Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2011-05-04
Orły: Poprawa wizerunku i bezpieczeństwa wsi Orły poprzez zagospodarowanie placów oraz wdrożenie monitoringu wizyjnego - realizacja projektu w części dotyczącej monitoringu wizyjnego.
Numer ogłoszenia: 129347 - 2011; data zamieszczenia: 04.05.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Orły , ul. Przemyska 3, 37-716 Orły, woj. podkarpackie, tel. 016 6712693, 6712694, faks 016 6712693.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.ugorly.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Poprawa wizerunku i bezpieczeństwa wsi Orły poprzez zagospodarowanie placów oraz wdrożenie monitoringu wizyjnego - realizacja projektu w części dotyczącej monitoringu wizyjnego..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: W ramach realizowanego projektu, obejmującego * Poprawę wizerunku i bezpie-czeństwa wsi Orły poprzez zagospodarowanie placów oraz wdrożenie monitoringu wizyjnego * w części dotyczącej monitoringu, zamawiający zamierza zlecić dostawę, montaż i uruchomienie monitoringu wizyjnego dla 4 punktów kamero-wych na terenie miejscowości Orły. Na przedmiot zamówienia, składać się będzie z następujące elementy: a. 4 kamery o parametrach - 2mpix, kompresja H.264, prędkość zapisu 25 kl/s, wielostrefowa detekcja, funkcja ePTZ, interfejs RS485, zasilanie w standardzie IEEE802.af, wbudowany web-master, b. obiektywy - zmienna ogniskowa do 50 mm, 1.3. mpix, przetwornik 1/3, c. obudowa z grzałką zasilania 12 v, uchwyt z możliwością ukrycia przewodów w stopce, kolor biały obudowa uchylna na bok, montaż na 4 kołkach, d. serwer - 4 rdzeniowy, 4 GB RAM DDR3 1600 CL7, 2xTB 7200RPM, 500W zasilacz 12V/20A z zabezpieczeniami OVP,OCP,SCP, obudowa rack 19- minimum 2U, e. switch - 16 port 10/100/1000 klasy Cisco ( 1 szt. ) f. zasilacz awaryjny dla serwera - rack 19- 1500VA, 900W ( 1 szt. ) g. zasilacz awaryjny tower dla kamer - 800VW/480 W, EMI,RFI ( 2 szt. ) h. wykonanie wraz z dostarczeniem niezbędnych urządzeń do połączeń ( mostów ) w technologii bezprzewodowej na paśmie 5470MHz do 5825 MHz pomiędzy 3 bu-dynkami. Urządzenia nadawcze powinny posiadać anteny o zysku energetycznym nie mniejszym niż 22 dbi, korzystając ze standardu MIMO oraz posiadać szyfrowanie co najmniej WPA2 i. dostawa, montaż, uruchomienie systemu oraz przeszkolenie upoważnionego pracownika zamawiającego. Wszystkie urządzenia wchodzącego w skład systemu monitoringu, muszą być fa-brycznie nowe oraz posiadać niezbędne certyfikaty, wymagane dla tego typu urządzeń. Zamawiający przewiduje lokalizację kamer w następujących miejscach: a. kamera nr1 - na budynku Urzędu Gminy, skierowana na parking za Urzędem ( parking o wymiarach 45,0 x 45,0 m ) b. kamera nr 2 - na budynku Urzędu Gminy, skierowana na plac przy Domu Handlowym, c. kamera nr 3 - na budynku Domu Handlowego, skierowana na plac znajdujący się przed nim, w kierunku na budynek Urzędu Gminy ( do kamery nr 2 ), d. kamera nr 4 - na budynku Domu Ludowego, skierowana w stronę przejścia dla pieszych na drodze krajowej ( od kamery do przejścia dla pieszych ok. 85 m, do serwera zlokalizowanego na budynku UG Orły ok. 150 m ).
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
- 1. Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówień uzupełniających w trybie z wolnej ręki na podstawie art.67 ust.1 pkt 6 ustawy Pzp 2. Zamówienia uzupełniające będą udzielane po wystąpieniu następujących okoliczności: a/. zamawiający uzna za niezbędne montaż dodatkowych dwóch kamer 3. Wartość zamówień uzupełniających nie może przekroczyć 50 % wartości zamówienia podstawowego, mogą one być udzielone z zachowaniem przepisów ustawy Pzp.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 32.32.34.00 - Sprzęt wideo do odtwarzania .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 2.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Wadium nie ustalono.
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie ustala wymagań w tym zakresie.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
W okresie 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, dostarczyli, zamontowali i uruchomili co najmniej jeden system monitoringu wizyjnego. Ocena spełniania tego warunku wg zasady spełnia - nie spełnia.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie ustala wymagań w tym zakresie.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie ustala wymagań w tym zakresie.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie ustala wymagań w tym zakresie.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Nie wymaga się.
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1 - Cena - 95
- 2 - Okres gwarancji - 5
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zamawiający przewiduje możliwość zmiany umowy, w przypadku: 1. Zmiany usytuowania kamer. 2. Zwiększenia ilości kamer. 3. Wydłużenia terminu realizacji przedmiotu zamówienia.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.ugorly.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: W sekretariacie Urzędu Gminy Orły 37-716 Orły ul. Przemyska 3, tel.-fax 16 6712693 lub za pośrednictwem poczty, po nadesłaniu wniosku o jej udostępnienie w formie papierowej. Siwz jest bezpłatna..
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 12.05.2011 godzina 09:00, miejsce: Sekretariat Urzędu Gminy Orły 37-716 Orły ul. Przemyska 3.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Nie dotyczy..
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.