eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Rzeszów › Dostawa wyposażenia do Pracowni Konserwacji Muzealiów Muzeum Okręgowego w Rzeszowie

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2016-05-23

Rzeszów: Dostawa wyposażenia do Pracowni Konserwacji Muzealiów Muzeum Okręgowego w Rzeszowie
Numer ogłoszenia: 131342 - 2016; data zamieszczenia: 23.05.2016
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

V zamówienia publicznego
zawarcia umowy ramowej
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Muzeum Okręgowe w Rzeszowie , ul. 3 Maja 19, 35-030 Rzeszów, woj. podkarpackie, tel. 017 8535278, faks 017 8536084.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.muzeum.rzeszow.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Samorządowa Instytucja Kultury.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa wyposażenia do Pracowni Konserwacji Muzealiów Muzeum Okręgowego w Rzeszowie.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: a) Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu, który będzie służył w pracach konserwatorskich. b) Zakres przedmiotów zakupu i dostawy obejmuje: - Stół niskociśnieniowy (1szt.) wraz ze sterownikiem (1szt.) - Mikrostół niskociśnieniowy (1szt.) - Lampa stojąca ze światłem białym (1szt.) - Lampy do punktowania (3szt.) - Statywy do lamp do punktowania (3szt.) - Lampa stołowa ze szkłem powiększającym o ruchomym ramieniu (1szt.) - Nawilżacze powietrza (2szt.) - Podświetlana nastawka ssąca (1szt.) - Panel ssący (1szt.) - Odkurzacz przemysłowy (1szt.) - Stoliki uniwersalne (2szt.) - Kauter z termostatem (1szt.) wraz z kompletem końcówek (min. 25 sztuk) - Mikroopalarka (1szt.) - Kuwety systemowe (2szt.) z podstawą stalową - Prasa kołkowa (1szt.) - Obciążniki introligatorskie (10szt.) - Mikser do rozdrabniania masy papierowej (1szt.) - Lampa ręczna ze świetlówką UV (1szt.) - Ciężkie żelazko z termostatem (1szt.) - Odkurzacz do czyszczenia zbiorów (1szt.) z akcesoriami (końcówkami) - Gumka elektryczna (1szt.) z wkładami - Miernik do pomiaru natężenia światła (luksomierz) (1szt.) - Mikrowiertarka (1szt.) z końcówkami - Wyrzynarka (1szt.) - Aparat fotograficzny (lustrzanka cyfrowa) z obiektywem (1szt.) i ze statywem (1szt.) - Aparat do reflektografii w podczerwieni z oprzyrządowaniem (1szt.) - Komputer stacjonarny z oprogramowaniem i z monitorem (1szt.) - Komputer przenośny z oprogramowaniem (1szt.) - Drukarka atramentowa (1szt.) - Skaner graficzny A3 (1szt.) - Tablet graficzny (1szt.) - Dwuokularowa lupa z mocowaniem na głowę (1szt.) - Mikroskop stereoskopowy (1szt.) z oprzyrządowaniem: oświetlaczem, kamerą mikroskopową, adapterem fotograficznym. - Mikroskopy cyfrowe, przenośne (2szt.) - Lupy ręczne (3szt.) - Stół stolarski (1szt.) - Szafy z szufladami (szufladziaki) (2szt.) - Chłodziarka (1szt.) - Sztalugi studyjne (2 szt.) i sztalugi stołowe (2 szt.) - Szczypce (obcęgi) do naciągania płótna na krosna (1szt.) - Systemowe (segmentowe) krosno pomocnicze (1szt.) - Profilometr (1szt.) - Komplet narzędzi pozłotniczych: agaty (4 szt.), poduszka pozłotnicza (1 szt.), - Noż - stół z oprzyrządowaniem do ciecia passe-partout (1szt.) - Komplet stalowych szpachelek konserwatorskich (7 szt.), - Noże do cięcia fornirów (3szt.) - Piły ręczne (4szt.) - Kamienie do ostrzenia narzędzi (2szt.) - Polerka do ostrzenia narzędzi (1szt.) - Zaciski stolarskie (ściski) (9szt.) - Tarniki (3 szt.) i zestaw mini tarników (1 szt.) c) Szczegółowe określenie przedmiotu zamówienia wraz z wymaganiami technicznymi dotyczącymi przedmiotu zamówienia zawiera szczegółowa techniczna specyfikacja przedmiotu zamówienia (wraz z formularzem rzeczowo-cenowym), stanowiąca załącznik do SIWZ, dostępna na stronie internetowej Zamawiającego.

II.1.5)

  przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.00.00.00 - Sprzęt laboratoryjny, optyczny i precyzyjny (z wyjątkiem szklanego) 38.63.60.00 - Specjalistyczne przyrządy optyczne 31.52.12.00 - Lampy stojące 39.18.00.00 - Meble laboratoryjne 39.15.00.00 - Różne meble i wyposażenie 39.12.12.00 - Stoły 44.51.20.00 - Różne narzędzia ręczne 30.21.31.00 - Komputery przenośne 30.21.30.00 - Komputery osobiste 48.62.00.00 - Systemy operacyjne 48.00.00.00 - Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne 30.23.13.00 - Monitory ekranowe 30.23.21.50 - Drukarki atramentowe 30.21.32.00 - Komputer tablet 38.65.10.00 - Aparaty fotograficzne 42.99.90.00 - Odkurzacze i froterki do podłóg inne niż używane w gospodarstwie domowym 31.71.21.00 - Maszyny i aparatura mikroelektroniczna 38.51.00.00 - Mikroskopy 30.19.59.13 - Sztalugi flipchart 39.14.13.00 - Szafy .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 51.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.09.2016.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Nie precyzuje się w tym zakresie wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Nie precyzuje się w tym zakresie wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Nie precyzuje się w tym zakresie wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Nie precyzuje się w tym zakresie wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Nie precyzuje się w tym zakresie wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Pełnomocnictwo do podpisania oferty, jeżeli uprawnienie do reprezentacji wykonawcy nie wynika z załączonego do oferty aktualnego odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 70
  • 2 - Okres gwarancji - 15
  • 3 - Czas reakcji na zgłoszenie serwisowe - 15

IV.2.2)

  przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona:

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.muzeum.rzeszow.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Muzeum Okręgowe w Rzeszowie, ul. 3 Maja 19, 35-030 Rzeszów.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 03.06.2016 godzina 09:00, miejsce: Muzeum Okręgowe w Rzeszowie, ul. 3 Maja 19, 35-030 Rzeszów.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.