eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Bogatynia › Restrukturyzacja zobowiązań SP ZOZ w Bogatyni polegająca na ich spłacie wobec Wierzycieli. Nr postępowania (sprawy)ZP 271-N1/01/IV/2012

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2012-04-25

Bogatynia: Restrukturyzacja zobowiązań SP ZOZ w Bogatyni polegająca na ich spłacie wobec Wierzycieli. Nr postępowania (sprawy): ZP 271-N1/01/IV/2012
Numer ogłoszenia: 131634 - 2012; data zamieszczenia: 25.04.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 113834 - 2012r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Samodzielny Publiczny Zespół Opieki Zdrowotnej w Bogatyni, ul. Wyczółkowskiego 15, 59-920 Bogatynia, woj. dolnośląskie, tel. 075 7732046, faks 075 7732046.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Restrukturyzacja zobowiązań SP ZOZ w Bogatyni polegająca na ich spłacie wobec Wierzycieli. Nr postępowania (sprawy): ZP 271-N1/01/IV/2012.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest restrukturyzacja zobowiązań SP ZOZ w Bogatyni polegająca na ich spłacie wobec Wierzycieli wskazanych przez Zamawiającego, do wysokości 988.770,09 zł. (słownie: dziewięćset osiemdziesiąt osiem tysięcy siedemset siedemdziesiąt 09/100 złotych) - w trybie art. 518 § 1 pkt. 3 k.c. (subrogacji), na zasadach i w terminach określonych w Załączniku nr 1 do SIWZ, przy n/w założeniach: 1. Okres finansowania: od daty uruchomienia spłaty wierzytelności, tj. od 30.04.2012 r. do 31.12.2015 r. 2. Oprocentowanie w okresie obowiązywania umowy: stała - przez cały okres finansowania - stopa procentowa od pozostałego do spłaty (malejącego) kapitału głównego. 3. Termin spłaty wierzytelności (rat) przez Zamawiającego: kapitał spłacany w równych miesięcznych ratach, począwszy od 31.01.2013 r. 4. Spłata prowizji i odsetek przez Zamawiającego będzie następowała, jak niżej: a) prowizji - w 10-ciu miesięcznych równych ratach, począwszy od 31.10.2012 r.; b)odsetek - w miesięcznych ratach, począwszy od 31.01.2013 r., wraz z ratami kapitałowymi, naliczanymi od wartości pozostającego do spłaty przez Zamawiającego malejącego kapitału głównego zaangażowanych przez Wykonawcę środków pieniężnych, przy czym spłata kwoty odsetek należnych za okres od 30.04.2012 do 31.12.2012 r. - będzie następowała w równych miesięcznych ratach (ostatnia rata wyrównująca) przez pozostały okres finansowania, tj. pierwsza rata płatna 31.01.2013 r., ostatnia rata płatna 31.12.2015 r. 5. Prowizja od uruchomionego kapitału nie może być wyższa niż 2 % w odniesieniu do ogólnej kwoty wierzytelności. 6. Zamawiający zastrzega sobie prawo do wcześniejszej spłaty części lub całości wierzytelności wraz z ewentualnymi odsetkami, w tym przypadku Wykonawca nie będzie pobierał żadnych dodatkowych opłat, prowizji z tego tytułu. 7. Zakaz Cesji: Wykonawca nabywający wierzytelność w trybie art. 518 § 1 pkt. 3 k.c. może przenieść przedmiotową wierzytelność tylko i wyłącznie za pisemną zgodą Zamawiającego i jego podmiotu tworzącego. 8. Sposób zabezpieczenia transakcji: weksel in blanco wraz z deklaracją wekslową. 9. Stosownie do treści art. 54 ust. 5 ustawy z dnia 15.04.2011 r. o działalności leczniczej (Dz. U. z 2011 r., Nr 112, poz. 654 z późn. zm.), czynność prawna - objęta niniejszym zamówieniem - mająca na celu zmianę wierzyciela SP ZOZ w Bogatyni, następuje za zgodą podmiotu tworzącego - wyrażonej w formie stosownej uchwały Rady Gminy i Miasta Bogatynia, w sprawie wyrażenia zgody na zmianę wierzyciela SP ZOZ w Bogatyni.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66.00.00.00 - Usługi finansowe i ubezpieczeniowe .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 24.04.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Magellan S.A., Al. J. Piłsudskiego 76, 90-330 Łódź, kraj/woj. łódzkie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 260000,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 270180,86

  • Oferta z najniższą ceną: 270180,86 / Oferta z najwyższą ceną: 270180,86

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.