eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Krasnobród › Dostosowanie pomieszczeń Przedszkola Samorządowego w Krasnobrodzie przy ul. Lelewela 37 do wymogów ochrony przeciwpożarowej w zakresie zawartym w decyzji Nr PZ-5580/8-7/13 z dnia 29 kwietnia 2013 roku.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2015-09-04

Krasnobród: Dostosowanie pomieszczeń Przedszkola Samorządowego w Krasnobrodzie przy ul. Lelewela 37 do wymogów ochrony przeciwpożarowej w zakresie zawartym w decyzji Nr PZ-5580/8-7/13 z dnia 29 kwietnia 2013 roku.
Numer ogłoszenia: 131325 - 2015; data zamieszczenia: 04.09.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

V zamówienia publicznego
zawarcia umowy ramowej
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Krasnobród , ul. 3 Maja 36, 22-440 Krasnobród, woj. lubelskie, tel. 0-84 660 7691, faks 0-84 660 7692.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.krasnobrod.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostosowanie pomieszczeń Przedszkola Samorządowego w Krasnobrodzie przy ul. Lelewela 37 do wymogów ochrony przeciwpożarowej w zakresie zawartym w decyzji Nr PZ-5580/8-7/13 z dnia 29 kwietnia 2013 roku..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Opis przedmiotu zamówienia stanowi dokumentacja projektowa pod nazwą: Dostosowanie pomieszczeń Przedszkola samorządowego w Krasnobrodzie przy ul. Lelewela 37 do wymogów ochrony przeciwpożarowej na podstawie decyzji nr PZ-5580/8-7/13 z dnia 29 kwietnia 2013r. opracowana przez Biuro Inżynierskie Matej i Matej Spółka cywilna 22-600 Tomaszów Lubelski, ul.Lwowska 17 oraz Szczegółowe Specyfikacje Techniczne Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych opracowane przez Biuro Inżynierskie Matej i Matej Spółka cywilna 22-600 Tomaszów Lubelski, ul.Lwowska 17. Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Dobudowa klatki schodowej do budynku z instalacjami i z przebudową zewnętrznej pochylni i schodów. Zewnętrzną klatkę zaprojektowano od strony północnej budynku przedszkola, wykorzystując istniejące wejście z zewnątrz. Będzie to klatka o konstrukcji tradycyjnej murowanej z elementami żelbetowymi (ławy, trzpienie, wieńce, biegi schodów) oraz drewnianymi (więźba dachowa). Klatka stanowi ciąg komunikacyjny (wyjście ewakuacyjne) pomiędzy kondygnacją parteru i piętra budynku istniejącego. Projektowana zabudowa powoduje konieczność przebudowy istniejącej pochylni dla osób niepełnosprawnych oraz zabezpieczenia istniejącego przyłącza telefonicznego (ułożenie rury osinowej) na odcinku planowanej zabudowy. Stopnie schodów obłożone płytkami gresowymi antypoślizgowymi. Wykończenie tradycyjne. Klatka schodowa z instalacją oddymiania. Dane techniczne projektowanej klatki: powierzchnia zabudowy 22,50m2, powierzchnia użytkowa 22,10m2, kubatura 158,50m3. Wyposażenie w instalacje: elektryczną oświetlenia i gniazd wtykowych, oświetlenia ewakuacyjnego, sterowania i zasilania instalacji oddymiania, wentylacji grawitacyjnej, oddymiania, odgromową projektowana, Rozwiązania konstrukcyjno-wykończeniowe. I. Roboty przygotowawcze Roboty rozbiórkowe: częściowa rozbiórka zewnętrznej pochylni z kostki betonowej wraz z murkiem oporowym (oznaczonych na rzutach kondygnacji),rozbiórka zewnętrznych schodów z kostki betonowej (oznaczonych na rzutach kondygnacji),demontaż części stalowej balustrady przy pochylni, rozbiórka utwardzeń z kostki betonowej w obrębie projektowanego obiektu, wykucie okna na poddaszu, wykucie stolarki okiennej (oznaczonej na rzutach kondygnacji),wykucie bruzd w ścianach istniejących pod projektowane belki stalowe, demontaż grzejnika do ponownego zamontowania, demontaż istniejących rur spustowych. Roboty ziemne: Wykopy fundamentowe w gruncie kat. III wykonywane mechanicznie i ręcznie, zasypanie wykopów: zasypanie wykopów przy budynku gruntem rodzimym, z prawidłowym zagęszczeniem warstwami do 20 cm. Roboty budowlane: Wykopy fundamentowe - gruncie kat. II i III wykonywane mechanicznie i ręcznie. Posadowienie fundamentów projektowanej klatki schodowej na rzędnej -1,10 m od poziomu 0,00. Ławy fundamentowe - żelbetowe z betonu C20/25 (B25) zbrojone stalą B500 SP i St0S, otulenie 50 mm. Bezpośrednio pod fundamentami podkład z betonu C12/15 minimum gr.10 cm. Zbrojenie podłużne trzonu ławy 4 fi 12, strzemiona O6 co 25cm, dodatkowo w narożach należy zastosować dodatkowe łącznikowe zbrojenie 4 fi 12. Ściany fundamentowe - murowane z bloczków betonowych klasy co najmniej C16/20 na zaprawie cementowej 5 o gr. 24 cm z dodatkowymi trzpieniami i wieńcami lub betonowe wylewane z betonu C16/20. Ściany kondygnacji nadziemnych - ściany zewnętrzne nośne parteru i I piętra zaprojektowano jako murowane z bloczków gazobetonowy 600 gr. 24 cm na zaprawie cementowo-wapiennej 5. Zamurowania zamurowanie otworów okiennych parteru, piętra i poddasza z bloczków gazobetonowych 600 gr. 12 cm na zaprawie cementowo-wapiennej 5 z ułożeniem warstwy wełny mineralnej gr. min. 12 cm pomiędzy murami oraz obłoSenie od zewnątrz styropianem gr. 10 cm z wykonaniem wyprawy z tynku jak na istniejącej elewacji. Słupy i trzpienie - zaprojektowano jako żelbetowe z betonu C20/25 (B25) zbrojone stalą B500 SP i St0S. Zbrojenie główne fi 12; strzemiona O6. Nadproża - nadproża okienne i drzwiowe zaprojektowano jako monolityczne, żelbetowe z betonu z betonu C20/25 (B25) zbrojone stalą B500 SP oraz St0S. Wieńce na ścianach projektowanych konstrukcyjnych wieńce monolityczne żelbetowe z betonu klasy C20/25 (B25) zbrojenie stalą B500SP i St0S. Zbrojenie podłużne fi12, strzemiona O6 co 25cm. W istniejących ścianach zaprojektowano belki stalowe z ceowników C200 stal S235JR w poziomie istniejących wieńców budynku nr 1. Schody wewnętrzne - Selbetowe płytowe oraz płytowe policzkowe wylewane z betonu C20/25 zbrojone stalą B500SP i St0S. Zbrojenie główne fi 12 co 12,5 cm, zbrojenie rozdzielcze o6 co 20 cm. Więźba dachowa - zaprojektowano więźbę dachową drewnianą z tarcicy klasy C30. Połączenia na gwoździe i klamry oraz płytki ocynkowane. Elementy drewniane zaimpregnować do granicy niepalności NRO ( krokwie, łaty, kontrłaty, stężenia, ruszty pod płyty g-k) środkami typu FOBOS M4 lub podobnymi. Kotwy do mocowania murłat - O 20 o rozstawie co 1,5 m. Kotwy wbetonowane w wieńcach. Murłata M2 mocowana do ściany budynku na śruby M16 klasy 5.8 w rozstawie co 50cm. Elementy konstrukcyjne więźby dachowej: łaty 0.05 x 0.05 m w rozstawie co 30 cm, kontrłaty - 0.08 x 0.025 m na każdej krokwi, krokwie - 0.08 x 0.16 m, murłaty - 0.12 x 0.12 m, 0.12 x 0.18 m, Deska okapowa gr. min. 32 mm, podsufitka zewnętrzna na krokwiach z blachy stalowej powlekanej T8 gr. 0,5 mm z kratkami nawiewnymi. Pokrycie dachu - projektuje się pokrycie z blachy trapezowej T35 gr. 0,5 mm. Rynny dachowe wiszące o13,5 cm oraz rury spustowe o9 cm z blachy powlekanej 0,5 mm. Obróbki blacharskie z blachy powlekanej 0,5 mm. Podłogi i posadzki - gres na zaprawie klejowej, spoinowany, cokoliki wys. 10 cm. Stolarka okienna i drzwiowa. stolarka okienna: zaprojektowano okno oddymiające o wymiarach 143x165cm, o powierzchni czynnej oddymiania 1,108m2 powierzchnia geometryczna 2,36 m2), w kolorze białym, otwierane siłownikiem typu KA34/1000BSY +SET. Uruchamianie okna oddymiającego automatycznie czujką dymu oraz ręcznie przyciskami. Projektuje się przyciski przy wejściu do na klatkę schodową oraz na piętrze.Drzwi wejściowe: zaprojektowano drzwi zewnętrzne jako PVC profilowe, dwuskrzydłowe, fabrycznie wykończone, szklone szkłem antywłamaniowym P4, dwuszynowe z argonem. wymiary (90+60)x205cm, otwierane siłownikami DDS 54/500. Węższe skrzydło wyposażyć w rygle elektromagnetyczne. Powierzchnia napowietrzania 3,075 m2. Tynki wewnętrzne Tynki wewnętrzne - systemowe akrylowe, w kolorze istniejącego budynku nr 1 lub inny uzgodniony z Inwestorem. Faktura - baranek, o granulacji do 3mm. Malowanie wewnętrzne - klatka schodowa - farba akrylowa. Elementy wykończone wewnętrzne parapety - z konglomeratu, balustrady wewnętrzne i pochwyty - stalowe, wys. 1,10 m, ze stali kształtowej okrągłej, malowane farbami chlorokauczukowymi, z poręczami na wys. 75 cm i 90 cm. Tynki zewnętrzne. Ocieplenie ścian- styropian EPS 70 gr. 10 cm, na cokole styropian XPS gr. 6 cm. Mocowanie na masy klejowe i łączniki PCV zgodnie z technologią systemu. Tynki zewnętrzne - systemowe, akrylowe. w kolorze istniejącego budynku nr 1 lub inny uzgodniony z inwestorem, na styropianie gr. 10 cm. Cokół ocieplony styropianem gr. 6 cm, osiatkowany i obłożony płytkami klinkierowymi w kolorze brąz. Schody zewnętrzne i pochylnie dla niepełnosprawnych - terenowe z kostki brukowej gr. 4 cm ozdobnej na podsypce cem.- piaskowej gr. 4 cm i podłożu zagęszczonym cementowo-piaskowym gr. 20 cm. Obramowanie schodów z obrzeży betonowych 8x30 cm, pochylni dla niepełnosprawnych z palisad np. 12x18 cm wys. min. 60 cm zagłębienia w gruncie, obetonowana. Balustrady pochylni dla niepełnosprawnych stalowe o wys. poręczy na 0,75 i 0,90 m. Pochylnia z pojedynczym biegiem o nachyleniu 8%. Podesty o wymiarach umoSliwiających manewrowanie wózkami inwalidzkimi. Opaska przy budynku - z kostki brukowej gr. 4 cm ozdobnej na podłożu cem.- piaskowym ze spadkiem od budynku 2%. Obrzeża betonowe barwione. Wypełnienie spoin zaprawą cementowo-piaskową. Szerokość minimalna - 0,60m. Wentylacja w pomieszczeniu klatki schodowej zaprojektowano wywiew za pomocą kanału typu Z o przekroju 20x20cm zakończonego kratką wywiewną. 2. Wykonanie zewnętrznych schodów przy wyjściu ewakuacyjnym. Schody zewnętrzne z kostki brukowej gr. 4 cm, ozdobnej na podsypce cementowo-piaskowej gr. 4 cm i podłożu zagęszczonym cementowo-piaskowym gr. 20 cm. Podstopnice schodów z obrzeży betonowych 8x30 cm. Ściany boczne z palisady np. 12x18 cm przy min. 60 cm zagłębienia w gruncie, obetonowane (wysokość palisady łączna min. 120 cm). Balustrady stalowe z stali kształtowej okrągłej, wypełnienie z prętów pionowych o rozstawie maksymalnym do 10 cm, malowane farbami chlorokauczukowmi, o wysokości poręczy 1,10 m. Dane techniczne projektowanego obiektu: powierzchnia zabudowy - 6,00 m2,- powierzchnia użytkowa - 4,70 m2, stopnie schodowe - 6x15x35 cm. 3. Przebudowa istniejącej klatki schodowej z wykonaniem instalacji oddymiania, Roboty rozbiórkowe rozebranie części ścian konstrukcyjnych, wykucie stolarki drzwiowej i okiennej do wymiany, poszerzenie przejścia w korytarzu - pom. 17 (częściowa rozbiórka ściany),wykucie otworów w ścianach konstrukcyjnych i założenie belek stalowych C160 nad otworami w ścianach konstrukcyjnych, demontaż istniejących balustrad, rozbiórka nawierzchni schodów z płyt lastrykowych, przebudowa części stolarki w komunikacji (pom. nr 17 ) z montażem siłowników dla instalacji oddymiania. Rozwiązania materiałowe 1. Ściany konstrukcyjne i działowe ściany działowe wydzielające klatkę schodową projektuje się z a) płyt gipsowo-kartonowych na ruszcie stalowym. Ściany działowe wypełnione izolacją z płyt z wełny mineralnej gr. 5 cm. b) z bloczków z betonu komórkowego gr. 18 cm odmiany 600 na zaprawie cementowo-wapiennej M5, uzupełnienie ścian wewnętrznych konstrukcyjnych wykonać z cegły ceramicznej pełnej klasy 10 na zaprawie cem.-wap.5. 2.Nadproże stalowe nadproże wykonać z ceowników C160 ( stal S235JR). 3. Schody wewnętrzne. Wykonanie warstwy wyrównawczej cementowej na poszczególnych stopniach, zaczynając od najwyżej położonego stopnia (przy I piętrze), a następnie schodząc w kierunku parteru. Grubość warstwy wyrównawczej dostosować indywidualnie dla każdego stopnia w taki sposób, aby osiągnąć stałą wysokość stopni równą 13,0 cm. Wykonanie dodatkowego stopnia przy parterze z betonu C20/25 (B25), zbrojonego stalą B500SP i St0S. Wykonanie nawierzchni z płytek gresowych antypoślizgowych na zaprawie klejowej. 4. Tynki wewnętrzne gładkie cementowo -wapienne. kat. III, uzupełnienia i nowe. 5. Malowanie - farba olejna do wysokości 1,60 m, powyżej farba akrylowa.6. Wymiana stolarki drzwiowej PVC profilowe, wykończone fabrycznie, szczelne, w części przeszklone, wyposażone w samozamykacz. 7. Elementy wewnętrzne i wykończenia - balustrady i pochwyty - istniejące stalowe, do przebudowy, malowanie farbami chlorokauczukowymi. 8.Wykonanie instalacji oddymiania a) stolarka okienna: zaprojektowano okno oddymiające o wymiarach 104,5x158,5cm, o powierzchni czynnej oddymiania 0,79m2 (pow. geometryczna 1,66m2), w kolorze białym, otwierane siłownikiem. Uruchamianie okna oddymiającego automatycznie czujką dymu oraz ręcznie przyciskami. Wyposażenie okien istniejących oznaczonych w siłownik oraz w zestaw konsol do otwierania dla potrzeb instalacji oddymiania. drzwi wejściowe: aluminiowe profilowe, jednoskrzydłowe, fabrycznie wykończone, w całości wypełnione panelami, o klasie odporności ogniowej EI30, drzwi o wymiarach 120/200cm, otwierane siłownikami. Wyposażenie drzwi zewnętrznych istniejących w siłownik do otwierania dla potrzeb instalacji oddymiania. napowietrzanie: Napowietrzanie realizowane będzie poprzez drzwi wewnętrzne o wymiarach 1,20x2,00m w świetle przejścia otwierane napędem typu DDS 54/500, a następnie za pomocą istniejącej stolarki: drzwi zewnętrzne o wymiarach 0,90x2,00m w świetle przejścia, otwierane napędem - okno o wymiarach 0,87x1,44m wyposażone w siłownik oraz w konsole do otwierania Powierzchnia napowietrzania 2,40 m2. 4.Przebudowa części pomieszczeń w tym korytarzy, sal, pomieszczeń biurowych, zabezpieczenie ppoż. ścian i stropów z wymianą pojedynczych grzejników centralnego ogrzewania Szczegółowy zakres robót I. Roboty rozbiórkowe: rozbiórka części ścianek działowych na parterze i piętrze, wykucie stolarki drzwiowej do wymiany, demontaS stolarki drzwiowej wraz z naświetlami, demontaż ścianki PVC przeszklonej (oznaczonych na rzutach kondygnacji), poszerzenie otworów w ścianach konstrukcyjnych, założenie belek stalowych C160 nad otworami w ścianach konstrukcyjnych, poszerzenie przejścia w korytarzu do szer. 1,31m, demontaż istniejącego wyłazu na poddasze, demontaż grzejników przy wejściu na klatkę schodową, wymiana grzejników na piętrze, częściowa rozbiórka posadzek i podkładów w miejscu wykonywania instalacji wodociągowej. Ściana oddzielenia ppoż. przy łączniku o klasie odporności ogniowej REI 120 z zabezpieczeniem ppoż. dachu: Ława i ściana fundamentowa o szer. 20 cm żelbetowa z betonu C20/25 (B25) zbrojone stalą B500 SP ( zbrojenie pionowe 6 fi 10), zbrojenie poziome strzemiona 6 mm co 20 cm ze stali St0S, otulenie 50mm. Podkład z betonu C12/15 minimum gr.10 cm. Poziom posadowienia fundamentów -1.10 m.Izolacja pozioma - papa asfaltowa 2x lub folia, ściana oddzielenia pożarowego zewnętrzna z bloczków z betonu komórkowego gr. 18 cm odmiany 600 na zaprawie cementowo-wapiennej M5 - ściana wysunięta min. 30 cm poza lico ściany zewnętrznej, ściana wewnętrzna z płyt gipsowo-kartonowych na ruszcie stalowym. Ściany działowe wypełnione izolacją z płyt z wełny mineralnej gr. 5 cm. Ściana wewnętrzna z bloczków z betonu komórkowego gr. 18 cm na zaprawie cementowo-wapiennej M5. Obudowa części istniejącej ściany płytami gipsowo-kartonowymi, drzwi przeciwpożarowe o odporności ogniowej EI60 - aluminiowe w ścianie oddzielenia pożarowego, pas oddzielenia ppoż szerokości min. 1,0 m /oznaczony na rzucie dachu/ o klasie odporności ogniowej EI60 z płyt gipsowo-kartonowych gr. 2x1,25 cm, np. typu NIDA Ogień Plus, bezpośrednio pod przekryciem, tynki wewnętrzne gładkie - cementowo - wapienne kat. III, uzupełnienia i nowe. Gruntowanie tynków środkami wzmacniającymi podłoże, wyprawa gładzią gipsową, Malowanie - komunikacja farba olejna do wysokości 1,60 m, powyżej farba akrylowa. Wymiana i przebudowa stolarki okiennej i drzwiowej Wymiana drzwi wykucie istniejącej stolarki drzwiowej, wstawienie nowych drzwi dwuskrzydłowych, otwieranych na zewnątrz, drzwi PVC profilowe, fabrycznie wykończone, z wypełnieniem panelami oraz szklone, uzupełnienie tynków i malowania, wykonanie nawierzchni pochylni z kostki brukowej gr. 4 cm na podbudowie cem. - piaskowej lub z istniejących płytek betonowych chodnikowych. Przebudowa stolarki drzwiowej w wiatrołapie Drzwi wewnętrzne Pozostawia się istniejące naświetla górne nad drzwiami na całej szerokości, demontaż bocznego naświetla przy istniejących drzwiach, montaż nowego skrzydła rozwieranego oraz naświetla bocznego przy istniejących drzwiach jednoskrzydłowych z pozostawieniem istniejących naświetli górnych, stolarka PVC profilowa, fabrycznie wykończona, z wypełnieniem panelami oraz szklone, wg wykazu stolarki drzwiowej, szerokość drzwi po przebudowie 120 cm w świetle, typ stolarki - profile nieocieplone, ewentualne uzupełnienie tynków i malowania. Drzwi zewnętrzne Pozostawia się istniejące naświetla górne nad drzwiami na całej szerokości, demontaż bocznego naświetla przy istniejących drzwiach, montaż nowego skrzydła rozwieranego oraz naświetla bocznego przy istniejących drzwiach jednoskrzydłowych z pozostawieniem istniejących naświetli górnych, stolarka PVC profilowa, fabrycznie wykończona, z wypełnieniem panelami oraz szklone, wg wykazu stolarki drzwiowej, szerokość drzwi po przebudowie 120 cm w świetle, typ stolarki - profile ocieplone ewentualne uzupełnienie tynków i malowania. Wymiana stolarki drzwiowej przy klatce wewnętrznej wykucie istniejącej stolarki drzwiowej, przesunięcie otworu drzwiowego: rozbiórka części ściany wraz z zamurowaniem otworu, wykucie bruzd pod nadproże, osadzenie belek stalowych z ceowników C160, 2 szt. na nadproże, wstawienie nowych drzwi jednoskrzydłowych, otwieranych na zewnątrz, drzwi PVC profilowe, wyposażone w samozamykacz, uzupełnienie tynków i malowania piętro: wykucie istniejącej stolarki drzwiowej, wstawienie nowych drzwi jednoskrzydłowych, otwieranych na zewnątrz, drzwi PVC profilowe, fabrycznie wykończone, z wypełnieniem panelami oraz szklone, szer. skrzydła 90 cm, wyposażone w samozamykacz, uzupełnienie tynków i malowania. Montaż drzwi zewnętrznych na korytarzu- wykucie otworu pod projektowane drzwi, wykucie bruzd pod nadproże, osadzenie belek stalowych z ceowników C160, 2 szt. na nadproże, wstawienie nowych drzwi dwuskrzydłowych, otwieranych na zewnątrz, drzwi PVC profilowe, uzupełnienie tynków i malowania, Stolarka drzwiowa wewnętrzna w (komunikacja) wykucie istniejącej stolarki drzwiowej, wstawienie nowych jednoskrzydłowych, drzwi PVC profilowe, wyposażone w samozamykacz, uzupełnienie tynków i malowania. Wyposażenie istniejących drzwi w samozamykacze. wymiana wyłazu na poddasze demontaż istniejącego wyłazu, wyłaz o wym. 85x85 cm o izolacyjności i szczelności ogniowej EI15. Przełożenie pojedynczych grzejników co. 5. Przebudowa instalacji elektrycznej w tym oświetlenia ewakuacyjnego oraz wykonanie sterowania i zasilania instalacji oddymiania. Przebudowa instalacji oświetlenia i gniazd wtykowych w obrębie wydzielonych klatek schodowych, Wykonanie instalacji zasilającej systemu oddymiania, wykonanie instalacji oświetlenia ewakuacyjnego na klatkach schodowych i korytarzach. 6. Przebudowę instalacji wodociągowej - instalacji hydrantowej. Przebudowa instalacji hydrantowej - zaprojektowano hydrant O25 na kondygnacji parteru z zasilaniem z istniejącej instalacji w budynku Zamawiający wykluczy z postepowania o udzielenie zamówienia wykonawce, który w okresie 3 lat przed wszczeciem postepowania, w sposób zawiniony poważnie naruszył obowiazki zawodowe, w szczególnosci, gdy wykonawca w wyniku zamierzonego działania lub rażącego niedbalstwa nie wykonał lub nienalezycie wykonał zamówienie, co zamawiajacy jest w stanie wykazac za pomocą dowolnych środków dowodowych. Zamawiajacy nie wykluczy z postępowania o udzielenie zamówienia wykonawcy, który udowodni, ze podjał konkretne środki techniczne, organizacyjne i kadrowe, które mają zapobiec zawinionemu i poważnemu naruszaniu obowiazków zawodowych w przyszłosci oraz naprawił szkody powstałe w wyniku naruszenia obowiazków zawodowych lub zobowiazał sie do ich naprawienia..

II.1.5)

  przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.21.00.00 - Roboty budowlane w zakresie budynków 45.40.00.00 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych 45.31.10.00 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych 45.33.11.00 - Instalowanie centralnego ogrzewania 45.33.00.00 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.08.2016.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Wykonawca zobowiązany jest do wniesienia wadium w wysokości 5.000,00zł. słownie złotych pięć tysięcy.Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: pieniądzu, poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, gwarancjach bankowych, gwarancjach ubezpieczeniowych, poręczeniach udzielanych przez podmioty o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275, z pózn. zm.5). Wadium w pieniądzu należy wnieść przelewem na rachunek bankowy wskazany przez Zamawiającego: Bank Spółdzielczy w Tomaszowie Lubelskim oddział w Krasnobrodzie Nr 38 9639 0009 2002 0057 6879 0003 rachunek pomocniczy DEPOZYT Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert.

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie ustanawia szczegółowego warunku w tym zakresie

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca spełni warunek posiadania wiedzy i doświadczenia jeśli udokumentuje się zrealizowaniem w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie: przynajmniej jednej roboty budowlanej związanej z budową lub remontem lub modernizacją obiektu budowlanego kubaturowego. Wartość wykazanej roboty budowlanej nie może być mniejsza niż 240.000zł brutto. Ocena sposobu spełniania warunku przez wykonawcę przeprowadzona zostanie na podstawie załączonych dokumentów metodą spełnia - nie spełnia.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie ustanawia szczegółowego warunku w tym zakresie

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie ustanawia szczegółowego warunku w tym zakresie

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie ustanawia szczegółowego warunku w tym zakresie

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 90
  • 2 - warunki gwarancji - 10

IV.2.2)

V przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona:
https://aukcje.uzp.gov.pl

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1. Wszelkie zmiany umowy wymagają zgody obu stron i formy pisemnej pod rygorem nieważności. 2. Zamawiający na podstawie art. l44 ust. 1 ustawy Prawo zamówień Publicznych Przewiduje możliwość zmiany zawartej umowy w następujących przypadkach: 1) zmiana osób wyznaczonych do pełnienia funkcji, jak też powołania nowych, w przypadku: a)śmierci, b)rozwiązania stosunku pracy, c)utraty uprawnień niezbędnych do wykonywania funkcji w ramach niniejszego zamówienia, d) choroby powyżej 14 dni potwierdzonej zaświadczeniem lekarskim, e) innych zdarzeń losowych zaistniałych z przyczyn niezależnych od Zamawiającego oraz Wykonawcy, skutkujących obiektywną niemożliwością pełnienia funkcji przez daną osobę, wynikających z okoliczności, których mimo zachowania należytej staranności nie można było przewidzieć przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia publicznego. Zmiana osób wyznaczonych do pełnienia funkcji, jak też powołanie nowych, będzie możliwe na uzasadniony obiektywnymi okolicznościami wniosek Wykonawcy po zaakceptowaniu przez Zamawiającego kandydatury innej osoby. Wniosek, o którym mowa w zdaniu powyżej, Wykonawca przedkłada Zamawiającemu. 2) zmiana podwykonawcy lub rezygnacja z udziału podwykonawcy przy realizacji przedmiotu zamówienia. Zmiana może nastąpić wyłączcie po przedstawieniu przez Wykonawcę oświadczenia podwykonawcy o jego rezygnacji z udziału realizacji przedmiotu zamówienia oraz o braku roszczeń wobec wykonawcy i tytułu realizacji umowy. Jeżeli zmiana albo rezygnacja z podwykonawcy dotyczy podmiotu, na którego zasobach Wykonawca powoływał się, na Zasadach określonych w art.26 ust. 2b ustawy Prawo zamówień Publicznych, w celu wykazania spełnianie warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy prawo zamówień publicznych, zamawiający dopuści zmianę pod warunkiem, że Wykonawca wykaże, że proponowany inny podwykonawca (lub wykonawca samodzielnie) spełnia warunki w stopniu nie mniejszym niż Wymagany w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia. 3) zmiana terminów realizacji umowy w następujących sytuacjach: a) w przypadku, gdy nastąpi zmiana powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu umowy, b) jeżeli zmiana terminów realizacji umowy jest konieczna z powodu działania siły wyższej, to jest niezwykłych i nieprzewidzianych okoliczności niezależnych od strony, która się na nie powołuje i których konsekwencji mimo zachowania należytej staranności nie można było przewidzieć przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia Publicznego. Pod pojęciem siły wyższej na potrzeby niniejszego warunku, rozumieć należy zdarzenie zewnętrzne: o charakterze niezależnym od stron, którego nie można było przewidzieć na etapie postępowania o udzielenie zamówienia, którego nie można uniknąć ani któremu strony nie mogły zapobiec przy zachowaniu należytej staranności, którego nie można przypisać drugiej stronie. Za siłę wyższą warunkującą zmianę umowy uważać się będzie w szczególności: -powódź, silne wiatry, obfite opady atmosferyczne, ekstremalny upał lub mróz, nietypowe dla obszaru, na którym realizowany jest przedmiot umowy, szczególnie w dłuższym okresie, na podstawie prowadzonego przez wykonawcę dziennika pogody, inne zdarzenia związane z działaniem sił natury, nietypowe dla tego obszaru. 4) inne zmiany niS wymienione w pkt 1 - 3 w następujących sytuacjach: a) zmiany dotyczące nazwy, siedziby Wykonawcy lub jego formy organizacyjno-prawnej w trakcie trwania umowy, numerów kont bankowych oraz innych danych identyfikacyjnych; b) dopuszczalne są wszelkie zmiany nieistotne rozumiane w ten sposób, Se wiedza o ich wprowadzeniu na etapie postępowania o zamówienie nie wpłynęłaby na krąg podmiotów ubiegających się o zamówienie ani na wynik postępowania o udzielenie zamówienia publicznego.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.krasnobrod.pl w zakładce przetargi
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski w Krasnobrodzie ul. 3 Maja 36; 22-440 Krasnobród.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 21.09.2015 godzina 10:00, miejsce: Urząd Miejski w Krasnobrodzie ul. 3 Maja 36 22-440 Krasnobród.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.