eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Prochowice › Przebudowa pomieszczeń oraz remont i termomodernizacja budynku OSP w Prochowicach w tym przebudowa obiektu remizy OSP na cele publiczne o funkcji społeczno kulturalnej

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2011-05-27

Prochowice: Przebudowa pomieszczeń oraz remont i termomodernizacja budynku OSP w Prochowicach w tym przebudowa obiektu remizy OSP na cele publiczne o funkcji społeczno kulturalnej
Numer ogłoszenia: 131372 - 2011; data zamieszczenia: 27.05.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Prochowice , ul. Rynek 1, 59-230 Prochowice, woj. dolnośląskie, tel. 076 8584342 lub 8584343, faks 076 8584581.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.prochowice.com

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa pomieszczeń oraz remont i termomodernizacja budynku OSP w Prochowicach w tym przebudowa obiektu remizy OSP na cele publiczne o funkcji społeczno kulturalnej.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych w budynku Ochotniczej Straży Pożarnej w Prochowicach przy ul. Wrocławskiej nr 65 (działka nr 213 obręb 3 miasta). Zakres rzeczowy zamówienia obejmuje wykonanie następujących robót: I. Na parterze budynku remont pomieszczeń OSP, w tym garaży oraz zaplecza socjalnego połączonego z przebudową układu komunikacyjnego i rozbudową przedsionka budynku: - Roboty ogólnobudowlane polegające na rozbiórce ustępów ogólnodostępnych, wykonanie otworów komunikacyjnych w ścianach konstrukcyjnych oraz naprawa i uzupełnienie tynków o powierzchni ok. 481m2 i posadzki ok. 192m2. Wykonanie sufitu podwieszonego z płyt gipsowo-kartonowych na ruszcie stalowym o powierzchni 71m2, montaż stolarki drzwiowej - 10szt. - Przebudowa przedsionka: rozbiórka przedsionka na całym stropie i schodach o łącznej powierzchni 12,32m2. Budowa przedsionka na ścianach piwnicy o powierzchni 10,7m2 z pustaków ceramicznych poryzowanych z ociepleniem styropianem grubości 5cm z wyprawą tynkarską akrylową. Dach o konstrukcji krokwiowej drewniany oparty o ścianę budynku pokryty dachówką karpiówką o pow. 26m2. Ocieplenie dachu z wełny mineralnej grubości 14cm. Wykończenie przedsionka - tynki wewnętrzne cementowo-wapienne, sufit podwieszony z płyt gipsowo-kartonowych ogniochronnych grubości 15mm na ruszcie stalowym, drzwi z profili aluminiowych, posadzki i schody wyłożone płytkami klinkierowymi antypoślizgowymi. - Wykonanie instalacji elektrycznej (instalacja ochronna i odbiorcza, wewnętrzne linie zasilające, rozdzielnie, instalacje telefoniczne i sieć komputerowa). - Roboty instalacyjne sanitarne: istniejącą instalacje wodociągową z rur stalowych zdemontować i wykonać nową z rur Cu łączonych metodą kielichowania i lutowania kapilarnego z zastosowaniem lutów miękkich. Kanalizację sanitarną wykonać z polipropylenu oraz PCV. II. Na piętrze budynku przebudowa pomieszczeń z przeznaczeniem na sale konferencyjno-szkoleniową o powierzchni 137,4m2 z zapleczem higieniczno-sanitarnym: - Roboty ogólnobudowlane polegające na wykonaniu rozbiórki i wymurowaniu nowych ścian działowych, naprawa i uzupełnienie tynków o pow. ok. 419m2. Wykonanie sufitu podwieszonego z płyt gipsowo-kartonowych na ruszcie stalowym pow. ok. 218m2. Roboty posadzkowe związane z ułożeniem posadzki i renowacją parkietu (ok. 220m2). Montaż stolarki drzwiowej - 11szt. - Remont klatki schodowej: wymiana okładzin schodowych, wykonanie sufitu podwieszonego z płyt gipsowo-kartonowych na ruszcie stalowym, naprawa tynków, wymiana stalowej balustrady. - Wykonanie instalacji elektrycznej (instalacja ochronna i odbiorcza, wewnętrzne linie zasilające, rozdzielnie, instalacje telefoniczne i komputerowe. - Roboty instalacyjne sanitarne: istniejącą instalacje wodociągową z rur stalowych zdemontować i wykonać nową z rur Cu łączonych metodą kielichowania i lutowania kapilarnego z zastosowaniem lutów miękkich. Kanalizację sanitarną wykonać z polipropylenu oraz PCV. III. Termomodernizacja budynku wraz z robotami towarzyszącymi, w tym roboty ogólnobudowlane oraz instalacyjne w branżach elektrycznych i sanitarnych, na które składają się: - Roboty murowe i wzmacniające związane z zamurowaniem otworów w ścianach zewnętrznych, przemurowanie kominów ponad dachem, wzmocnienie ściany w miejscu klatki schodowej; - Remont elewacji - docieplenie ścian zewnętrznych powierzchni 556m2 metodą BSO, warstwa izolacyjna z płyt styropianowych EPS70 grubości 12cm mocowanych zaprawą klejową oraz łącznikami rozporowymi do styropianu. Wykonanie tynków cienkowarstwowych akrylowych o strukturze pełnej i grubości ziaren 2mm na podkładzie tynkarskim zbrojonych siatką z włókna szklanego. Wymiana trzech bram garażowych, 8szt. drzwi zewnętrznych, opaski wokół budynku. - Remont stropodachu o powierzchni 248m2: docieplenie metodą nadmuchu granulatu styropianu do przestrzeni stropodachu. Grubość warstwy izolacji 10-20cm w zależności od wielkości pustki pod dachem. Renowacja pokrycia dachowego papą termozgrzewalną (włóknina poliestrowa) na istniejącym pokryciu wraz z wykonaniem obróbek blacharskich z blachy cynkowo-tytanowej grubości 0,65mm oraz odwodnieniem dachu rynnami i rurami spustowymi z blachy cynkowo-tytanowej grub. 0,70mm - Docieplenie stropu nad garażem o pow. 129m2 wełną mineralna grubości 5cm ułożoną na suficie podwieszonym z profili CD i UD. - Remont piwnicy: likwidacja zsypów oraz wejścia do piwnicy - rozbiórka obudowy i zasypanie schodów oraz wykonanie remontu pomieszczenia kotłowni. - Wykonanie instalacji odgromowej - Instalacja c.o. - demontaż istniejącej i wykonie nowej z rur Cu łączonych metodą kielichowania i lutowania kapilarnego z zastosowaniem lutów miękkich. Elementy grzejne instalacji 24 grzejniki stalowe płytowe z wbudowanymi zaworami termostatycznymi i odpowietrznikami. Instalacja zasilana kotłem na paliwo stałe o mocy znamionowej 50 kW. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera dokumentacja projektowa tj. projekty budowlane i wykonawcze wraz z przedmiarami robót oraz Specyfikacje techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych, stanowiące załącznik nr 1 do niniejszej SIWZ.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.20.00.00 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej 45.30.00.00 - Roboty instalacyjne w budynkach 45.40.00.00 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 10.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający żąda od Wykonawców wniesienia wadium wartości 15.000 PLN słownie: piętnaście tysięcy

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna warunek, dotyczący posiadania wiedzy i doświadczenia, za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał co najmniej 1 zamówienie (potwierdzone dokumentem, że roboty te zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone) polegające na budowie lub przebudowie budynku, który można zaliczyć z uwagi na przeznaczenie i sposób użytkowania do następującego rodzaju obiektu: budynek mieszkalny wielorodzinny, zamieszkania zbiorowego lub użyteczności publicznej

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna warunek, dotyczący dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zmówienia za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje co najmniej: osobą, która będzie pełnić funkcję kierownika budowy, z uprawnieniami do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno - budowlanej oraz osobami na stanowiska kierowników robót z uprawnieniami budowlanymi w specjalności instalacyjnej: elektrycznej i sanitarnej

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone
    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
    • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1. Wypełniony formularz ofertowy - wg formularza A; 2. Kosztorys ofertowy, sporządzony w sposób określony w SIWZ w rozdz. XI Opis sposobu obliczenia ceny, stanowiący kalkulację ceny oferty, będącej wynagrodzeniem ryczałtowym. 3. Dokument lub dokumenty, z których będzie wynikać uprawnienie do podpisania oferty np. aktualny odpis z właściwego rejestru, aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji gospodarczej - w celu sprawdzenia umocowania osób podpisujących ofertę, 4. Pełnomocnictwo do podpisania oferty lub oferty i zawarcia umowy - jeżeli uprawnienia osoby podpisującej ofertę nie wynikają z załączonego dokumentu, o którym mowa w pkt. 2.3. 5. Dla podmiotów występujących wspólnie - dołączyć pełnomocnictwo do reprezentowania w przetargu podpisane przez upoważnionych przedstawicieli każdego z występujących podmiotów. 6. Dowód wniesienia wadium

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający informuje, że przewiduje możliwość dokonywania zmian istotnych w zakresie i na warunkach określonych w projekcie umowy, stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.prochowice.com/content.php?cms_id=38||menu=p7
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Prochowice, ul. Rynek 1, pok. 12-13.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 21.06.2011 godzina 09:00, miejsce: Urząd Miasta i Gminy Prochowice, 59-230 Prochowice, ul. Rynek 1, pokój nr 16 (sekretariat).

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Współfinansowanie środkami Unii Europejskiej w ramach działania 413 Wdrażanie Lokalnych Strategii Rozwoju w zakresie operacji odpowiadających warunkom przyznania pomocy w ramach działania Odnowa i rozwój wsi objętego PROW na lata 2007-2013.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.