eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Gdańsk › Remont dachu z wymianą poszycia i opierzeń w Inspektoracie ZUS w Sztumie

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2015-06-01

Gdańsk: Remont dachu z wymianą poszycia i opierzeń w Inspektoracie ZUS w Sztumie
Numer ogłoszenia: 130350 - 2015; data zamieszczenia: 01.06.2015
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 94578 - 2015r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Gdańsku, ul. Chmielna 27/33, 80-748 Gdańsk, woj. pomorskie, tel. 58 3078200, faks 58 3018459.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Instytucja ubezpieczenia społecznego i zdrowotnego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont dachu z wymianą poszycia i opierzeń w Inspektoracie ZUS w Sztumie.

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiot niniejszego zamówienia obejmuje wykonanie robót budowlanych w Inspektoracie ZUS w Sztumie, ul. Mickiewicza 34 w zakresie: Remont dachu z wymianą poszycia i opierzeń. I. Ogólny zakres robót: Zakres robót obejmuje całkowity remont połaci dachowych pokrytych dachówką 1) Rozbiórka istniejącej dachówki cementowej - rzymska podwójna 2) Rozbiórka łat i kontrłat 3) Rozbiórka papy na deskowaniu dachu 4) Rozbiórka papy na dachu betonowym 5) Rozbiórka istniejących opierzeń blacharskich z blachy nie nadającej się do użytku - kominy, gzymsy, murki ogniowe 6) Częściowa wymiana deskowania dachu 7) Ułożenie papy na deskowaniu dachu 8) Wykonanie montażu łat i kontrłat uprzednio zabezpieczonych środkami impregnującymi 9) Ułożenie dachówki ceramicznej esówki (holenderki) wraz z systemowymi kształtkami wentylacyjnymi, kominkami wywiewnymi, gąsiorami itp. 10) Demontaż i ponowny montaż ław kominiarskich 11) Wykonanie opierzeń z blachy ocynkowanej powlekanej koloru brązowego kominów, gzymsów, murków ogniowych 12) Pokrycie powierzchni dachu betonowego papą termozgrzewalną 13) Montaż nowych rynien z montażem koszy rynnowych z blachy ocynkowanej powlekanej koloru brązowego 14) Połączenie nowych rynien z istniejącymi rurami spustowymi 15) Wykonanie nowej instalacji odgromowej na dachu - zwody poziome i iglice 16) Pomiary instalacji odgromowej 17) Zabetonowanie otworów w gzymsach po istniejących rurach spustowych 18) Naprawy tynków i malowanie części elewacji przynależnych do dachu - kominy, lukarny okien, wewnętrzne części murków ogniowych II. Prace towarzyszące które wchodzą w zakres wykonania zasadniczych robót: 1) Wykonanie wygrodzeń i oznakowania obszarów robót i ciągów komunikacyjnych 2) Zabezpieczenie daszkami ochronnymi wejść do budynku 3) Zabezpieczenie przed zalaniem pomieszczeń Inspektoratu w trakcie robót na odkrytych połaciach dachowych 4) Wykonanie dokumentacji powykonawczej nowej instalacji odgromowej z naniesieniem punktów pomiarowych 5) Dokumentacja fotograficzna prowadzonych prac 6) Wywiezienie i utylizacja materiałów z rozbiórek i innych pozostałości po wykonywanych robotach.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 28.05.2015.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • PROFIL-DACH Zakład Ogólnobudowlany Marek Bogdanowicz, ul. Kwiatowa 43, 82-433 Mikołajki Pomorskie, kraj/woj. pomorskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 179918,70 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 216351,80

  • Oferta z najniższą ceną: 216351,80 / Oferta z najwyższą ceną: 216351,80

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.