eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Grabowo › Wymiana i konserwacja pokrycia dachowego kościoła zabytkowego-Parafia Rzymskokatolicka p.w. św. Jana Chrzciciela w Grabowie

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-08-07

Grabowo: Wymiana i konserwacja pokrycia dachowego kościoła zabytkowego-Parafia Rzymskokatolicka p.w. św. Jana Chrzciciela w Grabowie
Numer ogłoszenia: 130115 - 2009; data zamieszczenia: 07.08.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Parafia Rzymskokatolicka p.w. św. Jana Chrzciciela w Grabowie , ul. Kościelna 7, 18-507 Grabowo, woj. podlaskie, tel. 0-86 279 00 14.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Parafia Rzymskokatolicka.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wymiana i konserwacja pokrycia dachowego kościoła zabytkowego-Parafia Rzymskokatolicka p.w. św. Jana Chrzciciela w Grabowie.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie remontu dachu zabytkowego kościoła w zakresie obejmującym w szczególności: a) wymianę pokrycia wykonanego z blachy miedzianej, b) wymianę pokrycia murów ogniowych, pasów pod- i nadrynnowych, wyskoków itp, c) wymiana rynien dachowych, d) wymiana rynien spustowych..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.05.2010.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Nie wymaga się

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1. Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności zgodnie z wymaganiami ustawowymi. Ocena spełnienia warunku - na podstawie złożonych przez Wykonawcę - Oświadczenia i dokumentu, o którym mowa w części VI pkt. II ppkt. 1 i 2 SIWZ. 2. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie. Spełnienie warunku - wykonanie w ciągu ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie - co najmniej jednej roboty budowlanej odpowiadającej swoim rodzajem i wartością robotom stanowiącym przedmiot zamówienia. Ocena spełnienia warunku - na podstawie oświadczenia i dokumentów, o których mowa w części VI pkt. II ppkt. 1, 3 i 4 nin. SIWZ. 3. Dysponują potencjałem technicznym niezbędnym do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego. Ocena spełnienia warunku - na podstawie złożonego przez Wykonawcę oświadczenia, o którym mowa w części VI pkt. II ppkt. 1 SIWZ. 4. Dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia. Spełnienie warunku - w szczególności dysponowanie osobami uprawnionymi do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie, tj. dysponowanie w szczególności kierownikiem budowy posiadającym uprawnienia budowlane w specjalności konstrukcyjnobudowlanej oraz należącym do OIIB i posiadającym wymagane ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej. Ocena spełnienia warunku - na podstawie przedstawionego przez Wykonawcę oświadczenia, o którym mowa w części VI pkt. II ppkt. 1 oraz dokumentów wymienionych w części VI pkt. II ppkt. 5 i 6 nin. SIWZ. 5. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. Ocena spełnienia warunku - na podstawie przedstawionego przez Wykonawcę oświadczenia, o którym mowa w części VI pkt. II ppkt. 1 SIWZ. 6. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Spełnienie warunku - nie podleganie wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 stawy Pzp - w przypadku Wykonawców działających wspólnie dotyczy każdego współwykonawcy z osobna. Ocena spełnienia warunku - na podstawie przedłożonego przez Wykonawcę oświadczenia, o którym mowa w części VI pkt. II ppkt. 1 SIWZ oraz przedłożonych dokumentów. 7. Akceptują warunki zawarte w niniejszej Specyfikacji istotnych warunków zamówienia wraz z załącznikami i przyjmuję je bez zastrzezeń. Ocena spełniania warunku - na podstawie złożonego oświadczenia opisanego w cześci VI pkt. I ppkt. 5 SIWZ. Ocena spełnienia powyższych warunków udziału w postępowaniu będzie polegać na sprawdzeniu kompletności i poprawności złożonych dokumentów i oświadczeń wg. zasady spełnia / nie spełnia. 8. Z postępowania zostaną wykluczeni wykonawcy którzy: 1.nie spełniają warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt. 1-3 ustawy Pzp, 2. nie spełniają warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne, o których mowa w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp, 3. wykonywali czynności związane z przygotowaniem prowadzonego postępowania, lub posługiwali się w celu sporządzenia oferty osobami uczestniczącymi w dokonywaniu tych czynności chyba, że udział tych wykonawców w postępowaniu nie utrudnia uczciwej konkurencji, 4. złożyli nieprawdziwe informacje mające wpływ na wynik prowadzonego postępowania, 5. nie złożyli oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu lub dokumentów potwierdzających spełnienie tych warunków lub złożone dokumenty zawierają błędy, z zastrzeżeniem art. 26 ust. 3 Pzp..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca winien dostarczyć: I. Dokumenty składające się na ofertę: 1. Oryginał Oferty, sporządzony na formularzu -oferta-stanowiący zał. Nr 1 SIWZ. 2. Kosztorys ofertowy - cena oferty - sporządzony w oparciu o przedmiar robót i specyfikacje techniczną - obejmujący wycenę poszczególnych elementów zamówienia z cenami jednostkowymi i wyszczególnieniem składników ceny -w szczególności rg, kp, zysk. Zaleca się sporządzenie kosztorysu na podstawie rozporządzenia Ministra Rozwoju Regionalnego i Budownictwa z 13 lipca 2001 r. w sprawie metod kosztorysowania obiektów i robót budowlanych -Dz. U. z 2001 r. Nr 80, poz. 867. 3. Pełnomocnictwa osób podpisujących ofertę do podejmowania zobowiązań w imieniu firmy składającej ofertę, o ile nie wynikają z przepisów prawa lub innych dokumentów. 4. Wykaz robót - według własnego wzoru. 5. Oświadczenie wykonawcy -złożone na formularzu -oferta - zał. nr1 do SIWZ, że: - zapoznał się ze Specyfikacją Istotnych Warunków Zamówienia, wzorem umowy i wszystkimi innymi dokumentami oraz warunkami spełnienia zamówienia oraz, że do dokumentów i warunków nie wnosi żadnych zastrzeżeń i uznaje się za związanego określonymi w nich postanowieniami, a w przypadku wyboru oferty podpisze umowę zgodnie z treścią przedstawioną przez zamawiającego, - w cenie oferty zostały uwzględnione wszystkie koszty wykonania zamówienia. II. Oświadczenia i dokumenty potwierdzające spełnienie przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu: 1. Oświadczenie w trybie art. 22 ust 1 i art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Pzp z wykorzystaniem wzoru - załącznik nr 2 do SIWZ. W przypadku Wykonawców składających ofertę wspólnie -konsorcjum, spółka cywilna itd. ww. oświadczenie każdy ze współwykonawców składa oddzielnie. 2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej -w przypadku przedsiębiorców występujących wspólnie - m.in. spółki cywilne, konsorcja - zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej lub odpis z właściwego rejestru każdego z Wykonawców - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3. Wykaz wykonanych przez Wykonawcę, w okresie ostatnich pięciu 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie - robót budowlanych o podobnym charakterze z podaniem zakresu robót, wartości oraz daty i miejsca wykonania - zał. Nr 3 do SIWZ. 4. Dokumenty potwierdzające, że wymienione - zgodnie z w/w ppkt. 3 - roboty zostały wykonane należycie /referencje, opinie zamawiających/. 5. Wykaz osób, które będą wykonywać zamówienie lub będą kierować wykonaniem zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych i wykształcenia niezbędnych do realizacji zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności - zał. Nr 4 do SIWZ. Do wykazu winny być dołączone kopie: - odpowiednich do zakresu robót uprawnień budowlanych kierownika budowy; - aktualne zaświadczenie o wpisie na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego /Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa/ i ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej kierownika budowy. 6. Pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępniania osób zdolnych do wykonywania zamówienia, jeżeli w wykazie, o którym mowa w ppkt. 5, Wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował. 7. Parafowany wzór umowy zał. Nr 5 do SIWZ. 8. Kosztorys ofertowy wg przedmiarów..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://ug-grabow.pbip.pl/.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Parafia Rzymskokatolicka w Grabowie ul. Kościelna 7 18-507 Grabowo.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 31.08.2009 godzina 10:00, miejsce: Parafia Rzymskokatolicka w Grabowie ul. Kościelna 7 18-507 Grabowo Kancelaria.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zadanie współfinansowane za środków w ramach działania Odnowa i Rozwój Wsi objętego PROW na lata 2007-2013..

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.