eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Koleczkowo › sługa odzysku i/lub unieszkodliwiania odpadów oznaczonych w klasyfikacji odpadów kodem 19 12 12 - inne odpady (w tym zmieszane substancje i przedmioty) z mechanicznej obróbki odpadów inne niż wymienione w 19 12 11- frakcja nestro.



Ogłoszenie z dnia 2016-07-12

Koleczkowo: sługa odzysku i/lub unieszkodliwiania odpadów oznaczonych w klasyfikacji odpadów kodem 19 12 12 - inne odpady (w tym zmieszane substancje i przedmioty) z mechanicznej obróbki odpadów inne niż wymienione w 19 12 11- frakcja nestro.
Numer ogłoszenia: 130149 - 2016; data zamieszczenia: 12.07.2016
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 97065 - 2016r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: "EKO DOLINA" Sp. z o.o., Al. Parku Krajobrazowego 99, Łężyce, 84-207 Koleczkowo, woj. pomorskie, tel. 058 6725000, faks 058 6727474.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: sługa odzysku i/lub unieszkodliwiania odpadów oznaczonych w klasyfikacji odpadów kodem 19 12 12 - inne odpady (w tym zmieszane substancje i przedmioty) z mechanicznej obróbki odpadów inne niż wymienione w 19 12 11- frakcja nestro..

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie odzysku i/lub unieszkodliwiania odebranych przez Wykonawcę od Zamawiającego odpadów o kodzie 19 12 12 - inne odpady (w tym zmieszane substancje i przedmioty) z mechanicznej obróbki odpadów inne niż wymienione w 19 12 11- frakcja odpadów o wartości energetycznej z separatora powietrznego typu nestro (odpad zbelowany), przy czym odpady te mogą zostać poddane wyłącznie procesowi odzysku R12 zgodnie z określeniem oznaczenia tego procesu w załączniku nr 1 do Ustawy o odpadach z dnia 14.12.2012r. (Dz.U.2013 poz.21 z późn. zm.)/załączniku IA do Rozporządzenia (WE) nr 1013/2006 Parlamentu Europejskiego i Rady Unii Europejskiej z dnia 14.06.2006r. w sprawie przemieszczania odpadów (Dz. U. UE. L 190/1 z późn. zm.) a przez poddanie procesowi odzysku rozumie się rozpoczęcie i zakończenie tego procesu. 2. Rodzaj Odpadu 1. Odpad sklasyfikowany pod kodem 19 12 12 - inne odpady (w tym zmieszane substancje i przedmioty) z mechanicznej obróbki odpadów inne niż wymienione w 19 12 11, stanowiący frakcję odpadów o wartości energetycznej z separatora powietrznego typu nestro (odpad zbelowany), w ilości 4.500 Mg (+/-) 10 Mg (różnice ilościowe mogą wynikać z zastosowanych rozwiązań technicznych i technologicznych cyklu produkcyjnego, systemu wagowego oraz warunków magazynowych). 2. Odbiór odpadu: a) Przekazanie i odbiór Odpadów następować będzie wyłącznie na podstawie i zgodnie z pisemnymi forma pod rygorem nieważności zamówieniami Zamawiającego kierowanymi do Wykonawcy i doręczanymi faksem, określającymi ilość Odpadów oraz termin, w którym Zamawiający oczekuje ich odbioru. Zamawiający będzie składać zamówienie opisane powyżej w sytuacji, gdy zgromadzona przez niego ilość Odpadów - przedmiotu przekazania będzie wynosiła min. 20 ton do odebrania w jednym dniu. b) podstawą do odbioru odpadów przez Wykonawcę są zamówienia jednostkowe przygotowywane przez Zamawiającego i dostarczane Wykonawcy c) Zamawiający będzie składać zamówienia jednostkowe o których mowa powyżej, gdy zgromadzona przez niego ilość odpadów będzie wynosiła min. 20 Mg do odebrania w jednym dniu d) odbiór odpadu odbywać się będzie z terenu Regionalnej Instalacji Przetwarzania Odpadów Komunalnych RIPOK w Łężycach, Al. Parku Krajobrazowego 99, 84-207 Koleczkowo w dni robocze tj. od poniedziałku do piątku, z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy, w godzinach od 7:00 do 14:00 e) odbiór następować będzie transportem zorganizowanym przez Wykonawcę i na jego koszt, także w zakresie kosztów przewozu, ubezpieczenia na czas transportu oraz rozładunku f) załadunek będzie odbywać się na pojazdy podstawione na teren RIPOK przez Wykonawcę g) załadunek odpadu na podstawione przez Wykonawcę pojazdy jest obowiązkiem Zamawiającego h) Zamawiający zważy pojazd Wykonawcy przed załadunkiem oraz po załadowaniu na niego Odpadów na wadze samochodowej z dokładnością do 40 kg, zlokalizowanej na terenie RIPOK. Waga ta będzie wagą wiążącą dla rozliczeń między Stronami. i) waga brutto pojedynczego pojazdu wjeżdżającego (pusty pojazd do załadunku) na teren Spółki nie może przekraczać 18 ton oraz odległości pomiędzy skrajnymi osiami pojedynczego pojazdu nie mogą przekraczać długości 16 metrów, a długość pojazdu nie przekroczy 18 m j) Wykonawca ponosi wyłączną odpowiedzialność za wszelkie szkody, jak i również za utratę, ubytki oraz uszkodzenia odpadów, powstałe w czasie transportu odpadów od chwili wydania w RIPOK oraz w trakcie magazynowania, rozładunku odpadów do czasu poddania ich i zakończenia ostatecznych procesów odzysku i/lub unieszkodliwiania. Wykonawca ponosi w szczególności odpowiedzialność za działania oraz zaniechania swego personelu oraz podmiotów, którymi posłużył się wykonując przedmiot zamówienia, np. Przewoźników k) z chwilą wydania odpadów Wykonawcy (wskazanemu przez niego Przewoźnikowi), przechodzą na Wykonawcę wszelkie korzyści i ciężary związane z nimi oraz niebezpieczeństwo ich przypadkowej utraty lub uszkodzenia, w szczególności przejmuje on odpowiedzialność za wydane odpady, za należyte postępowanie z nimi i za skutki z tego wynikające. 3. Opakowanie odpadu: Przekazujący dokona opakowania przekazywanych odpadów w następujący sposób: - odpad zostanie sprasowany i zbelowany, - do zbelowania zostanie użyty stalowy drut, - wymiary pojedynczej beli - ok. 75x100x110 cm, 4. Dokumenty związane z potwierdzeniem wykonania usługi będącej przedmiotem zamówienia oraz sprawdzeniem prawidłowości/ustaleniem ilości odpadów poddanych procesowi odzysku/unieszkodliwiania: 1) W przypadku, gdy usługa będzie wykonywana na terytorium Polski: a) dokument wydania z magazynu (WZZ) - Zamawiający będzie wystawiać dokument WZZ przy każdym wyjeździe załadowanego pojazdu Wykonawcy z terenu zakładu EKO DOLINA w Łężycach; b) karta przekazania odpadu - Zamawiający wystawiać będzie zbiorcze karty przekazania odpadu, obejmujące odpady odebrane przez Wykonawcę w okresie jednego miesiąca kalendarzowego [karta wystawiana będzie w odpowiedniej liczbie egzemplarzy, zgodnie z wymaganiami określonymi w ustawie o odpadach z dnia 14.12.2012r. (Dz.U.2013 poz.21 z późn.zm.). Do każdej karty przekazania odpadu będzie dołączony bilans ważeń z programu komputerowego obsługującego system wagowy w zakładzie prowadzonym przez Zamawiającego; c) dokument potwierdzający wykonanie odzysku/unieszkodliwiania - Wykonawca zobowiązany będzie doręczać Wykonawcy dokumenty potwierdzające odzysk/ unieszkodliwianie, sporządzone zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik do umowy zawartej pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcą. 2) W przypadku, gdy usługa będzie wykonywana poza terytorium Polski: a) dokument wydania z magazynu (WZZ) - Zamawiający będzie wystawiać dokument WZZ przy każdym wyjeździe załadowanego pojazdu Wykonawcy z terenu zakładu EKO DOLINA w Łężycach b) dokument przesyłania - dokument ten będzie wypełniany i przekazywany zgodnie z wymaganiami Rozporządzenia (WE) nr 1013/2006 Parlamentu Europejskiego i Rady Unii Europejskiej z dnia 14.06.2006r. w sprawie przemieszczania odpadów (Dz. U. UE. L 190/1 z późn. zm.) c) Wykonawca zobowiązany będzie do i ponosić będzie odpowiedzialność za wykonanie następujących zobowiązań: c.1)Przekazanie przez Prowadzącego Instalację, Zamawiającemu oraz właściwym organom, pisemnego potwierdzenia otrzymania przez niego Odpadów - w terminie nie późniejszym niż 3 dni od otrzymania Odpadów przez Prowadzącego Instalację . Dokument ten musi spełniać wymagania Rozporządzenia, c.2)Najszybciej jak to możliwe, jednak nie później niż w terminie 30 dni od dokonania odzysku oraz nie później niż w terminie 1 roku [lub krótszym jeżeli będzie to wynikało z decyzji właściwych organów] od daty wydania Odpadów Wykonawcy, Prowadzący Instalację złoży właściwym organom - zaświadczenie Prowadzącego Instalację potwierdzające odzysk w procesie wskazanym w §1 ust.1 wzoru umowy (w zał. nr 6A) tj. R12 spełniające wymagania Rozporządzenia oraz doręczy Zamawiającemu kserokopie tych dokumentów poświadczone za ich zgodność z oryginałem. c.3)W sytuacji gdy Prowadzący Instalację, dostarczy Odpady w celu poddania ich dalszym przejściowym lub trwałym procesom odzysku lub unieszkodliwienia do instalacji zlokalizowanej w państwie przeznaczenia - najszybciej jak to możliwe, jednak nie później niż w terminie 30 dni od dokonania odzysku i/lub unieszkodliwienia oraz nie później niż w terminie 1 roku [lub krótszym jeżeli będzie to wynikało z decyzji właściwych organów] od daty dostarczenia Odpadów Prowadzący Instalację dalszego odzysku/ unieszkodliwienia jak również Dalsze Podmioty Prowadzące Instalację/e złoży/ą właściwym organom - zaświadczenie potwierdzające dalszy odzysk/ unieszkodliwienie przejściowe lub ostateczny odzysk/unieszkodliwienie spełniające wymagania Rozporządzenia oraz doręczy/ą Zamawiającemu kserokopie tych dokumentów poświadczone za ich zgodność z oryginałem. d) Niezwłocznie, nie później jednak niż 7 dni od wezwania Zamawiającego i z zachowaniem zobowiązania opisanego w §17 ust.3 wzoru umowy (w zał. nr 6A), przekazania Zamawiającemu: d.1.) wszelkich danych dotyczących Przewoźników Odpadów np. ich wykazu, ich numerów rejestracji, adresów, numerów telefonów/faksu, danych osób wyznaczonych do kontaktu, dokumentów poświadczających rejestrację przewoźnika/ów uprawniających do przewozu odpadów, kopii polisy ubezpieczeniowej przewoźnika od odpowiedzialności za szkody wyrządzone osobom trzecim, danych dotyczące środków transportu z zastosowaniem skrótów i kodów wymaganych prawem i wskazanych przez Zamawiającego; d.2) wszelkich informacji dotyczących środków podjętych w celu zapewnienia bezpieczeństwa transportu Odpadów, kosztów transportu, odległości przewozowych pomiędzy miejscem wskazanym w §3 ust.1 wzoru umowy (w zał. nr 6A) a instalacją Prowadzącego Instalację, w tym wariantów tras, także w razie nieprzewidzianych okoliczności, a w razie transportu kombinowanego, miejsc gdzie nastąpi przekazanie; d.3.) wszelkich danych dotyczących agencji spedycyjnej; d.4) wszelkich danych, dokumentów dotyczących procesu odzysku w instalacji przetwarzania, do której przekazane zostały Odpady w celu realizacji operacji R12 oraz informacji dotyczących zastosowanej technologii w ramach tego procesu, także w zakresie metody unieszkodliwienia frakcji niepodlegającej odzyskowi po zakończeniu tego procesu, ilości odzyskanego materiału w stosunku do odpadów, których odzysk nie jest możliwy oraz kosztów odzysku, jak również wszelkich informacji dotyczących przekazania Odpadów przez Prowadzącego Instalację, w której wykonano proces R12, dotyczących dalszego przekazania Odpadów w celu poddania ich dalszym procesom przejściowego lub trwałego odzysku lub unieszkodliwienia m.in. w zakresie potwierdzenia, że te dalsze procesy ostatecznego odzysku lub unieszkodliwienia zostały wykonane oraz wszelkich danych dotyczących Dalszych Podmiotów Prowadzących Instalację; d.5) wszelkich innych informacji żądanych przez Zamawiającego a dotyczących zawarcia lub wykonywania umowy, które zostały uznane przez organy administracji publicznej kraju wysyłki tj. Polski jako istotne dla oceny zgłoszenia Przekazującego zgodnie z Rozporządzeniem oraz z przepisami prawa umowy i z zachowaniem warunku opisanego w §17 ust.3 wzoru umowy (w załączniku nr 6A). Oznaczenie wg Wspólnego Słownika Zamówień: 90500000-2 - Usługi związane z odpadami 90514000-3 usługi recyklingu odpadów 90513000-6 usługi obróbki i usuwania odpadów, które nie są niebezpieczne 90511000-2 usługi wywozu odpadów UWAGA: Zamawiający informuje, że na terenie zakładu Eko Dolina Sp. z o.o. obowiązuje system zarządzania środowiskowego zgodny z PN-EN ISO 14001..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.50.00.00 - Usługi związane z odpadami 90.51.40.00 - Usługi recyklingu odpadów 90.51.30.00 - Usługi obróbki i usuwania odpadów, które nie są niebezpieczne 90.51.10.00 - Usługi wywozu odpadów .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 07.07.2016.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • NOVAGO SP. Z O.O., UL. GRZEBSKIEGO 10, 06-500 MŁAWA, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 819969,68 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 716007,60

  • Oferta z najniższą ceną: 716007,60 / Oferta z najwyższą ceną: 819737,60

  • Waluta: PLN .


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.