eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Pszczyna › Poprawa jakości ewidencyjnej mapy numerycznej opracowanej w ramach projektu Phare 2003, doprowadzenie do zgodności danych ewidencyjnych z działem pierwszym Ksiąg Wieczystych dla obszaru gminy Suszec.

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2016-07-12

Pszczyna: Poprawa jakości ewidencyjnej mapy numerycznej opracowanej w ramach projektu Phare 2003, doprowadzenie do zgodności danych ewidencyjnych z działem pierwszym Ksiąg Wieczystych dla obszaru gminy Suszec.
Numer ogłoszenia: 131145 - 2016; data zamieszczenia: 12.07.2016
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 98355 - 2016r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiat Pszczyński, ul. 3 Maja 10, 43-200 Pszczyna, woj. śląskie, tel. 032 4492300, 032 4492399, faks 032 4492345.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Poprawa jakości ewidencyjnej mapy numerycznej opracowanej w ramach projektu Phare 2003, doprowadzenie do zgodności danych ewidencyjnych z działem pierwszym Ksiąg Wieczystych dla obszaru gminy Suszec..

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: : 1.Przedmiotem zamówienia jest: Poprawa jakości ewidencyjnej mapy numerycznej opracowanej w ramach projektu Phare 2003, doprowadzenie do zgodności danych ewidencyjnych z działem pierwszym Ksiąg Wieczystych dla obszaru gminy Suszec. 2.Gmina Suszec jest gminą wiejską o pow. ok. 7500 ha położoną w województwie śląskim, w powiecie pszczyńskim; składającą się z 6 obrębów ewidencyjnych: Kobielice, Kryry, Mizerów, Radostowice, Rudziczka, Suszec. Księgi wieczyste dla działek z terenu gminy są prowadzone w systemie elektronicznym. Baza ewidencji gruntów i budynków (część opisowa i kartograficzna oraz mapa zasadnicza prowadzone są w systemie TurboEwid 2007 v. 9.0. Mapa ewidencyjna powstała w ramach programu PHARE 2003.2.a Liczba działek, lokali, jednostek rejestrowych lokali, jednostek rejestrowych gruntowych, budynkowych i lokalowych:a.liczba działek: część opisowa 12024 działek, część graficzna 12027 działek: (rozbieżność do wyjaśnienia i usunięcia w ramach zamówienia),b.liczba lokali: 406 lokali, c.ilość jednostek rejestrowych gruntowych: 4694, d. ilość jednostek rejestrowych lokalowych: 222,e.ilość jednostek rejestrowych budynkowych: 77,2.b.Liczba ksiąg wieczystych dla całej gminy ujawnionych w bazie ewidencyjnej:a. powiązanych tylko z działkami wynosi 6193 ksiąg; w tym 3023 ksiąg ma nadal oznaczenia ksiąg papierowych b. powiązanych tylko z budynkami wynosi 2661 ksiąg; w tym 1663 ksiąg ma nadal oznaczenia ksiąg papierowych c. powiązanych tylko z lokalami 233 księgi mające przyporządkowane oznaczenia ksiąg elektronicznych.Sądem właściwym dla prowadzenia i udostępniania ksiąg dla gminy jest Sąd Rejonowy mający siedzibę w Pszczynie z kodem KA1P. Wg informacji z bazy ewidencyjnej 11 ksiąg w postaci elektronicznej prowadzi Sąd Rejonowy w Jastrzębiu -Zdroju z kodem GL1J. Oznacza to, że po ustaleniu właściwych odpowiedników oznaczeń ksiąg papierowych liczba ksiąg prowadzonych przez ten sąd może się zwiększyć lub może się okazać, że pojedyncze księgi będą prowadzone przez Sąd Rejonowy w Żorach. Liczba działek, które nie mają w bazie ewidencyjnej przypisanego numeru księgi wieczystej wynosi 220 działek. 3.Zakres zamówienia:Ze względu na specyfikę przedmiotu zamówienia Zamawiający dzieli przedmiot zamówienia na 2 etapy: ETAP I:1.Opracowanie schematu osi dróg i ulic w rozumieniu ustawy o drogach publicznych z odpowiednimi atrybutami opisowymi oraz przypisania w części opisowej wszystkim działkom leżącym w pasach drogowych odpowiednich nazw dróg i ulic, identyfikatora zgodnego z rejestrem TERYT i numerów ewidencyjnych dróg i ulic. 2.Przypisanie działkom zajętym przez cieki wodne (rzeki, potoki, strumienie itp.) nazw własnych cieków.3.Usunięcie rozbieżności generowanych przez system (synchronizacja uproszczona) dla działek, budynków i klasoużytków. 4.Uporządkowanie bazy podmiotów ewidencyjnych (dla osób fizycznych) i następnie scalenie jednostek rejestrowych przyporządkowanych tym podmiotom w ramach obrębu ewidencyjnego w liczbie niezgodnej z wymogami rozporządzenia w sprawie ewidencji gruntów i budynków.5.Uporządkowanie nazw osób prawnych oraz doprowadzenie oznaczeń grup i podgrup rejestrowych dla całej gminy do zgodności z wymogami rozporządzenia w sprawie ewidencji gruntów i budynków. 6.Przypisanie działkom identyfikatorów rejonów statystycznych zgodnych z rejestrem TERYT.7.Uzupełnienie brakujących atrybutów opisowych dla punktów granicznych działek.ETAP II:1. Doprowadzenie do zgodności danych ujawnionych w dziale I ksiąg wieczystych z danymi ujawnionymi w bazie ewidencji gruntów i budynków, zastąpienia oznaczeń ksiąg papierowych oznaczeniami ksiąg elektronicznych oraz ustalenia ksiąg właściwych dla działek, które nie mają przyporządkowanych w bazie ewidencyjnej oznaczeń ksiąg wieczystych.4.Zamawiający informuje, że rejestr ewidencji gruntów i budynków prowadzony jest w bazie Zamawiającego w programie Ewid2007v.0.0. Wykonawca zobowiązany będzie do wprowadzenia danych w siedzibie Zamawiającego w w/w systemie.5. Szczegółowy opis zamówienia oraz zakres prac opisany jest w załączniku nr 1 do SIWZ: Warunki Techniczne.Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej. Zamawiający nie przewiduje ustanowienia dynamicznego systemu zakupów.Wartość zamówienia nie przekracza kwot określonych w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r Prawo zamówień publicznych...

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 70.00.00.00 - Usługi w zakresie nieruchomości 71.35.50.00 - Usługi pomiarowe .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 12.07.2016.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Okręgowe Przedsiębiorstwo Geodezyjno-Kartograficzne w Krakowie Sp. z o.o., ul. Grzegórzecka 10, 31-530 Kraków, kraj/woj. małopolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 150000,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 145140,00

  • Oferta z najniższą ceną: 145140,00 / Oferta z najwyższą ceną: 220170,00

  • Waluta: PLN .


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.