eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Częstochowa › Dostawa 210 szt. zestawów racji żywnościowych dla strażaka PSP do Centralnej Szkoły Państwowej Straży Pożarnej w Częstochowie

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2011-01-03

Częstochowa: Dostawa 210 szt. zestawów racji żywnościowych dla strażaka PSP do Centralnej Szkoły Państwowej Straży Pożarnej w Częstochowie
Numer ogłoszenia: 1283 - 2011; data zamieszczenia: 03.01.2011
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 353991 - 2010r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Centralna Szkoła Państwowej Straży Pożarnej, ul. Sabinowska 62/64, 42-200 Częstochowa, woj. śląskie, tel. (034) 378 53 00, 378 53 01, faks (034) 378 53 32.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: SAMODZIELNA PAŃSTWOWA JEDNOSTKA ORGANIZACYJNA NIE MAJĄCA OSOBOWOŚCI PRAWNEJ.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa 210 szt. zestawów racji żywnościowych dla strażaka PSP do Centralnej Szkoły Państwowej Straży Pożarnej w Częstochowie.

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa 210 szt. zestawów racji żywnościowych dla strażaka Państwowej Straży Pożarnej, składających się z: śniadania, obiadu i kolacji. Skład racji żywnościowych: Lp. Skład zestawu (minimum) Ilość I. Śniadanie 1 Konserwa mięsna min. 100g 2 Pasztet min. 100g 3 Pieczywo chrupkie min. 50g 4 Baton owocowo-zbożowy min. 40g 5 Dżem owocowy min. 25g 6 Mleko zagęszczone min. 100g II. Obiad 1 Mięsny posiłek obiadowy do podgrzewania min. 300g 2 Pieczywo chrupkie min. 50g 3 Zupa typu instant 1 szt. 4 Suchary min. 45g 5 Bezpłomieniowy podgrzewacz chemiczny do podgrzania posiłku 1 szt. 6 Saszetka z wodą min. 45ml III. Kolacja 1 Posiłek mięsny do podgrzewania min. 300g 2 Pieczywo chrupkie min. 50g 3 Czekolada gorzka min. 50g 4 Bezpłomieniowy podgrzewacz chemiczny do podgrzania posiłku 1 szt. 5 Saszetka z wodą min. 45ml IV. Akcesoria dodatkowe 1 Herbata instant 2 Cukier, sól i pieprz 3 Sztućce 4 Kawa instant 5 Cukierek z witaminą C 6 Guma do żucia 7 Serwetka nawilżona 8 Woreczek plastikowy 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia przedmiotu zamówienia stanowi Załącznik nr 1 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia. 3. Określony powyżej przedmiot zamówienia musi spełniać wymagania określone w w/w załączniku. 4. Oznaczenie wg CPV: 15131000-5 Konserwy i przetwory z mięsa 15131310-1 Pasztety 15811000-6 Pieczywo 15820000-2 Sucharki i herbatniki; wyroby piekarskie i ciastkarskie o przedłużonej trwałości 15511600-9 Mleko skondensowane 15332290-3 Dżemy 41110000-0 Woda pitna 15842000-2 Czekolada i wyroby cukiernicze 5. Miejsce realizacji zamówienia - dostawa towaru do Zamawiającej tj. Centralnej Szkoły PSP w Częstochowie ul. Sabinowskiej 62/64. 6. Wymagany termin płatności - 30 dni od daty odbioru przedmiotu umowy potwierdzonego dokumentem WZ i doręczenia faktury. 7. Oferowany do sprzedaży towar winien być świeży i w pierwszym gatunku. 8. Transport, dostawę na miejsce i rozładunek zapewnia Wykonawca nieodpłatnie. 9. Wymagany minimalny termin przydatności do spożycia - 24 miesiące..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.13.10.00-5, 15.13.13.10-1, 15.82.00.00-2, 15.51.16.00-9, 15.33.22.90-3, 41.11.00.00-0, 15.84.20.00-2.

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 1   

Nazwa: Dostawa 210 szt. zestawów racji żywnościowych dla strażaka PSP do Centralnej Szkoły Państwowej Straży Pożarnej w Częstochowie.

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 22.12.2010.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Przedsiębiorstwo Handlowo - Usługowe ARPOL Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością, ul. Trasa Północna 14, 65-119 Zielona Góra, kraj/woj. lubuskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 8200,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 9991,80

  • Oferta z najniższą ceną: 9991,80 / Oferta z najwyższą ceną: 9991,80

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.