eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kraków › Prace konserwacyjno-remontowe Pododdziału Psychoonkologii budynku głównego WSS im. L. Rydygiera w Krakowie, seg. B-1, B-2, B-3 III piętro

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2010-05-20

Kraków: Prace konserwacyjno-remontowe Pododdziału Psychoonkologii budynku głównego WSS im. L. Rydygiera w Krakowie, seg. B-1, B-2, B-3 III piętro
Numer ogłoszenia: 129657 - 2010; data zamieszczenia: 20.05.2010
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 46453 - 2010r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Wojewódzki Szpital Specjalistyczny im. Ludwika Rydygiera, os. Złotej Jesieni 1, 31-826 Kraków, woj. małopolskie, tel. 012 6468207, 6468210, faks 012 6468930.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Prace konserwacyjno-remontowe Pododdziału Psychoonkologii budynku głównego WSS im. L. Rydygiera w Krakowie, seg. B-1, B-2, B-3 III piętro.

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia są prace konserwacyjno-remontowe Pododdziału Psychoonkologii budynku głównego WSS im. L. Rydygiera w Krakowie, seg. B-1, B-2, B-3 III piętro. 2. Szczegółowy zakres zamówienia i wymagania co do przedmiotu zamówienia określają następujące dokumenty stanowiące załączniki do niniejszej specyfikacji. Wymienione niżej dokumenty zostały opublikowane na stronie internetowej Zamawiającego wraz z niniejszą specyfikacją i stanowią jej integralną część. a) Załącznik nr 1A - PRZEDMIARY; b) Załącznik nr 1B - DOKUMENTACJA PROJEKTOWA - instalacje elektryczne; c) Załącznik nr 1C - SPECYFIKACJE TECHNICZNE WYKONANIA I ODBIORU ROBÓT; 3. Opis zamówienia: a. nie dopuszcza się składania ofert częściowych, b. oferty nie zawierające pełnego zakresu przedmiotu zamówienia określonego w załącznikach do specyfikacji zostaną odrzucone. 4. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych. 5. Zamawiający dopuszcza możliwość wykonania części niniejszego zamówienia przez podwykonawców (art. 36 ust. 4 ustawy). Wykonawca zobowiązany jest wskazać w ofercie, która część niniejszego zamówienia będzie wykonana przez podwykonawców. 6. Warunki dodatkowe dotyczące przedmiotu zamówienia: a) Wykonawca zobowiązany będzie udzielić Zamawiającemu co najmniej 24-miesięcznej gwarancji na wykonane przez siebie roboty. Okres gwarancji rozpoczyna się od dnia odbioru końcowego robót. b) Terminy wejść do poszczególnych pomieszczeń będą na bieżąco uzgadniane z przedstawicielami Zamawiającego. 7. Wykonawca wniesie zabezpieczenie należytego wykonania umowy w wysokości 10 % wynagrodzenia brutto należnego z tytułu wykonania umowy. a) Zabezpieczenie należytego wykonania umowy może zostać wniesione w pieniądzu, w poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w gwarancjach bankowych, w gwarancjach ubezpieczeniowych, w poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości. b) W przypadku należytego wykonania robót 70 % zabezpieczenia zostanie zwrócone lub zwolnione w ciągu 30 dni po ostatecznym odbiorze robót potwierdzonym protokołem odbioru robót, a pozostała część tj. 30 % zostanie zwolniona lub zwrócona w ciągu 14 dni po upływie okresu rękojmi, który wynosi 3 lata od daty odbioru końcowego robót. c) W przypadku nienależytego wykonania zamówienia zabezpieczenie wraz z powstałymi odsetkami staje się własnością Zamawiającego i będzie wykorzystane do zgodnego z umową wykonania robót i do pokrycia roszczeń z tytułu rękojmi za wykonane roboty..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00 - Roboty budowlane .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 14.05.2010.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 7.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 4.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • GMJ Sp. z o.o., Zabłocie 21, 30-701 KRAKÓW, kraj/woj. małopolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 127937,30 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 117283,60

  • Oferta z najniższą ceną: 117283,60 / Oferta z najwyższą ceną: 213749,33

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.