Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2016-05-23
Rzeszów: Dostawa wyposażenia do Pracowni Konserwacji Muzealiów Muzeum Okręgowego w Rzeszowie
Numer ogłoszenia: 131342 - 2016; data zamieszczenia: 23.05.2016
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy:
V | zamówienia publicznego |
zawarcia umowy ramowej | |
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ) |
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Muzeum Okręgowe w Rzeszowie , ul. 3 Maja 19, 35-030 Rzeszów, woj. podkarpackie, tel. 017 8535278, faks 017 8536084.
- Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.muzeum.rzeszow.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Samorządowa Instytucja Kultury.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa wyposażenia do Pracowni Konserwacji Muzealiów Muzeum Okręgowego w Rzeszowie.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: a) Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu, który będzie służył w pracach konserwatorskich. b) Zakres przedmiotów zakupu i dostawy obejmuje: - Stół niskociśnieniowy (1szt.) wraz ze sterownikiem (1szt.) - Mikrostół niskociśnieniowy (1szt.) - Lampa stojąca ze światłem białym (1szt.) - Lampy do punktowania (3szt.) - Statywy do lamp do punktowania (3szt.) - Lampa stołowa ze szkłem powiększającym o ruchomym ramieniu (1szt.) - Nawilżacze powietrza (2szt.) - Podświetlana nastawka ssąca (1szt.) - Panel ssący (1szt.) - Odkurzacz przemysłowy (1szt.) - Stoliki uniwersalne (2szt.) - Kauter z termostatem (1szt.) wraz z kompletem końcówek (min. 25 sztuk) - Mikroopalarka (1szt.) - Kuwety systemowe (2szt.) z podstawą stalową - Prasa kołkowa (1szt.) - Obciążniki introligatorskie (10szt.) - Mikser do rozdrabniania masy papierowej (1szt.) - Lampa ręczna ze świetlówką UV (1szt.) - Ciężkie żelazko z termostatem (1szt.) - Odkurzacz do czyszczenia zbiorów (1szt.) z akcesoriami (końcówkami) - Gumka elektryczna (1szt.) z wkładami - Miernik do pomiaru natężenia światła (luksomierz) (1szt.) - Mikrowiertarka (1szt.) z końcówkami - Wyrzynarka (1szt.) - Aparat fotograficzny (lustrzanka cyfrowa) z obiektywem (1szt.) i ze statywem (1szt.) - Aparat do reflektografii w podczerwieni z oprzyrządowaniem (1szt.) - Komputer stacjonarny z oprogramowaniem i z monitorem (1szt.) - Komputer przenośny z oprogramowaniem (1szt.) - Drukarka atramentowa (1szt.) - Skaner graficzny A3 (1szt.) - Tablet graficzny (1szt.) - Dwuokularowa lupa z mocowaniem na głowę (1szt.) - Mikroskop stereoskopowy (1szt.) z oprzyrządowaniem: oświetlaczem, kamerą mikroskopową, adapterem fotograficznym. - Mikroskopy cyfrowe, przenośne (2szt.) - Lupy ręczne (3szt.) - Stół stolarski (1szt.) - Szafy z szufladami (szufladziaki) (2szt.) - Chłodziarka (1szt.) - Sztalugi studyjne (2 szt.) i sztalugi stołowe (2 szt.) - Szczypce (obcęgi) do naciągania płótna na krosna (1szt.) - Systemowe (segmentowe) krosno pomocnicze (1szt.) - Profilometr (1szt.) - Komplet narzędzi pozłotniczych: agaty (4 szt.), poduszka pozłotnicza (1 szt.), - Noż - stół z oprzyrządowaniem do ciecia passe-partout (1szt.) - Komplet stalowych szpachelek konserwatorskich (7 szt.), - Noże do cięcia fornirów (3szt.) - Piły ręczne (4szt.) - Kamienie do ostrzenia narzędzi (2szt.) - Polerka do ostrzenia narzędzi (1szt.) - Zaciski stolarskie (ściski) (9szt.) - Tarniki (3 szt.) i zestaw mini tarników (1 szt.) c) Szczegółowe określenie przedmiotu zamówienia wraz z wymaganiami technicznymi dotyczącymi przedmiotu zamówienia zawiera szczegółowa techniczna specyfikacja przedmiotu zamówienia (wraz z formularzem rzeczowo-cenowym), stanowiąca załącznik do SIWZ, dostępna na stronie internetowej Zamawiającego.
II.1.5)
przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.00.00.00 - Sprzęt laboratoryjny, optyczny i precyzyjny (z wyjątkiem szklanego) 38.63.60.00 - Specjalistyczne przyrządy optyczne 31.52.12.00 - Lampy stojące 39.18.00.00 - Meble laboratoryjne 39.15.00.00 - Różne meble i wyposażenie 39.12.12.00 - Stoły 44.51.20.00 - Różne narzędzia ręczne 30.21.31.00 - Komputery przenośne 30.21.30.00 - Komputery osobiste 48.62.00.00 - Systemy operacyjne 48.00.00.00 - Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne 30.23.13.00 - Monitory ekranowe 30.23.21.50 - Drukarki atramentowe 30.21.32.00 - Komputer tablet 38.65.10.00 - Aparaty fotograficzne 42.99.90.00 - Odkurzacze i froterki do podłóg inne niż używane w gospodarstwie domowym 31.71.21.00 - Maszyny i aparatura mikroelektroniczna 38.51.00.00 - Mikroskopy 30.19.59.13 - Sztalugi flipchart 39.14.13.00 - Szafy .
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 51.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.09.2016.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Nie precyzuje się w tym zakresie wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Nie precyzuje się w tym zakresie wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Nie precyzuje się w tym zakresie wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Nie precyzuje się w tym zakresie wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Nie precyzuje się w tym zakresie wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Pełnomocnictwo do podpisania oferty, jeżeli uprawnienie do reprezentacji wykonawcy nie wynika z załączonego do oferty aktualnego odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1 - Cena - 70
- 2 - Okres gwarancji - 15
- 3 - Czas reakcji na zgłoszenie serwisowe - 15
IV.2.2)
przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona: |
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.muzeum.rzeszow.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Muzeum Okręgowe w Rzeszowie, ul. 3 Maja 19, 35-030 Rzeszów.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 03.06.2016 godzina 09:00, miejsce: Muzeum Okręgowe w Rzeszowie, ul. 3 Maja 19, 35-030 Rzeszów.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z RZESZOWA
- Świadczenie usługi transportowej dla uczestników programowych obozów letnich (kadra oraz studenci kierunku: Wychowanie Fizyczne) wraz z biletami wstępu do BPN oraz usługą przewodnicką
- Dostawa farb, rozpuszczalników.
- Kompleksowa usługa organizacji konferencji otwierającej realizację projektu pn. Regiony Rewitalizacji Edycja 3.0
- Przebudowa drogi wojewódzkiej nr 992 na odcinku od km 14+677 do km 15+009 w m. Nowy Żmigród polegająca na budowie miejsca wykonywania kontroli ruchu i transportu drogowego (...)
- 7/TP/24 - DOSTAWY NABIAŁU DO MAGAZYNU ZAMAWIAJĄCEGO MIESZCZĄCEGO SIĘ W ZAKŁADZIE KARNYM W RZESZOWIE.
- Dostawa żywności do bieżącego żywienia wojsk w 2024 r. - OWOCE Z GR. I
więcej: przetargi w Rzeszowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa sprzętu komputerowego, akcesoriów komputerowych oraz telefonów komórkowych z akcesoriami - EURES
- Dostawa materiałów laboratoryjnych dla laboratoriów Działu Laboratoryjnego Wojewódzkiej Stacji Sanitarno-Epidemiologicznej w Gdańsku na podstawie umowy ramowej
- Rozbudowa UG oraz remizy OSP w Wielopolu Skrzyńskim wraz z zagospodarowaniem terenu
- Dostawa wyposażenia dla żłobka ramach zadania: "Utworzenie 20 nowych miejsc opieki nad dziećmi w nowej instytucji żłobka w ramach programu "MALUCH +" 2022-2029"
- Dostawa sprzętu komputerowego, realizowana w 6 częściach
- Zakup jednego pojazdu specjalnego wraz ze specjalistyczną zabudową i specjalistycznym wyposażeniem kontrolnym oraz oznakowaniem jako pojazd uprzywilejowany Inspekcji Transportu Drogowego
więcej: Sztalugi flipchart »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.