eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Głuchołazy › Remont nawierzchni szutrowej (tłuczniowej) wewnętrznej w m. Głuchołazy ul. Makuszyńskiego na działkach nr 1734, 1927/2, 1736/5, 1737/12, 1737/13 oraz remont nawierzchni szutrowej (tłuczniowej) wewnętrznej w m. Konradów na działkach nr 220/20, 745, 542/16. Zniszczenia po nawalnych deszczach z 27-28 maja 2014r.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2016-07-11

Głuchołazy: Remont nawierzchni szutrowej (tłuczniowej) wewnętrznej w m. Głuchołazy ul. Makuszyńskiego na działkach nr 1734, 1927/2, 1736/5, 1737/12, 1737/13 oraz remont nawierzchni szutrowej (tłuczniowej) wewnętrznej w m. Konradów na działkach nr 220/20, 745, 542/16. Zniszczenia po nawalnych deszczach z 27-28 maja 2014r.
Numer ogłoszenia: 128007 - 2016; data zamieszczenia: 11.07.2016
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 85753 - 2016r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Głuchołazy, Rynek 15, 48-340 Głuchołazy, woj. opolskie, tel. 77 4092100, faks 77 4092101.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont nawierzchni szutrowej (tłuczniowej) wewnętrznej w m. Głuchołazy ul. Makuszyńskiego na działkach nr 1734, 1927/2, 1736/5, 1737/12, 1737/13 oraz remont nawierzchni szutrowej (tłuczniowej) wewnętrznej w m. Konradów na działkach nr 220/20, 745, 542/16. Zniszczenia po nawalnych deszczach z 27-28 maja 2014r..

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie remontu nawierzchni szutrowych (tłuczniowych) wewnętrznych: 1) w m. Głuchołazy ul. Makuszyńskiego na działkach nr 1734, 1927/2, 1736/5, 1737/12, 1737/13. Zniszczenia po nawalnych deszczach z 27-28 maja 2014r. 2) w m. Konradów na działkach nr 220/20, 745, 542/16. Zniszczenia po nawalnych deszczach z 27-28 maja 2014r. 1.1 Szczegółowy zakres rzeczowy zamówienia obejmuje wykonanie m. in.: a) roboty budowlane kwalifikowane do dofinansowania z budżetu Państwa (promesa MSWiA nr DOLiZK-III-0771-7-1/2016 z dnia 06.04.2016r.) - Obsługa geodezyjna w tym wyznaczenie trasy przebiegu drogi wraz z opracowaniem map powykonawczych - Korytowanie mechaniczne na głębokości 15cm na całej szerokości jezdni 1.490m2 - Wzmacnianie podłoża gruntowego geokratami o wysokości 15cm 1.338 m2 - Nawierzchnia z tłucznia kamiennego grubość po zagęszczeniu 5 i 10cm każda 152 m2 - Umocnienie rowów elementami prefabrykowanymi (korytkami żelbetowymi) 505mb - Krawężniki betonowe wystające na ławie betonowej 320mb - Wykonanie nawierzchni asfaltowej w ciągu jednolitym całą szerokością jezdni, (4cm warstwa wiążąca i 3 cm warstwa ścieralna) 255,5 m2 - Formowanie i zagęszczanie nasypów do wys. 3,0m pow. 341,28m3 - Zabezpieczenie placu budowy u ubezpieczenie budowy w czasie trwania robót - Wywóz odpadów na wysypisko b) roboty budowlane niekwalifikowane do dofinansowania z budżetu Państwa - Naprawa dróg tłuczniowych 107,5 m3 - Naprawa dróg gruntowych zagęszczenie 2150 m2 - Wykonanie kanału z rur PVC średnica zew 200 - 12mb Wymienione elementy stanowią wyłącznie wyszczególnienie głównych robót budowlanych. Szczegółowy zakres robót znajduje się w przedmiarze robót, który stanowi załącznik nr 1 do SIWZ. Wynagrodzenie Wykonawcy jest współfinansowane z budżetu Państwa - Promesa MSWiA nr DOLiZK-III-0771-7-1/2016 z dnia 06.04.2016r. 1.2 Dodatkowe koszty Wykonawcy, które mogą wystąpić w trakcie realizacji zamówienia: - koszty badań i sprawdzeń (wskaźniki zagęszczenia gruntu, warstw podbudowy itp.), - koszty związane z organizacją ruchu w czasie trwania robót wraz z opracowaniem i zatwierdzeniem projektów organizacji ruchu, montażem oznakowań, itp., - koszty opłat z tytułu zajęcia pasa drogowego dla zarządców dróg, których gmina nie jest właścicielem skrzyżowania dróg gminnych z innymi drogami, - w przypadku naruszenia własności osób trzecich, poniesienie kosztów z tytułu wyrządzonych szkód we własnym zakresie, - inne koszy, które pojawią się w trakcie realizacji zamówienia 1.3 Dodatkowe wymagania/warunki Zamawiającego związane z przedmiotem zamówienia: - Istnieje możliwość dokonania wizji lokalnej, w celu uwzględnienia wszystkich uwarunkowań mających istotny wpływ na kształtowanie ceny ofert. - Wykonawca zobowiązuje się do realizacji robót zgodnie z harmonogramem rzeczowo-finansowym - Wykonawca przedstawi do akceptacji Zamawiającemu harmonogram rzeczowo-finansowy najpóźniej na dwa dni przed planowanym terminem zawarcia umowy 45.00.00.00 - Roboty budowlane 45.10.00.00 - Przygotowanie terenu pod budowę 45.20.00.00 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej 45.23.00.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, linii komunikacyjnych i elektroenergetycznych, autostrad, dróg, lotnisk i kolei; wyrównywanie terenu 28.81.35.00 - 28.81.35.00 45.30.00.00 - Roboty instalacyjne w budynkach 45.23.21.30 - Roboty budowlane w zakresie rurociągów do odprowadzania wody burzowej 45.33.00.00 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne ..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00-7, 45.10.00.00-8, 45.20.00.00-9, 45.23.00.00-8, 45.23.00.00-8, 28.81.35.00-9, 45.30.00.00-0, 45.23.21.30-2, 45.33.00.00-9.

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 07.07.2016.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Marcin Wdowikowski Eurobruk, Reńska Wieś 24, 48-314 Pakosławice, kraj/woj. opolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 182052,86 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 201950,14

  • Oferta z najniższą ceną: 201950,14 / Oferta z najwyższą ceną: 215931,30

  • Waluta: PLN .


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.