Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2013-04-03
Gorlice: Dostawy emulsji asfaltowej i mieszanek mineralno bitumicznych
Numer ogłoszenia: 129010 - 2013; data zamieszczenia: 03.04.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Miejski Zakład Usług Komunalnych , ul. Kościuszki 92a, 38-300 Gorlice, woj. małopolskie, tel. 018 3526715, faks 018 3526715 w. 25.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.republika.pl/mzukgorlice
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: zakład budżetowy.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawy emulsji asfaltowej i mieszanek mineralno bitumicznych.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy wyrobów w szacunkowych ilościach I.Emulsji drogowej asfaltowej szybkorozpadzowej 65 i 70 - 102 ton II.Mieszanek mineralno bitumicznych- 500 ton dane na podstawie 2012roku. Wymagania obowiązki I część zamówienia dostawy emulsji drogowej asfaltowej. 1.Odbiory emulsji odbywać się będą w terminach i ilościach ustalonych przez Zamawiającego. 2.Odbiory emulsji dokonywane będą w obecności Dostawcy i Odbiorcy, bądź upoważnionych pośredników. 3.Każdorazowa ilość pobranej emulsji winna być udokumentowana dokumentem WZ. 4.Do każdej faktury Dostawca winien załączać dokumenty WZ, orzeczenie laboratoryjne, świadectwo jakości. 5.Miejsce odbioru emulsji może być oddalone od Gorlic nie dalej niż 80 km. 6.Termin płatności 21 dni od daty otrzymania faktury przez Zamawiającego. 7.Płatność za wykonanie usługi odbywać się będzie przelewem na konto Dostawcy. 8.Zamawiający zastrzega prawo zmiany szacunkowych ilości dostaw stosownie do potrzeb wynikających z pozyskanego frontu robót. 9.Zamawiający dokonywał będzie odbioru emulsji na własny koszt. 10.Oferowana cena jest niezmienna przez cały okres realizacji zamówienia. II część zamówienia dostawy mieszanki mineralno asfaltowej. 1.Odbiory mieszanki mineralno bitumicznej odbywać się będą w terminach i ilościach ustalonych przez Zamawiającego. 2.Odbiory mieszanki mineralno bitumicznej dokonywane będą w obecności Dostawcy i Odbiorcy, bądź upoważnionych pośredników. 3.Każdorazowa ilość pobranej mieszanki mineralno asfaltowej winna być udokumentowana dokumentem WZ. 4.Do każdej faktury Wykonawca winien załączać dokumenty WZ, dzienniki laboratoryjne. 5.Ze względów technologicznych wytwórnia mieszanek mineralno bitumicznych może być oddalona od Gorlic nie dalej niż 40 km. 6.Termin płatności 21 dni od daty otrzymania faktury przez Zamawiającego. 7.Płatność za wykonanie usługi odbywać się będzie przelewem na konto Dostawcy. 8.Zamawiający zastrzega prawo zmiany szacunkowych ilości dostaw stosownie do potrzeb wynikających z pozyskanego frontu robót na przestrzeni terminu realizacji zamówienia. 9.Zamawiający dokonywał będzie odbioru mieszanek masy mineralno bitumicznych na własny koszt. 10.Oferowana cena jest niezmienna przez cały okres realizacji zamówienia..
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 44.11.36.00-1.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1.Wypełniony formularz OFERTA, który należy sporządzić ściśle wg wzoru formularza stanowiącego zał. Nr 1 do SIWZ. Formularz musi być podpisany przez osobę/osoby uprawnione do składania oświadczeń woli w zakresie praw i obowiązków majątkowych wykonawcy z podaniem ceny: netto, podatek VAT, brutto, Oraz załączniki 2.Oświadczenie o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych z wykorzystaniem wzoru oświadczenia stanowiącego zał. Nr 2 do SIWZ, 3.Potwierdzony przez upoważnionego przedstawiciela wykonawcy wzór umowy stanowiący zał. Nr 3 do SIWZ,
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.republika.pl/mzukgorlice
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: MZUK Gorlice ul. Kościuszki 92a.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 11.04.2013 godzina 09:00, miejsce: MZUK Gorlice ul. Kościuszki 92a.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Dostawy emulsji.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy wyrobów w szacunkowych ilościach: Emulsji drogowej asfaltowej szybkorozpadzowej 65 i 70 - 102 tony I część zamówienia dostawy emulsji drogowej asfaltowej. 1.Odbiory emulsji odbywać się będą w terminach i ilościach ustalonych przez Zamawiającego. 2.Odbiory emulsji dokonywane będą w obecności Dostawcy i Odbiorcy, bądź upoważnionych pośredników. 3.Każdorazowa ilość pobranej emulsji winna być udokumentowana dokumentem WZ. 4.Do każdej faktury Dostawca winien załączać dokumenty WZ, orzeczenie laboratoryjne, świadectwo jakości. 5.Miejsce odbioru emulsji może być oddalone od Gorlic nie dalej niż 80 km. 6.Termin płatności 21 dni od daty otrzymania faktury przez Zamawiającego. 7.Płatność za wykonanie usługi odbywać się będzie przelewem na konto Dostawcy. 8.Zamawiający zastrzega prawo zmiany szacunkowych ilości dostaw stosownie do potrzeb wynikających z pozyskanego frontu robót. 9.Zamawiający dokonywał będzie odbioru emulsji na własny koszt. 10.Oferowana cena jest niezmienna przez cały okres realizacji zamówienia..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 44.11.36.00-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Dostawy mieszanek mineralno mitumicznych.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy Mieszanek mineralno bitumicznych w szacunkowych ilościach 500 ton II część zamówienia dostawy mieszanek mineralno bitumicznych a)mieszanki mineralno - bitumicznej na warstwę wiążącą dla ruchu KR 1-2 b)mieszanki mineralno - bitumicznej na warstwę ścieralną dla ruchu KR 1-2 c)mieszanki mineralno - bitumicznej na warstwę podbudowy dla ruchu KR 3 d)mieszanki mineralno - bitumicznej na warstwę wiążącą dla ruchu KR 3 e)mieszanki mineralno - bitumicznej na warstwę ścieralną dla ruchu KR 3 f)mieszanki mineralno - bitumicznej na warstwę podbudowy dla ruchu KR 4 g)mieszanki mineralno - bitumicznej na warstwę wiążącą dla ruchu KR 4 h)mieszanki mineralno - bitumicznej na warstwę ścieralną dla ruchu KR 4 i)mieszanki mineralno - bitumicznej na warstwę podbudowy dla ruchu KR 5-6 j)mieszanki mineralno - bitumicznej na warstwę wiążącą dla ruchu KR 5-6 k)mieszanki mineralno - bitumicznej na warstwę ścieralną dla ruchu KR 5-6 II część zamówienia dostawy mieszanki mineralno asfaltowej. 1.Odbiory mieszanki mineralno bitumicznej odbywać się będą w terminach i ilościach ustalonych przez Zamawiającego. 2.Odbiory mieszanki mineralno bitumicznej dokonywane będą w obecności Dostawcy i Odbiorcy, bądź upoważnionych pośredników. 3.Każdorazowa ilość pobranej mieszanki mineralno asfaltowej winna być udokumentowana dokumentem WZ. 4.Do każdej faktury Wykonawca winien załączać dokumenty WZ, dzienniki laboratoryjne. 5.Ze względów technologicznych wytwórnia mieszanek mineralno bitumicznych może być oddalona od Gorlic nie dalej niż 40 km. 6.Termin płatności 21 dni od daty otrzymania faktury przez Zamawiającego. 7.Płatność za wykonanie usługi odbywać się będzie przelewem na konto Dostawcy. 8.Zamawiający zastrzega prawo zmiany szacunkowych ilości dostaw stosownie do potrzeb wynikających z pozyskanego frontu robót na przestrzeni terminu realizacji zamówienia. 9.Zamawiający dokonywał będzie odbioru mieszanek masy mineralno bitumicznych na własny koszt. 10.Oferowana cena jest niezmienna przez cały okres realizacji zamówienia..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 44.11.36.00-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z GORLIC
- Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych dla potrzeb Domu Pomocy Społecznej w Gorlicach, przy ul. Sienkiewicza 30 w okresie od 01.07.2024 do 31.12.2024r.
- Zagospodarowanie poscaleniowe polegające na budowie i przebudowie dróg dojazdowych do pól we wsi Racławice, Gmina Biecz, Powiat Gorlicki.
- Modyfikacja operatu ewidencji gruntów i budynków w celu przetworzenia materiałów analogowych do postaci cyfrowej w jednostkach ewidencyjnych Powiatu Gorlickiego.
- Roboty remontowe dróg gminnych rolniczych na terenie gminy Gorlice
- PRZEBUDOWA CIĄGÓW KOMUNIKACYJNYCH STARÓWKI MIASTA GORLICE WRAZ Z INFRASTRUKTURĄ TOWARZYSZĄCĄ
- MODERNIZACJA BAZY EDUKACYJNEJ MIEJSKICH ZESPOŁÓW SZKÓŁ W GORLICACH - MZS NR 1, MZS NR 3, MZS NR 6, W SYSTEMIE "ZAPROJEKTUJ I WYBUDUJ"
więcej: przetargi w Gorlicach »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.