącego odbioru wyciągu bankowych wraz z załącznikami w ustalonym i zatwierdzonym formacie (o zmianie formatu Zamawiający musi zostać poinformowany min. 2 miesiące wcześniej), p) Zamawiający wymaga, aby wdrożenie, szkolenie osób obsługujących elektroniczny system bankowości, serwis w trakcie trwania umowy, odbywał się bez pobierania opłat i prowizji z tego tytułu, a czas reakcji na problemy związane z funkcjonowaniem systemu nie przekraczał 2 godzin od momentu zgłoszenia telefonicznego do Wykonawcy, zaś usunięcie awarii musi nastąpić w ciągu 1 dnia roboczego, q) przy realizacji przelewów Zamawiający wymaga dwóch podpisów, r) Zamawiający zastrzega sobie prawo do lokowania wolnych środków w innych bankach, s) Zamawiający zastrzega, że Wykonawca nie będzie pobierał opłat i prowizji bankowych od wpłat i wypłat gotówkowych dokonywanych na rzecz Zamawiającego i jego jednostek organizacyjnych, t) Zamawiający zastrzega, że Wykonawca poniesie ewentualne koszty przeniesienia rachunków bankowych z banku obsługującego obecnie rachunek budżetu Powiatu, rachunki Starostwa Powiatowego w Kielcach jako urzędu oraz rachunki jednostek organizacyjnych Powiatu Kieleckiego.

II.1.5)

  przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66.11.00.00 - (3) Usługi bankowe .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 60.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca przystępujący do postępowania jest zobowiązany wnieść wadium w wysokości 15.000,00 zł (słownie: piętnaście tysięcy złotych 00/100) przed upływem terminu składania ofert. 2. Wadium może być wnoszone w: - pieniądzu, - poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, - gwarancjach bankowych, - gwarancjach ubezpieczeniowych, - poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (t. j. Dz. U. z 2014r. poz. 1804). 3. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek Zamawiającego: Bank Spółdzielczy w Kielcach Nr 52 8493 0004 0000 0057 2783 0008 z dopiskiem: Wadium w przetargu nieograniczonym na Bankową obsługę budżetu Powiatu Kieleckiego, Starostwa Powiatowego w Kielcach jako urzędu oraz jednostek organizacyjnych Powiatu Kieleckiego, zaliczanych do sektora finansów publicznych Zamawiający uzna za skutecznie wniesione wadium w pieniądzu w momencie zaksięgowania kwoty wadium na rachunku Zamawiającego. 4. Kserokopię dowodu wniesienia wadium w pieniądzu, poświadczoną za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę składającego ofertę, należy dołączyć do oferty. Uwaga: Zamawiający informuje, iż zgodnie z ustawą z dnia 16 listopada 2000r. o przeciwdziałaniu praniu pieniędzy oraz finansowaniu terroryzmu (t. j. Dz. U. z 2014r. poz. 455) wyklucza się dokonywanie wpłat gotówkowych na rachunek Zamawiającego, w kasie banku prowadzącego rachunek Zamawiającego czy też innego banku. 5. Wadium w innej formie niż pieniądz należy złożyć w oryginale w Starostwie Powiatowym w Kielcach Wydział Budżetu i Finansów, ul. Wrzosowa 44, 25 - 211 Kielce, III piętro, pokój 363 przed upływem terminu składania ofert, a kserokopię dokumentu, poświadczoną za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę składającego ofertę wraz z pieczątką, datą i godziną wpływu do Starostwa, należy dołączyć do oferty. W przypadku składania przez Wykonawcę wadium w formie gwarancji lub poręczeń, powinny być one bezwarunkowe, nieodwołalne i płatne w ciągu 14 dni na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego, wykonalne na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, sporządzone zgodnie z obowiązującym prawem i winny zawierać następujące elementy: a) nazwę dającego zlecenie (Wykonawcy), beneficjenta gwarancji (Zamawiającego), gwaranta (banku lub instytucji ubezpieczeniowej udzielających gwarancji) oraz wskazanie ich siedzib, b) określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona gwarancją w wymaganej wysokości, c) termin ważności gwarancji (nie krótszy niż termin związania ofertą), d) bezwarunkowe i nieodwołalne zobowiązanie gwaranta do: zapłacenia kwoty gwarancji na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego zawierające oświadczenie, iż: Wykonawca, którego ofertę wybrano: - odmówił podpisania umowy na warunkach określonych w ofercie, lub - nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, lub - zawarcie umowy stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy, lub - Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1, pełnomocnictw, listy podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 2 pkt 5 lub informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej, lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3, co powodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej. 6. Zamawiający zwróci wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze najkorzystniejszej oferty lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem ust. 9 poniżej. 7. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego. Uwaga: Zamawiający zażąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. 8. Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium na pisemny wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 9. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli: a) Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1, pełnomocnictw, listy podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 2 pkt 5, lub informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej, lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3, co powodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez Wykonawcę jako najkorzystniejszej, b) Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana odmówi podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, c) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca udokumentuje posiadanie wymaganych uprawnień, jeżeli wykaże, że posiada zezwolenie na prowadzenie działalności bankowej na terenie Polski, a także realizacji usług objętych przedmiotem zamówienia zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 sierpnia 1997r. Prawo bankowe (t. j. Dz. U. z 2015r. poz. 128), a w przypadku określonym w art. 178 ust. 1 przywołanej ustawy, inny dokument potwierdzający rozpoczęcie działalności przed dniem wejścia w życie ustawy, o której mowa w art. 193 ustawy Prawo bankowe. Ocena spełniania tego warunku zostanie dokonana na podstawie złożonego zezwolenia na prowadzenie działalności bankowej, określonego w przepisach ustawy z dnia 29 sierpnia 1997r. Prawo bankowe (t. j. Dz. U. z 2015r. poz. 128), a w przypadku określonym w art. 178 ust. 1 przywołanej ustawy, innego dokumentu potwierdzającego rozpoczęcie działalności przed dniem wejścia w życie ustawy, o której mowa w art. 193 ustawy Prawo bankowe wg zasady: spełnia lub nie spełnia.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca udokumentuje, że posiada wiedzę i doświadczenie, jeżeli wykaże, że należycie wykonał, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonuje, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie co najmniej jedną usługę obejmującą bankową obsługę jednostki, zaliczanej do sektora finansów publicznych przez okres minimum 12 miesięcy. Ocena spełniania tego warunku zostanie dokonana na podstawie załączonego przez Wykonawcę wykazu wykonanych głównych usług wg zasady: spełnia lub nie spełnia. Wykonawca załączy do każdej pozycji wykazu dowody, dotyczące tych usług, określające czy zostały wykonane w sposób należyty.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca udokumentuje dysponowanie potencjałem technicznym, jeżeli wykaże, że posiada siedzibę i/lub dysponuje oddziałem banku, filią albo inną placówką własną lub innego podmiotu, przedstawioną do dyspozycji Wykonawcy, z którym zawarł właściwą umowę, mającą siedzibę w mieście Kielce. Ocena spełniania tego warunku zostanie dokonana na podstawie złożonego wykazu oddziałów, filii albo placówek wg zasady: spełnia lub nie spełnia.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający odstępuje od precyzowania warunku w powyższym zakresie. Ocena spełniania tego warunku zostanie dokonana na podstawie złożonego oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp wg zasady: spełnia lub nie spełnia.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający odstępuje od precyzowania warunku w powyższym zakresie. Ocena spełniania tego warunku zostanie dokonana na podstawie złożonego oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp wg zasady: spełnia lub nie spełnia.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;
  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
  • wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu wykonania zamówienia wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 70
  • 2 - współczynnik korygujący banku, dotyczący oprocentowania - 20
  • 3 - marża banku - 10

IV.2.2)

  przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona:

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający przewiduje zmiany umowy, jeżeli wystąpią następujące okoliczności: a) zmiana wynagrodzenia należnego Wykonawcy w przypadku: - zmiany wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę ustalonego na podstawie art. 2 ust. 3 - 5 ustawy z dnia 10 października 2002r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę (Dz. U. z 2002r. Nr 200, poz. 1679 z późn. zm.), - zmiany zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, przy czym zmiana wynagrodzenia nastąpi w przypadku, gdy ww. zmiany będą miały wpływ na koszty wykonania zamówienia przez Wykonawcę, - obniżenia marży banku. Zamawiający może, nie więcej niż 5 razy w okresie obowiązywania umowy, wnioskować do banku o zmianę marży poprzez jej obniżenie. Bank w okresie nie dłuższym niż 21 dni od otrzymania wniosku, poinformuje w formie pisemnej Zamawiającego o swojej decyzji, dotyczącej obniżenia marży banku lub pozostawienia jej na dotychczasowym poziomie. Decyzja banku w tej kwestii jest ostateczna; b) zmiana przedmiotu umowy bez zmiany umownego wynagrodzenia w przypadku: - pojawienia się nowych produktów bankowych lub rozwiązań organizacyjnych, z których Zamawiający będzie zamierzał skorzystać, - zmiany zakresu obowiązków Wykonawcy w związku z nałożeniem na Zamawiającego dodatkowych zadań lub wprowadzeniem zmian organizacyjnych, - zmiany liczby jednostek organizacyjnych bądź zmiany ich formy organizacyjnej. Strona wnosząca o zmiany inicjuje zmianę pisemnie w postaci wniosku. Wniosek musi zawierać opis zmiany, uzasadnienie zmiany, czas wykonania zmiany (jeżeli wymaga), a w przypadku zmiany wynagrodzenia Wykonawcy uzasadnienie i szczegółowy sposób wyliczenia nowych cen oraz wpływ zmian na umowne wynagrodzenie Wykonawcy. Wszystkie zmiany treści umowy wymagają zgody Stron i następują w formie sporządzonego i podpisanego przez obie Strony aneksu.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: bip.powiat.kielce.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Starostwo Powiatowe w Kielcach, ul. Wrzosowa 44, 25 - 211 Kielce, III piętro, pokój 329.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 04.08.2015 godzina 10:00, miejsce: Starostwo Powiatowe w Kielcach, ul. Wrzosowa 44, 25 - 211 Kielce, III piętro, pokój 371 - sekretariat.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.