eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warka › Zaprojektowanie i budowa infrastruktury związanej z ochroną i przywróceniem właściwego stanu siedlisk i gatunków oraz ochrona in-situ zagrożonych gatunków przyrodniczych w ramach projektu pn."Ochrona bioróżnorodności obszaru nadpilicznego w Warce" realizowanego w ramach Działania 5.4 "Ochrona bioróżnorodności", oś priorytetowa V "Gospodarka przyjazna środowisku", Regionalnego Programu Operacyjnego na lata 2014-2020

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2017-01-24

Ogłoszenie nr 13013 - 2017 z dnia 2017-01-24 r.

Warka: Zaprojektowanie i budowa infrastruktury związanej z ochroną i przywróceniem właściwego stanu siedlisk i gatunków oraz ochrona in-situ zagrożonych gatunków przyrodniczych w ramach projektu pn.: "Ochrona bioróżnorodności obszaru nadpilicznego w Warce" realizowanego w ramach Działania 5.4 "Ochrona bioróżnorodności", oś priorytetowa V "Gospodarka przyjazna środowisku", Regionalnego Programu Operacyjnego na lata 2014-2020
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

tak

Nazwa projektu lub programu
"Ochrona bioróżnorodności obszaru nadpilicznego w Warce" realizowanego w ramach Działania 5.4 "Ochrona bioróżnorodności", oś priorytetowa V "Gospodarka przyjazna środowisku", Regionalnego Programu Operacyjnego na lata 2014-2020

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak
Numer ogłoszenia: 359329-2016


Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak
Numer ogłoszenia: 369985-2016


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiających

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Warka, krajowy numer identyfikacyjny 52662400000, ul. Plac St. Czarnieckiego  1, 05660   Warka, państwo Polska, woj. mazowieckie, tel. 048 665 12 00, faks 048 665 12 25, e-mail uzp@warka.org.pl
Adres strony internetowej (URL): www.warka.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Zaprojektowanie i budowa infrastruktury związanej z ochroną i przywróceniem właściwego stanu siedlisk i gatunków oraz ochrona in-situ zagrożonych gatunków przyrodniczych w ramach projektu pn.: "Ochrona bioróżnorodności obszaru nadpilicznego w Warce" realizowanego w ramach Działania 5.4 "Ochrona bioróżnorodności", oś priorytetowa V "Gospodarka przyjazna środowisku", Regionalnego Programu Operacyjnego na lata 2014-2020

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):

IR.271.3.17.2016

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia jest zaprojektowanie i wykonanie : Elementów infrastrukturalnych projektu "Ochrona bioróżnorodności obszaru nadpilicznego w Warce", obejmujących utwardzenie działki budowlanej z przeznaczeniem na cele edukacyjne ścieżka pieszo-rowerowa z elementami małej architektury i elementami edukacyjnymi na działkach o nr ew. 1885/18; 1885/17 położonych w Warce, ścieżka szerokości 250,00 cm i długości około 880,00 m. 1.1 Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje 1.1.1) Opracowanie dokumentacji: a. koncepcja - 3 egz. w formie papierowej i w wersji elektronicznej format PDF na CD b. projekt wykonawczy branży drogowej, zgodnie z umową, przepisami techniczno-budowlanymi, normami i wytycznymi w tym zakresie - 5 egz., c. projekt stałej organizacji ruchu - 5 egz., d. projekt czasowej organizacji ruchu na czas trwania robót - 3 egz., e. projekt zieleni - 5 egz. f. inwentaryzacja zieleni kolidującej - 5 egz. g. szczegółowe specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych - 3 egz. h. informacja dotycząca bezpieczeństwa i ochrony zdrowia - 3 egz., 1.1.2) Przekazanie Zamawiającemu całości opracowanej dokumentacji w formie papierowej i elektronicznej w formacie PDF, oraz uzyskanie akceptacji Zamawiającego wykonanej dokumentacji. 1.1.3) Opracowanie harmonogramu rzeczowo-terminowo- finansowego - 3 egz., 1.1.4) Zrealizowanie robót w oparciu o zatwierdzoną dokumentację techniczną po wytyczeniu robót przez uprawnionego geodetę. 1.1.5) Przeprowadzenie pomiarów kontrolnych zgodnie z wymogami SST, wyniki badań do akceptacji przez Inspektora. 1.1.6) Wykonywanie czynności nadzoru autorskiego określonych w art. 20 ust.1 pkt 4 ustawy Prawo budowlane z dnia 7 lipca 1994 r. (Dz. U. z 2016 r. poz. 290) a. Wyjaśnianie wątpliwości dotyczących rozwiązań zawartych w dokumentacji projektowej pojawiających się w toku realizacji robót. b. Uzupełnianie szczegółów dokumentacji projektowej oraz wyjaśnianie wątpliwości w tym zakresie w toku realizacji robót . c. Ścisła współpraca ze wszystkimi uczestnikami procesu budowlanego. d. Udział w komisjach odbiorowych i naradach technicznych na budowie. e. Wykonywanie czynności związanych ze sprawowaniem nadzoru autorskiego na każde wezwanie Zamawiającego. f. Bieżące monitorowanie realizowanych robót budowlanych i przybywanie na teren budowy bądź do miejsca wskazanego przez Zamawiającego na każde jego wezwanie, celem rozstrzygnięcia wszelkich pojawiających się w toku realizacji robót wątpliwości związanych z rozwiązaniami przyjętymi w dokumentacji (przyjazd na budowę powinien nastąpić w terminie 1 dnia od daty zawiadomienia - fax, telefon lub w innym umówionym z Zamawiającym terminie). 1.1.7) Przygotowanie rozliczenia końcowego robót i sporządzenia 3 egz. operatu kolaudacyjnego, który ma zawierać: umowę, umowy z ewentualnymi podwykonawcami, tabele elementów rozliczeniowych, protokół przekazania terenu budowy, protokoły odbioru robót zakrywanych, badania materiałów, recepty, badania typu, wyniki pomiarów, wyniki badań laboratoryjnych, deklaracje zgodności materiałów, aprobaty, sprawozdanie techniczne Wykonawcy, geodezyjna inwentaryzacje powykonawczą, inwentaryzację oznakowania, rozliczenie finansowe, potwierdzenie zakończenia robót, oświadczenie uprawnionych kierowników robót o wykonaniu zadania zgodnie z przepisami. 1.1.8) Sporządzenie geodezyjnej inwentaryzacji powykonawczej w formie PDF i dostarczenie jej na nośniku CD oraz w formie papierowej- 4 egzemplarze 1.1.9) Przywrócenie przyległego do terenu budowy terenu do stanu przed przystąpieniem do robót 1.1.10) Przekazanie zrealizowanych obiektów i robót rozliczeniem rzeczowym (m2; mb; szt.) w rozbiciu na elementy. W rozliczeniu należy podać również teren który został obsiany trawą min. 8000 m2 , teren na którym dosadzono trzcinę, min. 1000 m 2 i teren o pow. min.2,5 ha ,który będzie chroniony. Rozliczenie podpisane przez kierownika budowy , uprawnionego geodetę i inspektora nadzoru. 1. 2 Charakterystyczne parametry określające wielkość obiektu. 1.2.1. Utwardzenie działki budowlanej z przeznaczeniem na cele edukacyjne - ścieżka z elementami małej architektury oraz elementami edukacyjnymi Planowana ścieżka do wykonania na działkach o nr ew. 1885/18; 1885/17; zlokalizowanych obok ul. Mostowej i rzeki Pilicy . Włączenie planowanej ścieżki do istniejącej ścieżki wzdłuż ul. Mostowej i poprowadzenie w kierunku wschodnim do granicy działki nr ew. 1885/17 Na planowanej ścieżce przewidywany jest ruch pieszy i rowerowy- należy zaprojektować rozwiązanie uniemożliwiające wjazd na ścieżkę pojazdów mechanicznych. Odwodnienie terenu na teren przyległy biologicznie czynny. W przypadku poprowadzenia ścieżki na nasypie należy przewidzieć przepusty pod ścieżką lub odwodnienie liniowe w celu odwodnienia terenu między planowaną ścieżką i nasypem. Charakterystyka techniczna: Na odcinku około 300,00 m. planowana jest ścieżka o następujących parametrach : - szerokość ścieżki 250,00 cm w świetle obrzeży 8/30 cm Konstrukcja ścieżki na nasypie minimalna rzędna korony ścieżki to 102,88 m.npm Na pozostałym odcinku o długości około 580,00 m ścieżka o nawierzchni szutrowej- szerokości 250,00 cm w obrzeżach z tworzywa sztucznego lub obrzeżach betonowych na nasypie z minimalną rzędną korony ścieżki : 102,88 m. npm Na całej długości ścieżki należy wykonać mniej więcej w równych odległościach 4 poszerzenia ścieżki w obszarze objętym zgłoszeniem z przeznaczeniem na ławki i kosze na śmieci (4 ławki i 4 kosze na śmieci). Preferowane ławki z bali drewnianych grubo gabarytowych z oparciami lub z elementami betonowymi , kosze obudowa betonowa , wkład metalowy lub tworzywo sztuczne. Fundament pod ławki i kosze musi być betonowy mocno posadowiony uniemożliwiający dewastację i kradzież elementów. Obsadzenie terenu wzdłuż ścieżki drzewami i krzewami w ilości minimum 50 szt. drzew i 50 szt. krzewów. Ponadto przy ścieżce planowane jest wykonanie obiektów architektonicznych i edukacyjnych takich jak: - Budowa wiaty (altany o powierzchni do 25,00 m2 wraz z miejscami siedzącymi min. 25 szt.. - Budowa 2 podestów edukacyjnych o długości do 25,00 m. każdy, podesty o szerokości 250,00 cm o konstrukcji drewnianej wyniesione na wysokość do 1.00 m nad poziom terenu ziemi. - Budowa kładki nad terenem zaniżonym (podmokłym) zwężenie na działce 1885/17 na wysokości działki 1663, kładka o konstrukcji drewnianej o długości do 25,0 mb i szerokości 250,0 cm - wyniesienie do 1,5 m nad poziom rzędnej istniejącego terenu. Wszystkie elementy drewniane należy zaimpregnować środkami grzybobójczymi, owadobójczymi i przeciwpożarowymi. Środki impregnujące muszą posiadać odpowiednie atesty dopuszczające je do stosowania w budownictwie i do kontaktu z ludźmi. Dopuszcza się zastosowanie impregnatów koloryzujących dający kolor naturalny różnych gatunków drewna. - Wykonanie wygrodzenia terenu od strony rzeki (ogrodzenie z wyplecionych gałęzi wierzbowych lub innego materiału naturalnego ) wygrodzenie należy wykonać na długości minimum 300,00 mb. Ponadto wzdłuż planowanej ścieżki planowane jest dosadzenie roślinności rodzimej min. trzciny w celu zmniejszenia niekontrolowanej presji człowieka na roślinność brzegów rzeki Pilicy na obszarze podmokłym o pow. około 1000,00 m2 min Na terenach siedlisk łąkowych planowane jest dosianie nasion mieszanek traw na powierzchni około 8000,00 m2.min Oznakowanie zgodnie z projektem stałej organizacji ruchu i wprowadzenie oznakowania. Uwaga: Przedmiotową ścieżkę wraz z pozostałymi elementami należy zaprojektować w taki sposób aby między elementami projektowanymi i rzeką Pilicą utworzyć obszar chroniony o minimalnej powierzchni 2,5 ha. Wykonawca po wykonaniu zadania zobowiązany będzie między innymi do opracowania zestawienia rzeczowo-finansowego wybudowanych elementów oraz potwierdzenia na podstawie pomiarów geodezyjnych i map inwentaryzacyjnych utworzenia ww. terenu chronionego o powierzchni min. 2,5 ha. Wykonawca zobowiązany będzie do opracowania przez botanika operatu zawierającego informacje o siedlisku niżowych świeżych łąk użytkowanych ekstensywnie (Arrhenatherion elatioris) występującym na przedmiotowym terenie chronionym tj.. Niniejszy operat należy opracować w formie papierowej min. 3 egz. i formie elektronicznej plik PDF na płycie CD. - potwierdzający występowanie siedliska. Wszystkie elementy zagospodarowania w trakcie projektowania należy uzgodnić z Zamawiającym, natomiast przed wbudowaniem elementów zaprezentować Zamawiającemu do zatwierdzenia w zakresie kolorystyki i oceny estetyki wizualnej. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia określa program funkcjonalno-użytkowy - załącznik nr 4 do SIWZ. Zamawiający wymaga zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących następujące czynności w zakresie realizacji zamówienia: a) Roboty brukarskie - co najmniej 2 osoby wskazane do realizacji niniejszego zamówienia, b) Obsługa maszyn budowlanych przeznaczonych do realizacji niniejszego zadania - co najmniej 2 osoby. - Wykonawca, przed podpisaniem umowy, przedłoży Zamawiającemu wykaz w/w osób. - Wykonawca zobowiązuje się, że w/w pracownicy będą w okresie realizacji zamówienia zatrudnieni na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy (t.j. Dz. U. z 2016r. poz. 1666). - Każdorazowo na żądanie Zamawiającego, w terminie wskazanym przez Zamawiającego nie krótszym niż 5 dni roboczych, Wykonawca zobowiązuje przedłożyć do wglądu kopie umów o pracę zawartych przez Wykonawcę z w/w pracownikami. W tym celu Wykonawca zobowiązany jest do uzyskania od pracowników zgody na przetwarzanie danych osobowych zgodnie z przepisami o ochronie danych osobowych. - Nieprzedłożenie przez Wykonawcę kopii umów zawartych przez Wykonawcę z w/w pracownikami w terminie wskazanym przez Zamawiającego będzie traktowane jako niewypełnienie obowiązku zatrudnienia pracowników na podstawie umowy o pracę. - Za niedopełnienie wymogu zatrudniania pracowników na podstawie umowy o pracę w rozumieniu Kodeksu Pracy, Wykonawca zapłaci Zamawiającemu kary umowne w wysokości iloczynu kwoty minimalnego wynagrodzenia za pracę ustalonego na podstawie przepisów o minimalnym wynagrodzeniu za pracę (obowiązujących w chwili stwierdzenia przez Zamawiającego niedopełnienia przez Wykonawcę wymogu zatrudnienia pracowników na podstawie umowy o pracę) oraz liczby miesięcy w okresie realizacji zadania, w których nie dopełniono przedmiotowego wymogu - za każdą osobę poniżej liczby wymaganych pracowników wskazanej przez Zamawiającego w SIWZ.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie podzielone jest na części:

Nie


II.5) Główny Kod CPV: 45000000-7
Dodatkowe kody CPV: 45111200-0, 45100000-8, 45233340-4, 45233200-1, 45233253-7, 45233260-9, 71320000-7, 77300000-3

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Postępowanie/część zostało unieważnione nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 19/01/2017
IV.2 Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT687730.38
Waluta


IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert1
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0


IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Przedsiębiorstwo Robót Inżynieryjno-Drogowych w Grójcu Spółka z o.o.,  biuro@prid-grojec.pl,  ul. Asfaltowa 2,  05-604,  Jasieniec,  kraj/woj. mazowieckie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 838860,00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 838860,00
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem 838860,00
Waluta: PLN


IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ

IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie   na podstawie art.  ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.