eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Orły › Poprawa wizerunku i bezpieczeństwa wsi Orły poprzez zagospodarowanie placów oraz wdrożenie monitoringu wizyjnego - realizacja projektu w części dotyczącej monitoringu wizyjnego.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2011-05-04

Orły: Poprawa wizerunku i bezpieczeństwa wsi Orły poprzez zagospodarowanie placów oraz wdrożenie monitoringu wizyjnego - realizacja projektu w części dotyczącej monitoringu wizyjnego.
Numer ogłoszenia: 129347 - 2011; data zamieszczenia: 04.05.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Orły , ul. Przemyska 3, 37-716 Orły, woj. podkarpackie, tel. 016 6712693, 6712694, faks 016 6712693.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.ugorly.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Poprawa wizerunku i bezpieczeństwa wsi Orły poprzez zagospodarowanie placów oraz wdrożenie monitoringu wizyjnego - realizacja projektu w części dotyczącej monitoringu wizyjnego..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: W ramach realizowanego projektu, obejmującego * Poprawę wizerunku i bezpie-czeństwa wsi Orły poprzez zagospodarowanie placów oraz wdrożenie monitoringu wizyjnego * w części dotyczącej monitoringu, zamawiający zamierza zlecić dostawę, montaż i uruchomienie monitoringu wizyjnego dla 4 punktów kamero-wych na terenie miejscowości Orły. Na przedmiot zamówienia, składać się będzie z następujące elementy: a. 4 kamery o parametrach - 2mpix, kompresja H.264, prędkość zapisu 25 kl/s, wielostrefowa detekcja, funkcja ePTZ, interfejs RS485, zasilanie w standardzie IEEE802.af, wbudowany web-master, b. obiektywy - zmienna ogniskowa do 50 mm, 1.3. mpix, przetwornik 1/3, c. obudowa z grzałką zasilania 12 v, uchwyt z możliwością ukrycia przewodów w stopce, kolor biały obudowa uchylna na bok, montaż na 4 kołkach, d. serwer - 4 rdzeniowy, 4 GB RAM DDR3 1600 CL7, 2xTB 7200RPM, 500W zasilacz 12V/20A z zabezpieczeniami OVP,OCP,SCP, obudowa rack 19- minimum 2U, e. switch - 16 port 10/100/1000 klasy Cisco ( 1 szt. ) f. zasilacz awaryjny dla serwera - rack 19- 1500VA, 900W ( 1 szt. ) g. zasilacz awaryjny tower dla kamer - 800VW/480 W, EMI,RFI ( 2 szt. ) h. wykonanie wraz z dostarczeniem niezbędnych urządzeń do połączeń ( mostów ) w technologii bezprzewodowej na paśmie 5470MHz do 5825 MHz pomiędzy 3 bu-dynkami. Urządzenia nadawcze powinny posiadać anteny o zysku energetycznym nie mniejszym niż 22 dbi, korzystając ze standardu MIMO oraz posiadać szyfrowanie co najmniej WPA2 i. dostawa, montaż, uruchomienie systemu oraz przeszkolenie upoważnionego pracownika zamawiającego. Wszystkie urządzenia wchodzącego w skład systemu monitoringu, muszą być fa-brycznie nowe oraz posiadać niezbędne certyfikaty, wymagane dla tego typu urządzeń. Zamawiający przewiduje lokalizację kamer w następujących miejscach: a. kamera nr1 - na budynku Urzędu Gminy, skierowana na parking za Urzędem ( parking o wymiarach 45,0 x 45,0 m ) b. kamera nr 2 - na budynku Urzędu Gminy, skierowana na plac przy Domu Handlowym, c. kamera nr 3 - na budynku Domu Handlowego, skierowana na plac znajdujący się przed nim, w kierunku na budynek Urzędu Gminy ( do kamery nr 2 ), d. kamera nr 4 - na budynku Domu Ludowego, skierowana w stronę przejścia dla pieszych na drodze krajowej ( od kamery do przejścia dla pieszych ok. 85 m, do serwera zlokalizowanego na budynku UG Orły ok. 150 m ).

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • 1. Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówień uzupełniających w trybie z wolnej ręki na podstawie art.67 ust.1 pkt 6 ustawy Pzp 2. Zamówienia uzupełniające będą udzielane po wystąpieniu następujących okoliczności: a/. zamawiający uzna za niezbędne montaż dodatkowych dwóch kamer 3. Wartość zamówień uzupełniających nie może przekroczyć 50 % wartości zamówienia podstawowego, mogą one być udzielone z zachowaniem przepisów ustawy Pzp.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 32.32.34.00 - Sprzęt wideo do odtwarzania .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 2.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Wadium nie ustalono.

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie ustala wymagań w tym zakresie.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W okresie 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, dostarczyli, zamontowali i uruchomili co najmniej jeden system monitoringu wizyjnego. Ocena spełniania tego warunku wg zasady spełnia - nie spełnia.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie ustala wymagań w tym zakresie.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie ustala wymagań w tym zakresie.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie ustala wymagań w tym zakresie.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Nie wymaga się.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

  • 1 - Cena - 95
  • 2 - Okres gwarancji - 5

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający przewiduje możliwość zmiany umowy, w przypadku: 1. Zmiany usytuowania kamer. 2. Zwiększenia ilości kamer. 3. Wydłużenia terminu realizacji przedmiotu zamówienia.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.ugorly.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: W sekretariacie Urzędu Gminy Orły 37-716 Orły ul. Przemyska 3, tel.-fax 16 6712693 lub za pośrednictwem poczty, po nadesłaniu wniosku o jej udostępnienie w formie papierowej. Siwz jest bezpłatna..

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 12.05.2011 godzina 09:00, miejsce: Sekretariat Urzędu Gminy Orły 37-716 Orły ul. Przemyska 3.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Nie dotyczy..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.