eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Stary Uścimów › Zagospodarowanie centrum wsi Stary Uścimów

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-08-07

Stary Uścimów: Zagospodarowanie centrum wsi Stary Uścimów
Numer ogłoszenia: 129435 - 2009; data zamieszczenia: 07.08.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Uścimów , 21-109 Stary Uścimów, woj. lubelskie, tel. 081 8523026, faks 081 8523026.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zagospodarowanie centrum wsi Stary Uścimów.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zagospodarowanie centrum wsi Stary Uścimów gm. Uścimów polegające na budowie: a) utwardzonego placu wraz z oświetleniem przy budynku Urzędu Gminy, b) drogi wewnętrznej (działka nr 61) c) utwardzenie placu przy Zespole Szkół o następującym zakresie robót * utwardzenie placu wraz z oświetleniem przy budynku Urzędu Gminy, - mechaniczne ścinanie drzew wraz z karczowaniem o średnicy O 10 - 45 cm - szt. 54, - rozebranie chodnika z płytek betonowych wraz z obrzeżami - 58,4 m2, - rozebranie ogrodzenia wraz z cokołem - 78 mb, - rozebranie krawężników betonowych - 65,8 mb, - rozebranie nawierzchni z trylinki i kostki - 307,00 m2, - usunięcie warstwy ziemi urodzajnej - 1256 m2, - wykonanie koryta pod warstwę odsączającą z piasku - 1382,2 m2 , - formowanie i zagęszczanie warstwy odsączającej - 780,1 m3 , - chodnik z kostki brukowej betonowej - 280,47 m2 , - ustawienie krawężników - 308,9 m, - wykonanie podbudowy z gruntu stabilizowanego cementem - 988 m2, - wykonanie nawierzchni z kostki brukowej grubości 8 cm - 988 m2, - plantowanie skarp i korony trawników ( obrabianie na czysto ) skarp - 412 m2 , - obsianie skarp i korony trawników trawa - 412 m2, - regulacja studzienek kanalizacyjnych - 5 szt. - ustawienie znaków drogowych - 5 szt. Oświetlenie parkingu i placu będzie za pomocą sześciu opraw zainstalowanych na czterech słupach oświetleniowych. - zasilanie słupów oświetleniowych kablem ziemnym YAKY 4x16 mm2. - 138 m - słupy i latarnie stylizowane ST3/104 - 4 szt. - oprawy do latarni (05) Dawid - 6 szt. - lampy WLS 70W * drogi wewnętrznej (działka nr 61) - wykonanie koryta pod warstwę odsączającą z piasku - 577,6 m2 , - formowanie i zagęszczanie warstwy odsączającej - 363,0 m3 , - chodnik z kostki brukowej betonowej - 13,11 m2 , - ustawienie krawężników - 102,5 m, - wykonanie podbudowy z gruntu stabilizowanego cementem - 527,8 m2, - wykonanie nawierzchni z kostki brukowej - 527,8 m2, - umocnienie skarpy rowy odwadniającego prefabrykatami betonowymi - 5 m, - ustawienie znaków drogowych - 5 szt. *utwardzenie placu przy Zespole Szkół - rozebranie nawierzchni z kostki betonowej - 77,1 m2, - rozebranie nawierzchni z mieszanki mineralnej - 60,45 m2, - rozebranie krawężników betonowych - 130 mb, - wykonanie wykopu pod przepust i studzienki uliczne - 60,6 m3 , - wykonanie wykopu pod ławy betonowe krawężnika - 155,0 m2 , - przepust o średnicy O 60 cm o długości - 18 mb, - studzienki uliczne - 6 szt. - ustawienie krawężników - 130,0 m, - chodnik z kostki brukowej betonowej - 110,25 m2 , - warstwa odsączająca z piasku - 52,3 m2, - wykonanie podbudowy z materiału kamiennego - 52,3 m2, - wykonanie nawierzchni z betonu asfaltowego- 742,2 m2, - plantowanie skarp i korony trawników z obsianiem trawą - 28 m2 , - regulacja studzienek kanalizacyjnych - 1 szt. Szczegółowy zakres robót określa przedmiar robót i specyfikacja techniczna..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.30.00 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg 45.11.10.00 - Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 20.05.2010.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: nie dotyczy

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki określone art.22 ust.1 ustawy i nie podlegają wykluczeniu na podstawie art.24 ust. 1 i 2 oraz złożą dokumenty potwierdzające spełnienie tych warunków , z zastrzeżeniem art.26 ust.3 Prawo Zamówień Publicznych tj. W szczególności zamawiający wymaga, aby wykonawcy wykazali, że: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, a zwłaszcza aby wykazali, że: a) wykonali co najmniej 3 roboty budowlane w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia o wartości min. 500 000,00 zł, z podaniem daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie, Roboty tożsame to roboty związane z budową, modernizacją i remontem dróg, parkingów i placów utwardzonych o wartości brutto nie mniejszej niż 500 000 zł każda. b) dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, tj. osobami posiadającymi uprawnienia do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w rozumieniu ustawy z dnia 7 lutego 1994 r. Prawo budowlane (Dz. U. z 2006 r. Nr 156, poz. 1118 i Nr 170, poz. 1217) w zakresie specjalności drogowej - co najmniej jedna osoba, i złożą odpowiednie dokumenty potwierdzające uprawniania oraz dokumenty potwierdzające przynależność każdej z tych osób do właściwej izby samorządu zawodowego; 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, a zwłaszcza wykazali, że: a) posiadają środki finansowe lub zdolność kredytową na łączną kwotę co najmniej 500 000,00 zł; b) są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 5) spełniają wymagania określone w SIWZ. Zamawiający dokona oceny spełniania każdego z warunków na podstawie załączonych do oferty dokumentów metodą warunku granicznego spełnia - nie spełnia. Brak załączenia przez wykonawcę któregokolwiek z dokumentów zostanie uznane przez zamawiającego jako niespełnienie warunku, co będzie skutkować wykluczeniem wykonawcy z postępowania, z zastrzeżeniem art. 26 ust. 3 Pzp..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 2. Wykonawcy w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu zobowiązani są załączyć do swych ofert następujące oświadczenia i dokumenty : Zgodnie art. 24 ust. 1 Pzp i zgodnie z uregulowaniami rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. Nr 87, poz. 605) w celu: 1) potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 2 pkt 3 Pzp, zamawiający żąda załączenia do oferty: a) formularz ofertowy wypełniony i podpisany przez Wykonawcę - załączony wzór; b) dokumenty potwierdzające posiadanie uprawnień/pełnomocnictw osób składających ofertę o ile nie wynika to z przedstawionych dokumentów rejestrowych; c) aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, dokument wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; d) aktualnych zaświadczeń właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - dokumenty wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, e) oświadczenia, zgodnego z art. 22 ust. 1 oraz art., 24 ust. 1 i 2 Pzp, o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu; f) kosztorys ofertowy. 2) potwierdzenia opisanego przez zamawiającego warunku posiadania przez wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, zamawiający żąda: a) wykazu wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem przedmiotowi i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie, b) wykazu osób którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia wraz z informacja na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia, niezbędnych do wykonania zamówienia , a także zakresu wykonanych przez nie czynności, c) dokumentów stwierdzających, że osoby, którymi dysponuje wykonawca, posiadają wymagane uprawnienia, a w szczególności wykonawca załączy do oferty dokumenty potwierdzające aktualną przynależność do właściwej izby samorządu zawodowego i uprawnienia do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w rozumieniu ustawy z dnia 7 lutego 1994 r. Prawo budowlane w zakresie: -specjalności drogowej - co najmniej jedna osoba, 3) potwierdzenia opisanego przez zamawiającego warunku znajdowania się przez wykonawcę w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, zamawiający żąda a) informacji banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawionej nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem termin składania ofert; b) polisy lub innego dokumentu potwierdzającego że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia, jednak każdy z wykonawców musi załączyć do oferty dokumenty, o których mowa w ust. 2 pkt 1, lit. c, d i w ust. 2 pkt. 3 lit. b. Wykonawcy mają wspólnie spełnić warunki udziału w postępowaniu dotyczące wymaganych uprawnień, wiedzy i doświadczenia oraz sytuacji finansowej. Ponadto wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenia zamówienia ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia lub reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Jeżeli oferta wykonawców, wspólnie ubiegających się o udzielenia zamówienia, zostanie wybrana, zamawiający żąda przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego, umowy regulującej współpracę tych wykonawców, zgodnie z art. 23 Pzp. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, stosuje się § 2 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane. Wykonawca ma obowiązek złożyć dokumenty w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę. Jeżeli Wykonawca składa dokumenty sporządzone w języku obcym, to wykonawca ma obowiązek złożyć te dokumenty wraz z tłumaczeniem na język polski; tłumaczenie musi być uwierzytelnione przez tłumacza przysięgłego. Zamawiający dokona oceny spełniania każdego z warunków na podstawie załączonych do oferty dokumentów metodą warunku granicznego spełnia - nie spełnia. Brak załączenia przez wykonawcę któregokolwiek z dokumentów zostanie uznane przez zamawiającego jako niespełnienie warunku, co będzie skutkować wykluczeniem wykonawcy z postępowania, z zastrzeżeniem art. 26 ust. 3 Pzp..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http:// uscimowug.bip.e-zeto.com/public/.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Uścimów Uścimów 37 21-109 Uścimów pokój nr 11.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 28.08.2009 godzina 11:00, miejsce: Urząd Gminy Uścimów Uścimów 37 21-109 Uścimów pokój nr 5 sekretariat.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Program Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2007-2013 - Odnowa i rozwój wsi.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.