eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Goniądz › GoniądzUdzielenie Gminie Goniądz kredytu długoterminowego na spłatę wcześniej zaciągniętych kredytów oraz na pokrycie planowanego deficytu budżetowego w wysokości 2 159 767 zł (słownie złotychdwa miliony sto pięćdziesiąt dziewięć tysięcy siedemset sześćdziesiąt siedem ).

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2013-06-28

Goniądz: Goniądz: Udzielenie Gminie Goniądz kredytu długoterminowego na spłatę wcześniej zaciągniętych kredytów oraz na pokrycie planowanego deficytu budżetowego w wysokości 2 159 767 zł (słownie złotych: dwa miliony sto pięćdziesiąt dziewięć tysięcy siedemset sześćdziesiąt siedem ).
Numer ogłoszenia: 128023 - 2013; data zamieszczenia: 28.06.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 78019 - 2013r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Miejski w Goniądzu, Plac 11 Listopada 38, 19-110 Goniądz, woj. podlaskie, tel. 085 7380043, faks 085 7380307.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Goniądz: Udzielenie Gminie Goniądz kredytu długoterminowego na spłatę wcześniej zaciągniętych kredytów oraz na pokrycie planowanego deficytu budżetowego w wysokości 2 159 767 zł (słownie złotych: dwa miliony sto pięćdziesiąt dziewięć tysięcy siedemset sześćdziesiąt siedem )..

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na: Udzieleniu Gminie Goniądz kredytu długoterminowego na spłatę wcześniej zaciągniętych kredytów oraz na pokrycie planowanego deficytu budżetowego w wysokości 2 159 767 zł (słownie złotych: dwa miliony sto pięćdziesiąt dziewięć tysięcy siedemset sześćdziesiąt siedem). Istotne warunki dotyczące przedmiotu zamówienia: 1/ spłata kredytu następować będzie do ostatniego dnia miesiąca począwszy od dnia 01 stycznia 2015 roku do dnia 31 grudnia 2024 roku, przy czym: 1. w 2015 roku dwanaście rat, , w wysokości po 14 665 zł ( słownie złotych: czternaście tysięcy sześćset sześćdziesiąt pięć) każda 2. w 2016 roku dwanaście rat, , w wysokości po 18 459 zł ( słownie złotych: osiemnaście tysięcy czterysta pięćdziesiąt dziewięć) każda 3. w 2017 roku dwanaście rat, w wysokości po 18 459 zł ( słownie złotych: osiemnaście tysięcy czterysta pięćdziesiąt dziewięć) każda 4. w 2018 roku dwanaście rat, w wysokości po 18 459 zł ( słownie złotych: osiemnaście tysięcy czterysta pięćdziesiąt dziewięć) każda 5. w 2019 roku dwanaście rat, w wysokości po 18 459 zł ( słownie złotych: osiemnaście tysięcy czterysta pięćdziesiąt dziewięć) każda 6. w 2020 roku dwanaście rat, w wysokości po 18 459 zł ( słownie złotych: osiemnaście tysięcy czterysta pięćdziesiąt dziewięć) każda 7. w 2021 roku dwanaście rat, w wysokości po 18 255 zł ( słownie złotych: osiemnaście tysięcy dwieście pięćdziesiąt pięć) każda 8. w 2022 roku dwanaście rat, w wysokości po 18 255 zł ( słownie złotych: osiemnaście tysięcy dwieście pięćdziesiąt pięć) każda 9. w 2023 roku dwanaście rat, w wysokości po 18 255 zł ( słownie złotych: osiemnaście tysięcy dwieście pięćdziesiąt pięć) każda 10. w 2024 roku jedenaście rat, w wysokości po 18 255 zł ( słownie złotych: osiemnaście tysięcy dwieście pięćdziesiąt pięć ) każda oraz jedna rata w wysokości 18 262 zł ( słownie złotych: osiemnaście tysięcy dwieście sześćdziesiąt dwa ). Dopuszcza się możliwość wcześniejszej spłaty kredytu lub jego części bez dodatkowych opłat i prowizji z tego tytułu z zachowaniem 3 dniowego terminu powiadomienia Wykonawcy o wcześniejszej spłacie kredytu lub jego części. 2/ Wykonawca postawi kredyt do dyspozycji Zamawiającego na wydzielonym rachunku kredytowym w ciągu 3 dni od dnia zawarcia umowy; naliczanie odsetek nastąpi od daty uruchomienia kredytu. Przewidywana data uruchomienia kredytu 31 lipca 2013 rok. 3/ uruchomienie środków następować będzie na podstawie polecenia przelewu, w określonych przez Zamawiającego kwotach i terminach, 4/ odsetki naliczane będą miesięcznie , od faktycznie wykorzystanych środków; do obliczenia kwoty odsetek przyjmować się będzie rzeczywistą liczbę dni wykorzystania kredytu w stosunku do 365 dni w roku, 5/ spłata odsetek będzie następowała w ostatnim dniu miesiąca kalendarzowego. 6/ spłata kapitału będzie następowała w ostatnim dniu miesiąca kalendarzowego okresu obrachunkowego, 7/ koszty obsługi kredytu stanowi: oprocentowanie kredytu - zmienne. Oprocentowanie w całym okresie kredytowania stanowi sumę stawki WIBOR 3M z ostatniego dnia roboczego kwartału kalendarzowego, poprzedzającego okres obrachunkowy i stałej w trakcie trwania umowy marży banku. Koszty związane z prowadzeniem rachunku kredytowego oraz wszelkie operacje związane z obsługą kredytu Wykonawca jest zobowiązany wliczyć do marży w taki sposób, aby skalkulować i przedstawić jedną stawkę procentową, której wysokość jest wiążąca w całym okresie kredytowania. W celu wyliczenia kosztu kredytu należy przyjąć notowanie stawki WIBOR 3M na dzień 30 kwietnia 2013 roku 8/ Zamawiający zastrzega sobie prawo nie skorzystania z kredytu w pełnej wysokości bez ponoszenia z tego tytułu jakichkolwiek opłat, 9/ Wykonawca wraz z ofertą załączy proponowany wzór umowy, zawierający istotne warunki dotyczące przedmiotu zamówienia i termin realizacji zamówienia wynikający z niniejszej specyfikacji 10 / Wykonawca nie będzie wymagał od Zamawiającego innego zabezpieczenia zaciągniętego kredytu poza wekslem in blanco wraz z deklaracją wekslową. 11/ karencja w spłacie kapitału do 31 grudnia 2014 roku. 12/ okres kredytowania od dnia uruchomienia kredytu do dnia 31.12.2024 roku 13/ W celu wstępnego zbadania zdolności kredytowej Zamawiającego udostępnia się poprzez zamieszczenie w Biuletynie Informacji Publicznej na stronie http://bip.um.goniadz.wrotapodlasia.pl 1) Budżet gminy uchwalony na rok 2013 2) Sprawozdanie z wykonania budżetu gminy Goniądz za 2012 rok 3) Uchwała Nr II-00213-48/13 w sprawie wyrażenia opinii o prawidłowości planowanej kwoty długu oraz możliwości sfinansowania przewidzianego na 2013 rok deficytu w budżecie Gminy Goniądz. 4) Uchwała Nr II-00313-17/13 w sprawie wyrażenia opinii o możliwości spłaty przez Gminę Goniądz kredytów długoterminowych w łącznej kwocie 2 159 767 zł celem pokrycia deficytu budżetowego oraz spłaty zobowiązań dłużnych zaciągniętych w latach poprzedzających, a także pożyczki w wysokości 1 731 997 zł na wyprzedzające finansowanie działań finansowanych ze środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej. oraz dołącza do SIWZ następujące informacje: 1) sprawozdania budżetowe Rb-28S sprawozdanie z wykonania planu wydatków za 2012 rok 2) sprawozdania budżetowe Rb-27S sprawozdanie z wykonania planu dochodów za 2012 rok 3) sprawozdania budżetowe Rb-N sprawozdanie o stanie należności za 2012 rok 4) sprawozdania budżetowe Rb-Z sprawozdanie o stanie zobowiązań za 2012 rok 5) sprawozdanie budżetowe Rb-NDS - sprawozdanie o nadwyżce/deficycie za 2012 rok 6) Zarządzenie nr 18/2013 Burmistrza Goniądza z 11 marca 2013 roku w sprawie zaciągnięcia kredytu długoterminowego na spłatę wcześniej zaciągniętych kredytów przez Gminę Goniądz na 2013 rok, 7) Zarządzenie nr 17/2013 Burmistrza Goniądza z 11 marca 2013 roku w sprawie zaciągnięcia kredytu długoterminowego na pokrycie planowanego deficytu budżetu Gminy Goniądz na 2013 rok...

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66.11.30.00 - (3) Usługi udzielania kredytu .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 27.06.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Bank Gospodarstwa Krajowego Oddział w Białymstoku, ul. Legionowa 28, 15-281 Białystok, kraj/woj. podlaskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 633145,35 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 565018,07

  • Oferta z najniższą ceną: 565018,07 / Oferta z najwyższą ceną: 760709,31

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.