eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Mielno › OSI.271.04.2016 Dzierżawa - dostawa, montaż, zaprogramowanie, uruchomienie i serwisowanie parkomatów na wyposażenie strefy płatnego parkowania na terenie Gminy Mielno.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2016-05-20

Mielno: OSI.271.04.2016 Dzierżawa - dostawa, montaż, zaprogramowanie, uruchomienie i serwisowanie parkomatów na wyposażenie strefy płatnego parkowania na terenie Gminy Mielno.
Numer ogłoszenia: 128490 - 2016; data zamieszczenia: 20.05.2016
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 87096 - 2016r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Mielno, ul. Bolesława Chrobrego 10, 76-032 Mielno, woj. zachodniopomorskie, tel. 094 3459830, faks 094 3459834.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: OSI.271.04.2016 Dzierżawa - dostawa, montaż, zaprogramowanie, uruchomienie i serwisowanie parkomatów na wyposażenie strefy płatnego parkowania na terenie Gminy Mielno..

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest w szczególności: 1) wydzierżawienie 20 sztuk urządzeń do pobierania opłat ( parkometrów ) za postój pojazdów na płatnych parkingach na terenie gminy Mielno; 2) montaż 20 sztuk wydzierżawionych urządzeń w miejscach wskazanych i ustalonych przez Zamawiającego wraz ze znakami informacyjnymi ( litera P ); 3) przeszkolenie pracowników zamawiającego w zakresie obsługi parkomatów; 4) serwisowanie urządzeń do pobierania opłat za postój pojazdów na płatnych parkingach na terenie Gminy Mielno w okresie funkcjonowania strefy płatnego parkowania; 5) dostawa materiałów eksploatacyjnych do urządzeń do pobierania opłat za postój pojazdów na terenie Gminy Mielno w okresie funkcjonowania strefy płatnego parkowania 6) wyposażenie kontrolujących ( z ramienia Zamawiającego ) w kamizelki odblaskowe z napisem SPP - w ilości 6 szt. 7) demontaż urządzeń wraz ze znakami informacyjnymi (litera P) przez Wykonawcę, na jego koszt po okresie eksploatacji. Zamawiający informuje, że w miejscach lokalizacji parkomatów w m. Mielno istnieją fundamenty - w ilości 10 szt. - z metalową płytą górną o wymiarach 46 x 29 cm, które należy wykorzystać do wykonania zamówienia, w przypadku parkomatów w m. Sarbinowo i Łazy nie ma zamontowanych fundamentów. Wymagania techniczne dla urządzeń do pobierania i rozliczania opłat parkingowych Wymaga się, aby urządzenie do pobierania i rozliczania opłat parkingowych (parkomat): 1) posiadało bezprzewodowe zasilanie, gwarantujące ciągłą eksploatację przez okres minimum 4 miesięcy; 2) posiadało zabezpieczenie przed: a) fałszowaniem dowodów wpłat; b) kradzieżą i wandalizmem; 3) akceptowało uiszczenie opłat monetami o nominałach od 10gr do 5zł, pobór opłat w systemie liniowym; 4) spełniało wymagania określone w polskich Normach w zakresie: a) bezpieczeństwa; b) odporności na uszkodzenia mechaniczne; c) niezakłóconego działania i wierzytelności w trakcie pracy na otwartej przestrzeni w naszym klimacie; 5) posiadało na obudowanie czytelną etykietę informacyjną (napisane w języku polskim, angielskim i niemieckim) z informacjami o stawkach opłat parkingowych i godzinach obowiązywania opłat - wg wzoru podanego przez Zamawiającego - oraz wszelkie niezbędne informacje zapewniające poprawną obsługę; 6) posiadało na obudowie etykietę z regulaminem płatnego parkingu (regulamin - załącznik Nr 2 do uchwały Nr XX,229.16 Rady Gminy Mielno z dn. 18 marca 2016 r. ) oraz informacją na temat bezpłatnego postoju osób niepełnosprawnych (akceptowalną formą jest naklejka z folii wylewanej) 7) posiadało bezszczelinowy czytnik kart służący do kontroli stanu urządzenia, serwisowania oraz kolekcji monet (Wykonawca w ramach zamówienia dostarczy również 7 kompletów kart -żetonów - do obsługi urządzeń - patrz punkt 9 poniżej); 8) dokumentowało wpływy z tytułu parkowania, czas opłaconego parkowania oraz: a) dane specyficzne dla urządzeń (nazwy i numery, miejsce ustawienia, daty oddania do użytku, zmiany dot. nowego miejsca instalacji urządzeń, demontażu itd.); b) liczbę wydanych biletów; c) aktualną sumę przychodów; d) informację o statusie każdego automatu (sprawny, niesprawny); e) meldunek o rodzaju usterki (np. brak papieru, awaria); f) aktualną zawartość kasetki; 9) posiadało system monitorowania pracy serwisu technicznego oraz służb kontrolnych polegających na zastosowaniu specjalnej karty elektronicznej -żetonu - przypisanej do danego pracownika poprzez unikatowy numer, po użyciu której parkomat drukuje bilet stanowiący dowód obecności pracownika w określonym dniu i godzinie przy danym parkomacie oraz zapisuje ten fakt w swojej pamięci, otwarcie drzwi parkomatu bez użycia ww karty musi spowodować zapis w pamięci parkomatu zdarzenia nieautoryzowanego otwarcia oraz włączenie alarmu dźwiękowego; 10) drukowało jednoczęściowy bilet parkingowy informujący o dacie, czasie rozpoczęcia i zakończenia parkowania, miejscu parkowania, kolejnym numerze biletu zapisanym w postaci alfanumerycznej), wysokości przyjętej wpłaty, sposobie umieszczenia go w pojeździe oraz numerze kontaktowym; urządzenie musi drukować bilety na rolkach o szerokości papieru do 80mm; 11) parkomat powinien posiadać dostęp do funkcji serwisowych jedynie dla osób uprawnionych; 12) parkomat powinien być wykonany ze stali nierdzewnej dwufazowej o grubości min. 2mm, 13) dostarczane urządzenia muszą być sprawne technicznie; w przypadku stwierdzenia częstych awarii ( więcej niż 3 awarie w ciągu 1 tygodnia ) Wykonawca zobowiązuje się do wymiany awaryjnego parkomatu w ciągu 24 godzin od momentu otrzymania pisemnego powiadomienia o konieczności wymiany parkomatu ( drogą elektroniczną: e-mail, faks ) - z uwagi na w/w przyczynę, 14) urządzenia muszą posiadać powłokę lakierniczą wykonaną w technologii malowania proszkowego w tym samym kolorze, 15) urządzenie musi posiadać wyjmowany bezpieczny (zamykany) pojemnik na monety, dodatkowo należy dostarczyć 15 szt. pojemników na wymianę; 16) każdy parkomat musi być oznakowany przy pomocy znaku informacyjnego z dużą literą P oraz napisem PARKOMAT. Znak powinien być umieszczony na wysokości 2,20m, licząc od podłoża do dolnej krawędzi znaku, Pozostałe obowiązki Wykonawcy Zamówienia: 1) Dozór techniczny oraz kompleksowy serwis gwarantujący stałą gotowość operacyjną urządzeń, obejmujący między innymi naprawy i wymiany wszystkich urządzeń, w tym zwłaszcza urządzeń do pobierania i rozliczania opłat parkingowych lub ich elementów, części zamiennych, oznakowanie urządzeń nieczynnych w okresie funkcjonowania strefy płatnego parkowania. 2) Usuwanie wszelkich awarii w terminie nie dłuższym niż 12 godzin od powzięcia wiadomości o ich zaistnieniu, z zastrzeżeniem, iż wszelkie szkody w zakresie oznakowania, awarii, kradzieży czy uszkodzenia urządzeń, kradzieży kasetek z pieniędzmi usuwa na swój koszt Wykonawca oraz będzie on dochodzić na własny koszt i we własnym zakresie odszkodowania od osoby, która ww. szkody spowodowała. 3) Zagwarantowanie nieodpłatnych dostaw części zamiennych od producenta urządzeń do pobierania i rozliczania opłat parkingowych, wszelkich materiałów eksploatacyjnych w okresie realizacji umowy; 4) udzielanie pracownikom Zamawiającego ( administratorowi SPP ) bieżących informacji - drogą telefoniczną - o ilości zgromadzonej gotówki w parkomacie..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.14.44.00 - Automaty do pobierania opłat 51.21.40.00 - Usługi instalowania parkometrów .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 12.05.2016.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Parking Projekt Sp. z o.o., ul. Drużbickiego 11, Poznań, kraj/woj. Polska.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 69105,69 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 69353,00

  • Oferta z najniższą ceną: 69353,00 / Oferta z najwyższą ceną: 74046,00

  • Waluta: PLN .


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.