eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Katowice › Usługa ochrony, dozoru, monitoringu obiektów oraz terenów zewnętrznych Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach w modułach - BZP 013/02014/15

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2015-09-02

Katowice: Usługa ochrony, dozoru, monitoringu obiektów oraz terenów zewnętrznych Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach w modułach - BZP 013/02014/15
Numer ogłoszenia: 130157 - 2015; data zamieszczenia: 02.09.2015
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 107215 - 2015r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Uniwersytet Ekonomiczny w Katowicach, ul. 1 Maja 50, 40-287 Katowice, woj. śląskie, tel. 32 2577000 w. 7108, 2577108, faks 32 257 74 99,2577108.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługa ochrony, dozoru, monitoringu obiektów oraz terenów zewnętrznych Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach w modułach - BZP 013/02014/15.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest usługa ochrony, dozoru, monitoringu obiektów oraz terenów zewnętrznych Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach w modułach. 2. Zamówienie składa się z dwóch modułów. Oznacza to, że każdy z Wykonawców może złożyć ofertę na całość zamówienia w podziale na moduły lub na dowolnie wybrany moduł. Moduł I: a) Monitoring systemu wzywania grupy interwencyjnej kompleksu budynków A, B, C, D, E-L, F - przy ul. 1 Maja i Bogucickiej w Katowicach, budynku P - przy ul. Pułaskiego 25 w Katowicach, dwóch budynków Domów Studenta - przy ul. Franciszkańskiej 8-10 w Katowicach oraz podjazdy grupy interwencyjnej na wezwanie. b) Całodobowa ochrona, dozór oraz monitoring obiektu dydaktycznego N, przy ul. Ks. Bpa St. Adamskiego 7 i Koszarowej 6, 6a w Katowicach; obsługa 1 szatni; dozór i obsługa parkingu Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach zlokalizowanego przy ul. Koszarowej w Katowicach. c) Całodobowa ochrona, dozór oraz monitoring obiektu dydaktycznego CNTI, przy ul. Bogucickiej 5 w Katowicach wraz z parkingiem oraz obsługa 2 szatni. d) Dozór na jednym całodobowym posterunku budynku R, przy ul. 1 Maja 50 w Katowicach Moduł II: ROND - dozór na jednym całodobowym posterunku (portiernia) w Rybnickim Ośrodku Naukowo Dydaktycznym w Rybniku przy ul. Rudzkiej 13c. 3. Wyszczególnione obiekty Zamawiającego nie podlegają obowiązkowej ochronie. 4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się odpowiednio: a) w zakresie modułu I - w załączniku nr 1 SIWZ b) w zakresie modułu II - w załączniku nr 2 SIWZ oraz w Formularzu nr 11 stanowiącym projekt umowy w sprawie udzielenia zamówienia publicznego (wspólny dla wszystkich modułów). 5. Zamawiający wymaga, aby dozór i ochrona były realizowane w sposób i na zasadach określonych w opisie przedmiotu zamówienia oraz zgodnie z art. 3 ustawy z dnia 22 sierpnia 1997 roku o ochronie osób i mienia (t.j. Dz. U. z 1997r. nr 114, poz. 740 z późniejszymi zamianami). 6. Zamawiający wymaga, aby określone w ofercie ceny za świadczenie usług dozoru, ochrony fizycznej obiektu i mienia podane przez Wykonawcę składającego ofertę, odpowiadały zobowiązaniu Wykonawcy, dla świadczeń ustalonych zakresem rzeczowym i standardem wykonania przedmiotu zamówienia modułów, dla których Wykonawca składa ofertę i obejmowały wszystkie koszty związane z wykonywaniem usługi - niezależnie od ilości osób jaką Wykonawca przewidział do realizacji usługi. 7. Zamawiający wymaga, aby pracownicy ochrony, którzy będą realizować usługi w ramach niniejszego zamówienia nie posiadali stopnia inwalidztwa, który uniemożliwiłoby wykonywanie obowiązków ochrony (np. obchody piesze, sprawne i szybkie poruszanie się po ochranianym obiekcie, komunikowanie się). 8. Zamawiający wymaga, aby pracownicy ochrony, którzy będą realizować usługi w ramach niniejszego zamówienia nie mieli statusu osoby karanej. 9. Zaleca się, aby potencjalni Wykonawcy dokonali wizji lokalnej obiektu będącego miejscem wykonywania usługi w zakresie danego modułu zamówienia. Koszty dokonania wizji lokalnej obiektu ponoszą Wykonawcy. Osoba do kontaktu w celu umówienia terminu wizyty (dotyczy modułu I, jak i II): Paweł Kadłubiak - Główny Specjalista kierujący Biurem Gospodarki Majątkiem - tel. (32) 257-7147 10. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych. Oferty nie zawierające pełnego zakresu przedmiotu zamówienia danego modułu zostaną odrzucone. 11. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych. 12. Zamawiający nie przewiduje możliwości udzielenia zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt. 6 ustawy Pzp. 13. Zamawiający nie zamierza zawierać umowy ramowej, ani ustanawiać dynamicznego systemu zakupów. 14. Zamawiający nie przewiduje wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej. 15. Zamawiający nie przewiduje udzielania zaliczek na poczet wykonania zamówienia. 16. Zamawiający nie przewiduje wymagań, o których mowa w art. 29 ust. 4 ustawy - Pzp. Zamawiający nie ogranicza możliwości ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50% pracowników stanowią osoby niepełnosprawne - w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, lub w rozumieniu właściwych przepisów państw członkowskich Unii Europejskiej lub Europejskiego Obszaru Gospodarczego. 17. Rozliczenia finansowe między Zamawiającym a Wykonawcą dokonywane będą w polskich złotych. 18. Zamawiający nie dopuszcza rozliczeń w walutach obcych. 19. Podwykonawstwo. a) Wykonawca może powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcy. b) Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę części zamówienia, której wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcy. c) Jeżeli Wykonawca zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcy zobowiązany jest do wskazania tej części zamówienia w druku oferty - Formularz nr 1 SIWZ. W przypadku, kiedy Wykonawca nie wskaże w druku oferty części zamówienia, której wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcy, Zamawiający przyjmie, że Wykonawca zrealizuje zamówienie samodzielnie. d) Podwykonawca nie może powierzyć wykonania przedmiotu umowy dalszym podwykonawcy bez pisemnej zgody Zamawiającego i Wykonawcy. Za działania i zaniechania podwykonawcy Wykonawca ponosi odpowiedzialność jak za własne działania i zaniechania. 20. Zamawiający wykluczy z przedmiotowego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego Wykonawcę, o ile wystąpią okoliczności, o których mowa w art. 24 ust 2a ustawy Pzp, chyba że Wykonawca udowodni, że podjął konkretne środki techniczne, organizacyjne i kadrowe, które mają zapobiec zawinionemu i poważnemu naruszeniu obowiązków zawodowych w przyszłości oraz naprawił szkody w wyniku naruszenia obowiązków zawodowych lub zobowiązał się do ich naprawienia.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.71.00.00 - Usługi ochroniarskie 79.71.10.00 - Usługi nadzoru przy użyciu alarmu 79.71.50.00 - Usługi patrolowe .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 1   

Nazwa: Moduł I - Kampus Katowice

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 25.08.2015.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 7.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Firma Ochrony Szkolenia Asekuracji FOSA Sp. z o.o, Ul. Katowicka 115 c, 41-500 Chorzów, kraj/woj. śląskie.
  • SILEZJAN SYSTEM SECURITY - Biuro Ochrony Mienia Sp. z o.o., Ul. Buforowa 2, 52-131 Wrocław, kraj/woj. dolnośląskie.
  • Agencja Ochrony Mienia MATPOL Sp. z o.o., Ul. Dominikańska 33, 02-738 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 766022,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 683931,70

  • Oferta z najniższą ceną: 683931,70 / Oferta z najwyższą ceną: 907388,22

  • Waluta: PLN.

Część NR: 2   

Nazwa: Moduł II - ROND

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 25.08.2015.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 7.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • MASTER SECURITY Sp. z o.o., Ul. Śląska 18, 44-206 Rybnik, kraj/woj. śląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 93696,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 54813,92

  • Oferta z najniższą ceną: 54813,92 / Oferta z najwyższą ceną: 120648,24

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.