eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Nowy Staw › Przebudowa drogi gminnej nr 192039G z odwodnieniem i oświetleniem.

Treść lub zakres tego przetargu uległy zmianie. Zobacz opublikowaną do tego przetargu poprawkę.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2010-05-13

Nowy Staw: Przebudowa drogi gminnej nr 192039G z odwodnieniem i oświetleniem.
Numer ogłoszenia: 129554 - 2010; data zamieszczenia: 13.05.2010
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 71054 - 2010r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Nowy Staw, ul. Bema 1, 82-230 Nowy Staw, woj. pomorskie, tel. 055 2715110, faks.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa drogi gminnej nr 192039G z odwodnieniem i oświetleniem..

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Inwestycja polega na wzmocnieniu nawierzchni na całej długości drogi, usunięciu wyeksploatowanych elementów nawierzchni (roboty rozbiórkowe istniejących nawierzchni, uzupełnieniu warstw podbudowy (roboty ziemne), remoncie elementów kanalizacji ulicznej deszczowej oraz wyrównanie, wyprofilowanie i ułożenie nawierzchni z masy bitumicznej na całej długości odcinka (2 285 m). Niewielkiej korekcie łuków w lanie i przekroju podłużnym, udrożnieniu rowów. Zakres przebudowy w całości znajduje się w obszarze istniejącego pasa drogowego. Nawierzchnia jezdni składać się będzie z warstwy ścieralnej z betonu asfaltowego o grubości 5 cm, warstwy wiążącej z betonu asfaltowego o gr. 8 cm, warstwy kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie o gr. 10 cm, położonych na istniejących warstwach. Odwodnienie jezdni na odcinku od Rynku Kościuszki do mostu będzie zapewnione przez kanalizację deszczową poddaną modernizacji i usprawnieniu w zakresie projektu (kanał z rur betonowych o przekroju 400mm, przykanaliki 200mm, studnie rewizyjne, studzienki ściekowe, wykopy liniowe o ścianach pionowych). Natomiast dalszy odcinek drogi aż do wlotu na drogę krajową posiada spadki poprzeczne jezdni, jak i poboczy pozwalające na swobodny przepływ wód do istniejącego układu rowów. Na długości miejscowości Dębina rowy należy umocnić korytkami betonowymi, istniejące przepusty wymienić. Przebudowie ulegnie również chodnik biegnący wzdłuż drogi o szerokości 1,5 m - 2,5 m, zostanie wykonany z kostki betonowej o grubości 6cm, na podsypce cementowo-piaskowej i podbudowie z gruntu stabilizowanego cementem Rm=1,5 MPa gr. 10 cm. W zakresie remontu nawierzchni jezdni należy wykonać regulację wysokościową włazów studni kanalizacyjnych, wpustów deszczowych, skrzynek wodociągowych oraz pokryw studni teletechnicznych. Na całym odcinku remontowanej drogi przewidziano 4 zatoki autobusowe, oraz dla poprawy bezpieczeństwa pieszych w miejscowości Dębina przedłużenie ciągu rowerowo - pieszego o szerokości 1,5 - 2,5m. W dalszej kolejności należy wykonać prace porządkowe i oznakowanie drogi - znaki zostaną wykonane zgodnie z obowiązującymi przepisami. Projekt zakłada sporządzenie oznakowania poziomego na wyremontowanym odcinku - linii segregacyjnych oraz przejść dla pieszych. W ramach niniejszej inwestycji należy wykonać również wzdłuż całej drogi modernizację istniejącego oświetlenia jak również ustawienie słupów oświetleniowych w miejscach gdzie dotychczas brakowało oświetlenia. Łącznie na całym odcinku drogi (2 285) należy ustawić 71 słupów oświetleniowych. W związku z przebudową drogi konieczna jest przebudowa istniejących zjazdów. Realizacja inwestycji nie wpłynie na szerokość, długość drogi ani jej przebieg. W ramach organizacji prac na czas budowy przewidziano prowadzenie robót na jednej połowie jezdni, w celu umożliwienia swobodnego poruszania się pojazdów samochodowych. Taki rozwiązanie jest istotne z uwagi na fakt, iż droga ul. Obrońców Westerplatte (droga gminna nr 192039G) często stanowi objazd w sytuacji zaistnienia wypadku na drogach krajowych 55, 7 oraz 22. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, a w tym technologie i zakres prac, określone zostały w Projekcie Budowlanym, Projekcie Wykonawczym oraz w Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót. 3. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych 4. Przedmiotem niniejszego postępowania nie jest zawarcie umowy ramowej 5. Zamawiający dopuszcza możliwość udzielenia zamówień uzupełniających stanowiących nie więcej niż 50% wartości zamówienia podstawowego i polegających na powtórzeniu tego samego zamówienia. 6. Informacja na temat możliwości powierzenia przez wykonawcę wykonania części lub całości zamówienia podwykonawcom: wykonawca może powierzyć wykonanie części lub całości niniejszego zamówienia podwykonawcom. W takim przypadku zobowiązany jest do wykazania w formularzu ofertowym części zamówienia, której wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom. W związku z art. 6471 ustawy Kodeks Cywilny - do zawarcia przez Wykonawcę mowy o roboty budowlane z Podwykonawcą jest wymagana zgoda Zamawiającego (Inwestora). Jeżeli Zamawiający (Inwestor), w terminie 14 dni od przedstawienia mu przez Wykonawcę umowy z Podwykonawcą lub jej projektu, wraz z częścią dokumentacji dotyczącą wykonania robót określonych w umowie lub projekcie, nie zgłosi na piśmie sprzeciwu lub zastrzeżeń, uważa się, że wyraził zgodę na zawarcie umowy. Do zawarcia przez Podwykonawcę umowy z dalszym Podwykonawcą jest wymagana zgoda Zamawiającego (Inwestora) i Wykonawcy. Jeżeli Zamawiający (Inwestor) i Wykonawca w terminie 14 dni od przedstawienia im przez Podwykonawcę umowy z dalszym Podwykonawcą nie zgłoszą na piśmie sprzeciwu lub zastrzeżeń, uważa się, że Zamawiający (Inwestor) i Wykonawca wyrazili zgodę na zawarcie umowy. Umowy, o których mowa powyżej, powinny być dokonane w formie pisemnej pod rygorem nieważności. 7. Wymagania stawiane Wykonawcy: 7.1 Wykonawca jest odpowiedzialny za jakość, zgodność z warunkami technicznymi i jakościowymi opisanymi dla przedmiotu zamówienia. 7.2 Wymagana jest należyta staranność przy realizacji zobowiązań umowy, 7.3 Ustalenia i decyzje dotyczące wykonywania zamówienia uzgadniane będą przez zamawiającego z ustanowionym przedstawicielem wykonawcy. 7.4 Określenie przez Wykonawcę telefonów kontaktowych i numerów fax. oraz innych ustaleń niezbędnych dla sprawnego i terminowego wykonania zamówienia. 7.5 Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za szkody wyrządzone przez Wykonawcę podczas wykonywania przedmiotu zamówienia. 8. Wymagania organizacyjne Zaleca się aby Wykonawca dokonał wizji lokalnej terenu robót oraz weryfikacji załączonej do specyfikacji dokumentacji, a wszelkie wynikłe wątpliwości powinny być wyjaśnione z użyciem procedury określonej w dziale VII specyfikacji. 9. Wymagania dot. gwarancji Wykonawca udzieli Zamawiającemu 36 miesięcy gwarancji licząc od daty odbioru tych robót..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.32.20 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg 45.00.00.00 - Roboty budowlane 45.23.32.00 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni 45.11.21.00 - Roboty w zakresie kopania rowów 45.11.12.00 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne 45.23.14.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy linii energetycznych 45.31.61.10 - Instalowanie urządzeń oświetlenia drogowego 45.23.20.00 - Roboty pomocnicze w zakresie rurociągów i kabli 45.31.43.00 - Instalowanie infrastruktury okablowania 45.23.31.42 - Roboty w zakresie naprawy dróg .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 04.05.2010.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Zakład Usług Wielobranżowych Krzysztof Strzelczyk, ul. Rypińska 66, 82-550 Prabuty, kraj/woj. pomorskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 6378375,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 3031999,99

  • Oferta z najniższą ceną: 3031999,99 / Oferta z najwyższą ceną: 3494499,73

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.