Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-06-12
Bolesław: Remont drogi w Podlipiu (k.stawu)
Numer ogłoszenia: 128351 - 2008; data zamieszczenia: 12.06.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Bolesław, ul. Główna 58, 32-329 Bolesław, woj. małopolskie, tel. 032 642-45-01, 642-40-71, fax (032) 642 48 01.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.boleslaw.top.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont drogi w Podlipiu (k.stawu).
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Remont drogi w Podlipiu (k.stawu) Zamówienie obejmuje: - mechaniczne ścinanie poboczy o gr. 10 cm z odwozem do 5 km -257 m2 - wykonanie przepustu o średn. 50 cm o długości 7,5 m ze ściankami czołowymi z betonu, - wyrównanie istniejacej nawierzchni mieszanką mineralno-asfaltową - 81,22 t - wykonanie nawierzchni z mieszanki mineralno-asfaltowej (warstwa ścieralna gr. 4 cm) - pow. 1083m2 - umocnienie poboczy tłuczniem kamiennym gr. 7cm - 25,9 m3
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.23.31.40 - Roboty drogowe Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.31.40 - Roboty drogowe Oryginalny kod CPV: 45.23.32.20 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.32.20 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 30.07.2008.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium..
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust.1 ustawy p.z.p. tj.: 1. Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 2. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia: a. Wykonali w ciągu ostatnich 5 lat przed wszczęciem postępowania o udzielenie niniejszego zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 2 zadania - zamówienia odpowiadające swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia. b. Wykonawca musi mieć do dyspozycji osoby legitymujące się doświadczeniem i kwalifikacjami, w tym co najmniej jedna osoba - kierownik budowy powinien posiadać uprawnienia budowlane i przynależność do Krajowej Izby Inżynierów Budownictwa. c. Wykonawca do realizacji zamówienia powinien posiadać co najmniej następujący sprzęt, urządzenia, środki transportu -własny, dzierżawa-: - Zestaw walcy, do podbudowy, nawierzchni, - 1 komplet - Rozkładarka mas bitumicznych - 1 szt. - Ładowarko-koparka - 1 szt. - Równiarka - 1 szt. - Samochód ciężarowy samowyładowczy - 1 szt. - Skrapiarka do bitumu - 1 szt. 3. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia, art.24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych. 4. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. Każdy z wyżej wymienionych warunków będzie oceniany przez Zamawiającego zgodnie z formułą spełnia-nie spełnia. Podstawą oceny będą informacje, oświadczenia i dokumenty dołączone przez Wykonawcę do oferty a potwierdzające spełnienie w.w warunków
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawcy ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia publicznego składają następujące dokumenty, informacje, oświadczenia: 1. Wypełniony formularz ofertowy z wykorzystaniem wzoru - załącznik nr 1 do SIWZ 2. Oświadczenie wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art. 22 ust.1 ustawy p.z.p. Wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 2 do niniejszej SIWZ. 3. Oświadczenie wykonawcy, że nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy p.z.p. Wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 3 do SIWZ. 4. Wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi, urządzeń, środków transportu - jakimi dysponuje wykonawca. Formularz przedmiotowego wykazu -do wypełnienia- stanowi załącznik nr 4 do SIWZ. 5. Wykaz osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności. Formularz wykazu -do wypełnienia- stanowi załącznik nr 5. Do informacji winny być dołączone kopie uprawnień kierownika budowy łącznie z dokumentem potwierdzającym przynależność do Okręgowej Izby Inżynierów Budow. 6. Informację o doświadczeniu Wykonawcy - Wykaz robót wykonanych w ostatnich 5 latach przed wszczęciem postępowania o udzielenie niniejszego zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie - wg załącznika nr 6 do SIWZ. Do informacji winny być dołączone dokumenty potwierdzające - referencje, że wymienione w informacji roboty zostały wykonane należycie. 7. Do oferty należy załączyć: - KOSZTORYS OFERTOWY - załącznik nr 7 - zaakceptowany -podpisany- wzór umowy - załącznik nr 8 8. Pełnomocnictwo do działania w imieniu wykonawcy w przypadku, jeżeli upoważnionie do reprezentowania wykonawcy. nie wynika z odpisu z właściwego rejestru. 9. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem składania ofert. 10. Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzającego odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 11. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W w/w przypadku wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienie albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Wykonawcy ponoszą solidarną odpowiedzialność za wykonanie umowy.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.boleslaw.top.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Bolesław, ul. Główna 58, 32-329 Bolesław pok. Nr 9.
IV.3.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: nie dotyczy
IV 3.3) Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: nie dotyczy
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 03.07.2008 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy Bolesław, ul. Główna 58, 32-329 Bolesław, pok. Nr 15.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy
INNE PRZETARGI BOLESŁAW
- Budowa kanalizacji sanitarnej w gminie Bolesław etap IV
- Przebudowa kotłowni gazowej w budynku Szkoły Podstawowej w Bolesławiu
więcej: przetargi BOLESŁAW »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przebudowa ulic Krakowskie Przedmieście, Kopernika i Reja w Lubsku w ramach zadania "Uporządkowanie gospodarki wodno - ściekowej w centrum Lubska wraz z modernizacją dróg"
- Budowa dojazdu pożarowego nr 34 w Nadleśnictwie Zdrojowa Góra, Leśnictwo Koszyce, na odcinku od km 0+000,00 do km 1+480,00
- PRZYSTOSOWANIE POMIESZCZEŃ OŚRODKA POMOCY SPOŁECZNEJ WRAZ Z ZAGOSPODAROWANIEM TERENU POD POTRZEBY SENIORÓW
- Budowa dróg na potrzeby zabudowy mieszkaniowej w Łęknicy
- Rozbudowa UG oraz remizy OSP w Wielopolu Skrzyńskim wraz z zagospodarowaniem terenu
- "Poprawa jakości życia mieszkańców dawnych terenów PPGR poprzez rozwój infrastruktury drogowej przy ul. Astronomów w Lidzbarku Warmińskim w formule ZiW"
więcej: Roboty drogowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.