eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Gdańsk › PN-48/26/2014/Rob.Bud. /VI piętro/Winda

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2014-06-18

Gdańsk: PN-48/26/2014/Rob.Bud. /VI piętro/Winda
Numer ogłoszenia: 131051 - 2014; data zamieszczenia: 18.06.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Szpital Specjalistyczny im. św. Wojciecha w Gdańsku Sp. z o.o. , ul. Jana Pawła II 50, 80-462 Gdańsk, woj. pomorskie, tel. (58) 556 45 15, 7684281, faks (58) 556 36 18, 7614629.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpital.gda.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: PN-48/26/2014/Rob.Bud. /VI piętro/Winda.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia i zakres: 1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych związanych z przebudową 6 piętra bloku 1A (Oddz. Okulistyki) oraz wymiana windy osobowej na nową w Szpitalu Specjalistycznym im. Św. Wojciecha w Gdańsku Sp. z o.o. na działce numer 62, numer obrębu 33 (obiekt kategorii XI) zatwierdzone decyzją Prezydenta Miasta Gdańska na wykonanie robót budowlanych WUAiOZ-I-6740.243-2.2014.3-BAM.43229 z dnia 02-02-2014r. (warunki decyzji Prezydenta Miasta Gdańska, nr WUAiOZ-I-7353/2012/2008/3-BAM, z dnia 18 sierpnia 2008r. pozostają bez zmian) i pozwolenia na wykonanie robót budowlanych nr, WUAiOZ-I-6740.2350-2.2013.3BAM.315278 z dnia 11-12-2013r: Zadanie nr 1 1) Roboty polegające na przebudowie istniejącego oddziału okulistycznego (6 piętro) szpitala i wydzielenie w skrajnej części kondygnacji zapleczy zabiegowych na potrzeby oddziału o powierzchni ok. 710 m2: a) branża budowlana (CPV 45.45.30.00-7 roboty remontowo-renowacyjne), (CPV 45.45.00.00-6 - roboty budowlane wykończeniowe , pozostałe) b) branże instalacyjne (CPV 45.33.00.00-9 - roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne, CPV 45.31.00.00-3 - roboty instalacyjne elektryczne, CPV 45.33.12.10-1 - instalowanie wentylacji, CPV 45.33.30.00-0 - instalacje gazów, CPV 45.33.00.00-9 instalacja WOD-KAN); 2) Do zakresu prac należy: - wykonanie dokumentacji powykonawczej, 3) Przedmiot zamówienia opisano na podstawie: - Projektu architektoniczno-budowlanego - zamienny - Załącznik 5 - Projektu budowlanego i wykonawczego Technologia Medyczna - zamienny - Załącznik 7 - Specyfikacji Technicznych Wykonania i Odbioru Robót - Instalacji wentylacji mechanicznej z chłodzeniem - Załącznik 8 - Specyfikacji Technicznych Wykonania i Odbioru Robót - branża budowlanka - załącznik 8 - Specyfikacji Technicznych Wykonania i Odbioru Robót - branża elektryczna - Załącznik 8 - Szczegółowych Specyfikacji Technicznych Wykonania i Odbioru Robót - instalacje WOD-KAN i gazów medycznych - Załącznik 8 - Przedmiarów robót, które stanowią materiał poglądowy/pomocniczy - Załącznik Nr 9, przedmiary należy uzupełnić i wypełnić - Informacji dotyczącej zakresu prac - Załącznik 15 - Pozwoleniem na budowę - Załącznik 13 4) Roboty wykonywane będą podczas bieżącej eksploatacji budynku i działalności medycznej, co będzie wymagać ścisłej współpracy pomiędzy Zamawiającym, Wykonawcą i Użytkownikiem wraz z utylizacją odpadów powstałych w trakcie realizacji robót; 5) dokumentacja projektowa i wykonawcza obejmuje przebudowę i remont całego VI-tego piętra w zakresie (Oddz. Okulistyczny i Oddz. Otolaryngologii). Do niniejszego postępowania należy uwzględnić i wycenić tylko roboty dotyczące oddziału okulistycznego, zgodnie z Załącznikiem nr 15 do SIWZ - Informacja dotycząca zakresu prac; Zadanie nr 2 1) Roboty polegające na wymianie windy osobowej o nr fabrycznym A14459 o udźwigu 800 kg. rok produkcji: 1984 w bloku A, łącznik E na windę nową o udźwigu Q-630 kg. ( 8 osób ) o napędzie elektrycznym dostosowaną dla potrzeb straży pożarnej wraz z montażem towarzyszących wymianie windy elementów systemu nadciśnieniowego zapobiegania zadymieniu windy i szybu windowego wykonywane w oparciu o pozwolenie na wykonanie robót budowlanych nr: WUAiOZ-I-6740.2350-2.2013.3BAM.315278 z dnia 11-12-2013r:: a) branża budowlana (CPV 45.45.00.00-6 - roboty budowlane wykończeniowe , pozostałe) b) branża instalacyjna (CPV 45.33.12.10-1 - instalowanie wind) 2) Do zakresu prac należy: - wykonanie dokumentacji powykonawczej. 3) Przedmiot zamówienia opisano na podstawie: - Projektu budowlanego i wykonawczego wymiany windy - Załącznik 6 - Specyfikacji Technicznych Wykonania i Odbioru Robót - Załącznik 8.1 - Przedmiarów robót, które stanowią materiał poglądowy/pomocniczy - Załącznik 9.1, przedmiary należy uzupełnić i wypełnić - Pozwoleniem na budowę - Załącznik 13 4) roboty wykonywane będą podczas bieżącej eksploatacji budynku i działalności medycznej, co będzie wymagać ścisłej współpracy pomiędzy Zamawiającym, Wykonawcą i Użytkownikiem wraz z utylizacją odpadów powstałych w trakcie realizacji robót..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00-7, 45.45.30.00-7, 45.45.00.00-6, 45.33.00.00-9, 45.31.00.00-3, 45.33.12.10-1, 45.33.30.00-0, 45.33.00.00-9, 45.45.00.00-6, 42.41.61.00-6.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 6.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zadanie 1 - 17000 PLN; Zadanie 2 - 5400 PLN;

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich 5 lat przed wszczęciem postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał co najmniej: Zadanie 1 - 2 budowy (roboty budowlane) - każda z nich na kwotę nie mniejszą niż 600 000 zł.; Zadanie 2 - 2 wymiany wind - każda z nich o wartości na kwotę nie mniejszą niż 160 000 zł.;

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek ten będzie spełniony, jeżeli: 3.1 Wykonawca dysponuje lub będzie dysponować osobami zdolnymi wykonać zamówienie: Zadanie nr 1- uprawnienia: - branża budowlana: kierownik budowy - posiadający aktualne uprawnienia konstrukcyjno-budowlane bez ograniczeń; - branża elektryczna: uprawnienia instalacyjne w zakresie sieci i instalacji elektrycznych, uprawnienia E i D z pomiarami - 1 osoba, - branża sanitarna: uprawnienia instalacyjne w zakresie sieci i urządzeń wodociągowych kanalizacyjnych i gazowych bez ograniczeń - 1 osoba; - branża wentylacja mechaniczna z systemem chłodzenia i grzania: uprawnienia w zakresie instalacji wentylacji - 1 osoba. Zadanie nr 2 - uprawnienia: - branża dźwigowa/windy i elektryczna - min. 4 osoby (w tym 1 osoba jako kierownik robót); a) jedna osoba posiadająca uprawnienia do montażu wind osobowych z uprawnieniami UDT; b) jedna osoba posiadająca uprawnienia elektryczne instalacyjne w zakresie sieci i instalacji elektrycznych - E i D z pomiarami

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek zostanie spełniony, jeżeli wykonawca posiada: Zadanie nr 1 - aktualnie opłacone ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia, które obejmuje odpowiedzialność cywilną deliktową, kontraktową i deliktowo-kontraktową za szkody osobowe, rzeczowe oraz ich następstwa, w tym utracone korzyści (wraz z dowodem opłaty składki) w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę ubezpieczenia nie mniejszą niż 1 000 000 zł. - załączone do oferty; - środki finansowe lub zdolność kredytową na kwotę nie mniejszą niż 500 000 zł.; Zadanie nr 2 - aktualnie opłacone ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia, które obejmuje odpowiedzialnośc cywilną deliktową, kontraktową i deliktowo-kontraktową za szkody osobowe, rzeczowe oraz ich następstwa, w tym utracone korzyści (wraz z dowodem opłaty składki) w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę ubezpieczenia nie mniejszą niż 500 000 zł. - załączone do oferty.; - środki finansowe lub zdolność kredytową na kwotę nie mniejszą niż 200 000 zł.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia;
  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.

Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy, na zasoby innych podmiotów przedkłada następujące dokumenty dotyczące podmiotów, zasobami których będzie dysponował wykonawca:

  • informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową innego podmiotu, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia;
  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że inny podmiot jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • inne dokumenty

    1) Jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt. 1 zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Termin wystawienia dokumentów musi być zgodny z zapisami ppkt. 1. 2) uzupełnione i wypełnione przedmiary robót stanowić będą kosztorysy ofertowe Wykonawcy. 3) potwierdzenie wniesienia wadium, 4) Oświadczenie Wykonawcy, że należymy/nie należymy do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 2 pkt. 5 ustawy Pzp: (jeżeli - załączyć listę podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej) 5) koncepcja techniczna/rozwiązania techniczne windy, która w momencie wygrania przetargu będzie uzgodniona z Urzędem Dozoru Technicznego i dopuszczona do realizacji zadania - Zadanie Nr 2 6) oferowane warunki gwarancji i serwisu, zgodnie z Załącznikiem nr 8 do SIWZ - Zadanie 2; 7) wykaz niezbędnych części zamiennych dla podzespołów dźwigów z podaniem okresu gwarancji - Zadanie 2; 8) dostęp do części zamiennych, zgodnie z Załącznikiem Nr 11 do SIWZ - Zadanie 2; 9) dostarczony i zamontowany przez Wykonawcę dźwig musi spełniać wymogi UDT, że praca dźwigu nie może emitować zakłóceń fal radiowych i elektromagnetycznych - Zadanie 2; 10) oświadczenie Wykonawcy o niezawodności i bezawaryjności - Zadanie 2, zgodnie z Załącznikiem nr 16: - zastosowanego sterowania i automatyki, - układu drzwi kabinowych i przystankowych, - komfortu jazdy; 11) oświadczenie Wykonawcy, że wraz z dostawą dźwigów dostarczy niezbędną dokumentację techniczną i urządzenia, umożliwiające prawidłową konserwację dźwigu przez niezależne od Wykonawcy podmioty gospodarcze - Zadanie 2; 12). Warunki wykorzystania potencjału osób trzecich: Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając mu w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia. W odniesieniu do tych podmiotów Zamawiający żąda od wykonawcy przedstawienia dokumentów potwierdzających brak podstaw do wykluczenia z udziału w postępowaniu, wymienionych w rozdziale 3 pkt. 2 niniejszej SIWZ, jeśli podmioty te będą brały udział w postępowaniu. a) Zamawiający dopuszcza możliwość wykonywania części zamówienia przy pomocy podwykonawców. W przypadku zamiaru powierzenia przez Wykonawcę części prac podwykonawcom Zamawiający wymaga wskazania w ofercie części zamówienia, której wykonanie powierzy podwykonawcom jak również podania przez wykonawcę nazw (firm) podwykonawców, na których zasoby wykonawca powołuje się na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy PZP, w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w Rozdziale 2 pkt. 1.2. - Wykonawca, podwykonawca lub dalszy podwykonawca zamówienia zamierzający zawrzeć umowę o podwykonawstwo, której przedmiotem są roboty budowlane, jest obowiązany w trakcie realizacji zamówienia na roboty budowlane, do przedłożenia zamawiającemu projektu tej umowy, przy czym podwykonawca lub dalszy podwykonawca jest obowiązany dołączyć zgodę wykonawcy na zawarcie umowy o podwykonawstwo o treści zgodnej z projektem umowy. - Wykonawca przedłoży Zamawiającemu w terminie 7 dni od daty zawarcia umowy o podwykonawstwo, których przedmiotem są dostawy lub usługi o wartości wyższej niż 0,5 % wartości umowy w sprawie zamówienia publicznego. 5. Warunki udziału w postępowaniu dla wykonawców występujących wspólnie. 13) Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia, w takim przypadku, dokumenty potwierdzające, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu z udziału w postępowaniu składa każdy z Wykonawców z osobna. Kopie dokumentów dotyczących odpowiednio wykonawcy lub tych podmiotów są poświadczone za zgodność z oryginałem przez wykonawcę lub te podmioty. 14) Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia składają pełnomocnictwo do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego dla ustanowionego przez nich pełnomocnika. Pełnomocnictwo winno zostać złożone w oryginale lub kopii potwierdzonej przez notariusza.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Opisane w SIWZ.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpital.gda.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zamawiający pok. 093 lub www.szpital.gda.pl.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 02.07.2014 godzina 12:00, miejsce: Zamawiający, Sekretariat Prezesa Zarządu, pok. 44.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: PN-48/26/2014/Rob.Bud. /VI piętro/Winda.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie nr 1 - 1) Roboty polegające na przebudowie istniejącego oddziału okulistycznego (6 piętro) szpitala i wydzielenie w skrajnej części kondygnacji zapleczy zabiegowych na potrzeby oddziału o powierzchni ok. 710 m2: a) branża budowlana (CPV 45.45.30.00-7 roboty remontowo-renowacyjne), (CPV 45.45.00.00-6 - roboty budowlane wykończeniowe , pozostałe) b) branże instalacyjne (CPV 45.33.00.00-9 - roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne, CPV 45.31.00.00-3 - roboty instalacyjne elektryczne, CPV 45.33.12.10-1 - instalowanie wentylacji, CPV 45.33.30.00-0 - instalacje gazów, CPV 45.33.00.00-9 instalacja WOD-KAN); 2) Do zakresu prac należy: - wykonanie dokumentacji powykonawczej, 3) Przedmiot zamówienia opisano na podstawie: - Projektu architektoniczno-budowlanego - zamienny - Załącznik 5 - Projektu budowlanego i wykonawczego Technologia Medyczna - zamienny - Załącznik 7 - Specyfikacji Technicznych Wykonania i Odbioru Robót - Instalacji wentylacji mechanicznej z chłodzeniem - Załącznik 8 - Specyfikacji Technicznych Wykonania i Odbioru Robót - branża budowlanka - załącznik 8 - Specyfikacji Technicznych Wykonania i Odbioru Robót - branża elektryczna - Załącznik 8 - Szczegółowych Specyfikacji Technicznych Wykonania i Odbioru Robót - instalacje WOD-KAN i gazów medycznych - Załącznik 8 - Przedmiarów robót, które stanowią materiał poglądowy/pomocniczy - Załącznik Nr 9, przedmiary należy uzupełnić i wypełnić - Informacji dotyczącej zakresu prac - Załącznik 15 - Pozwoleniem na budowę - Załącznik 13 4) Roboty wykonywane będą podczas bieżącej eksploatacji budynku i działalności medycznej, co będzie wymagać ścisłej współpracy pomiędzy Zamawiającym, Wykonawcą i Użytkownikiem wraz z utylizacją odpadów powstałych w trakcie realizacji robót; 5) dokumentacja projektowa i wykonawcza obejmuje przebudowę i remont całego VI-tego piętra w zakresie (Oddz. Okulistyczny i Oddz. Otolaryngologii). Do niniejszego postępowania należy uwzględnić i wycenić tylko roboty dotyczące oddziału okulistycznego, zgodnie z Załącznikiem nr 15 do SIWZ - Informacja dotycząca zakresu prac;.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.45.30.00-7, 45.45.00.00-6, 45.33.00.00-9, 45.31.00.00-3, 45.33.12.10-1, 45.33.30.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 6.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: PN-48/26/2014/Rob.Bud. /VI piętro/Winda.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie nr 2 - 1) Roboty polegające na wymianie windy osobowej o nr fabrycznym A14459 o udźwigu 800 kg. rok produkcji: 1984 w bloku A, łącznik E na windę nową o udźwigu Q-630 kg. ( 8 osób ) o napędzie elektrycznym dostosowaną dla potrzeb straży pożarnej wraz z montażem towarzyszących wymianie windy elementów systemu nadciśnieniowego zapobiegania zadymieniu windy i szybu windowego wykonywane w oparciu o pozwolenie na wykonanie robót budowlanych nr: WUAiOZ-I-6740.2350-2.2013.3BAM.315278 z dnia 11-12-2013r:: a) branża budowlana (CPV 45.45.00.00-6 - roboty budowlane wykończeniowe , pozostałe) b) branża instalacyjna (CPV 42.41.61.00-6 - instalowanie wind) 2) Do zakresu prac należy: - wykonanie dokumentacji powykonawczej. 3) Przedmiot zamówienia opisano na podstawie: - Projektu budowlanego i wykonawczego wymiany windy - Załącznik 6 - Specyfikacji Technicznych Wykonania i Odbioru Robót - Załącznik 8.1 - Przedmiarów robót, które stanowią materiał poglądowy/pomocniczy - Załącznik 9.1, przedmiary należy uzupełnić i wypełnić - Pozwoleniem na budowę - Załącznik 13 4) roboty wykonywane będą podczas bieżącej eksploatacji budynku i działalności medycznej, co będzie wymagać ścisłej współpracy pomiędzy Zamawiającym, Wykonawcą i Użytkownikiem wraz z utylizacją odpadów powstałych w trakcie realizacji robót..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.45.00.00-6, 42.41.61.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 6.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.