eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Szczecinek › Założenie pełnej ewidencji dróg i mostów - wykonanie aktualizacji systemu referencyjnego, fotorejestracji i książek dróg oraz wprowadzenie danych inwentaryzacyjnych do posiadanego oprogramowania RoadMan i dokonanie aktualizacji w/w oprogramowania o dodatkową funkcjonalność niezbędną w zarządzaniu drogami

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2011-05-26

Szczecinek: Założenie pełnej ewidencji dróg i mostów - wykonanie aktualizacji systemu referencyjnego, fotorejestracji i książek dróg oraz wprowadzenie danych inwentaryzacyjnych do posiadanego oprogramowania RoadMan i dokonanie aktualizacji w/w oprogramowania o dodatkową funkcjonalność niezbędną w zarządzaniu drogami
Numer ogłoszenia: 129844 - 2011; data zamieszczenia: 26.05.2011
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 106826 - 2011r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowy Zarząd Dróg, ul. 28 Lutego 16, 78-401 Szczecinek, woj. zachodniopomorskie, tel. 094 37-243-60, faks.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Założenie pełnej ewidencji dróg i mostów - wykonanie aktualizacji systemu referencyjnego, fotorejestracji i książek dróg oraz wprowadzenie danych inwentaryzacyjnych do posiadanego oprogramowania RoadMan i dokonanie aktualizacji w/w oprogramowania o dodatkową funkcjonalność niezbędną w zarządzaniu drogami.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na: Wykonaniu pomiarów, map oraz wprowadzeniu do oprogramowania danych drogowych zebranych na sieci dróg powiatowych zarządzanej przez Powiatowy Zarząd Dróg Szczecinek CPV: 72.26.80.00-1, 74.23.24.00-8, 74.23.22.10-9, 74.30.00.00-2 4.Zakres prac: Zakresem prac będących przedmiotem zamówienia objęte jest: I.Aktualizacja posiadanego systemu referencyjnego w formie elektronicznej - oprogramowania RoadMan oraz papierowej Aktualizacji podlegają: węzły sieciowe numeracja odcinków dróg przebieg dróg kierunki przebiegu dróg pikietaż na drogach mapa interaktywna sieci drogowej system referencyjny i mapę interaktywną należy zaktualizować i przekazać w formie plików aktualizacyjnych do bazy danych zgodnej z posiadanym przez Zamawiającego oprogramowaniem RoadMan Mapę interaktywną systemu referencyjnego, w obszarze powiatu szczecineckiego , należy zaktualizować o numeryczną mapę ewidencyjną w skali 1:1000. II.Dostarczenie map - aktualizacja mapy modelu sieci drogowej (systemu referencyjnego) wykonać na podkładzie topograficznym w układzie współrzędnych 1992 należy dostarczyć w formie wydruku na podkładzie z gumy ilość wydruków: 1 sztuka dla 2 skal mapyskala map: 1:50 000 - dla obszaru powiatu szczecineckiego skala map: 1:10 000 - dla obszaru miasta: Szczecinek przygotowane mapy muszą zawierać następujące informacje: olegendę mapy oprzebieg wszystkich dróg uwzględnionych w systemie referencyjnym ooznaczenie symbolami węzłów sieciowych oraz ich numerację opodział mapy na sektory wraz z ich numeracją oopisanie wszystkich odcinków odpowiednim numerem drogi wraz z zaznaczeniem kierunku rosnącego kilometraża ooznaczenie wartości pikietaża lokalnego z określonym interwałem 500m mapę sieci drogowej (przekazaną w formie wydruku) należy dodatkowo dostarczyć w formie elektronicznej, w formacie umożliwiającym przeglądanie z poziomu posiadanego przez Zamawiającego oprogramowania RoadMan w skalach 1:50 000 oraz w formacie mapy numerycznej - ewidencyjnej w skali 1:1000 III.Wykonanie atlasu sieci drogowej Atlas powinien przedstawiać sieć drogową dowiązaną do przyjętego systemu referencyjnego. Wymagania dotyczące wykonania atlasu: format atlasu: A4 poszczególne strony atlasu powinny być ponumerowane i zalaminowane wszystkie strony atlasu powinny być spiętezszytezbindowane uniemożliwiając jego dekompletację każda strona atlasu przedstawiająca fragment mapy, powinna posiadać 1 cm margines, będący powtarzalną treścią mapy na stronach łączących się z aktualnie wybraną każda strona atlasu przedstawiająca fragment mapy, powinna zawierać informacje numerze strony bezpośrednio się z nią łączącej skala mapy przedstawionej w atlasie: 1:50.000 dla obszaru powiatu szczecineckiego skala mapy przedstawionej w atlasie: 1:10.000 dla obszaru miasta: Szczecinek, Atlas powinien zawierać: stronę tytułową - przedstawiającą mapę obszaru, jakiego dotyczy atlas stronę poglądową - przedstawiającą mapę obszaru, jakiego dotyczy atlas wraz z naniesionym podziałem na poszczególne ponumerowane strony atlasu legendę mapy - zawierającą m.in.: informację o zarządcy drogowym, symboliczne i opisowe przedstawienie elementów występujących na mapach atlasu, skalę mapy IV.Inwentaryzacja dróg powiatowych wraz z zakodowaniem danych w posiadanym oprogramowaniu RoadMan. Inwentaryzacja w korytarzu drogi należy wykonać w oparciu o dane ewidencyjne Książki Drogi w następującym zakresie: tabela 3a oraz 3b - kolumny z zakresu 1-26, 31, kolumny z zakresu 1-34 , i 38-40 tabeli 8 książki drogi kolumny z zakresu 1-5 , 8-13 tabeli 9 książki drogi kolumny z zakresu 1-17 tabeli 10 książki drogi Wyniki pomiarów i obliczeń należy przekazać w formie bazy danych zgodnej z posiadanym przez Zamawiającego oprogramowaniu, umożliwiającym również ich edycję zarówno w formie książki drogi jak i planu liniowego. Należy zinwentaryzować następujące informacje według podziału rzeczowego: osie dróg z nazwami, numerami i kilometrażem, jezdnie chodniki i ścieżki rowerowe, pasy zieleni, drzewa i pasy krzewów oznakoanie pionowe oznakowanie poziome urządzenia bezpieczeństwa ruchu zjazdy publiczne i indywidualne parkingi, miejsca parkingowe, zatoki autobusowe, przystanki autobusowe, studnie kanalizacyjne i kratki ściekowe oświetlenie uliczne, naziemne urządzenia obce, obiekty mostowe (mosty, wiadukty, kładki dla pieszych, przepusty drogowe), istniejące granice pasa drogowego -jeśli na określenie granic pasa drogowego pozwalają istniejące zasoby kartograficzne. Obligatoryjnemu pomiarowi oraz wprowadzeniu zebranych danych do systemu RoadMan winny podlegać takie elementy charakteryzujące drogi, jak: klasa techniczna dróg, długości, powierzchnie i rodzaj nawierzchni jezdni poszczególnych odcinków dróg, szerokość, powierzchnia, rodzaj poboczy, szerokość, powierzchnia i rodzaj chodników, szerokość, powierzchnie i rodzaj pasów szerokość, powierzchnie i rodzaj ścieżek rowerowych, szerokoć, powierzchnie i rodzaj zatok autobusowych i postojowych, szerokość korony drogi, szerokość odwodnienia, skrzyżowania z drogami krajowymi, wojewódzkimi, powiatowymi oraz gminnymi (wraz z informacją o jej numerze), skrzyżowania z torami kolejowymi, obiekty inżynierskie i promy zlokalizowane w pasie drogi, uzbrojenie naziemne znajdujące się w pasie drogi, rodzaj, szerokość zjazdów, rodzaj nawierzchni zjazdów, obiekty przydrożne, takie jak parkingi, stacje paliw itp., oznakowanie poziome i pionowe, bariery ochronne, oświetlenie drogowe- sygnalizacja świetlna znajdująca się w pasie drogi. V.Dokumentacja fotograficzna korytarza drogi dokumentację fotograficzną należy wykonać w dowiązaniu do systemu referencyjnego, w formie cyfrowych zdjęć sekwencyjnych z interwałem wynoszącym 5m zdjęcia należy wykonać przynajmniej z czterech kamer jednocześnie: owidok do przodu owidok do przodu / prawa strona drogi owidok do przodu / lewa strona drogi owidok do tyłu zdjęcia należy wykonać przy zachowaniu następującego warunków: ozgodnie z kierunkiem przebiegu drogi (rosnącej kilometracji) opozycje kamer względem drogi (wysokość, kąt nachylenia) i ich parametry muszą być stałe dla wszystkich wykonanych zdjęć minimalna rozdzielczość zdjęć to 1280x960 w czasie realizacji zdjęć należy wykonać odpowiednie pomiary, celem wyskalowania obrazu dla funkcji do pomiaru szerokości i wysokości elementów wykonane zdjęcia należy przekazać Zamawiającemu na nośnikach typu DVD w formacie zgodnym z oferowanym, posiadanym, dostarczonym oprogramowaniem; w szczególności wymagana jest możliwość bezpośredniego ich wykorzystania do wykonywania pomiarów poprzez użycie odpowiedniej funkcji programu (do pomiarów szerokości i wysokości elementów widocznych na zdjęciach) nośniki ze zdjęciami muszą również zawierać oprogramowanie, uruchamiane automatycznie po włożeniu nośnika do napędu (bez wcześniejszej instalacji), umożliwiające ich przeglądanie oraz wykonywanie pomiarów elementów widocznych na zdjęciach. Oprogramowanie musi pozwalać na dokonywanie następujących pomiarów: pomiar punktu na zdjęciu pomiar odcinka na zdjęciu pomiar łamanej (polilinii) pomiar powierzchni elementów widocznych na zdjęciu Wymagana jest możliwość przeglądania zdjęć w dwóch trybach: ostandardowe przeglądanie: automatyczne wyszukanie i prezentacja zdjęć dla wskazanego przez użytkownika pikietaża i wybranych kamer oodtwarzanie ciągłe: automatyczna zmiana wyświetlanych zdjęć dla wybranego odcinka drogi, zgodnie z kierunkiem tej drogi; użytkownik w takim trybie pracy wybiera odcinek, kamery i pikietaż, od którego następuje odtwarzanie ciągłe wraz z dokumentacją fotograficzną należy dostarczyć odpowiednie oprogramowanie, które umożliwi przeglądanie zdjęć w oparciu o system referencyjny i kilometraż; Oprogramowanie to musi jednocześnie prezentować dla użytkownika następujące informacje dotyczące miejsca wykonania przeglądanych aktualnie zdjęć bez względu na tryb przeglądania opikietaż lokalny długość od początku odcinka opikietaż drogi długość w ramach własności zarządcy okilometraż globalny wszystkie nośniki DVD należy dostarczyć z etykietami zawierającymi informacje o ich zawartości dostarczone oprogramowanie (zarówno dołączone do nośników jak i do zarządzania siecią drogową) musi posiadać opcje automatycznego przechodzenia do następnego odcinka w ciągu drogi oprogramowanie dołączone do nośników musi posiadać możliwość powiększania obszarów zdjęcia Lupa oprogramowanie dołączone do nośników musi posiadać możliwość pokazywania lokalizacji bieżącego zdjęcia na mapach Google Maps, Geoportal oprogramowanie dołączone do nośników musi posiadać możliwość grupowania i sortowania informacji o liście nagranych odcinków na danej płycie oprogramowanie dołączone do nośników musi posiadać możliwość wyświetlania sekwencji zdjęć przeciwnie do kierunku drogi Uwaga: fotorejestrację dróg należy przekazać również na dysku przenośnym o pojemności 500GB z jednolitym, spójnym oprogramowaniem zamieszczonym na płytach DVD . VI.Uaktualnienie posiadanego oprogramowania RoadMan o następujące funkcje Moduł importu z Excela. Aplikacja musi posiadać funkcjonalność, dzięki której możliwym będzie import danych w postaci arkusza EXCEL XLS w zakresie dzienników objazdów. Rozbudowa modułu o możliwość importu nowej tabeli musi odbywać się dynamicznie poprzez zdefiniowanie specjalnego pliku konfiguracyjnego bez konieczności modyfikowania i instalacji nowszej wersji programu Moduł generowania planów liniowych Moduł mapy musi tworzyć wydruk w postaci pliku PDF zawierający plan liniowy wybranej drogi lub wybranego odcinka referencyjnego w postaci arkuszy w formatach A4 oraz A3 w określonej przez użytkownika skali. Plik winien zawierać mapę poglądową odcinka drogi zawierającą ramki poszczególnych stron wydruku wraz z ich numerami oraz legendę zawierającą listę elementów powierzchniowych znajdujących się na wydruku wraz z objaśnieniem dotyczącym kolorów elementów. Moduł prowadzenia statystyk. W aplikacji winna być możliwość generowania dodatkowych raportów statystykdotyczących sieci drogowej i obiektów drogowych Wymagane statystyki: dane administracyjne odcinków statystyki ilościowe poszczególnych klas obiektów na drogach na przykład: oznakowanie pionowe, oznakowanie poziome, zjazdy, bariery itp. lista odcinków inwentaryzowanych i nieinwentaryzowanych Użytkownik aplikacji winien mieć możliwość filtrowania wyników raportu poprzez wyszukanie ciągu znaków w wybranych kolumnach. W aplikacji musi być możliwość eksportowania wyników do pliku XLS. Użytkownik musi mieć możliwość konfiguracji widoku raportu poprzez ukrywanie lub pokazywanie wybranych kolumn, dodawanie nowych statystyk odbywać się musi bez konieczności zmiany w oprogramowaniu. Moduł oceny stany nawierzchni SOSN i BiKB Sstem musi mieć możliwość importu i wizualizacji danych dotyczących oceny stanu nawierzchni zgodnej z SOSN oraz BIKB Import danych z plików XLS Prezentowanie wyników oceny w postaci wykresów z możliwością porównywania wyników pomiarów z kilku okresów Generowanie map stanu nawierzchni zgodnie ze specyfikacją SOSN i BIKB mapie w postaci dodatkowych warstw Obsługa dodatkowych formatów plików System musi posiadać możliwość eksportu danych do zewnętrznych formatów takich jak: mif, shp, dxf System musi posiadać możliwość importu danych do systemu z zewnętrznych formatów takich jak: mif, shp. dxf System musi posiadać narzędzie do przycinania i kalibracji zeskanowanych rastrów w formatach bmp, tif, JPG. Moduł tworzenia tymczasowego projektu organizacji ruchu z możliwością wydruku w dowolnie zadanej skali VII.Aktualizacja Mapy Techniczno - Eksploatacyjnej dla sieci dróg powiatowych Aktualizację mapy należy wykonać wg przepisów Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 16 lutego 2005 r. w sprawie sposobu numeracji i ewidencji dróg publicznych, obiektów mostowych, tuneli, przepustów i promów oraz rejestru numerów nadanych drogom, obiektom mostowym i tunelom Dz. U. Nr 67, poz 582 z zastosowaniem znaków umownych określonych w załączniku nr 3 do rozporządzenia. Mapę techniczno - eksploatacyjną TE należy wykonać w oparciu o dane inwentaryzacyjne zebrane bezpośrednio w terenie. Mapę należy dostarczyć w dwóch formatach elektronicznych: format AutoCAD format MapInfo Ponadto mapę należy dostarczyć w formie papierowej w skali 1:25 000 - 3 sztuki Dodatkowo mapę uzupełnić należy o: siatkę sektorów zgodną z przyjętym systemem referencyjnym numerację węzłów zgodną z przyjętym systemem referencyjnym podkład mapowy będący informacją o przebiegu głównych cieków wodnych wraz z ich opisami klasy obciążenia MLC zgodnie z zarządzeniem Nr 63 z dnia 13. 11. 2008 r. Generalnego Dyrektora Dróg Krajowych i Autostrad w sprawie wprowadzenia do stosowania Instrukcji oznakowania dróg, obiektów mostowych i promów znakami wojskowej klasyfikacji obciążenia.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 74.22.68.00-0, 74.23.24.00-8, 74.23.22.10-0, 74.30.00.00-2.

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 26.05.2011.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • LEHMANN + PARTNER POLSKA Sp. z o.o.,, M. Dąbrowskiej 8, 62-500 Konin, kraj/woj. wielkopolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 101626,01 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 95407,80

  • Oferta z najniższą ceną: 95407,80 / Oferta z najwyższą ceną: 95407,80

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.