To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2015-06-01
Rzeszów: Wykonanie usługi druku
Numer ogłoszenia: 130422 - 2015; data zamieszczenia: 01.06.2015
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 100408 - 2015r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Transportu Miejskiego w Rzeszowie, ul. Trembeckiego 3, 35-234 Rzeszów, woj. podkarpackie, tel. (017) 86 60 349, faks (017) 86 60 349.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie usługi druku.
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest Wykonanie usługi druku. Opis przedmiotu zamówienia: Przedmiot zamówienia został podzielony na siedem części: Część I: Wykonanie i dostawa rolek papieru termicznego do stacjonarnych i mobilnych automatów do sprzedaży biletów na potrzeby komunikacji miejskiej dla Zarządu Transportu Miejskiego w Rzeszowie. Bilety wydrukowane z papieru termicznego będą kasowane w drukarkach igłowych zainstalowanych w kasownikach. Papier termiczny ma gwarantować trwałe naniesienie wydruku z kasownika. PAPIER TERMICZNY W ROLKACH DO AUTOMATÓW STACJONARNYCH: 1) Papier termiczny z zabezpieczeniami ILOŚĆ: 100 sztuk 2) Papier termiczny bez zabezpieczeń (do pokwitowań): ILOŚĆ: 100 sztuk PAPIER TERMICZNY W ROLKACH DO AUTOMATÓW MOBILNYCH: 1) Papier termiczny z zabezpieczeniami: ILOŚĆ: 400 sztuk Rolki papieru termicznego należy wykonać zgodnie z podanymi parametrami, według wskazówek ZTM. Wykonawca jest zobowiązany użyć hologramu, który jest własnością ZTM Rzeszów. Hologram będzie posiadał certyfikat IHMA. Bilety wydrukowane z papieru termicznego będą kasowane w drukarkach igłowych zainstalowanych w kasownikach. Papier termiczny ma gwarantować trwałe naniesienie wydruku z kasownika. Szczegółowe informacje w załączniku nr 1 do opisu przedmiotu zamówienia. Część II: Usługa drukowania i dostawa papierowych biletów komunikacji miejskiej. Asortyment zawiera 5 typów biletów: A) bilet jednorazowy w ilości 85 000 bloczków B) bilet 4-ro przejazdowy w ilości 2 200 bloczków C) bilet 24-godzinny w ilości 100 bloczków D) znaczki w ilości 550 arkuszy E) bilet imienny 5-dniowy - 50 bloczków Zamawiający zastrzega sobie prawo do zwiększenia ilości zamawianych w trakcie realizacji umowy towarów jednego asortymentu oraz do zmniejszenia ilości innego asortymentu. Powyższe zmiany nie mogą spowodować zmian cen jednostkowych oraz przekroczenia wartości umowy (brutto). Dostawy zamawianych biletów odbywać się będą sukcesywnie, zgodnie z potrzebami ZTM. Dostawy kolejnych partii zamawianych biletów odbywać się będą na podstawie zgłaszanych (faksem, emailem lub pisemnie) z co najmniej 7 dniowym roboczym wyprzedzeniem zamówień określających rodzaj w tym wartość nominałów i ilość zamawianego asortymentu. Szczegółowe informacje w załączniku nr 2 do opisu przedmiotu zamówienia. Część III: Wykonanie i dostawa ulotek reklamowych. Ilość- 150 000 sztuk Wykonawca zobowiązuje się do wykonania przedmiotu umowy bez usterek z najwyższą starannością wynikającą z zawodowego charakteru wykonania przez niego działalności. Wykonawca zobowiązuje się do wykonania ulotek reklamowych zgodnie z zamówieniem dostarczonym przez ZTM. Szczegółowe informacje w załączniku nr 3 do opisu przedmiotu zamówienia. Część IV: Wykonanie i dostawa rolek termicznych do urządzeń kontrolerskich. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie i dostawa rolek papieru termicznego do czytników kontrolerskich z nadrukiem na wewnętrznej stronie według podanych przez Zamawiającego parametrów, zewnętrzna warstwa termiczna pusta - biała, przeznaczona do nadruków z czytnika. Papier termiczny ma gwarantować trwałe naniesienie wydruku z kontrolerki. Przewiduje się dostawę zamawianych rolek w dwóch transzach, zgodnie z potrzebami ZTM. Dostawy partii przedmiotu umowy odbywać się będą na podstawie zgłaszanych (faksem, emailem lub pisemnie) zamówień. Ilość- 2 000 sztuk, Szczegółowe informacje w załączniku nr 4 do opisu przedmiotu zamówienia. Część V: Usługa druku oraz dostawa bloczków samokopiujących/ wezwań do zapłaty. Przedmiotem zamówienia jest Usługa druku oraz dostawa bloczków samokopiujących/wezwań do zapłaty, zgodnie z podanymi parametrami przedstawionymi przez Zamawiającego. Przewiduje się dostawę zamawianych bloczków w dwóch transzach, zgodnie z potrzebami ZTM. Dostawy partii przedmiotu umowy odbywać się będą na podstawie zgłaszanych (faksem, emailem lub pisemnie) zamówień. Ilość- 100 kompletów bloczków (w komplecie 50 x oryginał + kopia), Szczegółowe informacje w załączniku nr 5 do opisu przedmiotu zamówienia. Część VI: Wydruk i dostawa kopert DL. Przedmiotem zamówienia jest wydruk i dostawa kopert. Wykonawca zobowiązuje się wykonać i dostarczyć zgodnie z parametrami, według wzoru przedstawionego przez Zamawiającego. Przewiduje się dostawę zamawianych kopert w dwóch transzach, zgodnie z potrzebami ZTM. Dostawy partii przedmiotu umowy odbywać się będą na podstawie zgłaszanych (faksem, emailem lub pisemnie) zamówień. Ilość- 10 000 sztuk, Szczegółowe informacje w załączniku nr 6 do opisu przedmiotu zamówienia. Część VII: Wydruk i dostawa naklejek. a) wymiar 42*30 cm 300 szt. b) wymiar 21*30 cm 300 szt. c) wymiar 42*60 cm 250 szt. Wykonawca zobowiązuje się do wykonania przedmiotu umowy bez usterek z najwyższą starannością wynikającą z zawodowego charakteru wykonania przez niego działalności. Wykonawca zobowiązuje się do wykonania naklejek zgodnie z zamówieniem dostarczonym przez ZTM. Szczegółowe informacje w załączniku nr 7 do opisu przedmiotu zamówienia. Załączniki do Opisu przedmiotu zamówienia: Załączniki od 1-7 dotyczące poszczególnych części zamówienia. Formularz cenowy dla części I i II. Projekty umów dotyczące poszczególnych części zamówienia.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.82.30.00 - Usługi drukowania i dostawy 30.19.76.41 - Papier termograficzny 34.98.00.00 - Bilety przewozowe 30.19.92.30 - Koperty .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 5
Nazwa: Usługa druku oraz dostawa bloczków samokopiujących/ wezwań do zapłaty
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 22.05.2015.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 6.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
"REMI - B" KRZYSZTOF BOIŃSKI, ADAM KROKOWSKI SPÓŁKA JAWNA
jakie przetargi wygrała firma
"REMI - B" KRZYSZTOF BOIŃSKI, ADAM KROKOWSKI SPÓŁKA JAWNA
- REMI-B Krzysztof Boiński, Adam Krokowski Spółka jawna, ul.Strażacka 35, 43-382 Bielsko-Biała, kraj/woj. śląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 768,45 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 431,00
Oferta z najniższą ceną: 431,00 / Oferta z najwyższą ceną: 960,00
Waluta: PLN.
Część NR: 6
Nazwa: Wydruk i dostawa kopert DL.
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 22.05.2015.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 6.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- GRAF-ART Drukarnia Sp. z o.o., ul. Inżynierska 8g, 20-484 Lublin, kraj/woj. podkarpackie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 2450,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 1180,80
Oferta z najniższą ceną: 1180,80 / Oferta z najwyższą ceną: 1600,00
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z RZESZOWA
- Świadczenie usługi transportowej dla uczestników programowych obozów letnich (kadra oraz studenci kierunku: Wychowanie Fizyczne) wraz z biletami wstępu do BPN oraz usługą przewodnicką
- Dostawa farb, rozpuszczalników.
- Kompleksowa usługa organizacji konferencji otwierającej realizację projektu pn. Regiony Rewitalizacji Edycja 3.0
- Przebudowa drogi wojewódzkiej nr 992 na odcinku od km 14+677 do km 15+009 w m. Nowy Żmigród polegająca na budowie miejsca wykonywania kontroli ruchu i transportu drogowego (...)
- 7/TP/24 - DOSTAWY NABIAŁU DO MAGAZYNU ZAMAWIAJĄCEGO MIESZCZĄCEGO SIĘ W ZAKŁADZIE KARNYM W RZESZOWIE.
- Dostawa żywności do bieżącego żywienia wojsk w 2024 r. - OWOCE Z GR. I
więcej: przetargi w Rzeszowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usługa druku i dostawy katalogu dla Wydziału Sztuki Akademii Tarnowskiej
- "Druk książek i broszur wraz z dostawą"
- Usługa druku i dostawy druków wysokonakładowych i niskonakładowych na potrzeby KUL z podziałem na 2 części
- Produkcja i dostawa materiałów konferencyjnych na konferencję dotyczącą interwencji LEADER
- Usługi poligraficzne - Druk i dostawa albumu - Regionalizm historyczny w Muzeum Mazowieckim w Płocku
- Wykonanie publikacji dla Muzeum Narodowego w Lublinie oraz dostarczenie do siedziby Zamawiającego (magazyn wydawnictw - ul. Zamkowa 9, Lublin) wraz z rozładunkiem - 2 części
więcej: Papier termograficzny »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.