eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wadowice › Przetarg nieograniczony na przeprowadzenie szkolenia pn. Szkolenie z zakresu efektywnej komunikacji interpersonalnej oraz technik asertywności

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2011-05-25

Wadowice: Przetarg nieograniczony na przeprowadzenie szkolenia pn. Szkolenie z zakresu efektywnej komunikacji interpersonalnej oraz technik asertywności
Numer ogłoszenia: 128896 - 2011; data zamieszczenia: 25.05.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowy Urząd Pracy w Wadowicach , ul. Mickiewicza 27, 34-100 Wadowice, woj. małopolskie, tel. 033 8737100, faks 033 8737100 w. 132.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.up.wadowice.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przetarg nieograniczony na przeprowadzenie szkolenia pn. Szkolenie z zakresu efektywnej komunikacji interpersonalnej oraz technik asertywności.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przeprowadzenie szkolenia pn. Szkolenie z zakresu efektywnej komunikacji interpersonalnej oraz technik asertywności dla 80 osób bezrobotnych niepełnosprawnych z lekkim lub umiarkowanym stopniem niepełnosprawności oraz z różnymi rodzajami niepełnosprawności w ramach realizacji projektu pn. Twoja szansa współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego Poddziałania 6.1.1 Wsparcie osób pozostających bez zatrudnienia na regionalnym rynku pracy.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.57.00.00 - Usługi szkolenia w dziedzinie rozwoju osobistego .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 20.09.2011.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: nie dotyczy

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca: - złoży oświadczenie w trybie art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, - posiada aktualny wpis do rejestru instytucji szkoleniowych

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca: - złoży oświadczenie w trybie art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych , - wykaże, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, zrealizował w sposób należyty co najmniej 3 szkolenia obejmujące tematykę szkolenia z zakresu komunikacji interpersonalnej dla grupy co najmniej 10 osób każde

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca: - złoży oświadczenie w trybie art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych , - będzie dysponował podczas szkolenia salą szkoleniową przystosowaną do osób niepełnosprawnych z lekkim lub umiarkowanym stopniem niepełnosprawności oraz z różnymi rodzajami niepełnosprawności, wyposażoną w odpowiednią ilość stolików i krzeseł (min. 10 - dla uczestników szkolenia) oraz w tablicę kredową i/lub sucho ścieralną i/lub flipchart z zapasem kartek

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca będzie dysponował do realizacji zajęć każdej grupy co najmniej jedną osobą posiadającą uprawnienia pedagogiczne oraz doświadczenie w postaci zrealizowania w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, min. 3 kursów w zakresie komunikacji interpersonalnej dla grup 10 osobowych

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca złoży w tym zakresie pisemne oświadczenie (według wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do SIWZ)

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • koncesję, zezwolenie lub licencję
    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
    • wykaz narządzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami
    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

- oferta na Formularzu ofertowym o treści zgodnej z określoną we wzorze (załącznik nr 1 do SIWZ), - wzory wydawanych uczestnikom szkolenia po zakończeniu szkolenia dokumentów, w tym: zaświadczenie o ukończeniu kursu oraz certyfikat (opatrzony logo Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki oraz logo Unii Europejskiej) - zawierających informacje, o których mowa w pkt. II.17 SIWZ, - kserokopie posiadanych certyfikatów jakości usług (np. akredytacja, normy ISO) - poświadczonych za zgodność z oryginałem - jeśli wykonawca je posiada, - kserokopię dokumentu określającego zasady reprezentacji oraz osoby uprawnione do reprezentacji Wykonawcy tj. aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (w przypadku spółki cywilnej kserokopia umowy spółki wraz z aneksami) - jeżeli nie wynika to z innych dokumentów załączonych do oferty, - pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy, o ile ofertę składa pełnomocnik, określające zakres umocowania podpisane przez osoby uprawnione do reprezentowania Wykonawcy

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

  • 1 - Cena - 80
  • 2 - Certyfikaty jakości usług - 20

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1) Zmiany terminu realizacji szkolenia, z przyczyn niezależnych lub usprawiedliwionych przez Wykonawcę, a także na wniosek Zamawiającego pod warunkiem, że zachowany zostanie 16-sto godzinny wymiar szkoleniowy dla każdej z grup, 2) Zmiany w liczbie szkolonych bezrobotnych, jeżeli z przyczyn niezależnych od stron umowy nie jest możliwe skierowanie na szkolenie wskazanej w SIWZ liczby bezrobotnych z powodu: - niepodjęcia szkolenia lub rezygnacji kandydata pomimo wcześniejszych deklaracji o uczestnictwie, - niestawienia się kandydata na szkoleniu pomimo wezwania Powiatowego Urzędu Pracy w Wadowicach, 3) Zmiany miejsca szkolenia, jeżeli z przyczyn niezależnych od Wykonawcy, nie może on świadczyć usługi w miejscu wskazanym w ofercie (np. zdarzenia losowe, awarie, wypowiedzenie umowy najmu/dzierżawa sal wykładowych), pod warunkiem zapewnienia warunków lokalowych co najmniej równoważnych do poprzednich. 4) Zamawiający dopuszcza zmianę wykładowcy wskazanego w ofercie, jeżeli będzie to spowodowane szczególnymi okolicznościami uzasadniającymi konieczności dokonania zmiany (np. sytuacje choroby, pobyt w stacjonarnym zakładzie opieki zdrowotnej, potwierdzonej odpowiednim zaświadczeniem lekarskim na druku ZUS ZLA, rozwiązanie stosunku pracy, nagły wyjazd, zgon) i proponowana nowa osoba do prowadzenia zajęć edukacyjnych będzie miała kwalifikacje oraz doświadczenie co najmniej takie jak osoba zmieniana. Wprowadzenie zmian jest możliwe wyłącznie po uzyskaniu akceptacji Zamawiającego.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.up.wadowice.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: POWIATOWY URZĄD PRACY W WADOWICACH ul. Mickiewicza 27 34-100 Wadowice.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 03.06.2011 godzina 08:00, miejsce: POWIATOWY URZĄD PRACY W WADOWICACH ul. Mickiewicza 27 34-100 Wadowice.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt Twoja szansa współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.