Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2016-07-12
Wrocław: Zlewnia rzeki Ślęzy - konserwacja wałów przeciwpowodziowych (rz. Ślęza, Ślęza Mała, Krzywula), wraz z konserwacją cieku Ślęza Mała, pow. Wrocław, Strzelin
Numer ogłoszenia: 131513 - 2016; data zamieszczenia: 12.07.2016
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy:
V | zamówienia publicznego |
zawarcia umowy ramowej | |
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ) |
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Dolnośląski Zarząd Melioracji i Urządzeń Wodnych we Wrocławiu , al. J. Matejki 5, 50-333 Wrocław, woj. dolnośląskie, tel. 071 3226681 do 83, faks 071 3227929.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.dzmiuw.wroc.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Jednostka budżetowa samorządu terytorialnego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zlewnia rzeki Ślęzy - konserwacja wałów przeciwpowodziowych (rz. Ślęza, Ślęza Mała, Krzywula), wraz z konserwacją cieku Ślęza Mała, pow. Wrocław, Strzelin.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zlewnia rzeki Ślęzy - konserwacja wałów przeciwpowodziowych (rz. Ślęza, Ślęza Mała, Krzywula) wraz z konserwacją cieku Ślęza Mała, pow. Wrocław, Strzelin Przedmiot zamówienia składa się z następujących części: a) Rzeka Ślęza - konserwacja wałów przeciwpowodziowych, m. Wrocław, gm. Żórawina, Kobierzyce, Jordanów b) Rzeka Ślęza, Ślęza Mała, Krzywula - konserwacja wałów przeciwpowodziowych wraz z konserwacją cieku Ślęza Mała, gm. Strzelin, Borów, Kondratowice Przedmiotem zamówienia jest konserwacja wałów przeciwpowodziowych na łącznej długości 130,606 km (o powierzchni 169,125 ha) polegająca na: Ad a) Rzeka Ślęza - konserwacja wałów przeciwpowodziowych, m. Wrocław, gm. Żórawina, Kobierzyce, Jordanów Konserwacji wałów przeciwpowodziowych rzeki Ślęzy, m. Wrocław, gm. Żórawina, Kobierzyce, Jordanów Śląski na dł. łącznej 62,582 km (o pow. 80,162 ha) w tym m.in.: - wykoszeniu porostów ze skarp brzegowych, międzywala, korony wałów, - rozdrobnieniu pokosu, - usunięciu zakrzaczeń, - oczyszczeniu terenu. Ad b) Rzeka Ślęza, Ślęza Mała, Krzywula - konserwacja wałów przeciwpowodziowych wraz z konserwacją cieku Ślęza Mała, gm. Strzelin, Borów, Kondratowice Konserwacji wałów przeciwpowodziowych rzeki Ślęzy, Krzywula, Ślęza Mała, gm. Strzelin, Borów, Kondratowice wraz z konserwacją cieku Ślęza Mała, na łącznej dł. 68,024 km (o pow. 88,963 ha) w tym m.in.: - wykoszeniu porostów se skarp i korony wałów, - rozdrobnienie pokosu lub wygrabieniu wykoszonych porostów ze skarp brzegowych i korony wałów, - wykoszeniu porostów z dna i skarp brzegowych cieku wraz z wygrabieniem pokosu dot. Ślęzy Małej, - usunięciu zakrzaczeń, - oczyszczeniu terenu. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określają zakresy prac, Wytyczne wykonania i odbioru prac w zakresie konserwacji walów p.powodziowych oraz Wytyczne wykonania i odbioru prac w zakresie konserwacji cieków i kanałów..
II.1.5)
przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77.31.00.00-6, 90.72.18.00-5.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Każdy wykonawca zobowiązany jest zabezpieczyć swoją ofertę wadium dla każdej części z osobna w wysokości: Ad a) 2 500,00 zł (słownie: dwa tysiące pięćset złotych 00/100) Ad b) 5 500,00 zł (słownie: pięć tysięcy pięćset złotych 00/100) Termin, miejsce i sposób wniesienia wadium. Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert, przy czym wniesienie wadium w pieniądzu za pomocą przelewu bankowego Zamawiający będzie uważał za skuteczne tylko wówczas, gdy bank prowadzący rachunek Zamawiającego potwierdzi, że otrzymał taki przelew do dnia 21.07.2016r. godz. 9:00
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
O zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, których wiedza i doświadczenie pozwoli na prawidłowe wykonanie zamówienia. Zamawiający uzna za spełniony warunek dotyczący wiedzy i doświadczenia, jeżeli wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane oraz załączenia dowodów (w formie oryginału lub kopii poświadczonych za zgodność z oryginałem) potwierdzających, że te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie (m.in. poświadczenia, oświadczenia, referencje, inne) wykonał usługę/i polegające na konserwacji wałów p.powodziowych (wykoszenie porostów) lub innych budowli ziemnych posiadających skarpy wykonane w formie nasypów o łącznej powierzchni co najmniej: Ad a) 48 ha. Usługi sumują się Ad b) 52 ha. Usługi sumują się W zakresie wykazania spełniania przez Wykonawcę tego warunku należy przedłożyć dokumenty określone w pkt 8. 1.2 niniejszej SIWZ. Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych lub ekonomicznych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia. oraz wyjaśnienia (dotyczy wiedzy i doświadczenia) w jakiej formie zostanie ona przekazana. Dokument powinien zawierać wyraźne nawiązanie do uczestnictwa w dowolnej, dozwolonej przez prawo formie (jako podwykonawca, doradca czy na innej podstawie) w wykonaniu zamówienia. Zobowiązanie ma zawierać następujące informacje: a) zakres dostępnych wykonawcy zasobów innego podmiotu, b) sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia, c) charakter stosunku, jaki będzie łączył wykonawcę z innym podmiotem, d) zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna za spełniony warunek dotyczący dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym do wykonania zamówienia, jeżeli wykonawca wykaże, że dysponuje specjalistycznym samojezdnym sprzętem mechanicznym tj. co najmniej 1 samobieżną kosiarką spalinową (np. z osprzętem rotacyjnym lub bijakowym), której ciężar nie przekracza 2,5 tony (jednostkowy nacisk na osie nie przekracza 1,25 tony). W zakresie wykazania spełniania przez Wykonawcę tego warunku należy przedłożyć wykaz którego wzór stanowi załącznik Nr 5 - część IV SIWZ Formularze. Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych lub ekonomicznych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia. oraz wyjaśnienia (dotyczy wiedzy i doświadczenia) w jakiej formie zostanie ona przekazana. Dokument powinien zawierać wyraźne nawiązanie do uczestnictwa w dowolnej, dozwolonej przez prawo formie (jako podwykonawca, doradca czy na innej podstawie) w wykonaniu zamówienia. Zobowiązanie ma zawierać następujące informacje: a) zakres dostępnych wykonawcy zasobów innego podmiotu, b) sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia, c) charakter stosunku, jaki będzie łączył wykonawcę z innym podmiotem, d) zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
- wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu wykonania zamówienia wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Oferta musi być podpisana przez osoby upełnomocnione do reprezentowania wykonawcy i zaciągania w jego imieniu zobowiązań finansowych w wysokości odpowiadającej cenie oferty. Oznacza to, iż jeżeli z dokumentu określającego status prawny wykonawcy lub pełnomocnictwa wynika, iż do reprezentowania wykonawcy upoważnionych jest łącznie kilka osób dokumenty wchodzące w skład oferty muszą być podpisane przez wszystkie te osoby. Pełnomocnictwo osób podpisujących ofertę do reprezentowania wykonawcy, zaciągania w jego imieniu zobowiązań finansowych w wysokości odpowiadającej cenie oferty oraz podpisania oferty musi bezpośrednio wynikać z dokumentów dołączonych do oferty. Oznacza to, że jeżeli pełnomocnictwo takie nie wynika wprost z dokumentu stwierdzającego status prawny oferenta, to do oferty należy dołączyć oryginał lub poświadczoną notarialnie za zgodność z oryginałem kopię pełnomocnictwa wystawionego na reprezentanta wykonawcy przez osoby do tego umocowane.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1 - Cena - 80
- 2 - Termin wykonania - 20
IV.2.2)
przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona: |
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
1. Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany istotnych postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy w przypadku: 1) jeżeli konieczność wprowadzenia takiej zmiany jest skutkiem zmiany przepisów prawa lub wystąpienia okoliczności, o których mowa w § 7 ust. 6 umowy, 2) zmiany terminu realizacji przedmiotu zamówienia spowodowane warunkami atmosferycznymi, geologicznymi, archeologicznymi, przyrodniczymi, a w szczególności: a) klęski żywiołowe; b) warunki atmosferyczne uniemożliwiające prowadzenie prac, wiatr uniemożliwiający pracę maszyn, gwałtowne opady deszczu, burze, gradobicie, wysokie stany wód, itp.; c) możliwość wystąpienia szkody np. w uprawach rolnych lub innych szkód na działkach przyległych jakie mogą powstać w związku z wykonywaniem prac, d) możliwość wystąpienia szkody w środowisku, e) niewypały i niewybuchy; f) wykopaliska archeologiczne; 3) zmiany wynagrodzenia: a) wystąpienia okoliczności o których mowa w § 4 ust.4 i 8, w § 7 ust. 6 oraz w § 8 ust. 1 niniejszej umowy. 4) zmiany osobowe: a) zmiana podwykonawcy, przy pomocy którego Wykonawca wykonuje przedmiot umowy na innego dysponującego, co najmniej porównywalnym doświadczeniem, potencjałem technicznym i osobowym; b) zmiany osób do nadzorowania prac. 5) Pozostałe zmiany a) zmiana dokonywania płatności na rzecz Wykonawcy; b) zmiany uzasadnione okolicznościami, o których mowa w art. 357.1 Kc. 2. Do zmiany umowy dochodzi wskutek wniosku jednej ze stron, zawierającego opis zmiany oraz jej uzasadnienie. Wszelkie zmiany umowy są dokonywane w formie pisemnej, w drodze aneksu, pod rygorem nieważności.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.dzmiuw.wroc.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Dolnośląski Zarząd Melioracji i Urządzeń Wodnych we Wrocławiu; al. J. Matejki 6; 50-333 Wrocław; III piętro; pok. 403.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 21.07.2016 godzina 09:00, miejsce: Dolnośląski Zarząd Melioracji i Urządzeń Wodnych we Wrocławiu; al. J. Matejki 5; 50-333 Wrocław; sekretariat.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: a) Rzeka Ślęza - konserwacja wałów przeciwpowodziowych, m. Wrocław, gm. Żórawina, Kobierzyce, Jordanów.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Ad a) Rzeka Ślęza - konserwacja wałów przeciwpowodziowych, m. Wrocław, gm. Żórawina, Kobierzyce, Jordanów Konserwacji wałów przeciwpowodziowych rzeki Ślęzy, m. Wrocław, gm. Żórawina, Kobierzyce, Jordanów Śląski na dł. łącznej 62,582 km (o pow. 80,162 ha) w tym m.in.: - wykoszeniu porostów ze skarp brzegowych, międzywala, korony wałów, - rozdrobnieniu pokosu, - usunięciu zakrzaczeń, - oczyszczeniu terenu..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77.31.00.00-6, 90.72.18.00-5.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 03.10.2016.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 80
- 2. Termin wykonania - 20
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: b) Rzeka Ślęza, Ślęza Mała, Krzywula - konserwacja wałów przeciwpowodziowych wraz z konserwacją cieku Ślęza Mała, gm. Strzelin, Borów, Kondratowice.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Ad b) Rzeka Ślęza, Ślęza Mała, Krzywula - konserwacja wałów przeciwpowodziowych wraz z konserwacją cieku Ślęza Mała, gm. Strzelin, Borów, Kondratowice Konserwacji wałów przeciwpowodziowych rzeki Ślęzy, Krzywula, Ślęza Mała, gm. Strzelin, Borów, Kondratowice wraz z konserwacją cieku Ślęza Mała, na łącznej dł. 68,024 km (o pow. 88,963 ha) w tym m.in.: - wykoszeniu porostów ze skarp i korony wałów, - rozdrobnienie pokosu lub wygrabieniu wykoszonych porostów ze skarp brzegowych i korony wałów, - wykoszeniu porostów z dna i skarp brzegowych cieku wraz z wygrabieniem pokosu dot. Ślęzy Małej, - usunięciu zakrzaczeń, - oczyszczeniu terenu..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77.31.00.00-6, 90.72.18.00-5.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 17.10.2016.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 80
- 2. Termin wykonania - 20
INNE PRZETARGI Z WROCŁAWIA
- Sukcesywna dostawa artykułów gospodarczych na potrzeby Miejskiego Centrum Usług Socjalnych we Wrocławiu
- Dostawa prasy codziennej w formie prenumeraty papierowej dla Urzędu Miejskiego Wrocławia
- Dostawa artykułów biurowych i papieru kserograficznego na potrzeby Urzędu Marszałkowskiego Województwa Dolnośląskiego
- 19/LEKI/DCZP/2024/P Sukcesywna dostawa produktów leczniczych i wyrobów medycznych do apteki szpitalnej na potrzeby "Dolnośląskiego Centrum Zdrowia Psychicznego" sp. z o.o."
- Druk i dostawa publikacji z nadanym nr ISSN "Kalendarz Wrocławski" 2024 nr XLVIII (48)
- Dostawa mebli dla Uniwersyteckiego Centrum Humanistyki Cyfrowej i Działu Księgowości Projektowej
więcej: przetargi w Wrocławiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Drobne aranżacje zieleni
- Budowa zbiornika retencyjnego i terenów rekreacyjnych przy istniejącym rowie odwadniającym pn. - wsch. części Redy.
- CUW.26.4.2024 "Szkolny EkoOgród 2023-2024 przy Szkole Podstawowej nr 3 im. Bolesława Krzywoustego w Białogardzie" w ramach udzielonego dofinansowania z Wojewódzkiego Funduszu OŚiGW w Szczecinie.
- "Konserwacja rowów odwadniających, rzek i zbiorników na terenie gminy Michałowice"
- Wykaszanie pasa drogowego z ręcznym okoszeniem poręczy drogowych, znaków drogowych i drzew - dwa pokosy
- Budowa placu zabaw w m. Puchaczów ul. Rynek
więcej: Usługi sadzenia roślin oraz utrzymania terenów zielonych »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.