eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Krzywda › Remont cząstkowy nawierzchni dróg gminnych na terenie Gminy Krzywda - 2010

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2010-05-19

Krzywda: Remont cząstkowy nawierzchni dróg gminnych na terenie Gminy Krzywda - 2010
Numer ogłoszenia: 127797 - 2010; data zamieszczenia: 19.05.2010
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 107456 - 2010r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Krzywda, ul. Żelechowska 24B, 21-470 Krzywda, woj. lubelskie, tel. 025 7551006, faks 025 7551061.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont cząstkowy nawierzchni dróg gminnych na terenie Gminy Krzywda - 2010.

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Zakres niniejszego postępowania obejmuje wykonanie przedsięwzięcia pod nazwą /Remont cząstkowy nawierzchni dróg gminnych na terenie Gminy Krzywda -2010/ Na przedmiot zamówienia składa się następujący zakres rzeczowy: Remont nawierzchni dróg gminnych na terenie Gminy Krzywda: 1. oczyszczenie nawierzchni - 800 m2 2. skropienie emulsją - 800 m2 3. uzupełnienie ubytku grysem i emulsją - 800 m2 Roboty objęte niniejszą specyfikacją są to roboty oznaczone kodem, zgodnie z rozporządzeniem nr 2195/2002 z dn. 5 listopada 2002 r. w sprawie Wspólnego Słownika Zamówień[CPV], (Dz. Urz. WE L 340z 16.12.2002 r. z późniejszymi zmianami) Kod CPV: 45233142-6 - Roboty w zakresie naprawy dróg, 45233220-7 Roboty w zakresie nawierzchni dróg. Z uwagi na ryczałtowo- ilościowy charakter zamówienia Wykonawca oświadcza, że zapoznał się z rodzajem ubytków w nawierzchni dróg gminnych i jest świadomy, że rozliczenie za wykonane roboty nastąpi poprzez przeliczenie faktycznie wyremontowanej powierzchni dróg gminnych przez ryczałtowe ceny jednostkowe określone w § 2 umowy z zastrzeżeniem, że pomiar powierzchni przeznaczonej do remontu, która to powierzchnia będzie podstawą do wyliczenia wartości wykonanych robót, nastąpi bezpośrednio przed wykonywaniem robót przez pracowników Zamawiającego w obecności pracowników Wykonawcy, wyznaczając kontury powierzchni przeznaczonej do remontu. Wykonawca przed złożeniem oferty dokonał szczegółowej analizy zakresu i rozmiaru przedmiotu zamówienia oraz dokonał wizji w terenie. Podany zakres ilościowy (powierzchnie) jest zakresem szacunkowym. Wszystkie materiały i wyroby budowlane użyte do wykonania przedmiotu zamówienia muszą spełniać wymogi określone w art. 10 ustawy z dnia 7 lipca 1994r. Prawo Budowlane (t.j. Dz. U. z 2006r. Nr 156, poz. 1118 z późn. zm.) i posiadać odpowiednie atesty dopuszczające je do stosowania. Na każde żądanie Zamawiającego Wykonawca obowiązany jest okazać w stosunku do wskazanych materiałów stosowne dokumenty potwierdzające pozwolenie na zastosowanie - wbudowanie (atesty, certyfikaty, deklaracje zgodności, świadectwa jakości). Wykonawca oświadcza, że zdobył informacje konieczne do właściwej wyceny i właściwego wykonania zamówienia. Wymagania stawiane Wykonawcy: - Wykonawca jest odpowiedzialny za jakość, zgodność z warunkami technicznymi i jakościowymi opisanymi dla przedmiotu zamówienia i specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót. - Wymagana jest należyta staranność przy realizacji zobowiązań umowy. - Ustalenia i decyzje dotyczące wykonywania zamówienia uzgadniane będą przez zamawiającego z ustanowionym przedstawicielem wykonawcy. - Określenie przez Wykonawcę telefonów kontaktowych i numerów fax. oraz innych ustaleń niezbędnych dla sprawnego i terminowego wykonania zamówienia. - Wykonawca zapewni, aby wszystkie osoby wyznaczone przez niego do realizacji zamówienia posiadały odpowiednie kwalifikacje oraz przeszkolenia i uprawnienia wymagane przepisami prawa. Wymagania dotyczące gwarancji: Wykonawca zobowiązany jest udzielić minimum 12 miesięcznej gwarancji na całość wykonanych robót.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.42-6, 45.23.32.20-7.

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 12.05.2010.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Kucharski i Spółka Przedsiębiorstwo Robót Inżynieryjnych i Drogowych DROGBUD Spółka Jawna, ul. Gen. Kleeberga 63, 21-400 Łuków, kraj/woj. lubelskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 51712,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 36000,00

  • Oferta z najniższą ceną: 36000,00 / Oferta z najwyższą ceną: 52000,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.